Blog >> spirálrugó >> futómű
A törött jobb hátsó spirálrugó a mai napon ki lett cserélve, illetve egy általános átvizsgálás történt a szerelő részéről.
Mivel TI futóműves az autó így gyári rugó kellett vennem, amit párban árulnak.
A folyamat a műhely leterheltsége illetve a gyári rugópár esetleges kiváltására tett keresési kísérletek miatt két hetet vett igénybe, amiből az effektív munka 1 nap volt.
A rugók cseréjén kívül futómű beállítás lett elvégezve.
Dömpi (il dottore) cartárs volt olyan rendes, hogy egy kellemes beszélgetés mellett rácsatlakozott az autó ECU-ra és ránéztünk, mi a helyzet odabent. Szerencsére semmi rendkívüli nem mutatkozott.
Átlag DPF regenerációs ciklus (utolsó 5 regen): 470km
Átlag DPF regenerációs időtartam: 565s= 9,4 perc
Regenerációs hőmérséklet: 630 °C
Az adatok kiolvasását és a kellemes beszélgetést ezúton is köszönöm.
Gyári TI rugó adatok:
Cikkszám: 50515191
Ár: 38500 HUF/db