Blog >> vákuumpumpa
A történet rögtön egy dupla szívással kezdődött... történt ugyanis, hogy a kiírt szept. 15.-i dátumra pár napja készülődvén, jött a hír, hogy a páromnak pont aznapra kollégás családi napot szerveztek... király... Eljött a nagy nap, irány az M7 Nagykanizsa... ám ez Bözsinek nem tetszett, így még Velence előtt egyszer csak egy fékezés alkalmával elvette a fékrásegítést úgy 130-140-nél. A fékpedál, mintha kőből lenne... szép óvatosan kigurultam és lassítgattam az első kijárathoz, ami a velencei volt. A parkolóban kicsit kutakodtam és mivel minden jónak nézett ki, lehúztam a vákuumcsövet és sajna egyáltalán nem szívta be az ujjamat. Nem vállaltam így a hosszú utat, ezért inkább óvatosan haza poroszkáltunk az országúton 60-70-el. Szerencsésen hazaértünk. :)
Az érdekes a dologban, hogy valamely okból kifolyólag, bár folyamatos olajzást kap a szivattyú, mégis a tengelykapcsolatnál el tud nyalódni. A vezérmű tengelyről kapja a meghajtást és olajzást. Talán meg tud akadni egy pillanatra és annyi elég is neki, mikor már a sokadik kis akadás történik... nem tudom, csak gyanítom!
Tegnap kiugrottam Marklarhoz és hoztam egy javítottat, amin ez a nyalódás kis ráhegesztéssel lett pótolva. Sajnos itthon derült ki, hogy bár teljesen megegyezőnek látszik az enyémmel, sajnos a vez.tengely végével csatlakozó rész egy mm-el vastagabb. Tehát van 8 mm-es és 9 mm-es. Az enyém 8, amit meg hoztam persze 9 mm volt. Minderre tegnap derítettem fényt némi próbálkozással és tolómércézéssel.
Ma visszavittem a nagyot és vittem magammal a saccvasamat,hogy méricskélhessek. Szerencsére találtam is egy megfelelőt, amit jól kipucoltam és beszereltem. Szuper lett! Szinte jobb is, mint annak előtte! :)
A régimet elteszem tarcsiba és fölhegesztem, hogy ha esetleg megint kellene, legyen cseredarab.
251.076 km