Ez olyan poszt, amit később módosítani fogok. Csak találjak kárpitost.
Történt ugyanis, hogy a nagyonnagy szerviz alkalmával Alex észlelte, hogy az üléseim teljesen rottyon vannak, eltört a bal első váza is, meg amúgyis ki voltak ülve.
Úgyhogy felajánlotta a saját Recaroját, amiket meg kell csináltatni kárpitossal, de megéri.
Először vonakodtam, de aztán beleültem és rájöttem, hogy zseniális. Tart, kényelmes... kell.
Elméletileg az 1.8 turbókba helyett az első generációs Milanokba tették ezt a fajta ülést, szóval ez az ultraritka kategória. És még a gyári kárpithoz is illik színben.
Szóval kárpitos kerestetik :)
A második képen látható az elérni kívánt állapot :)))
Hosszú hónapok (évek) kutatómunkája eredményeképp ma végre meglettek a gyári SportPack 2 Recaro szövet üléseim.
Nagyon sok kutatómunka előzte meg. Mindenképp szövetet szerettem volna légzsákkal, deréktámasszal, elektromos háttámlával. Na, ez elég ritka :)
Próbáltam viszonylag jó állapotú használtakat keresni, de ilyen se a magyar oldalakon, se az ebay-en nincs. Amik vannak, azok vagy bőrösek, vagy légzsák nélküliek, vagy menthetetlenül lestrapáltak. Aztán megtaláltam ezt. Bár kissé kopott volt, de szerencsére az ebay-en találtam vadiúj gyári ülőlap kárpitot!!! :) Az oldaltámaszt is javítani kellett, de ehhez is sikerült anyagot találnom. A javítás a Bara Kárpit műhelyében történt.
Ma igyekeztem elterelni a figyelmem a doblemez-problémáról, ez legkönnyebben úgy ment, hogy bele sem ültem a kocsiba :-p
Az (épület)lakatost sem látogattam meg, inkább cuccokat és gondolatokat rendezgettem: elhatároztam, hogy mielőbb megnyúzom az eredetileg B1 "Rekszi"-t és elmegyek vele anyagbeszerző körútra. Persze egyből beugrott, hogy még a mostani ülésemről hiányzó csavarok dobozát sem tudom, hol van :-(
Némi OFF pakolászás után viszont megtaláltam, ez már nem lehet mentális akadály! :-p
Este azért mentünk egy kört a gyerekekkel, utána meg együtt tettük le a Kisszarost a garázsba, így nem nagyon tudtam lendíteni a dolgokon - de hát a vasárnap este nem is erre való...