Ékszij2005-10-09 10:19:26 // 1098
Köszi, akkor marad minden a régiben +gyűjtés...
Vagy inkább egy komplett autó cserét. :)
Kérdezd meg fastcar-t. :)
Nemesis2005-10-08 11:44:40 // 1095
Hi all!
A motorcserés verzió végtelen pénz, idő és nagyon jó szakember kell hozzá, erre mindenépp érdemes ügyelni!!! Nekem ugyebár 156 1.6TS-em volt és anno végiggondoltam ár/érték arányban mi lenne a legjobb megoldás egy kis tuningra. A vicces az, hogy azt a motort teljesen felesleges turbóztatni (1,5mill), (akár turbóról, akár kompiról beszélünk, -szerintem- egy kisebb motornál már maga a motor is átalakításra szorul|pl.dugattyúk| és úgy sem lesz sokkal erősebb moci, (pl. DCS egyéb tuningokkal (pl.chip) semmit extrát nem lehet elérni, az max! olyan erős lesz az 1.6TS mint egy 2.0TS. Persze lényeges az is, hogy tényleg az ár/érték arány összefüggésben kell nézni a dolgokat. Ha nem akadok rá a mostani 3.0 GTVmre, akkor lehet 156 2.5 V6-ot vettem volna (legalábbis megfordult a fejemben), azzal lehet játszani. A többi megoldás szerintem felejtős, vagy pénzkidobás, vagy olyan lesz az autó, hogy azt többé nem lehetne/vagy baromi nehézkes lenne eladni stb stb. Chip ügyben egy kis böngészés: Squadra Chipszek, a magyarországi chipekbe én nem bíznék.
Hát kb. ennyi. Nem akartam beleokoskodni, de nagyon át kell gondolni a dolgot. A legtöbb esetben az a leggazdaságosabb, ha nagyobb motorral rendelkező autót veszünk! Szerintem.
Don Gombóc2005-10-08 10:25:02 // 1094
Mivel van is 2,5 V6 156 belefér. De ha motorkód változtatás van akkor nállunk reg adót kell fizetni asszem úgyhogy felejtős ha hivatalosan akarod. Akkor már olcsóbb eladni és venni egy gyári V6-ot.
Ékszij2005-10-08 01:07:01 // 1093
Motorcserén már én is gondolkodtam.Láttam 166-os motorokat átalakítás nélkül belefér egy V6 a 156-ba? Meg hogy el lehet-e az átalakítást hivatalossan intézni...
Gordon2005-10-07 09:31:34 // 1092
Persze lehet hogy ez már szereléssel együtt!
Gordon2005-10-07 09:24:05 // 1091
Hát én úgy tudom, hogy egy jobb turbó olyan 3-400k!
Trombozis2005-10-07 08:52:20 // 1090
Na igen. Ez hasonló a turbó beszereléséhez. Találtam 25eFt-ért, de mondták, hogy még mi kell hozzá. Kb. 300eFt-ra jött volna ki. lehet hülyeséget írtam, de nekem is csak modta egy okos.
Gordon2005-10-07 08:40:15 // 1089
Az ePER DVD szerint egy 2.5 V6 újonnan (SEMICOMPLETE) 400k kérdés mit jelent a félkész??? Felujított 150k! Szintén ePER ár! Kérdés még miket kell cserélni, mivel a 2.5 V6-ban 6 sebességes váltó van + kérdéses a kuplung is! + lengés csillapítók, fékek?
Valaki tud ebben segíteni???
Trombozis2005-10-07 07:15:50 // 1088
Ezt nekem is javasolta az autószerelőm. Azt mondja: "250-350eFT-ból már megvan!" Ja és a munkadíj? Meg mennyi iső alatt?
Gordon2005-10-07 06:49:37 // 1087
Még a végén csinálok egy motorcserét!?
Gordon2005-10-07 06:49:07 // 1086
Eesetleg 2.5 V6 de az se nagyon van, legalább is olyan amiért pénzt is adnék!
Gordon2005-10-07 06:44:50 // 1085
De csak GTA nem nagyon van eladó!
lausz2005-10-07 06:31:45 // 1084
üdv.ha jól emlékszem,magnumtuning.hu.
lausz2005-10-07 06:29:05 // 1083
igen jól emlékszel.
Jól chipe-elni mindig nehéz. Nagyobb motorban még nem gondolkodtál? :)
Gordon2005-10-06 17:51:42 // 1081
Tud valaki 1.6 TS-hez valami jó kis chip tuning helyet? Bár ahogy én tudom a 2000 utáni szériákat vagy nem érdemes, vagy elég nehéz jól chip-elni!?
Kalex2005-10-06 15:03:29 // 1080
Szerintem melegitsd fel, és kitágul...aztán lecsúszik(Vagy ültesd rá Maya Gold-ot Ő lejátsza róla...:)) )
Peti16V2005-10-06 14:59:00 // 1079
Pont az előbb néztem meg :))
De a kormányról nem tettél fel képet, persze úgysem látszana a jó fogása ;)
Poló2005-10-06 14:51:51 // 1078
Tettem fel pár képet az oldalamra egy Tempráról. Abban egy Abarth sportkormány van. Annak jó fogása van.
Peti16V2005-10-06 14:48:33 // 1077
Enyém is olyan tapintású mintha gumi lenne.
Poló2005-10-06 14:41:29 // 1076
Nem kell oda olyan nagy erő. Bár akitől én vettem ő se tudta levenni, hanem egy szerelő vette le neki.
Tomy1562005-10-06 14:38:56 // 1075
Ok!! Kössz a bíztatást, a hétvégén majd nekiesek, addig szerzek valmi erős embert :)!
Peti16V2005-10-06 14:34:54 // 1074
Húzd jó erősen! Szurkolunk Neked! :))
Azért a tetőre vigyázz, ki ne horpaszd! :)
Poló2005-10-06 14:34:43 // 1073
A kormányt nekem is át kellene. Nincs valami jó fogása, melegben könnyen ráizzad a kezem.
Peti16V2005-10-06 14:32:54 // 1072
Sejtettem, hogy ilyen drága a gyári :(
Lehet, hogy majd a kormánnyal együtt átbőröztetem.
Poló2005-10-06 14:25:01 // 1071
Igen, annak is. Jó erősen próbáld meg.
Tomy1562005-10-06 14:18:08 // 1070
Ok. Majd még próbálom. Ahogy lecsatolom a bőr porvédő harangot, van 1 fekete kb 2 cm hosszú műanyag rész, és csak onnan kezdődik a "fa" váltó gomb. Annak a fekete résznek is le kellene jönnie?
Poló2005-10-06 14:11:34 // 1069
Mozgasd csak jó erősen mindkét irányba el-vissza. Egyszer meg kell mozdulnia.
Poló2005-10-06 14:07:01 // 1068
Én 3.000 Ft-ért vettem egy ismerősömtől, akinek ugyanilyen 156-osa volt. Azt mondja, hogy ő 18.000 Ft-ért vette. Nem egészen olyan, mint ami volt, ezen van valami minta, de állítólag gyári.
Tomy1562005-10-06 14:06:41 // 1067
Megpróbáltam megmozgatni, de nem nagyon mozog (szinte semmit), lehet h gyenge vagyok ;). Asszem azért maradok a 156-nál!
Tom122005-10-06 12:19:39 // 1066
Vagy rendelj egy 159-et, annak meg valahogy túl rövid a váltója.:-)) Szerintem.:-) Ja, és vigyázz, hogy csak a gomb jöjjön le, ne az egész kar, nekem offosnál egyszer olyan is volt, de "visszaszúrtam és ment...:-))
Tomy1562005-10-06 12:10:15 // 1065
Kössz mindenkinek a segítsét, mindjárt le is megyek és megpróbálom :) !
Azután csak símán vágjal le a kiálló vasból és ragasszam vissza vmi jó erős ragasztóval?
Tom122005-10-06 12:02:28 // 1064
Nekem a "grafika" lekopott 1.5 év alatt... Talán sokat váltogatok?:-)) Azért arra gondolhattak volna, hogy ne a lakkra nyomják az ezüst feliratokat, hanem fordítva, úgy "örökös" lenne...
Peti16V2005-10-06 11:55:49 // 1063
Megnézetem a képeidet, és ha jól látom ugyanolyan gyári váltógombot tettél fel. Mennyibe került? Enyém is már elég kopottas.
Poló2005-10-06 11:24:30 // 1062
Hali! Az enyémen bőr volt, de szerintem a fa is ugyanolyan. Fogd meg jó erősen és próbáld meg elforgatni jobbra-balra. Ha megmozdult egy picit, akkor húzd felfelé és úgy tekergesd jobbra-balra. Nekem egész könnyen lejött.
Peti16V2005-10-06 11:04:02 // 1061
Szia! Üdv itt!
Egyszer mintha valaki azt írta volna, hogy rendesen neki kell feszülni és le kell cibálni. Ha nem jól emlékszem, majd kijavítanak :))
Az enyémről magától leesett. :) Igaz, az Selespeed, volt. :)
Üdv itt. :)
Tomy1562005-10-06 10:53:53 // 1059
Sziasztok!
Új vagyok a clubban :)(ill. már néhány napos), nagyon örülök, h itt lehetek. Lenne 1 kérdésem: van egy 156-os 2.0 TS-em, fejembe vettem, hogy rövidebbre vágatom a sebváltó kart. A gép "fabetétes", így a sebváltó gomb is. Le lehet-e szedni roncsolás mentesen? Vagy nem érdemes hozzányúlni?
A segítséget előre is köszönöm!!
Pietro2005-10-06 08:21:46 // 1058
egy kicsit olvass vissza. 40.000-nél már cserélve volt minden, csak akkor még Kalexé volt a gép. ;-)
Gordon2005-10-05 20:28:24 // 1057
Tudja valaki, hogy valóban létezik e BMC F1 légszűrő 156 1.6 TS-hez, persze nem direkt szűrő, hanem olyan amit be lehet tenni a gyári szűrő házba, csak épp nem papír, hanem szövetes "sport" légszűrő! Tud valaki erről? Illetve hol lehet ilyet venni, mert eddig mindenhol elhajtottak.
Trombozis2005-10-05 20:20:53 // 1056
Hmmmm... Miért most kell fizetnem a cascot és kötelezőt?
Gordon2005-10-05 20:18:02 // 1055
Ja pedig nekem csak most lesz benne 50k! Kockáztatni meg nem merek, mert ahogy halottam nem is olyan rég az esztergomi cartársnak Zsámbék közelében volt vezérműszíj szakadása...
Gordon2005-10-05 20:12:04 // 1054
60k nem volt sok???? Mennyi volt? A hivatalos karbantartási utasítás szerint (illetve szakikszerint is) 50-60k körül vezérmű szíj + feszítő görgők (állítólag van valami új fém/alu görgő, ami nem eszi szét az 1.6TS szíjat) + ha már ott vagy akkor ékszíj + feszítő + görgő + vezérlés módosító ha eddig nem volt cserélve! Ez nekem 1-2 héten belül benne lesz szereléssel mindennel 140k-ba! Ez nem sok??? Vagy te mit csináltattál 60k-nál?
Pietro2005-10-05 19:03:02 // 1053
Igyexek vigyázni... köszi az infókat, megnéztem ezeket a dolgokat, mielőtt megvettük a gépet. ;-) A 60.000-es szervíz tényleg nem volt sok, de hol van az már... Majd a 100.000-es lesz húzós (gyertyacsere, vezérlés, stb.)
Egyébként elég jól ismerik ott a gépet, minden szerelő kérdezte, hogy: "ez volt a Kalex-es autó?"
Kalex2005-10-05 15:18:55 // 1052
Arra vigyázz hogy húzós kanyarban ne csipj el éles gödröt, mert az azonnali halál a stabilizátorokra. Én mindegyik 156-osomon 20000 nél garanciális cserét értem el.... Egyébkén a Te gépedben kb 40000-nél a vezérlést is kicserélték gariban, ugy hogy a 60000-es szerviz neked olcsó lesz, hivatkozz rám a Fábián Petinél(Fiat Riegler)
Kalex2005-10-05 15:14:27 // 1051
Nemesis2005-10-05 13:16:00 // 1049
Tom12:
gondolom márkaszervíz volt. Nekem anno Boldinál cca.30ropit mondtak a rúdra + csere az nagyjából annyi. A BER-DO-s ember meg mondta, hogy tök fölösleges cserélni, majd Ő jól megupgrade-eli. És lőn sikeredett neki... Ezért utálom a szaros márkaszervízeket, azok ott nem szerelők, hanem cserélőemberek. :(((