Laca622024-11-14 19:26:55 // 156090
Köszi a linkeket,hétvégén kezdem előlről,ez nagy segítség !
Laca622024-11-14 19:24:49 // 156089
Igen .Minden ér rendben.
berobbantam2024-11-13 17:08:21 // 156088
Szia.A testet is kimérted?Nem hinném hogy egyszerre mentek tönkre.
Laca622024-11-13 16:03:46 // 156087
Kiszedtem a kábelköteget és egyesével meg tudtam mérni az ereket.A csomagtérben van egy csatlakozó,onnan a lámpákig rendben vannak a vezetékek.Az átvezetésnél valóban töredezett volt a szigetelés,azokat cseréltem.Utána mértem végig.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
B3WiN2024-11-03 18:25:26 // 156083
Na nem bírtam várni jövő hétig, így pénteken leszedtem a folytószelepet és csili-vilire kipucoltam. Nem mondanám, hogy nagyon durván koszos volt, inkább olaj volt rajta mintsem korom. A szelep szélén olyan 0,1-0,2 mm vastagságban rakódott le korom (az is inkább a tengely környékén), de zárt állapotban belenézve ez azért már jelentős szükületet okozott a gyári réshez képest. Takarítás után a szelep tengelyét egy kicsit megolajoztam majd összeraktam. A légtömegmérőt nem bántottam, de a házából kiszereltem és magát a házat is elpucoltam mivel az enyhén poros volt, illetve a légtömegmérő és folytó szelep közötti csővet is megtisztítottam, bár az se volt vészesen koszos. A cssöveken rést nem találtam. Összerakás után végeztem egy újabb folytószelep kalibrálást. Ezután két napi teszt következett, ahol a reggeli hideg időkben beindítottam és 2/2 gondolkodás nélkül beindult, sőt talán kevésbé is füstölt mint eddig de ez már lehet csak placebó.
A szerencsémből kiindulva én sem gondolom ,hogy csupán ennyivel megúsztam, így most folyamatosan figyelni fogom, hogy változik-e az olajfogyasztás és reménykedem.
Köszönöm a segítségeteket és a jó tanácsokat :D
A szerencsémből kiindulva én sem gondolom ,hogy csupán ennyivel megúsztam, így most folyamatosan figyelni fogom, hogy változik-e az olajfogyasztás és reménykedem.
Köszönöm a segítségeteket és a jó tanácsokat :D
B3WiN2024-10-29 15:19:51 // 156082
Igen ezzel számoltam, hogy nem tesz jót a katalizátornak de jelenleg még reménykedem. A szerelőm azt mondta, hogy szerinte nincs baj, túlélte. Gondolom ha összeomlot volna, akkor teljesítménybeli változást kellene érzékelnem, de nagyon szépen repít jelenleg a 120 paci.
A gyertya esetében sajnos szerintem nem a futár volt esetedben sem a hibás, hanem ez ilyen minőségű. Másik csoportban is rákérdeztem a gyertyára és többen írták, hogy náluk is beletört, ez ilyen... :(
A gyertya esetében sajnos szerintem nem a futár volt esetedben sem a hibás, hanem ez ilyen minőségű. Másik csoportban is rákérdeztem a gyertyára és többen írták, hogy náluk is beletört, ez ilyen... :(
B3WiN2024-10-29 15:15:48 // 156081
Annyi változás történt, hogy ma nem reggel a hidegben, hanem délután (1,5 nap állás után) indítottam be, amikor 21 fok volt a külső hőmérséklet, így viszont pöccre indult a motor, egyet se gondolkodott, szóval tippem szerint a hideghez lesz köze.
Igen ezt már mástól is hallottam, így nem is nagyon idegesítettem magam emiatt, csak ha ez normális, akkor nem értem, hogy az előző előtti gyertya szettel miért tudtam elmenni 100k km-t, míg a következő alig 30k km után szét volt égve. Az autón semmi rendeleneset nem vettem észre, szépen húz, sőt azt is megmerem kockáctatni, hogy 20 évesen ezután a kis baleset után is meg van mind a 120 ló. Eddig mindegyik gyertya az alfa dobozos, FCA matricával lezárt ngk gyertya volt. A boltot megkérdeztem, a szett az amúgy az ő találmányuk, így árulják, 4+4-et összecsomagolnak, de nem hinném, hogy ők mókolnának vele valamit.
Mióta én szervizeltetem az autót, azóta motul-t és xado-t kapott. Ezek között nem vettem észre semmi különbséget olajfogyasztás terén, inkább a lábamtól függött a dolog. Kb 900km-rel ezelőtt gondoltam kipróbálom a gyárit így kapott Selénia Racinget. Nagy tapasztalatom nincs még az olajfogyasztás terén, max annyit vettem észre, hogy a vezmód azóta egyszer se csatogot, míg a másik kettővel hosszab állásokat követően dizeles csattogó hangja volt. A vezmódban is kb. 30k km van.
A két változat közötti leírást köszönöm, nagyon hasznos infó volt :D
Igen ezt már mástól is hallottam, így nem is nagyon idegesítettem magam emiatt, csak ha ez normális, akkor nem értem, hogy az előző előtti gyertya szettel miért tudtam elmenni 100k km-t, míg a következő alig 30k km után szét volt égve. Az autón semmi rendeleneset nem vettem észre, szépen húz, sőt azt is megmerem kockáctatni, hogy 20 évesen ezután a kis baleset után is meg van mind a 120 ló. Eddig mindegyik gyertya az alfa dobozos, FCA matricával lezárt ngk gyertya volt. A boltot megkérdeztem, a szett az amúgy az ő találmányuk, így árulják, 4+4-et összecsomagolnak, de nem hinném, hogy ők mókolnának vele valamit.
Mióta én szervizeltetem az autót, azóta motul-t és xado-t kapott. Ezek között nem vettem észre semmi különbséget olajfogyasztás terén, inkább a lábamtól függött a dolog. Kb 900km-rel ezelőtt gondoltam kipróbálom a gyárit így kapott Selénia Racinget. Nagy tapasztalatom nincs még az olajfogyasztás terén, max annyit vettem észre, hogy a vezmód azóta egyszer se csatogot, míg a másik kettővel hosszab állásokat követően dizeles csattogó hangja volt. A vezmódban is kb. 30k km van.
A két változat közötti leírást köszönöm, nagyon hasznos infó volt :D
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
B3WiN2024-10-28 18:02:42 // 156077
Ez egy nagyon jó kérdés, erre nem tértek ki a szervizben de rájuk kérdezek, hogy ezt ellenőrizték e. Amit én gyorsan megtudtam nézni az az, hogy a nivón a szint nem nőt, az olajtbetöltő kupakot levettem, ott egyhe üzemanyag szagott viszont érzek, ez nem tudom mennyire normális. Kipróbáltam egy offos automon is, ott is éreztem enyhe üzemanyag szagot.
Ha viszont itt lesz a baj akkor ez okozhatja a nehéz indulást? Melegen amúgy nem füstöl, és benzin szag sincsen.
Gyári ngk gyertyaszett volt: https://fiatalkatreszek.hu/termek/Gyertya+k%C3%A9szlet+TS/37191
Ezzel is lehet cserélve mert a kis gyertyák esetében nem találtam jobb alternatívát.
Ha viszont itt lesz a baj akkor ez okozhatja a nehéz indulást? Melegen amúgy nem füstöl, és benzin szag sincsen.
Gyári ngk gyertyaszett volt: https://fiatalkatreszek.hu/termek/Gyertya+k%C3%A9szlet+TS/37191
Ezzel is lehet cserélve mert a kis gyertyák esetében nem találtam jobb alternatívát.
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
B3WiN2024-10-28 12:24:54 // 156075
Sziasztok!
Egy kicsit hosszú lesz, de inkább leírok mindent!
800 km-rel ezelőtt történt egy teljes gyertyacsere (8db, 2004 1.6ts), mivel bedobta a P0304 hibakódot és a gyertyákat kiszedve nem éppen a legszebbek voltak. A gyertyákba nem volt 30000km de nem tagadom eszi egy kicsit az olajat (1000km-n 1-1,5dl /10W-60), így betudtam ennek. Gyertya csere után egészen 800 km-ig nem volt semmi hiba, amikor is menet közben egy durranás következtében kilőtte a 3. henger segédgyetyáját, amiből akkor még csak annyit vettem észre, hogy 3 hengerezik a motor.
Sajnos akkor derült ki az is, hogy a vonószem foglalata el van csúszva a lökhárítóhoz képest, így vontatni nem tudtuk. Vállalva a koczkázatot 10 km-t 15km/h-s sebességgel tettem meg a szervizig. Ennek az lett a következménye, hogy a 3. henger trafója szétégett.
A feltárás után a következők lettek cserélve: komplett trafó a 3. hengeren, 4 db segédgyertya, szelepfedél + tömítés.
Ezután az autó beindult, viszont a napi első indítás azóta is nehézkesen megy. Általában csak 3-4 próbálkozásra indul be, akkor se találja az alapjáratot, olyan 300-400 rpm-n szenved 5-6 mp-ig majd szépen beáll 1200-re. Ezután ha egyből leállítom és újraindítom, akkor már a továbbiakban azon a napon szépen indul, azaz nem kell bemelegednie a motornak.
Többször újra lett már tanítva a folytószelep és az ECU is resetelve lett de nem történt változás. Időközben egyszer újra bedobta a P0304 hibát, így átnézve a 4. henger trafóján találtam egy repedést, így ez is kapott egy vadi újat. Láss csodát a beszerelés után már pöccre indult az autó, egészen 1.5 napig, majd utána újra nehezen indul első alkalomra.
Amit észrevettem, hogy ilyenkor fehéren füstöl a kipufogó és erősen benzinszagú (bár szerintem nem jobban füstöl hideg indításkor mint a hiba előtti időkben). Légtömegmérő normális adatokat mutat gépre dugva, de cseredarabbal se történt változás. A csöveken nem találtam repedést.
Jövő héten viszem vissza a szerelőhöz, aki elsőkörben kitakarítja a folytószelepet. Addig ha esetleg lenne még ezen kívül valami javaslatotok, amit érdemes lenne megnézni azt megköszönném.
Egy kicsit hosszú lesz, de inkább leírok mindent!
800 km-rel ezelőtt történt egy teljes gyertyacsere (8db, 2004 1.6ts), mivel bedobta a P0304 hibakódot és a gyertyákat kiszedve nem éppen a legszebbek voltak. A gyertyákba nem volt 30000km de nem tagadom eszi egy kicsit az olajat (1000km-n 1-1,5dl /10W-60), így betudtam ennek. Gyertya csere után egészen 800 km-ig nem volt semmi hiba, amikor is menet közben egy durranás következtében kilőtte a 3. henger segédgyetyáját, amiből akkor még csak annyit vettem észre, hogy 3 hengerezik a motor.
Sajnos akkor derült ki az is, hogy a vonószem foglalata el van csúszva a lökhárítóhoz képest, így vontatni nem tudtuk. Vállalva a koczkázatot 10 km-t 15km/h-s sebességgel tettem meg a szervizig. Ennek az lett a következménye, hogy a 3. henger trafója szétégett.
A feltárás után a következők lettek cserélve: komplett trafó a 3. hengeren, 4 db segédgyertya, szelepfedél + tömítés.
Ezután az autó beindult, viszont a napi első indítás azóta is nehézkesen megy. Általában csak 3-4 próbálkozásra indul be, akkor se találja az alapjáratot, olyan 300-400 rpm-n szenved 5-6 mp-ig majd szépen beáll 1200-re. Ezután ha egyből leállítom és újraindítom, akkor már a továbbiakban azon a napon szépen indul, azaz nem kell bemelegednie a motornak.
Többször újra lett már tanítva a folytószelep és az ECU is resetelve lett de nem történt változás. Időközben egyszer újra bedobta a P0304 hibát, így átnézve a 4. henger trafóján találtam egy repedést, így ez is kapott egy vadi újat. Láss csodát a beszerelés után már pöccre indult az autó, egészen 1.5 napig, majd utána újra nehezen indul első alkalomra.
Amit észrevettem, hogy ilyenkor fehéren füstöl a kipufogó és erősen benzinszagú (bár szerintem nem jobban füstöl hideg indításkor mint a hiba előtti időkben). Légtömegmérő normális adatokat mutat gépre dugva, de cseredarabbal se történt változás. A csöveken nem találtam repedést.
Jövő héten viszem vissza a szerelőhöz, aki elsőkörben kitakarítja a folytószelepet. Addig ha esetleg lenne még ezen kívül valami javaslatotok, amit érdemes lenne megnézni azt megköszönném.
ystuc2024-10-26 18:21:32 // 156074
Dante2024-08-13 13:21:08 // 156073
Egyébként ha a csati pucolás sem segít, találkoztam már olyannal ahol magában a patron ment tönkre. Ki kellettük cserélni az egészet övvel együtt. Nem egy sűrű jelenség, ezért talán nem is túl rizikós bontottat venni belőle.
Dante2024-08-13 12:00:38 // 156072
Az anyósülés alatt az ülésfoglaltság érzékelő van. Azt sem árt megpucolni, de neked nem arra dobott hibát :)
B oszlop burkolat alatt van a légzsákpatron csatija, ahhoz fel kell szedni az első és hátsó küszöb takarót (most még, amíg meleg van, hidegebb időben szeret törni) és a B oszlop takaró alsó részét is tartják középtájt hasonló patentok.
Alul az övnél meg fogod találni a csatit.
Ha belső FL előtti az autód, nem is fogja kitörölni a hibalámpát, diaggal ki kell törölni.
B oszlop burkolat alatt van a légzsákpatron csatija, ahhoz fel kell szedni az első és hátsó küszöb takarót (most még, amíg meleg van, hidegebb időben szeret törni) és a B oszlop takaró alsó részét is tartják középtájt hasonló patentok.
Alul az övnél meg fogod találni a csatit.
Ha belső FL előtti az autód, nem is fogja kitörölni a hibalámpát, diaggal ki kell törölni.
Liquid2024-08-12 20:28:27 // 156071
tudtommal a facelift utáninál már kialszik a lámpa
Liquid2024-08-12 20:27:50 // 156070
háát az én 156-omnak anno nem mondta ezt meg senki :) Nagyon szépen ott maradt a hibalámpa, amíg ki nem töröltem. Amúgy egyszer az enyém is írt utasoldali hibát, pedig gyárilag egy légzsákos volt :D
Csak néztünk Csörivel, hogy wtf :)
Csak néztünk Csörivel, hogy wtf :)
berobbantam2024-08-12 19:26:37 // 156069
Szia.A tárolóba bent marad a hiba de a lámpa kialszik.Amúgy nem csatlakozó baja van.Az övfeszítő adta fel.Venni kell egy bontott övet ami jó.Én már mind a kettőt cseréltem.És mindkettő egyik pillanatrol a másikra adta fel.Az utas oldali úgy,hogy nem is ült ott senki.
Liquid2024-08-12 16:08:56 // 156068
Ha jól emlékszem akkor csak szoftveresen lehet kiütni a légzsákhibákat, szóval nem fog eltűnni.
Sanyi2024-08-12 15:56:34 // 156067
pisti156sw2024-04-24 16:58:41 // 156066
Köszönöm
Megnézem, remélhetőlleg az lesz a hunyó
Megnézem, remélhetőlleg az lesz a hunyó
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
pisti156sw2024-04-24 16:34:56 // 156064
Erre én is gondoltam.
Hogy vezetéktörés is lehet
Hogy vezetéktörés is lehet
pisti156sw2024-04-24 16:32:54 // 156063
P0335
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
berobbantam2024-04-23 18:15:13 // 156061
Szia.
Amennyire én tudom az a tárcsa nem nagyon szokta feladni.Lehet nem belevaló a jeladó,vagy a jeladó kábele szakadt valahol.Végig kellene nézni a köteget.
Amennyire én tudom az a tárcsa nem nagyon szokta feladni.Lehet nem belevaló a jeladó,vagy a jeladó kábele szakadt valahol.Végig kellene nézni a köteget.
pisti156sw2024-04-23 18:07:50 // 156060
1.9 jtd sw 8v
pisti156sw2024-04-23 18:06:14 // 156059
Üdv,
A kocsi megállt az út szélén a világ végén. Tréler,majd a szervizben kijött főtengely jeladó hiba. Kicserélték a szenzort kétszer is, mégis ugyan az a hibakód.
Egy hétig nézegették és azt mondták akár 400000 lehet a javítás, és főtengely jeladó tárcsa
cserét mondtak.
Úgy éreztem lehet nem tudják pontosan ,mi a baj..
Esetleg valaki járt így vagy hasonlóan?
Annyit már nem szívesen költenék rá.
A kocsi megállt az út szélén a világ végén. Tréler,majd a szervizben kijött főtengely jeladó hiba. Kicserélték a szenzort kétszer is, mégis ugyan az a hibakód.
Egy hétig nézegették és azt mondták akár 400000 lehet a javítás, és főtengely jeladó tárcsa
cserét mondtak.
Úgy éreztem lehet nem tudják pontosan ,mi a baj..
Esetleg valaki járt így vagy hasonlóan?
Annyit már nem szívesen költenék rá.
B3WiN2024-04-05 12:51:24 // 156058
Sziasztok!
Beszereztem még tavaly év végén egy váltókulissza felújító készletet és most lesz majd időm neki kezdeni a műveletnek. Most figyeltem meg, hogy a képekhez képest egy alkatrész nincs benne a készletben. Csatolt képen a bekarikázott rész. A kérdésem az lenne, hogy ezt az enyémből kihagyhatták vagy nem része a készletnek, csak a kép csalóka? Gondoltam rákérdek itt, mielőtt nagyon szétkapnám az autót. 2004 156 1.6 TS Fl
Beszereztem még tavaly év végén egy váltókulissza felújító készletet és most lesz majd időm neki kezdeni a műveletnek. Most figyeltem meg, hogy a képekhez képest egy alkatrész nincs benne a készletben. Csatolt képen a bekarikázott rész. A kérdésem az lenne, hogy ezt az enyémből kihagyhatták vagy nem része a készletnek, csak a kép csalóka? Gondoltam rákérdek itt, mielőtt nagyon szétkapnám az autót. 2004 156 1.6 TS Fl
Zsoltikj ૐ2024-03-26 22:37:03 // 156057
tisztában vagyok vele, viszon a bele való stabrúd 97 ezer forintos ára és a gta stabrud 37 ezres ára közti különbség számottevő volt. Ismert út (Szarvas-Békésszentandrás közt) 60 táblával korlátozott nagy kanyarja probléma nélkül megy 100-al, nem érezni alulkormányzottnak. (Gta gátlók/rugók vannak alatt)
NT Kundi2024-03-26 03:18:20 // 156056
Sziasztok!
SW-be keresek szép jó állapotú ajtó kárpit szettet!
valakinél lapul-e véletlen vagy szántszándékkal eladó?
SW-be keresek szép jó állapotú ajtó kárpit szettet!
valakinél lapul-e véletlen vagy szántszándékkal eladó?
aranytl2024-03-21 21:21:35 // 156055
A vastagabb stabilizátor előre rontja az autó kanyarodási hajlamát. Érdemes hátulra is GTA, vagy 3.2 GT stabilizátort tenni a balansz miatt. Ezt most alulkormányozott irányba vitted. Persze ha nem forszírozod mert nem vagy kanyarvadász, akkor jó lehet így is.
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
3 db csevegős hozzászólás elrejtve
Liquid2024-03-19 07:40:01 // 156047
egyenesben nem rossz :)
2 db csevegős hozzászólás elrejtve
Zsoltikj ૐ2024-03-18 22:50:51 // 156044
igy hogy az alsó és a felső nyomatéktámasz is cserélve, meg sem mozdul a váltókar nagyobb gyorsításnál. mult héten javitottam öcsém deltáját (1,9tt széthullot a szabadonfutó plusz hűtőcsere) 190 ló de vezetve olyan lomhának tünik a 156 melett, érzésre nem mondanám 190 lovasnak
Liquid2024-03-18 21:18:51 // 156043
milyen falusi vagy ha nincs hegesztőd :) flex azért remélem van :D
1 db csevegős hozzászólás elrejtve
Buksi2024-03-18 18:51:20 // 156041
A lényeg, hogy végre jó a kijelző. Idővel majd csak találok a nagy kijelzőshöz egy működőt is. :-)
Amúgy a kijelzőt szétszedve nem lehet valahogy megcsinálni, hogy lehessen látni melegben is? Mit tudom én egy ellenállást vagy akármit beforrasztani? Nem értek hozzá. :-DDDDDD
Amúgy a kijelzőt szétszedve nem lehet valahogy megcsinálni, hogy lehessen látni melegben is? Mit tudom én egy ellenállást vagy akármit beforrasztani? Nem értek hozzá. :-DDDDDD