Fórum >> Egyebek >> Pályaautózás

kalizsoli2012-05-18 14:45:01 // 2360
Ha összejön kinézek este :-)
Blade2012-05-18 14:08:05 // 2359
Nem láttam:(
Szerintem elég jó pályaautót lehetne csinálni belőle, de az is biztos, hogy így gyári állapotban is ütőképes lehet.
Ráadásul amit linkeltem az egy szép állapotú darab, sőt, a ritkább CUP változat ha minden igaz, ami gyárilag 330Le, és biturbo ami miatt nyomaték is van. Súlya kb. mint a GTA-nak, 1370kg, és az elosztása is jobb, 56%-44%.
Gyárilag van benne limited sperr:) Váltó az GETRAG, úgyhogy azzal se lehet nagy gond:)
Blade2012-05-18 14:03:22 // 2358
Ha jól számolom, akkor a vasárnapi lesz a hetedik pályanapja a gumiknak:) A múltkori alkalommal is látványosan csúszkált már, főleg a hátsók. Ahogy melegedett úgy javult, de teljesen nem szűnt meg. Szerintem köridőben egy új garnitúra hozzávetőlegesen lehet ~ egy mp is gyorsabb, úgy érzem. De ha készen lesz az autód, akkor úgyis kiderül:))
Ha van kedved kijönni vasárnap délután, én örülnék:))
kalizsoli2012-05-18 14:00:17 // 2357
Volt egy angol dokumentum film a Discovery-n, kezdő amatörök pályaverseny-csapatot menedzseltek hobbiból. Annak minden nyűgével. Ők építettek át egy ilyen Masert pályaautóvá. Nagyon szerettem azt a műsort :-)
kalizsoli2012-05-18 13:56:58 // 2356
Tudom, hogy sokat mentél vele. Mennyit is összesen?
Blade2012-05-18 13:30:51 // 2355
:DD
Ez jó lenne pályaautó alapnak?:)
Blade2012-05-18 13:30:04 // 2354
Hát a szokásos slickre kopott A048-al:))
Ollah2012-05-18 13:04:45 // 2353
Hát ja, az Accord Tájperen kívül a többi papíron jobb kocsi, de a valóságban is az? Meg pilóta-függő is a dolog. Szerintem van ott még 2-3 autó, ami fogható. Ha tudsz 2:18-at (esetleg még jobbat is) menni, az mindenképpen szép és becsületre méltó eredmény egy fullos, utcai autótól.

Esetleg körözés után úgy gyere le a pályáról, hogy bömböl a tuc-tuc a na'hhifiből, meg tekergeted a navi gombjait, harsányan röhögve telefonálsz, meg persze egyél valami baszom nagy szendót is. ;))) Poén lenne még mondjuk egy gyerekülés. Vagy kettő. :P

No para,a legszebb kocsi úgyis a Tiéd lesz. ;)
Drukkolok!
(Én ma megyek oda gokartozni kicsit.)
kalizsoli2012-05-18 12:40:01 // 2352
Csak magaddal versenyzel :-)
A többiekkel ne foglalkozz, csak azért lesznek ott, hogy felgumizzák neked a pályát, hogy jobban tapadj.
Tényleg milyen gumival mész?
Blade2012-05-18 12:13:49 // 2351
Amilyen autók vannak a PRO-ban, kinéz egy második hely,a végéről...
Ollah2012-05-18 09:45:55 // 2350
Csak Blade megy?
Azé' jó banda lesz ez.

Nevezési lista:

MTA Hungaroring Kupa 2012 május 20.
Nevezési lista


MTA Sport: autó: LE:

Torma László BMW 328 192
Véninger Tamás Toyota Yaris TS 115
Toman Áron Toyota Corolla TS 192
Tóth Mihály Mitsubishi FTO 170
Bazsó Gábor Toyota Corolla 150
Polacsek Tibor Citroen Xsara VTS 180
Moser Károly Honda Civic Type-R 200

MTA Pro:

Kiss Márton Caterham RS 120 120
Bordás Péter Alfa Romeo 156 GTA 250
Simon Ferenc Mitsubishi Lancer Evo 300
Bozóki Tibor Honda S2000 240
Bor Gergő Nissan 200 SX 240
Szendrei József Toyota Celica Turbo 280
Kárpáti Péter Porsche Carrera 4S 355
Illés Gábor Honda Accord Type-R 220
Buzási Bence Subaru Impreza STI 300
Alexandru Duta Nissan 350Z 280
Horváth Tamás Honda NSX 270
Valló Zoltán BMW E46 M3 343


MTA Race:

Lázár Imre Honda Civic 220
Pintér András Mitsubishi Lancer Evo VI. 370
Szumega Péter Mitsubishi Lancer Evo VI. 350
Árvai Imre Nissan GTR 480
Gönczi Zsolt Mitsubishi Lancer Evo V. 320
Szalai Szabolcs Dodge Viper 500
Bozsó Attila BMW M3 343
Dóri Szilárd VW Polo 200
Ambrus Gábor Subaru Impreza STI 320
Bakos Gergő Nissan Skyline 400
Kovács Béla BMW M3 CSL 410
Jugovits István Nissan Silvia S14 450
Sarkadi Richárd Subaru Impreza STI 400
Baksay Gergő MNR Vortx 150
Hődör Ferenc BMW M3 400
Vida György Mitsubishi Lancer EVO VI. 450
Ponyiczki Gábor BMW E30 320J 360
Bandri Miklós Suzuki Hayabusa (autó) J 200
Zambelly György KTM X-Bow 300
Tommi2012-05-14 21:39:58 // 2349
Blade!

Ezek közül bármelyik jöhetett mögöttem :)))

Blade2012-05-14 21:19:30 // 2348
Blade2012-05-14 21:01:55 // 2347
Szemét! ;-)))))
Te, az ott mögötted, nem véletlen egy 288GTO?? Az egyik legkedvencebb típusom:))
Tommi2012-05-14 20:12:55 // 2346
Ha már pályaautózás, gondoltam ezt megosztom itt :) A május elsejei hosszú hétvégén kint jártunk Belgiumban a SpaItalia nevű őrületen és természetesen nem hagytuk ki a lehetőséget :)

Blade2012-05-14 20:03:32 // 2345
Videót is érdemes megnézni:)))
Blade2012-05-14 19:59:48 // 2344
Blade2012-05-14 09:14:56 // 2343
Csöri! Itt egy újabb köridőmérő iphone-hoz, igaz offos, de ez már GPS-es:)
Buksi2012-05-14 01:55:52 // 2342
Ismét egy hatalmas emberrel lettünk szegényebbek! :-((
Béke poraira! :-(
Blade2012-05-12 16:01:41 // 2341
VaG2012-05-09 13:16:46 // 2340
milyen versenyülés??!!??:-O egy sámlit bele oszt hadd szóljon;-DDDDDDD

ez itt a reklám helye: www.samli.hu
szerintem jó pénzért meg leszedik a hintalóról a háttámlát;-))
igaz az is fix… de mennyivel több hely marad;-)))))))
Ollah2012-05-09 12:15:02 // 2339
Majd ha már annyira profik leszünk, hogy ezen múlik, akkor szétvágunk mindent. Egyelőre a beindításán dolgoznak, hogy legalább egy 3 perces kört tudjunk menni Hringen. :P
LacUS2012-05-09 11:37:50 // 2338
A 75nél ugyanez volt a helyzet, ha a gyári üléstartóra raktam. :) Ki kell vágni a francba úgyis versenyautó :) Vagy nem? :)
Ollah2012-05-09 10:31:06 // 2337
+1cm és -1kg. Ezért. :)
Blade2012-05-08 19:19:47 // 2336
A tetőkárpit minek van még ott?:) Az +3cm és - 10kg:)
Ollah2012-05-08 16:52:11 // 2335
Ahogy Krisz írta: 150 cm és ~60kg. :)
Kb. 1 cm-vel magasabb lesz a sportülés a gyárinál, és mivel merev támlás, így dönteni sem tudjuk. Kb. 2 cm marad a tetőkárpitig. Max.
Blade2012-05-08 16:43:55 // 2334
Bemegy az:) Itt még bukócső is van:))
Blade2012-05-08 16:43:16 // 2333
Magasan ülsz:)
SKrisz2012-05-08 16:23:32 // 2332
GTV-ben bukóval? Hát végülis... 150 centi és 60 kiló alatt, simán megoldható projekt :)))
Ollah2012-05-08 16:12:48 // 2331
Nem fér el a fejünk; nem a bukó a gond.
Blade2012-05-08 14:41:28 // 2330
Adok én neked, motorost:) Csak egy maszkot vegyél
Ollah2012-05-08 14:39:10 // 2329
No, hát a bukónál mi el is buktunk...
Blade2012-05-08 14:35:08 // 2328
Time Attack
2012.05.20


16:00-17:45 regisztráció, gépátvétel, transzponderek átvétele
17:45-17:55 versenyzői eligazítás a boxban
18:00 boxutca nyit, Magyar Time Attack, Hungaroring Kupa
20:00 boxutca zár
20:15 eredményhírdetés
20:20 szerelés, transzponderek LEADÁSA, hazamenés v. ottmaradás
(fakultatív):)

Nevezési díj: 30.000 Ft/autó
előre utalással -10% kedvezményt tudunk biztosítani: 27.000 Ft/autó
számlaszám: 10918001-00000085-28850008 Top Challenge
A közlemény: Time Attack nevezés.

Nevezés Leadása


Bukósisak használata kötelező.
A rendezvény nézőknek, utasoknak ingyenes.

A motorsport veszélyes!
Ollah2012-05-08 08:24:05 // 2327
Ja, pont 1 sec-cel gyorsabb, mint a kis egyhat-fapadok. :PPP
De a hangja jó. Mondjuk a GTV-nek is jó hangja van... :P
imi1562012-05-07 20:01:48 // 2326
Nagyon szépen terelgeti:-))!
Blade2012-05-07 19:51:54 // 2325
Csak hangosan szabad hallgatni:)
Blade2012-05-07 19:48:09 // 2324
Ez a gép se gyenge:))
Blade2012-05-07 19:46:55 // 2323
Azaz, a 330-as:) De kérdezd meg Csörit, ő intézte ;-)))
Jack2012-05-07 16:48:17 // 2322
Tutela-t találtam, köszi a tippeket !
BeeGee2012-05-07 16:10:22 // 2321
Hát hogy ne kelljen cserélni a lötyit :P :)

Jövök még, ne félj.. júniustól, legkorábban. :)
Public Enemy2012-05-07 15:59:58 // 2320
Mert nem jársz pályanapokra! :-))
Audizol te már inkább szerintem...
BeeGee2012-05-07 15:36:14 // 2319
Én Tutela Extreme 5 és Tarox RoadRace.
Eddig egyikkel sem volt gondom :)
Jack2012-05-07 15:05:54 // 2318
Ti milyen fékfolyadékot használtok? Lassan aktuális, érdekelne ki mire cserélte?
Longman2012-05-07 11:07:13 // 2317
:) Köszönöm!
Kócosw2012-05-07 07:40:26 // 2314
hätha rädugrik? :))
Public Enemy2012-05-07 07:37:13 // 2313
A következő pályanapon szeretnék Kapocs Zsókával egy etapban autózni!!!
Hátha!? :-))
Blade2012-05-06 17:19:48 // 2312
Szerencsére Gyöngyös pont a másik irányban van:))
De látszik, hogy ez nem elfékezés volt, hanem teli talppal állt a gázon, kikapcsolt agyilag, szerintem azt sem tudta hol van. Látszik abból is, hogy a végén fejen állva nyomkodja a motor start gombot, miközben jár a motor!
Ennyi pénzt elpazarolni amit költenek erre a szerencsétlenkedésre, ahelyett, hogy hasznosan a Magyar motorsport fejlesztésére fordítanának. Lenne benne ráció, amint ma kiderült a WTCC második futamon. Erre olyan bulvárkurvákat versenyeztetnek, akiknek szerintem a B kat. jogsi is kérdéses... Szerintem ez a hazai motorsport megcsúfolása.
A rally tönkremegy, de lótusz lédies kupa az kell. Felháborító
vm2012-05-06 14:24:40 // 2311
Ilyen beszálló tempóval az életben nem veszi be azt a kanyart. Még jó hogy voltak előtte, akiken fennakadt, különben átvág a homokon, a gumifalon, a korláton, a Ring kerítésén, aztán minden tereptárgyon, úgy Gyöngyösig :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak