norbee2005-01-07 14:18:19 // 871
Me a novell nem támogattya az ACPI-t, bissztos azért! :)))
Bankba is voltál, szerződéstervezetet irogatsz. Te most tulajdonképpen felvágsz itt előttünk? :))))
Paco2005-01-07 14:16:13 // 870
Mocskos kis szkript nem tud szerződéstervezetet írni, meg kideríteni mé nem megy az ACPI a HP ML sorozatú G4-es szerverein :(
norbee2005-01-07 14:10:37 // 869
Dógozni. Mockosz kisz szkripteket be kell állítani dógozni, mi meg eeelvesszük a dlágaszágot! :))))
Paco2005-01-07 14:09:30 // 868
Bankban voltam, meg ebédelni, no meg néha dolgoznom is kell :)
norbee2005-01-07 14:02:32 // 867
Má kezdtem csalódni, hogy szó nélkül hagyod! :)))))
Paco2005-01-07 14:01:13 // 866
/me keres egy hibás pajszert és kontaktba hozza Norbee fejével :)
Azmo2005-01-07 13:55:23 // 865
igazából én titokban dédelgetett álmomhoz keresem, kérdezem az összetevőket....akkor már ez a sportos fék és megérné :) Najó, csak ésszel szabad, de mondjuk ha már lúd, akkor legyen kövér....csak ugye nem szeretnék 100 méteren fogyasztani 10 litert.....nem, most nem a fékekről beszélek már:)
pb_2005-01-07 13:52:05 // 864
Inkább be kell koptatni. Ez utcai használat mellett kb. 100 km. Addig viszont igen zsenge a fékhatás, de utána kirepülsz az ülésből.
norbee2005-01-07 13:47:20 // 863
Paco
még megijedek. :))) BTW, volt egy táblázatom, ahol így volt csoportosítva, de qrvára nem találom.
Kontakthiba,Kontakthiba,Kontakthiba,Kontakthiba,Kontakthiba,Kontakthiba,Kontakthiba,Kontakthiba,Kontakthiba,Kontakthiba,Kontakthiba,Kontakthiba :))))))))))
Azmo2005-01-07 13:43:50 // 862
a fékre gondolok, nem a teljes autóra marhák :D
Azmo2005-01-07 13:43:14 // 861
maximálisan kielégítetted a kiváncsiságom, köszönöm:)
és ez gondolom nem ócsó buli....az 1.8as Bravo komplett cserére gondolok!
granturismo2005-01-07 13:39:59 // 860
239mm-es a gyári.
Annál nagyobbat nem. Csak ha mindent cserélsz: Nyeregbak, nyereg, betét, tárcsa.
A Fiatbravo 1.8 első fékét kompletten föl lehetne tenni az 257mm-es és belső hűtésű.
A Vagy a 257mm-es fiat/alfa fékrendszert is föl lehet kompletten, de az tömör tárcsa nem hűtött.
brien2005-01-07 13:39:18 // 859
vaazzee...pedig már kezdtem azt hinni, hogy fel tudok dobni egy 315mm-es BREMBO-t a gyári helyére :DDD
Azmo2005-01-07 13:38:40 // 858
most nem menteni akarom magam, de bennem is az volt,. hogy hát az se mind1 mire szerelem fel azt a nyamvadt tárcsát, szal ezért kérdeztem, hogy most akkor mennyi az amit még elbír a gyári nyereg, vagy az ehte a gyári tárcsára van belőve és sanyi?
Paco2005-01-07 13:36:58 // 857
Tökmindegy. Norbee hüleségeket beszél. :)
A féktárcsád méretét az határozza meg, hogy mi fér bele a féknyergedbe. Ugyanis az az agyhoz van rögzítve és az attól való távolsága állandó, nem függ a kerékmérettől. Ezenkívül a tátcsa ívéhez igazodik, ugyanúgy mint a fékbetét ami belemegy.
Így ha nagyobb tárcsát akarsz mint a gyári akkor kerékagyat k és féknyerget is kell cserélned.
Norbee te meg be leszel fenyítve, ha hiú ábrándokat ébrsztesz a műszakilag nem tökéletesen képzett kollegákban. :)
norbee2005-01-07 13:22:55 // 855
hát ezt mondhattam volna én is az előbb, mikor kiköpted, hogy gyári kereked van. Na igen de mennyi? 13" vagy 14"?
brien2005-01-07 13:19:30 // 854
ezúton szeretném jelezni, az illetékes kollegáknak, hogy a topcinévben található stb.-t szíveskedjenek lecserélni 145-re :D
köszönettel,
a versenyigazgatóság :D
Azmo2005-01-07 13:18:55 // 853
értelmes választ adjál már, ez nem az OFF topic :)
norbee2005-01-07 13:17:51 // 852
Na erre mit mondjak... Akkor megy rá nagyobb is, asszem! :))))
Azmo2005-01-07 13:10:44 // 851
az alap van, gyári asszem
norbee2005-01-07 13:08:27 // 850
Hát az erősen függ a kerékméretedtől... :)
Azmo2005-01-07 13:00:53 // 849
tök felesleges, az utcára elég egy jobb féle tárcsa, lehetőleg minél nagyobb és jó betét.....persze amikor a HUngaroringen odaléptem dundit annó a 155nek, akkor a 2. kőr után már nem nagyon fogtak a fékek, taposni kellett majd kettétőrt a lábam....na oda kell a versenybetét....
btw, mi a max. tárcsa amit be lehet tenni a 33-asba? Tudja valaki?
brien2005-01-07 12:58:21 // 848
versenybetét...hmmm..nem rossz. Csak az a gáz, hogy ha elfelejted bemelegíteni, akkor tutira egy kereszteződés közepén találod magad :)
De ha bemelexik, akkor hú baz+... :D
Wikicica.2005-01-07 12:43:35 // 847
Azmo155
Ilyen cuccokban minden van:D
Csak szóljatok és a csomagtartóba is bepakolunk mindent:P
norbee2005-01-07 12:09:52 // 844
Fenét. Majd én beülök a helyedre, Te meg kapaszkocc a motorháztetőn, és hallgatod, hogy cirippel-e fékezéskor valami elől! :)))
Azmo2005-01-07 12:07:53 // 843
hát én hiszem, hogy ha nem fukarkodom a betéttel, tárcsával, akkor igenis jobban járok! Nem akarok verseny fékeket!
Norbee
guruljál, indulj, majd követlek :D
pb_2005-01-07 12:01:18 // 842
Ne hidd ha többet költessz rá, akkor jobb is lesz! Egyébként ha még jobbat akarsz, akkor veszel tőlük versenyre gyártott betét, azzal megáll a verda, mint a szög.
norbee2005-01-07 12:00:33 // 841
Szombat este. Én olyankor rég alszok. Különben is, hol van gyűlés? Én ma este is gyűlök Thomikával, keregetjük az eletronymanóit. :))
norbee2005-01-07 11:59:20 // 840
Nekiindulunk a Hegyaljának padlógázzal lefelé, ha nem esünk a Dunába a lámpa előtt 100 méterrel fékezve, akkor jó a fék. Ha igen, akkor meg spóroltál egy csomót! :))))
Paco2005-01-07 11:58:45 // 839
Csak úgy önmagában. a neked kőtség megnézni a bandát legyen má nekem is az :)
Azmo2005-01-07 11:57:24 // 838
jóvan, akkor majd valaki megnézi és megmondja mival van a gond!
norbee2005-01-07 11:57:17 // 837
Őrült. Melyik biznisz? :)
pb_2005-01-07 11:56:47 // 836
Eddig jutottatok vele valamire?
Azmo2005-01-07 11:56:41 // 835
nem, valóban, a halál meg az adó a biztos...
Nem, nem akarom olcsón megúszni, eszem ágában nincs a fékeken spórolni! De ahhoz kell gyűjtenem rá pénzt! Pláne, hogy áprilisban vizsga....
norbee2005-01-07 11:56:35 // 834
Enyimet is,de az a főfékhenger miatt van.
Paco2005-01-07 11:55:04 // 833
Ha ott leszel én is ott leszek. Business? :)
pb_2005-01-07 11:54:49 // 832
Nem biztos, hogy betét cserével javulni fog!
pb_2005-01-07 11:53:27 // 831
Csak az elsők lesznek vlszínűleg cserések, hátsó max. szabályoztatni kell. Ha olcsó betétet akarsz menj a Róna Kft.-hez. Kb. 25k-ból ki lehet hozni az egészet(tárcsa+betét+szabályozás, ha kell).
Azmo2005-01-07 11:46:34 // 830
én is érzem hogy taposni kell, hogy fogjon!
norbee2005-01-07 11:46:09 // 829
Te jársz vele vagy IC? :)))
Azmo2005-01-07 11:43:46 // 828
P4 rendszer még mindig alszik, tegnap este lett volna nézegelődés az ügyben, de apósék gépén szüttyögtem....:(
Azmo2005-01-07 11:42:48 // 827
nyáron volt vezérműszíj csere, ha arra gondolsz!
azért kell komám, mert IC megijedt amikor megnyomta a féket Gödöllőn!
Azmo2005-01-07 11:41:48 // 826
hát ez az, basszus az a teljes gépre 40k körül jár....plussz betét 20k...persze, hát nekem mostanában nem hinném hogy lesz ennyim, megy törlesztésre a pénz apámnak!
norbee2005-01-07 11:41:02 // 825
Sőt, szerintem Szamosiéknak van felvasalható bontott tárcsájuk. Egyébként mé is kell elől fékbetét csere? Vezérszíj cseréd volt már egyáltalán???
pb_2005-01-07 11:37:51 // 824
Elől sztem nem fogod megúszni betét cserével. Tárcsa db-ját már olyan 8-10k-tól lehet kapni. Tényleg mi újság a P4 rendszerrel?
norbee2005-01-07 11:07:56 // 823
Én csak visszaütöttem! :)))