Fórum >> Műszaki-szakmai topicok >> V6 Fanatics
Rolee19862020-05-28 15:58:52 // 2224
Nem volt. Vettem egy denso lambdaszondát. Elvileg 1 db van a katalizátor előtt. Ha még sem ez a baja. Lesz egy eladó.. Holnap kiderül..
VV62020-05-28 14:28:54 // 2223
Azért lehet hogy megérné lehúzni róla a csatlakozót próbaképpen, és megnézni úgy is az alapjáratot. Vagy már megvolt?
Rolee19862020-05-28 08:00:52 // 2222
Köszönöm, megoldódott! :) Még egy kérdés, katalizátor előtti 1-es lambdaszondát kell még cseréljek. Webáruházban kérdeznek ilyet, hogy beépítési oldal, bal-jobb, katalizátor előtti stb.. Ez jó lehet nekem?
Rolee19862020-05-28 07:59:54 // 2221
Köszönöm, megoldódott! :) Még egy kérdés, katalizátor előtti 1-es lambdaszondát ír hibakódot a kocsi, és egyenetlen az alapjárat. Webáruházban kérdeznek ilyet, hogy beépítési oldal, bal-jobb, katalizátor előtti, vagy előkatalizátorhoz? Melyik kellhet nekem? Szerelő csak jövőhét végén tud vele foglalkozni. Ezért kell kézbevenni a dolgot...
FRC2020-05-26 16:03:53 // 2220
Nem tudod eltörni, gumi talpakon van becuppantva, gondolom ezek már jól besültek.
Itt látsz a műszerről pár képet:
https://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO-166-2000-2-4-JTD-LHD-SPEEDOMETER-INSTRUMENT-TACHO-CLUSTER-156021034/153648176725
Itt látsz a műszerről pár képet:
https://www.ebay.co.uk/itm/ALFA-ROMEO-166-2000-2-4-JTD-LHD-SPEEDOMETER-INSTRUMENT-TACHO-CLUSTER-156021034/153648176725
Rolee19862020-05-26 07:44:55 // 2219
Nem szeretnék eltörni, kiszakítani semmit! Lehet elviszem autóvill szerelőhöz. Mert ez nem akar kijönni..
FRC2020-05-25 21:47:32 // 2218
Két csavar van, egy határozott mozdulattal felfelé mozdítva magadfelé húzod. Viszont a kormánytól nehezen fogod tudni kivenni a helyéről.
JCsabi2020-05-25 18:34:47 // 2217
Sziasztok!
Valaki foglalkozott már olyannal, hogy 3.0V6 (GTV) kettőstömegű lendkereket egytömegűsíti? Valahol azt olvastam, hogy 3.2V6-on csak sima, normál, mezei lendkerék van. Szerintetek van rá esély minden további passzol az egyik a másikra?
Valaki foglalkozott már olyannal, hogy 3.0V6 (GTV) kettőstömegű lendkereket egytömegűsíti? Valahol azt olvastam, hogy 3.2V6-on csak sima, normál, mezei lendkerék van. Szerintetek van rá esély minden további passzol az egyik a másikra?
Rolee19862020-05-25 11:56:24 // 2216
A kérdés a szétszedésre vonatkozott volna. Odáig jutottam, hogy kicsavartam a felső két csavart... de nem tudok tovább menni, mert neten sem találok 166-ról ilyen videót... :/
FRC2020-05-24 14:40:41 // 2215
Long - long time ago, leírtam a műveletet:
https://www.alfaamore.hu/tagok/149/autok/7116/blog/23396
https://www.alfaamore.hu/tagok/149/autok/7116/blog/23396
Dante2020-05-24 09:19:49 // 2214
Rolee19862020-05-24 07:16:24 // 2213
Illetve hány db, és milyen izzót kell vegyek a kormány mögötti óracsoporthoz? 2 Irányjelzővel együtt..
Rolee19862020-05-23 23:10:27 // 2212
156 volt korábban, abban sikerült kicserélnem a középső 3-as óracsoport izzóit. De friss az élmény nagyon a 166-al. Tehát nem szeretnék ütvefúróval neki esni. :) Fogalmam sincs hol kezdjem...
Rolee19862020-05-23 22:37:35 // 2210
Üdv! Egy kis segítséget szeretnék kérni! Műszerfal világítás izzócsere segédletben tudna valaki segíteni? Előre is köszi! :)
gottfriedg2020-05-19 12:54:05 // 2209
Sziasztok!
Nem szeretne esetleg valaki megválni a közeljövőben a rozsdamentes 156 V6-osától?
Nem szeretne esetleg valaki megválni a közeljövőben a rozsdamentes 156 V6-osától?
frusciante2020-05-16 21:15:42 // 2208
Pár napja én is megnéztem hogy 210 után mennyire gyorsul még a gép. Egy Mitot előztem meg akkor még teljesen legális tartományban csak aztán beleállt a seggembe amit nem tudtam mire vélni... Először fokozatosan gyoristottam nem padloztam a gépet mert még kímélő mondban van de mikor még 180nal is akarta H haladjunk akkor úgy voltam vele H legyen... Aztán feltartottak minket közben el is engedtem aztán olyan 110 korultol újra elindultunk együtt úgy H 6000ig elforgattam és haladosra vettem. Így már 200nal jelentős volt a kis mito hátránya és elengedtuk a témát mindketten. Nem értettem miért csinálta de volt már pár hasonló atrocitasban részem amit nem értettem hogy miért.. általában elengedem de van az a helyzet hogy belemegyek...( Ha az anyóson nincs ott az audió km óra...😃)
https://youtu.be/Vcl4W8a1KEk
Az új kipuval egész jó lett a gép hangja. Elvileg plusz 7paci és 10nm de ha ezt vki észre veszi akkor az szerintem elég pro... Főleg H mielőtt felkerült kb 6 hónapja nem is vezettem a gépet...😃
https://youtu.be/Vcl4W8a1KEk
Az új kipuval egész jó lett a gép hangja. Elvileg plusz 7paci és 10nm de ha ezt vki észre veszi akkor az szerintem elég pro... Főleg H mielőtt felkerült kb 6 hónapja nem is vezettem a gépet...😃
Kócosw2020-05-16 20:27:43 // 2207
en gurultam is vele. Nem szar 245 el ugy gurulni hogy epp elerte a 6k - t a fordulatszammerő 🤣
GT Ɨ|ѯ2020-05-16 18:42:24 // 2206
frusciante2020-03-19 20:30:39 // 2205
Itt egy kis beázás finoman szólva el lett hanyagolva....😒 első kerekdobban az ovális gumi szokott elfaradni és beengedni a jó kis saras nedűt illetve a küszöbben levő szellőztető K is képesek hasonlóra... Ennek volt előjele kezdeti fázisban... Parasodhatott a beltér mint atom ,a taposokon megálló víz miatt pedig ha sokáig áll sok víz vagy atazik a szőnyeg vagy a pára mentesítő járatokon keresztül ömlik ki a víz a kocsiból akár álló helyzetben is...😒jelen állapotában már biztos nem volt parasodas hiszen a szellőzés biztosítottnak látszik....😔
clubman882020-03-19 19:45:59 // 2204
clubman882020-03-19 19:20:55 // 2203
Szia .
Tudom, hogy lehet kapni készen V6-ot, kérdés azok milyen állapotban vannak?
Tudok róla fotót küldeni, hol küldjem?
Tudom, hogy lehet kapni készen V6-ot, kérdés azok milyen állapotban vannak?
Tudok róla fotót küldeni, hol küldjem?
VV62020-03-13 10:01:00 // 2201
Ilyennek csak akkor lenne értelme, ha nem lehetne kész 156 V6-ot kapni. Sok munka, sok pénz, hiábavalóság.
Hogy néz ki az a "menthetetlenül elrohadt"? Van fotó?
Hogy néz ki az a "menthetetlenül elrohadt"? Van fotó?
Ciao2020-03-13 09:39:55 // 2200
Sziasztok!
156 2.5 illetve a 166 3.0 motorokról van valami információs wiki egy helyen ? Ha jól tudom 156 esetében 3 verzió is létezik. (főleg az érdekel mik az eltérések, előnyök-hátrányok ha vannak)
Köszönöm!
156 2.5 illetve a 166 3.0 motorokról van valami információs wiki egy helyen ? Ha jól tudom 156 esetében 3 verzió is létezik. (főleg az érdekel mik az eltérések, előnyök-hátrányok ha vannak)
Köszönöm!
aranytl2020-03-12 15:29:37 // 2199
Szia!
Karosszéria tekintetében semmi akadálya, minden passzol. Persze sosem lesz hivatalos, mert az FCA nem támogat semmilyen átalakítást :(
Sajnos a hatóság ragaszkodik a gyártó engedélyéhez. Meg lehet próbálni terveztetni, hátha úgy eltekintenek ettől. Vagy marad a szürke zóna.
Milyen a V6, euro2 vagy 3? Euro3 esetén az 1.6TS-nél megúszható a kábelköteg cseréje. Minden más esetben teljes kábelköteg átrakás szükséges.
Ha így is érdekel a dolog nyugodtan keress.
Karosszéria tekintetében semmi akadálya, minden passzol. Persze sosem lesz hivatalos, mert az FCA nem támogat semmilyen átalakítást :(
Sajnos a hatóság ragaszkodik a gyártó engedélyéhez. Meg lehet próbálni terveztetni, hátha úgy eltekintenek ettől. Vagy marad a szürke zóna.
Milyen a V6, euro2 vagy 3? Euro3 esetén az 1.6TS-nél megúszható a kábelköteg cseréje. Minden más esetben teljes kábelköteg átrakás szükséges.
Ha így is érdekel a dolog nyugodtan keress.
clubman882020-03-11 22:18:05 // 2198
Sziasztok !
Szeretnék segítséget kérni, adott a 156-os Alfám 2.5 V6.
A karosszéria sajnos menthetetlenül elrohadt a bal első taposó és bal hátsó sárvédőívnél.
Ezért gondolkozom egy donor karosszéria beszerzésen.
A kérdés az lenne, lehetséges-e TwinSpark motor hélyére beépíteni a V6-ot?
Valaki csinált már ilyet? A kábelezés tudom, hogy teljesen más, ami érdekel az a felfogatási pontok a bölcsőnél, a motortaróknál.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
Szeretnék segítséget kérni, adott a 156-os Alfám 2.5 V6.
A karosszéria sajnos menthetetlenül elrohadt a bal első taposó és bal hátsó sárvédőívnél.
Ezért gondolkozom egy donor karosszéria beszerzésen.
A kérdés az lenne, lehetséges-e TwinSpark motor hélyére beépíteni a V6-ot?
Valaki csinált már ilyet? A kábelezés tudom, hogy teljesen más, ami érdekel az a felfogatási pontok a bölcsőnél, a motortaróknál.
Válaszaitokat előre is köszönöm.
VV62020-03-05 00:13:14 // 2197
A 156: könnyebb, gyorsabb, szebb hangja van, nincs vacakolás a turbóval
A 166: kényelmesebb, szebb a beltér, nagyobb a nyomaték és a hely
A 166: kényelmesebb, szebb a beltér, nagyobb a nyomaték és a hely
Gianni682020-03-05 00:01:00 // 2196
Sziasztok!
Ts motoros Alfa után szeretnék egy V6-ot!
Azt szeretném megtudni tőletek V6 használoktól,hogy szerintetek melyik a jobb választás:
156-os 2.5 V6 vagy 166 2.0 V6 TB
Nem minden napos használatra lenne.
Melyik ad nagyobb élményt?
Eddig csak egy 75 2.5 V6 volt szerencsém használni.
Köszönöm szépen
Ts motoros Alfa után szeretnék egy V6-ot!
Azt szeretném megtudni tőletek V6 használoktól,hogy szerintetek melyik a jobb választás:
156-os 2.5 V6 vagy 166 2.0 V6 TB
Nem minden napos használatra lenne.
Melyik ad nagyobb élményt?
Eddig csak egy 75 2.5 V6 volt szerencsém használni.
Köszönöm szépen
frusciante2020-03-01 21:30:18 // 2195
Én a fiatosoktol rendeltem a 3,2hoz gyári újat tömítéssel 15korul ha jól emlékszem...
frusciante2020-03-01 21:29:05 // 2194
Fiatalkatreszesek.hu, autodoc...
JCsabi2020-03-01 19:07:37 // 2193
Segítsetek!
3.0V6 termosztátot honnan lehet beszerezni. Intercars, Láng nincs. Többi nagynál még nem jártam, de hátha tudtok adni jó ötletet, hogy ne kelljen végigmennem mindenhol.
3.0V6 termosztátot honnan lehet beszerezni. Intercars, Láng nincs. Többi nagynál még nem jártam, de hátha tudtok adni jó ötletet, hogy ne kelljen végigmennem mindenhol.
liusz2020-02-25 16:53:00 // 2192
Küzdöttem egy keveset a 156V6 (GTA,GT is ilyen lehet) motorbakkal, amit ugye nem lehet újonnan beszerezni.
Van vele tanulság több is, szerintem érdemes ránézni még ha nincs is nagyon látható baj vele. Készítettem egy kis összefoglalót.
itt
Van vele tanulság több is, szerintem érdemes ránézni még ha nincs is nagyon látható baj vele. Készítettem egy kis összefoglalót.
itt
Bpali2020-02-16 14:35:19 // 2191
Bpali2020-02-05 21:05:33 // 2190
Igen igen! Köszönöm a segítséget!!
Piritu - 1.000.0002020-02-05 17:21:17 // 2189
Naugyehogyugye? :-)
Bpali2020-02-05 15:35:08 // 2188
Hali. Igazatok lett... utólagos lopásgátlás...
Piritu - 1.000.0002020-02-04 19:52:52 // 2187
A felragasztott vége lenne érdekes hogy hová megy. Az tuti nem gyári.
Bpali2020-02-04 19:38:57 // 2186
Az a fekete ami gyárinak tűnik az alvázhoz ragasztva az is bele van kötve ebbe a csomóba.
Eredetileg nem tudom hova mehet. Majd ha megnézed hátha okosabbak leszünk. Jelenleg nem látom át sajnos.
Eredetileg nem tudom hova mehet. Majd ha megnézed hátha okosabbak leszünk. Jelenleg nem látom át sajnos.
Piritu - 1.000.0002020-02-04 19:28:51 // 2185
Az utolsó képen az a vezeték ami a szőnyeg alá megy hová vezet? Ha netán ott lenne a vége, mi van a szigetelőszalag alatt?
Simán el tudnám képzelni hogy egy reed relé van a vezetékben amit egy mágnessel lehet kapcsolgatni és akkor az egész egy pót benzinpumpa áramtalanító. Magyarul lopásgátló. Az magyarázná a biztosítékot is, hogy egy reléhiba ne égesse le kocsit.
Simán el tudnám képzelni hogy egy reed relé van a vezetékben amit egy mágnessel lehet kapcsolgatni és akkor az egész egy pót benzinpumpa áramtalanító. Magyarul lopásgátló. Az magyarázná a biztosítékot is, hogy egy reléhiba ne égesse le kocsit.
Bpali2020-02-04 16:11:19 // 2184
Ezt nem értem én sem, mert máshova nem mennek vezetékek.
Van adva a reléknek pozitív és test és összekapcsolva az inerciával. Biztosítékkal.
Máshová nem csatlakozik az a gubanc.
Van adva a reléknek pozitív és test és összekapcsolva az inerciával. Biztosítékkal.
Máshová nem csatlakozik az a gubanc.
pettinke2020-02-04 16:05:46 // 2183
de ahhoz minek barkácsoltak volna bele relét meg biztosítékot? ezt egy darab dróttal meg lehet tenni.
Bpali2020-02-04 15:49:15 // 2182
Elméletileg gyári a riasztó és a kulcsok is.
Olyan lehet, hogy ez a kapcsoló elromlott és rövidre zárták, hogy ne zárja el az üzemanyagot? Manuálban még nem találtam rá.
Olyan lehet, hogy ez a kapcsoló elromlott és rövidre zárták, hogy ne zárja el az üzemanyagot? Manuálban még nem találtam rá.
pettinke2020-02-04 13:57:19 // 2181
az inercia kapcsolóhoz nem kell tudtommal se relé, se biztosíték ... az csak egy kapcsoló.
valami utólagos immóra / riasztóra gyanakodnék, amivel a kapcsoló mellett mégegyszer megszakítják az ACpumpa tápját.
GTV-hez nincs kapcsirajzom, de szerintem a neten tudsz túrni pl. eLearn-t, vagy tán itt is van valami http://www.thesimp.org/workshopmanual916.html
valami utólagos immóra / riasztóra gyanakodnék, amivel a kapcsoló mellett mégegyszer megszakítják az ACpumpa tápját.
GTV-hez nincs kapcsirajzom, de szerintem a neten tudsz túrni pl. eLearn-t, vagy tán itt is van valami http://www.thesimp.org/workshopmanual916.html
Bpali2020-02-04 13:31:41 // 2180
Kibontottam és a benzin elzáró kapcsoló van meg...
A kapcsolóba megy a gyári kötegből egy fekete és egy fekete-lila, valamint van egy másik fekete vezeték, szerintem a borulás érzékelő amit nem tudom hova mehet. Vissza akarom alakítani gyárira csak jó lenne látni hogy néz ki eredetileg. Csak két relé és egy biztosíték van oda forrasztva. Elég igénytelenül. Fűtés panelem nem működik ezért kezdtem kibontani és ekkor találtam erre a förmedvényre. Abban bízom elromlott a kapcsoló és így oldották meg. Remélem más baj nincs...
A kapcsolóba megy a gyári kötegből egy fekete és egy fekete-lila, valamint van egy másik fekete vezeték, szerintem a borulás érzékelő amit nem tudom hova mehet. Vissza akarom alakítani gyárira csak jó lenne látni hogy néz ki eredetileg. Csak két relé és egy biztosíték van oda forrasztva. Elég igénytelenül. Fűtés panelem nem működik ezért kezdtem kibontani és ekkor találtam erre a förmedvényre. Abban bízom elromlott a kapcsoló és így oldották meg. Remélem más baj nincs...
pettinke2020-02-04 11:40:32 // 2179
anélkül, hogy látnánk, hová mennek a relék lábairól a vezetékek, kb. semmit sem lehet mondani. ezek teljesen általános relék, bármit lehet velük csinálni ...
Bpali2020-02-04 09:29:26 // 2178
Zoli852020-02-01 16:11:27 // 2177
Hello, ma megtortent az inditas es a probaut. Lekopogom teljesen jol ment minden. A pcv szelep hianya es hibaja oruletes kaoszt okozott a motor mukodeseben. Akinek hasinlo baja van nyugidtan keressen vagy irjon ram. Egy honapnyi szivas utan derult ki a dolog
gradvolttomi2020-02-01 10:09:13 // 2176
Olaj nem volt benne, viszont ezt az oldalt találtam közben, azért akartam szétszedni: link
Meg környékén a csöveken némi repedés, öregedés, így a környéke tiszta dzsuva. Csövek cseréjén gondolkodom, lent írta valaki a sima szilikon csöveket...
Gond nem volt semmi, kicsit jobban füstöl hideg időben (bár lyukas a hátsó dob, csereérett...).
Olaj csak itt volt:
Meg környékén a csöveken némi repedés, öregedés, így a környéke tiszta dzsuva. Csövek cseréjén gondolkodom, lent írta valaki a sima szilikon csöveket...
Gond nem volt semmi, kicsit jobban füstöl hideg időben (bár lyukas a hátsó dob, csereérett...).
Olaj csak itt volt:
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.
Online tag
1
Vendég1
486
Fórum
Friss topicok
- Üzemanyagtöltő-állomások
- Giulia
- A Stellantis menedzsmen...
- Belül is érezzük jól ma...
- Virtuális Romeo
- 156
- Coffee - Minden ami kávé
- Csevegés (Á la Alfa Rom...
- Adok-veszek
- Retrovízió - A '70-es, ...