Tagok >> liusz >> 156 2.5 V6 >> Blog
- Típus:156 2.5 V6
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2002
- Színe:Kozmosz kék AR428
Kecskemét-Dunaföldvár-Balatonfüred-Dunaföldvár-Fülöpszállás-Izsák-Kecskemét
208445km



Nos, a diag megerősítette a gyanút, P0335. Valószínűleg részlegesen lemágneseződött, megvolt a hőciklusszám neki.
A helyi autósboltban átvettem a főtengelyjeladó cseredarabot.
A beépítés egyszerű, le sem kellett vennem a motorvédő burkolatot. A ki és befűzés macerás, eltartott egy ideig.
Forróindítási tesztet teljesítette, remélem jó lesz.


Leányfalun volt hivatalos dolgom, kicsit kiegészítettem egy nógrádi körrel előtte.
Nőtincs-Nézsa-Galgaguta-Cserháthaláp-Herencsény-Alsótold-21-es-Herencsény-21-es.
Leányfalun egy óra állás után nem indult a V6. Rémület, esteledik, hogyan tovább. Szakértőm szerint a főtengelyjeladó csinálhat ilyet.
Egy óra nyitott motorfedél után beröffent. Hazafelé a régi ötösön óvatosan, nem is lehet gyorsan menni már rajta...
Kecskemét-Nőtincs-Alsótold-Nagykökényes-Hatvan-Leányfalu-Budapest-Dabas-Kecskemét
~~530km
207944km


Idegesítővé vált, hogy a kuplung pedál gyakran beesve marad. Ez olyan 10-15 milli volt. Javítgattam már a pedált a kuplung főhengerrel összekötő gumi szilentet, de mostanra már teljesen tönkre ment. Szerencsére a régi Fiat500 cuccok között találtam egy gumi alkatrészt, ami jó kiindulási alapnak bizonyult. Ki is faragtam a megfelelő méretre. Fáin lett.
A siker örömére, még egy ülés ápolást is kapott az autó.
207199km.



Munkába járós lett a kis V6 a múlt héten. Nem ideális terepe ennek az autónak, de feldobja a napom.
Miután a gyerekeket elviszem a suliba, már meleg motorral az üres városszéli éles kanyarokkal tűzdelt szervizutakon megtalálom a módját, hogy megmordintsam a kis hathengerest.
Nagy nap volt. Elhatároztam, hogy munka után kerülővel megyek haza. Kecskemét-Jakabszállás-Orgovány-Izsák-Kecskemét.
Emlékezetes, ahogy Jakabszállás utáni első derékszögű kanyar előtt gázfröccsökkel visszagangolgattam 6-5-4-3-2 egy határozottabb fékezés közben. Kutyajó hangja van!
~70km
(Utána lehetőségem volt és kiástam a kis GTV-t is egy kanyarra.)
Cseréltem a szíjakat és a gyertyákat is.
Úgy döntöttem, hogy ezt most én intézem. Kicsit hajtott a kíváncsiság. Elévülhetetlen érdemeket szerzett Laci a siker elérésében és Gábor is sokat segített. Kellenek a céleszközök, ha az autóban van a motor, fokozottan. Sok idő elment vele, hosszú átfutással, de ehhez is konyítok már. Az elporladt vezeték burkoló csöveket is cseréltem.
Próbakör megvolt, jó lesz.
206456km
