Fórum >> Típusok >> Stelvio

Kócosw2017-03-06 09:58:48 // 144
igy van ahogy mondod, ez a karakteres forma adott egy ilyen autonal,ebböl kell kihozni mindig valami mas designt.Sedan hatsokerekkel, a proporciok ilyenek, ezert joforman az összere ebben a kategoriaban rafoghato hogy ha az orrat vagy farat nem nezed ugyan olyan.
Kazes☻2017-03-06 09:52:33 // 143
" tankérzet" - na, ez sem volt sosem az Alfa sajátja... talán ezért (is) aposztrofálták tévedésként az '59-et.
Érdekes (számomra), hogy pont azon tulajdonságai miatt kedvelitek annyira, ami nem is AR. :)
Giuntini2017-03-06 09:40:59 // 142
Szerintem nagyon rosszul látod. Már megint egy vélemény, amelyik mást akar belelátni az autóba. Ha jól megnézed, és hangsúlyozom életben, akkor nibcs benne semmiflke Audi vagy BMW. Az Alfa tervezett egy rendkívül harmonikus vonalvezetésű autót. Az arányok adva voltak, hiszen a hátsókerékhajtás ezt kívánta. Hosszú tengelytáv, hosszú motortető, és rövid hátsó. Semmi Audi, vagy BMW nincs benne egyébként. A részleteket kell megnézni, és ott semmiféle német nincsen. Én sokkal többet látok a Maseratiból, mert az arányok és a részletek sokkal inkább azt idézik. Akkor a Jaguárra is lehetne mondani hogy BMW. Egyszerűen csináltak az olaszok egy kevésbé megosztó, de nagyon jól kinéző autót. A 159 formatervét nem lehet utolérni (ez az én véleményem), mert az már egy mozgó fémszobor volt. És pont ezért is volt megosztó. Nem a szépsége, hanem az egyebek. Ha a 159-re ránézünk, a túlnyúlásokat kivéve, egy hátsókerekes autó arányait látjuk. Pettinkének igaza van, csak művészetből nem lehet megélni. De az is hozzátartozik az igazsághoz, az utókor a megosztót fogja értékelni. De az utókor értékeléséből nem lehet a jelenlegi értékesítést növelni. Én biztos vagyok, hogy az agyonajnározott Mazda 6-os formatervét 10 év múlva a de akár öt év múlva a kutya sem fogja értékelni. A 159-es formáját harminc év múlva is zseniálisnak fogják tartani. Szóval a Giulia és a Stelvio nagyon jól sikerült darabok, és ez kellett az Alfának, jobbat gyártani mint a németek, és akárhogy is tiltakozik ellene a konkurencia sikerült. Mert ebben az autóban, akárhogy próbálnak más márkákat belelátni, az első pillanatban ott van az érzelem! Ezt csak az Alfa tudja!

Még annyit, hogy a 159 vezetésének vajmi kevés köze van az Audi A6-oshoz. Mindenben más, a kormány közvetlensége, az egész autó mozgása merőben más. Kevésbé lehet a 159-es vezetése közben érezni az Alfás stílusjegyeket, mert amit művel azt lehengerlően teszi. Mindenesetre sajnálom, hogy akik mostanában vesznek 159-est, nem értékelik az autóban lévő kvalitásokat, azt a hihetetlen biztonságérzetet. Valamiben más a 159, amit nem tudott és nem tud sem elődje, és sem utódja. Az a tankérzet, az agresszivitás nélkül is mindent félre söprök az utamból. Mert az az orr, ez az autó a mai napig tiszteletet parancsol. A súly nem csak kilókban mérhető a 159-nél. Ránézésre is érződik, ebben az autóban van anyag.
BeeGee2017-03-06 09:34:07 // 141
A morcos orr sosem volt igazán az Alfák jellemzője, a 159/Brera ment csak erre az útra. Meg egy két csúcsmodell, mint a 75 Evo.
Az új modellek tök jól viszik tovább ezt a hagyományt - dinamikus, rafinált, soft, de mégis dögös.
BeeGee2017-03-06 09:23:51 // 140
Ez a kettő még hunyorogva, 100×80 pixelben sem hasonlít :)
Kifejezetten felüdülés, hogy van egy gömbölyű design a mai élre vasalt cuccok között.

33as vezetési élményét már senki sem keresi, pláne nem egy 3× olyan nehéz, nagy és 5× olyan erős autóban. Ha mégis, hát vesz egy 4C-t vagy Abarthot.
pettinke2017-03-06 09:17:14 // 139
az embereket megosztó kinézetű autót nehéz eladni. a VW/Audi/Skoda/Seat azért (is!) pörög ennyire, mert nagyon semleges dizájn.
ha már érzelmeket váltasz ki, el fogsz veszteni közönséget.
szerintem is lehetett volna dögösebb a Giulia, de ha így jobban fogy, ám legyen.
a piacnak teljesen mindegy, hogy neked meg nekem mi a véleményünk a SUV-okról. ezt viszik mint a cukrot.

emberek, akartok Alfa Romeót látni gyártásban még 5 év múlva? igen? akkor viseljétek el, hogy a fősodornak is tetsző autókat csinál, mert csak így fog fentmaradni. ez nem a bohókás '70-es évek.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-06 09:15:37 // 138
én semmilyen hasonlóságot nem látok a két autó között max hogy mind a kettő autó, meg fehér színű ...
a SUV-nak meg örülök teljesen jó stratégia ezekre az elb@szott magyar utakra az való
Tuco2017-03-06 09:04:21 // 137

Hát ez komoly vélemény :)
Nézd meg a képeket sztem.az alfa maszk kivételével akár egy audi is lehetne.
Nekem kinézetre nem igazán tetszik de állitólag élőben szebb.
Ennek ellenére a tesztek alapján végre igazi alfa lesz!!! :)
Hátsókerékhajtás és baromi jó vezetési élmény.
Az én 2,4-es 159-esem vezetés szempontjából kb. Mint egy a6-os audi.
Mondjuk én így is szeretem,de hol van már az az élmény amit mondjuk egy 33-asban élt át az ember!!! Na állitólag itt újra meglesz!!!
A suv-okról meg az én véleményem ez,hogy egy elb@szott öszvér valamik! Még ingyen se kéne semmilyen tök mindegy,hogy alfa porshe vagy bmw.(na jó ingyen persze kéne de 2percen belül fenn lenne a használtauto.hu-n) És akárki akármit mond az én számomra szomorú ez a trend,hogy a kedvenc márkámnak suvot kell gyártania mert ez a divat.
vm2017-03-05 14:51:13 // 136
omg...
Tuco2017-03-04 20:10:18 // 135
Olvasom itt a kommenteket és úgy látom nem vagyok itt egyedül a véleményemmel, szomorúan látom azt a trendet,hogy az alfának suv-ot kell gyártania ahhoz,hogy fennmaradjon. Ez sztem.egyáltalán nem illik hozzá. Amúgy a giuliaval is kicsit kettős érzéseim vannak. Valahogy olyan tucat lett a design-ja. Akár egy audi is lehetne. Persze azért vannak benne alfás stilusjegyek de sztem.nagyon belesimul a német mezőnybe. Mondjuk technikailag meg pont ez az első igazi alfa hosszú idő után. De azért Remélem a következő generáció nem lesz ilyen és láthatok majd újra olyan morcos orrot mint a 159-é. Olvastam itt,hogy valaki számára a nyugalom szigete vezetni. Belőlem meg mindig ki tudja hozni az állatot. Imádom az 5 hengeres motor mély bődülését amikor úgy ístenigazából megindul. :)
Giuntini2017-03-04 17:54:42 // 134
Nálam a fekete a nyerő (piros bőrüléssel):)
GT Ɨ|ѯ2017-03-04 17:11:34 // 133
simán, már csak 15 misi hiányzik...:-(
gradvolttomi2017-03-04 07:41:45 // 132
Feketét valaki?
Kócosw2017-02-27 14:49:44 // 131
ensem gondoltam volna hogy hasonlo kategorias autoban fogok ülni, dehat soha ne mond hogy soha.. :D
Liquid2017-02-27 14:36:37 // 130
Valahogy így érzek én is. Ettől függetlenül nem zárom ki hogy egyszer lesz egy ilyen a családbban, bár ahhoz azért pár egyéb feltételnek is teljesülnie kell előbb :)
Kócosw2017-02-27 14:01:08 // 129
pedig en most ilyet jatszok. fura is hogy nemkell figyelnem hol akadok fent :)
Giuntini2017-02-27 13:52:59 // 128
Szerintem is. Nem szeretem a SUV-okat, de ez már majdnem kellene. Csak utálok felülni az autóba.
Kócosw2017-02-27 13:49:04 // 127
jogos, szetoffoltuk.javitok. :P



Sztem kutyajol nez ki a STELVIO :D
Giuntini2017-02-27 13:38:00 // 126
Szerintem mielőtt meglincselnek bennünket, hogy a Stelvio topic, menjünk át a 59-be. Mimdegyikőtöknek szerintem igaza van, de nekem nagyon bejön ez a ma elől mindent félresöprő feeling. Ez az autó nem kéri az állandó bizonyítást, nem áll le holmi himpellérekkel, de ha valaki kikezd vele... Olyan főlényes minden helyzetben, hogy talán ez okozza az "unalmat". De szerintem ehhez az ábrázathoz ez illik. Mintha mindenkit lenèzne, még a vezetőjét is. "Kevés vagy hozzá, hogy engem kihozzál a sodromból."-ezt sugallja az autó minden mozdulata, fölènyessége. Jó értelemben vett ilyen "nagykèpű" autóval még életemben nem találkoztam.
Kócosw2017-02-27 13:30:31 // 125
na ugye,mint irtam nekem sem megy.Vagyhat inkabb ugy irom hogy nem mondom hogy nem volt meg olyan hogy a belsö savban villogtam volna az elöttem haladonak :)
Liquid2017-02-27 13:19:27 // 124
De az is kihozta, szóval biztosan bennem van a hiba :)
Kócosw2017-02-27 13:13:08 // 123
mert a 156 nem hozta ki? En kerek elnezest :)
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-27 12:30:12 // 122
Akkor csak rám hat így. Biztos a viszonyítási alap más, nekem ez a nyugalom szigete :-)
Bármilyen gyorsan mehetek vele, ugyanaz a zen nyugalom.
Liquid2017-02-27 12:06:31 // 121
Respektje van a 159-nek ez tény, viszont ezt a nagy nyugalmat én nem érzem, inkább az van, hogy kihozza belőlem az állatot :)
Kócosw2017-02-27 11:22:08 // 120
no akkor nekem ezuton meg fejlödnöm , illetve ernem kell. Elöbb utobb valahogy minden autonal kibujik belölem a kisördög.
A thesissel is csak nagy ritkan közlekedtem ugy ahogy illett volna. Egyszerüen ha 2.4 soröt van a seggem alatt eleg nehezen ülök el rajta.Bizsereg a talpam, balra dölök, a vonalon menek,lesek kifele,jelzem hogy haladnek elöre.Egyszeregyszer mikor elkapott a nyugi csak vonultam a feloffos majd 2 tonnas bálnával,csendben kenyelmesen,de ez a ritkabb pillanatok egyike volt.Egy ideig azt hittem megvaltoztatott az auto,de aztan rajöttem hogy nem.
Aztan a 159 el is ugyanez volt ,söt rosszabb, ti, ültetve gyarilag, 2.4 ,valtofülek, menni kellett,de valami akkoris hianyzott.
Jött utana a svéd offos, 2.4 5 henger AWD ugyanez most is, valtozatlanul...
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-27 10:44:41 // 119
Csak halkan mondom, én már a 156-ot is többször passzoltam pont emiatt. Én a 146 agressziójánál lemaradtam, nekem az kellett, valószínű ilyen sokoldalú, élménydús és szerethető autóm sosem lesz többet. Száguldoztunk sokat, de vigyáztam is rá nagyon.
Persze hiányzik, de valamennyire tudatos döntés volt ez, hogy higgadjak le egy kicsit. :-)
Én nem bántam meg, sok pozitív dolgot hozott.
Legfőképp a családom megérdemli, hogy apa ne top gun pilótát játszon, hanem inkább úri sofőrt. :-)
Leírhatatlan, hogy mennyire megváltoztatott ez az autó. Udvariasabban, türelmesebben közlekedek, nem dudálok, nem villogok, és főképp nem konfrontálódok. A 146 legnagyobb hátránya volt, hogy nulla tisztelete volt. Ezért nem lehetett nyugodtan autózni vele. Piszkáltak, szorítottak, büntettek. Az autó meg olyan volt, hogy nem lehetett nem felvenni a kesztyűt. És bizony nehéz volt megszorongatni a kis ördögszekeret, ebből aztán jöttek ablakletekerős, autóból kiszállós anyázós esetek is. Na ez pl. egyáltalán nem hiányzik.
Most ilyen nincs. Engednek besorolni, elengednek, nem előznek rám, mert tisztelete van az autómnak.
Közben belül csend, szól a zene, beszélgetünk. Nem az útra vagyok feszülve, hanem pihenek. Én élvezem. Tudja ezt egy Audi is, csak nem így. Ez az autó a stílusról szól szerintem, nem annyira a nyers élményről. Egy kompromisszum.
Mint ahogy a 146 is kompromisszum volt. Én odaadtam a nyers élményt egy kis nyugalomért, egy kis magamutogatásért (egy 159-cel ez elkerülhetetlen :-)), a családom biztonságáért és egy stílusért. És azért az iszonyatosan állat TI futóműért. :-)
Ha megkérdezed a gyerekeimet, nem bánják. Imádják az egészet. Szeretik a hangját, a zenét ahogy szól benne, az egész luxus érzetet, a nyugis autózást, az erejét. Olyan rajongással utaznak benne, hogy nekem már csak ezért megérte :-D
Giuntini2017-02-27 10:44:25 // 118
Kíváncsi leszek a Stelvio vezetésére, mennyire jön át a közvetlenség, amit a Giuliánál tapasztaltam. Ami tény, a Giulia formaterve, már első látásra nem üt akkorát mint a 159, mégis baromi jól néz ki. Próbáltak belemagyarázni valami BMW-t, ami egyáltalán nem igaz, mert nagyon olasz. Nekem a belseje sem ütött akkorát, itt már a műszerekre vagy a levegőbeömlőkre vagy a klíma panelre ránézve több németességet tapasztaltam. Jó, az órák Alfásan alulról vannak kalibrálva. Tetszett hogy azért megmaradt a két főműszer, ami dominálja a műszerfalat. Viszont a vezetése... Annyira könnyed, annyira magától értetődő minden, hogy azt éreztem, ezzel az autóval mindent megcsinálhatok. A vezetési élményből csak a daráló hangú dízel motor tudott levonni. Ebben is visszatért az Alfa a hagyományokhoz. Ez az autó benzinmotort kér!
Kócosw2017-02-27 10:03:33 // 117
persze sokkal jobb,ez nem kerdes, de a kulcsszot te irtad le.Eszrevehetetlenül :)
No ez a bajom vele.Ezt az eszrevehetetlenült mas autok is tudjak, es ez volt a fö problemam a 159 el. Nekem kicsit nemetes lett, ahogy kattantak a kapcsolok, etc. nekem hianyzott berlöle az a valami plusz :)
Csak a design volt az amit vartam,es elvartam :)
Giuntini2017-02-27 09:58:26 // 116
Nálam a 164 V6 turbó volt a csúcs! Igen, a 159 valóban más érzést ad. Talán túl jól sikerült autó volt a 159. De azért nagyrészt nem osztják nagyon a véleményedet a 159 tulajok, akiknek 156 is volt, mert mindenben jobb mint elődje volt. Észrevehetetlenül sokkal jobb a futóműve mint a 156-é volt, igen a 159-ben van egy tank érzés, a 156-ban ha már csak beleülsz sokkal könnyedebb minden. Nekem a Giulia is ilyennek tűnt, mikor vezettem. De nekem bejön a 159 mindent maga elől elsöprő érzése. Kíváncsi lennék majd a Stelvio magas üléshelyzetére, mert Alfától merőben szokatlan az ilyen.
Kócosw2017-02-27 07:41:03 // 115
Nekem akkor ez volt a 159 vegzete hogy a 156 ott lapitott a garazsban,es ha elmeny kellett kihoztam es csavartam vele egyet,mert jol esett.Ezek utan eleg rossz lapokkal indult a 159.Bevallom öszinten barhogy neztem gyönyörü volt a 159, de! igy utolag belegondolva legcsekelyebb eselye nem volt a 156 ellen.Kenyelmes, szep, jol autozhato alairom,de közelsem adja azt amit te is leirtal. Ugy nezem ebben old scool vagyok es nem valtozok.Plusz ezek mellett bennem meg bennem volt a kivancsisag, es az erzes hogy probalj ki mast is. Igy törtent ami törtent.
De mindezek ellenere mikor tegnap pl egy fekete Giulia qv allt meg mellettem a lampanal, neztem, neztem es idöt kertem... Es ara gondoltam, anyám micsoda gépet csinaltak ezek a digok megint .
Aztan elindult, illetve elmorgott.Megint kertem idöt...
A Julisban sztem megint van valami...Remelem lesz szerencsem hozza .
Kócosw2017-02-27 07:27:02 // 114
Tudom hogy van,a thesisben is volt a volvoban is van.Tudnek elni nelküle,de az annyira nem zavar mint pl a labtervilagtitas aminek ertelmet a mai napig keresem, valamint a mar emlegetett bucsui szinekben tündöklö ajtopanelek :)
Hat amiket leirtal igaz, de pl nalam nem jatszanak nagy szerepet, bar azt is tudom mint irtad is kissebbsegben vagyok ezzel a velemennyel a mai vilagban.
Giuntini2017-02-25 14:55:04 // 113
Ez jó hasonlat volt, a hifi és a dühöngő csápolás. Azt nem szabad elfelejteni, hogy a 159 abszolút bajnok merevségben. A Giuliánal viszont az autó mozgásából érezhető volt hogy nagyon könnyed, de nincs az a hihetetlen túlbiztosított merevség, mint a 159-ben. Kíváncsi lennék erre, ha a kettőt összehasonlítanák. A Stelviónak mivel "terepjáró" (tudjuk hogy nem az), elvileg merevebbnek kellene lenni.
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-25 13:58:08 // 112
A kérdés az, hogy mit számít a gyorsaság? Elvileg nem időmérő edzéseket futunk a mindennapokban, hanem valami céllal valahova autózunk. Legtöbben ezen a sokat emlegetett A-ból B-be jutáson belül keressük az élményt adó pillanatokat.

Én örülök nagyon, hogy nagy nehezen rávettem magam, hogy elszakadjak kicsit a nyers dühöngős élménytől, és kipróbáljam ezt a másikat.
Részegen üvölteni egy koncerten vs. dúdolni egy dalt miközben csúcs hifin hallgatod :-)
Ha ezt valahol egy autó egyesíteni tudja, arra azért kíváncsi vagyok :-) A benzines Giulia piszkálja is a fantáziámat, nagyon kipróbálnék egyet.
Tedi2017-02-25 11:52:19 // 111
Ahogy olvasgattam, meg nézegettem a teszteket, mindenki ezt állítja róla. Az Omniauto kevésbé, a Quattroruote annál inkább :) Pedig utóbbi bagázs egyelőre "csak" Vairanóban tesztelte, az Omniautó meg a Stelvión.
Giuntini2017-02-25 11:47:27 // 110
Érdekes amit írsz, még igazat adnék neked, de csak feltételesen. Szerintem semmi rossz nincs abban, ha nem érzed hogy eléri az autó a tudása határát. Mert minden amire azt mondod hogy "hű meg hú" az valahol az autó lehetőségeinek kóstolgatása. Egy mai Ferrari F12-es lényegesen stresszmentesebben vezethető mint egy Testatossa. Annak idején sokkal jobban átjött az érzés, viszont az F12 csak megy nincs határ. Mikor én vezettem a 360 Spidert elcsodálkoztam mennyire könnyen vezethető. Egy régi Ferrarit meg kellett zabolázni, be kellett törni. Nem baj ha az autó bolondbiztos, nem mindenki rendelkezik szuper kvalitásokkal. Annak idején a 164 V6 turbóval Trentino hegyi útjain iszonyú mit műveltem. Az autó hanggal, mozgással ezt még meg is spékelte. Viszont az az érzésem, a 159-esemmel sokkal gyorsabb lehetnék ugyanazon az úton, csak észrevehetetlenül. A futóműve bolondbiztos, és ott van a 20 év fejlődés. Csak kevésbé látványosan adja elő.
Ami nagyon jó, hogy a Giulia remekül hozza össze a biztonság érzetét és az élvezetet. Ha én nem a 180 lóerős dízelmotorral vezettem volna (mindenben vérszegényebb a2,4-nél, leginkabb hangban), akkor szerintem az egyik legnagyobb élményautónak titulálnám. Hihetetlen az a könnyedség és mellette a biztonságérzet. Én azt hiszem hogy valóban a QVegy Ferrari szedán, ahogy az amcsik titulálták. Szerintem ebből kiindulva a Stelvio lesz a világ legjobban vezethető SUV-ja.
gradvolttomi2017-02-24 15:00:55 // 109
145 - 166 között ugyanígy hatalmas a különbség. Mindkettő másra tervezve, máshogy jó.
Kazes☻2017-02-24 14:04:01 // 108
Most olvasom, hogy mit írt a telóm... : /

Csúclényeg szuper = csúcs szuper! :)
Kazes☻2017-02-24 13:24:59 // 107
Csúclényeg szuper ez a reklám... igen, ez a lényeg, ez az Alfa Romeo! :-D
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-24 12:10:55 // 106
Szerintem sokan jutunk erre. Ebből a szempontból tisztelendő az Alfa bevállalóssága, továbbra sem követik igazán a trendeket, csak amennyire muszáj.
Ide illik :-)

146-ról 159-re váltva telibe csapott a kontraszt elég jól. Ez pont jó volt arra, hogy megértsem a lényeget. Nem egyféle vezetési élmény, vagy mondjuk úgy élményautózás létezik. A 146 után mondhatnám azt, hogy a 159 egy merő unalom. De ez így nem igaz. Inkább csak az autózás más élményét nyújtja. Mióta nincs nálam az észveszejtően őrült 146 jtd, azóta az adrenalin szintem a nulla körül mozog. Ilyen szempontból nem nyújt semmit a 159. Ha beülök kipróbálni, megyek két kört, ilyen érzéssel szállok ki belőle. Őszintén megmondva 1000km múlva is így szállok ki. Aztán ahogy telnek a méterek, leér a lényeg. Amikor extrém körülmények között autózol, és megérzed azt a hihetetlen tudást a futóműben, menetbiztonsági cuccokban. Amikor bevágnak eléd, reagálsz és csodálkozol, hogy a csúszós úton erős fék, éles kormány mozdulatra az autó minden bizonytalankodás nélkül reagál. Baszott nagyot lassít, miközben sávot vált. Egy ilyen szituban (ami iszonyat nagy ködben történt) szaladt mosolyra a szám először. És nem az ideg állt belém mint általában amikor valami őrült veszélyeztet, hanem igazából csak csodálkoztam kicsit és mentünk tovább. Szerpentinen szintén nincs az, ami eddig. Hogy a fülemen is adrenalin csurog miközben tolom határon, dolgozok a pedálokkal, váltóval, és a végére konkrétan a lábam remeg, ha rendesen túltolom az élményt. Erre sajnos képtelen. Amire képes az az, hogy ugyanúgy tolom, próbálgatom a határait, de valahogy lényegesen kevesebb inger ér, amitől lényegesen kisebb idegi munka végigfűzni vele egy szerpentint. Teljes nyugiban, fülig mosollyal lehet élvezni ahogy dolgozik alattam a gép. Nagyon más, de élmény ez is, nekem tetszik.
Persze mondhatjuk, hogy nem olyan férfias mint ezerrel gépészkedni, de ha ezen túllépünk, akkor rohadt jó. Ha választanom kéne, akkor mindkettő kellene :-)
BeeGee2017-02-24 12:03:26 // 105
Valszeg a kisebbségben vagy a puritánságoddal, de nem baj az. :)
Ha félre tesszük a high tech extrákat, akkor is van a rengeteg design opció a Porschénál, ami szvsz nagyon fontos. Ilyen olyan küszöb, mi legyen fényezve, mi ne, biztonsági őv színe, egyedi színű bőrborítás, választható felni fényezés, stb. Hasonló opciókat elvétve találsz Alfáéknál :(

A 159esben is van hangulatfény, szép vörös fényt szór a középkonzolra. Az nem zavar? :) A magyarázat amúgy az, hogy nem autót vesznek az emberek, hanem életérzést, amire ilyen cuccokkal rásegítenek. Van aminek jól áll, szvsz
Kócosw2017-02-24 10:56:30 // 104
Megmondom neked az öszintet, nekem az egyetlen fícsör aminek örülök hogy van az autóban az az ABS. A 156 om 8 eve boldogit,es azota par autot csereltem mellöle,mert élményt szamomra annak a vezetese ad.Ezek az elektronikaval teletömött taviranyitos autok vezetesi elmenyileg hat nemis tudom.Volt a hatso malatt 911 es porsche is olyan erzesem volt mintha a need for speedet nyomtam volna. Hosszutavon vagy tenyleg marad a 156 hogy vmi elmeny is jusson vagy veszek egy oldtimert a 80-as evekböl oszt van élmény is nemcsak közlekedes.Ugyhogy en örülök minel kevesebb elektromos jatek van az autoban. Itt nem az mp3 lejatszos navis fejröl beszelek :)
Pl, örülnek neki ha vegre nekem valaki ertelmes magyarazatot adna arra hogy mi a bubanatnak van az autokban labter vilagitas,meg bucsus szinekben vilagito diszcsikok az ajtokban...es orakig lehetne sorolni.Es ezek utan 60 k ba kerül egy csomagrögzitö háló lefogato fülekkel...gratulalok...
BeeGee2017-02-24 10:13:49 // 103
Ezt én is kétlem.
Lehet, hogy vezetési élményben, dinamikában, formában akár minőségben is ott van, ahol a Macan de az extráknál nagyon elvérzik a Stelvio, ahogy a Giulia is. Feltételezem h hasonló lista lesz hozzá. A Giulia konfigurációját kb 10 perc alatt kivégzi az ember, a Macant fél, egy óráig lehet nyomkodni, annyi lehetőség van egyedivé tenni az autót. És ebben a rétegben az számít, hogy ne parkoljon két másik ugyanolyan a Pasa parkban.. A 60K EUR Macanra még szó nélkül rá lehet költeni ugyanennyit, de spórolósan is a felét. Igaz, hogy minden szarért (is) pénzt kérnek, de a Giulia 30.000 Ftos csomagtér hálójához is kell külön 30.000 Ftért lekötőgyűrűket rendelni, ami röhej :)
Vermacy2017-02-24 10:11:03 // 102
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-24 09:22:54 // 101
Értem én :-) A feladatot tényleg szépen megoldották, főleg hogy nincs SUV-os múltjuk. A többi majd kiderül. A "Macan az ellenfél" témát is szépen előkészítették, jó ötlet, van esélye, hogy bejön. De nyilván nem az a fő célja, hogy a Macantól vevőt vonjon el. Hanem hogy emelje a márka presztízsét a tényleges konkurenseivel szemben. Az ízlésem meg lehet nekem maradi, SUV témában Range Rover párti vagyok.
Kócosw2017-02-24 07:57:38 // 100
Mindden igaz amit irsz, de egy dolgot nem szabad elfelejtenünk. Az Alfa nem engedheti meg maganak hogy arcozzon,es csak azert is olyan autokat csinalok amilyeneket ö szeretne. Ha ezt a vonalat követnek le lehetne huzni a redönyt. A piac a SUV okat viszi, akkor SUV ot kell csinalni. Sztem a feladatot * -os 5 -össel oldottak meg ,mert csinaltak egy olyan SUV ot szerintem ami nem egy csillagközi rombolo hatasat kelti.
Nekem pl tetszik,es sajnos azt kell mondjam hogy majdnem hajlok rabologatni arra a feltevesre hogyha nincs a juliskabol sw es arban nem szall el a Stelvio akkor ö a megoldas.Marpedig ugy nez ki nem fog.
GT Ɨ|ѯ2017-02-24 07:24:32 // 99
Jobb, szebb, érdekesebb, szerethetőbb, kell/ene/:-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-23 22:51:05 // 98
Ha az embléma nem érdekelné a vevőt, akkor felesleges is, nem gondolod? Minek egy presztízs brandet felépíteni, ha úgysem befolyásol a vásárlásban. Szóval na. A 'pedig de'-nél jóval árnyaltabb a kép. :-) De felesleges ezen rugózni. Véleményt írtam, engem nem tudna meggyőzni a Stelvio, egyszerűen azért mert nem tetszik.
Kazes☻2017-02-23 22:45:42 // 97
Biztos... tudjuk, tudjuk...! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2017-02-23 22:40:49 // 96
Akkor biztos baj van velem :-) Neked tetszik, nekem nem. Nem lehet ezt simán ítélkezés nélkül elfogadni?
avvocato2017-02-23 21:11:17 // 95
Azért nehogy már szégyenkezni kelljen a Stelvioval! Én ültem v8-as cayenneben, hát nem voltam elragadtatva, főleg a műanyagoktól, de nem is ment annyira. A formaterve a Stelvionak zseniális, aki szerint aránytalan, azzal valami baj van.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.