Erhard 242 (Pure Energy)2017-04-16 12:19:39 // 264
pedig sokaknak nem jön át a SUV...amíg be nem ülnek egy jóba :DDD
István0022017-04-16 10:56:25 // 263
Morfiusz Cédula2017-04-16 09:17:52 // 262
Két napja láttam Kassán egyet élőben, forgalomban. Ugyanebben a színben volt, nagyon jól nézett ki.
Kovacslajos112017-04-11 20:42:56 // 261
Giuntini2017-04-05 20:40:03 // 260
Ma megszakértettem Budaörsön a Stelviót. Egy hatalmas kellemes csalódás volt. Ekkorát ütő SUV-ot még nem láttam. Élőben fantasztikus! Semmit nem láttam beleülve a sportosság rovására. Mellette valóban hatalmas a belső tér. Alig várom hogy kipróbálhassam. A váltófülek kattanása felér egy orgazmussal.
tomek_2017-04-05 11:15:07 // 258
Nekem a legjobban Halesz pólója tetszik! :D
Kazes☻2017-04-01 20:27:06 // 257
Király, grat! Nekem eddig is nagyon tetszett, innentől mégjobban. :-)
Sotime2017-04-01 20:14:40 // 256
Az eleje elég esetlen, törékeny benyomást kelt ami nagyon nem passzol egy SUV-hez.
Érdekes a QV verziónál nem érzem ugyanezt, pedig nincs sok eltérés.
Kár hogy nincs olyan kép ami egymás mellett mutatja őket, mert most nem értem mitől ég és föld a kettő...
Érdekes a QV verziónál nem érzem ugyanezt, pedig nincs sok eltérés.
Kár hogy nincs olyan kép ami egymás mellett mutatja őket, mert most nem értem mitől ég és föld a kettő...
Halesz2017-04-01 19:45:09 // 255
PBali2017-03-31 21:42:26 // 254
Nézd el nekem, fekete Alfa párti vagyok.😊 Mondjuk érdekes,hogy pont a szürke a kötelező bemutató autó (ide is ilyen státuszban érkezett), kíváncsi lennék a hátterére, hogy miért pont az...Valószínűleg élőben a fehér és főleg a piros lesz az igazán mutatós, ahol minden részlet érvényesülni tud. Nekem egy valami volt fura a Stelvioban, de ez megint csak ízlés dolga...a fabetét. Valahogy nem illett az összképbe...legalábbis számomra. De biztos nem vagyok még elég érett hozzá...😊
Rohodi Mihály2017-03-31 16:44:06 // 253
Ízlések és pofonok... :-) szerintem a szürke mutatósabb, azon nem tűnnek el a fekete műanyag karosszéria elemek, és a fekete belsővel sem annyira komor, mint a fekete/fekete változatnál.
PBali2017-03-30 15:58:55 // 252
Sziasztok! Reggel leadtam műszaki előtti átvizsgálásra az autómat és akkor láttam, hogy már Győrbe is megjöttek az első Stelvio példányok...a szürke felejtős, de feketében nekem nagyon tetszik.
Bár az igazság az, hogy nem vagyok egy SUV fan, a fehér Giulia Veloce (ügyfeles, tesztautó a közeljövőben várható) sokkal jobban kellene...:-)
Bár az igazság az, hogy nem vagyok egy SUV fan, a fehér Giulia Veloce (ügyfeles, tesztautó a közeljövőben várható) sokkal jobban kellene...:-)
Béci Ɨ|ѯ2017-03-30 15:53:21 // 251
trxAlfa2017-03-30 10:27:32 // 250
Lehetséges, hogy láttam egyet tegnap élőben. Szlovákia felől, az autópályán tréleren hordják az új Fiat 500-asokat, megszokott látvány nekem, naponta 4-5 ilyen fullra rakott tréler mellett haladok el. Néha vegyítik Lancia Ypsilonnal vagy terep 500-asokkal. Tegnap az egyiken volt közöttük egy teljesen letakart nagyobb valami és csak a felni látszott ki. Csak egy pillanatra néztem oda, mert fura volt, hogy egyik sincs letakarva, akkor ez miért és tök így nézett ki a felni.
Kócosw2017-03-30 10:21:53 // 249
OFF
az a lancia thema se csunya azert ott hátul azt kell mondjam, a belseje meg egyenesen gyönyörü :)
ON
az a lancia thema se csunya azert ott hátul azt kell mondjam, a belseje meg egyenesen gyönyörü :)
ON
Chianti2017-03-30 09:51:31 // 248
Totalcar-Audi Q5 teszt, konklúzió: "Ha ember volna, azt szeretném, hogy a Q5 legyen az orvosom, hogy egy esetleges életmentő műtét esetén számíthassak a hűvös precizitására, de bulizni inkább az Alfa Romeo Stelvióval szeretnék menni, és még a Jaguar F-Pace koncertjére is szívesebben beülnék. Van a tökéletességre törekvésnek is helye a világban, de amikor egy autó minden egyes porcikáját erre hegyezik ki, akkor az könnyen taszítóvá válhat." Azt hiszem ehhez nincs mit hozzá fűzni... A Stelvio máris etalon lett. :o)
Rohodi Mihály2017-03-28 09:23:41 // 247
Épp lehetne valakié is, mert az első vevősök is gyártódnak már, de ez a "kötelező" első demo autó.
Tommi2017-03-27 22:17:49 // 246
Ez már konkrétan valakié (mármint vásárlóé) lesz, vagy valami bemutató verda? :)
Rohodi Mihály2017-03-27 22:11:32 // 245
Kazes☻2017-03-27 21:33:59 // 244
Na, tessék... máris mérce lett. Ez igen! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-27 20:41:17 // 243
CX5 teszt...
"Jó vezetni, baromira az. Egy hasonló VW-termék (Ateca, Kodiak, Tiguan), a C-HR, a mostani Sportage, pláne a Kuga, és még inkább a 3008-as és a Mokka nem ér fel eddig. Az egész olyan nagyon... személyautós, lineáris, kiszámítható és ha kicsit durvulsz vele, akkor sem akar megbüntetni. Hogy van-e olyan jó, mint a szegmens két mércéje, a Porsche Macan és az Alfa Stelvio? Dehogy, azért ahhoz a polchoz nem elég a sámli, elő kell venni a kis létrát – ott olyasfajta finomságról, kiszámíthatóságról és kommunikációról van szó, amit a legtöbb személyautó se tud. De a maga szintjén a CX-5 kiemelkedő."
"Jó vezetni, baromira az. Egy hasonló VW-termék (Ateca, Kodiak, Tiguan), a C-HR, a mostani Sportage, pláne a Kuga, és még inkább a 3008-as és a Mokka nem ér fel eddig. Az egész olyan nagyon... személyautós, lineáris, kiszámítható és ha kicsit durvulsz vele, akkor sem akar megbüntetni. Hogy van-e olyan jó, mint a szegmens két mércéje, a Porsche Macan és az Alfa Stelvio? Dehogy, azért ahhoz a polchoz nem elég a sámli, elő kell venni a kis létrát – ott olyasfajta finomságról, kiszámíthatóságról és kommunikációról van szó, amit a legtöbb személyautó se tud. De a maga szintjén a CX-5 kiemelkedő."
Haddel2017-03-27 18:30:54 // 242
Tommi2017-03-22 21:20:44 // 241
Ki említett Sportot? :) De ennyire már nem akarom szétoffolni a topicot :) Lényeg, hogy a Stelvio élőben is k...jó :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-22 13:12:25 // 240
nekem meg pont a Sport nem tetszik, egy nagy "téglatest" és amilyen nagyot mutat annál sokkal kisebb... az Evoque meg olyan, mint egy tank, kicsi, belül még is tágas e mellett prémium, nézegettem a Jeep-eket is de azok belül nekem jönnek be nagyon ingerszegény ... ezért leszek kíváncsi a Stelvio-ra
Tommi2017-03-22 12:46:30 // 239
Nem vagyunk egyformák, nekem az Evoque formára nem annyira jön be, szerintem olyan, mint amikor a gyerek rátapicskol a gyurmára és egy lapos izé lesz az egészből, jelen esetben a Range Roverből :) Ott működik a "doboz" forma, de szerintem ígyösszelapítva már nem, legalábbis nálam nem, pedig a nagy Range nagyon tetszik. Most Genfben természetesen beleültünk az Evoque-ba is, hogy legyen instant összehasonlítási alap, nem rossz, de a feleségem peldául a 155 centijéhez nem igazán tudta komfortosra beállítani magának a kormány-pedál-ülés kombót. A Stelvio és a Cherokee ebben sokkal jobb volt.
Abban viszont teljesen egyetértek, hogy az Evoque erősebben hordozza magában a dagonyázós géneket, mint a mezőny többi tagja :)
Abban viszont teljesen egyetértek, hogy az Evoque erősebben hordozza magában a dagonyázós géneket, mint a mezőny többi tagja :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-22 11:43:16 // 238
most egyenlőre azt hajtom várok az új Alfákra essen már az áruk :DDD
Kócosw2017-03-22 09:49:48 // 237
En lattam,ültem is benne.Szinte juliska belülröl, kenyelmes,nemigen akrodzottam kiszallni belöle megkell mondjam.vezetesi elmenyre lennek kivancsi.Majd tan összejön egy tesztut.Parom azt mondta hogy az offos XC 70 utan Stelvio kell,nem Giulia. Hat egyik ellen se kapaloznek ha hozzamvagnak..
Chianti2017-03-21 19:32:27 // 236
Ha már SUV akkor az egyetlen, amire azt mondom, hogy kéne. Tényleg nagyon dögös, és nyugodt szívvel használhatod akár terepen is. A Stelvio-t még nem láttam élőben.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-20 21:32:41 // 235
az Evoque kilóg a sorból szerintem nagyon eltalálták kinézetre és terepre is kiváló amit sok hasonló kategóriás SUV-ról nem lehet elmondani
Tommi2017-03-20 21:20:05 // 234
Mi is voltunk Genfben a hétvégén, megnéztük az új családtagot :)
A fotók után élőben még ütősebb :) Nem egy akkora batár, mint mondjuk egy Q7, de nem is olyan kicsike. Szerintem méretre teljesen rendben van, kényelmesen elfér benne egy család, a csomagtartó is elég nagy. A feleségem 155 centi, de neki sem kellett mászni, hogy beüljön/kiszálljon és a csomagtér ajtaját is eléri (ami amúgy gombnyomásra is működik) :) Az Alfának igaza van, a Stelvio mellé nem kell Giulia SW, akinek málhás autó kell, megtalálja a számítását :) A belteret picit passzentosnak éreztük a szomszéd standon álló Cherokee-hoz képest (nem a Grand, hanem a sima), de egyébként bőven van benne hely. Évi a pici méretéből adódóan egész más szemmel nézte az autót, de elégedett volt mindennel :) A belseje nagyon szép, az anyagok és a színek is jól eltaláltak és az ergonómia is teljesen rendben van.
Ebben a kategóriában nagyjából hasonlót ad minden gyár (Macan, XC60, Evoque, Cherokee), árban is kb egy szint, inkább az egyéni ízlés dönt. Ha nem nyolc számjegyű összegbe kerülne, mennék is venni családi autónak :))) Kívánom neki, hogy sikeres legyen, a SUV szegmens most nagyon megy, ebben van pénz/haszon, lépni kellett az Alfának. Annak idején a Cayenne is felhaborodást váltott ki (pláne, hogy dízel is van belőle), de viszik, mint a cukrot és hülyére keresi magát a gyár vele. Aki meg dagonyázni akar, vegyen Land Rover Defendert :)
A fotók után élőben még ütősebb :) Nem egy akkora batár, mint mondjuk egy Q7, de nem is olyan kicsike. Szerintem méretre teljesen rendben van, kényelmesen elfér benne egy család, a csomagtartó is elég nagy. A feleségem 155 centi, de neki sem kellett mászni, hogy beüljön/kiszálljon és a csomagtér ajtaját is eléri (ami amúgy gombnyomásra is működik) :) Az Alfának igaza van, a Stelvio mellé nem kell Giulia SW, akinek málhás autó kell, megtalálja a számítását :) A belteret picit passzentosnak éreztük a szomszéd standon álló Cherokee-hoz képest (nem a Grand, hanem a sima), de egyébként bőven van benne hely. Évi a pici méretéből adódóan egész más szemmel nézte az autót, de elégedett volt mindennel :) A belseje nagyon szép, az anyagok és a színek is jól eltaláltak és az ergonómia is teljesen rendben van.
Ebben a kategóriában nagyjából hasonlót ad minden gyár (Macan, XC60, Evoque, Cherokee), árban is kb egy szint, inkább az egyéni ízlés dönt. Ha nem nyolc számjegyű összegbe kerülne, mennék is venni családi autónak :))) Kívánom neki, hogy sikeres legyen, a SUV szegmens most nagyon megy, ebben van pénz/haszon, lépni kellett az Alfának. Annak idején a Cayenne is felhaborodást váltott ki (pláne, hogy dízel is van belőle), de viszik, mint a cukrot és hülyére keresi magát a gyár vele. Aki meg dagonyázni akar, vegyen Land Rover Defendert :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-19 20:33:34 // 233
szép lett az biztos engem megvettek vele kinézetre, Giu mindenképp lesz természetesen benyás :DDD
Tocsa2017-03-19 20:14:57 // 232
Tudod kinek nem inge ne vegye magára ! :D
Elég baj hogy olyan szarok az utak pedig adózunk rendesen nem keveset!
A Stelvioról annyit hogy legalább az olaszok valami stílust vittek ebbe a szegmensbe is!
Kinézetre már veri a konkurenseket bár izlések és pofonok.
Én gyűjtögetek egy giuliára hiányzik az a hátsó kerék hajtás és a benzines motor. :)
Elég baj hogy olyan szarok az utak pedig adózunk rendesen nem keveset!
A Stelvioról annyit hogy legalább az olaszok valami stílust vittek ebbe a szegmensbe is!
Kinézetre már veri a konkurenseket bár izlések és pofonok.
Én gyűjtögetek egy giuliára hiányzik az a hátsó kerék hajtás és a benzines motor. :)
Kócosw2017-03-17 21:47:35 // 231
BeeGee2017-03-16 10:17:30 // 230
Youtubeon elég sok videó van, amin rendre elbuknak a SUVok a kamu összkerék hajtással. Remélem az Alfa a jobbik fajtából használ és nem lesz a vicc tárgya a hóban, mint a mezei 4Matic vagy a többi. (Quattron és Subin kívül)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-15 21:46:40 // 229
Tihanynál láttam egy magyar rendszámosat pár év és lesz egy jó pár, egyenlőre kuriozum
Liquid2017-03-15 21:33:02 // 228
ez jó kérdés, de nem magas az tuti
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-15 21:28:24 // 227
Szánalmas az úthálózat még jó hogy nincs meg a TI bakker kapott volna :( A Julis mennyire lehet lent?
Liquid2017-03-15 21:19:48 // 226
Hát igen, ez vitathatatlanul nagy előnye a telekjáróknak.
Azon az úton egy alap futóműves 156-nak is le lehet ütni a haspáncélját...
Azon az úton egy alap futóműves 156-nak is le lehet ütni a haspáncélját...
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-15 21:01:00 // 225
én meg üdvözlöm és remélem tényleg nem csak egy városi fost csinálnak mint nagyon sokan... ma pl Csesznek és Várpalota között olyan zsír volt az út hogy a személy autósok kb 40-nel tudtak menni én a tolakodó, arrogáns, újgazdag, magamutogató SUV-val pont 100-zal és nem ért le semmi, futómű köszöni jól van, trágya sajnos nem volt nálam :DDD
Kazes☻2017-03-15 18:25:45 // 224
Olvass vissza... vannak konkrét darabszámok is, mert ez már kivesézésre került... :)
Tocsa2017-03-15 16:38:23 // 223
Szerintem ezek a suvok csak az újgazdag bohócoknak valók . Kitör a frász ha meglátok egyet a nemes márkákból olyan rondák és semmire valók csak magamutogatásra. A sofőrjeik is csak tolakodni tudnak tulok módjára az úton senkit nem tisztelve.
A trágyahordókkal lehet terepre menni, csak ugye japcsik nagyon gagyi motorokat raknak beléjük volt szerencsém a 2.5 ös hiluxhoz egy rakás.... kritikán aluli.
Az olaszokat megértem miért hoztak létre egy ilyet. Pusztán csak a piaci részesedés miatt mert ez kell az idiótáknak. Meg akarnak élni ennyi.
Részemről a guliának a gyönyörű kombiját szívesebben láttam volna ott!!
Remélem idővel mégis csinálnak mert Európában nem kevés 159 SW fogyott anno tehát igény lenne rá. Sokkal kellemesebb és elegánsabb egy kombi mint egy suw !
Szóval szép szép de nem nagyon illik a képbe szerintem.
A trágyahordókkal lehet terepre menni, csak ugye japcsik nagyon gagyi motorokat raknak beléjük volt szerencsém a 2.5 ös hiluxhoz egy rakás.... kritikán aluli.
Az olaszokat megértem miért hoztak létre egy ilyet. Pusztán csak a piaci részesedés miatt mert ez kell az idiótáknak. Meg akarnak élni ennyi.
Részemről a guliának a gyönyörű kombiját szívesebben láttam volna ott!!
Remélem idővel mégis csinálnak mert Európában nem kevés 159 SW fogyott anno tehát igény lenne rá. Sokkal kellemesebb és elegánsabb egy kombi mint egy suw !
Szóval szép szép de nem nagyon illik a képbe szerintem.
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-14 12:27:01 // 222
itt látom a különbséget egy divat telekjáró és egy divat SUV között a különbséget a rovarral bármikor ki lehet menni terepre is pl....
Liquid2017-03-14 12:11:33 // 221
szerintem tökmindegy, az (ál)telekjárósok 99%-ának már egy sima földút is off-road kategória, arra meg tökéletesen megfelel :)
Erhard 242 (Pure Energy)2017-03-14 11:18:14 // 220
arra leszek kíváncsi milyenek a terep tulajdonságai vagy egyáltalán lehet e menni vele terepen...vagy csak városi SUV
Csabásos2017-03-14 07:40:38 // 219
Szépek!
deportivo2017-03-12 07:00:41 // 218
Szépnek szép, meg minden, de valahogy az én gyomrom még nem veszi be a Stelviot. Lehet kell még egy kis idő hozzá.
BeeGee2017-03-10 18:00:28 // 217
De akkor nem az van, hogy nem létezik az az extra, hanem hogy külön nem rendelhető :) Nem ugyanaz..
Giuntini2017-03-10 17:34:30 // 216
Ez amit te is mondtál, sajnos manapság csomagban van az opciós lista. Pl a 159-nél Progression szinthez külön lehetett sok mindent rendelni. A Giuliánál vagy a Stelviónál csomagban mindent. És ezeknek nagyon nagy ára van.
BeeGee2017-03-10 14:33:09 // 215
Mi mást hasonlítsak össze mint induló és vége listaárakat? :) Más nem igazán lenne konzekvens.
Posztoltam én az angol árakat is :) Gyanítom, hogy a német is hasonló mértékű különbséget mutatna.
Aszerint az induló árban ~700 GBP, a teteje listaárban ~2500 GBP az emelkedés a 159nél a 156hoz képest. Ez most 300-1000K HUF, nem nézve az inflációt ami angoloknál is van. Szóval az áremelkedéssel nem lehet indokolni a 159 sikertelenségét, mert ez simán elfogadható szint.
Ma összevetve a két típust a 156 nyilván egyszerűbb, butább modell, de a megjelenésének korában jobban hozta a semi-prémium elvárásokat, mint a 159 a maga idejében.
-----
ON:
Milyen extra van a 159ben, ami a Giuliában nincs?
Egyébként pont ez a gyenge pontja a kettő újnak, hogy kevés az extra, azok is sokszor csak csomagban rendelhetőek. Hülyén hangzik, de aki akarna se tudna annyi pénzt eltapsolni extrákra, mint egy BMWnél (és nem a túlárazás miatt). Az Individual vonalról ne is beszéljünk..
Posztoltam én az angol árakat is :) Gyanítom, hogy a német is hasonló mértékű különbséget mutatna.
Aszerint az induló árban ~700 GBP, a teteje listaárban ~2500 GBP az emelkedés a 159nél a 156hoz képest. Ez most 300-1000K HUF, nem nézve az inflációt ami angoloknál is van. Szóval az áremelkedéssel nem lehet indokolni a 159 sikertelenségét, mert ez simán elfogadható szint.
Ma összevetve a két típust a 156 nyilván egyszerűbb, butább modell, de a megjelenésének korában jobban hozta a semi-prémium elvárásokat, mint a 159 a maga idejében.
-----
ON:
Milyen extra van a 159ben, ami a Giuliában nincs?
Egyébként pont ez a gyenge pontja a kettő újnak, hogy kevés az extra, azok is sokszor csak csomagban rendelhetőek. Hülyén hangzik, de aki akarna se tudna annyi pénzt eltapsolni extrákra, mint egy BMWnél (és nem a túlárazás miatt). Az Individual vonalról ne is beszéljünk..
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.