Fórum >> Egyebek >> Az FCA menedzsmentje és a konszern iránya

WarbiRunner (Gyuri)2021-06-24 11:03:36 // 326
Eddig is oda-vissza pinpongoztak a technológiákkal. Kb a Quattroporte V - Alfa 159 óta, még típishibát is sikerült egyikből a másikba átügyeskedni (lásd ablakemelő szétesése). :-) A Giorgio elődje ott van a Ghibli alatt, a ZF8 hp szintén ott volt előbb. Most visszafelé áramlik a dolog, a Giorgio, a 2.0 motor mentek a Maseratihoz.
Az új platform akár lehet jó is, de az nem a Giorgio lesz, amit kompromisszum mentesen belsőégésű motorral való autózásra terveztek. Nyilvánvalóan nem lesz több ilyen, mert mindenre jó platformok kellenek, nagy csomagtér, pohártartó, akksinak hely, stb.
RomeoOne2021-06-24 08:10:42 // 325
A padlólemezzel kapcsolatban pedig, meg lesz az az STLA Large olaszosítva rendesen (ha ez igaz):
The version of the STLA Large platform to be adopted by Alfa Romeo is planned to feature unique chassis components. Engineering is already under way to adapt various systems used by the Giorgio platform, including its steering and suspension, to the new structure, which is also destined to be used by Maserati for its next-generation Ghibli saloon and Levante SUV.
RomeoOne2021-06-24 08:09:20 // 324
Mondjuk ez a része akár biztató is lehet:
Alfa Romeo will continue to operate in close company with Maserati under Stellantis ownership. The two Italian premium brands will pool more areas of their engineering and development activities [...]
WarbiRunner (Gyuri)2021-06-23 21:08:59 // 323
Új infók, amit azért sejtettünk. A Giulia/Stelvio a végét járja, és a Giorgio platform is. Minden jel erre mutat. Az egyetlen Alfa FCA platformon a Tonale lesz..
RomeoOne2021-06-23 20:45:10 // 322
Fu, ebben a cikkben annyi új info van, hogy nem is tudok szemezgetni belőle, olvassátok el. Info új modellekről, Giulia/Stelvio faceliftről, új padlólemezekről stb. stb.

Alfa Romeo to revive GTV as an EV in sweeping range renewal
Kócosw2021-06-23 13:16:44 // 321
amilyen gyorsak ezek mimdenben van egyket evem még...
RomeoOne2021-06-23 09:26:18 // 320
Van még ott, ahonnan ez jött :)

Alfa Romeo: production cut coming to Cassino for July

Érdekes ez a része is az előző cikknek:
To date, the announced mid-career restyling of the Alfa Romeo Giulia and Stelvio has disappeared from the radar. This update could come in the future along with the mild hybird variants. For now, however, there is no news about it. The continuous delays of the restyling (presented by FCA in 2019 as a "mid-career update") risk jeopardizing any possibility of relaunching the Alfa Romeo models that could go out of production between 2023 and 2024 when the new Large platform of Stellantis arrives .
Kócosw2021-06-23 06:15:20 // 319
ahh hagyjuk is...
RomeoOne2021-06-22 12:10:18 // 318
Alfa Romeo Giulia and Stelvio: production stopped for June

Cassino-ban továbbra is köhögősen megy a gyártás...
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-17 14:50:30 // 317
Ha ugyanarról a cikkről beszélünk, említés szinten volt benne, hogy a Giulia és Stelvio utódja a Giorgio módosított változatára épülhet majd. A majd, az egy 2025 utáni dátum.

Ez jelen állás szerint azt jelenti, hogy az utódok nem belsőégésű motoros autók lesznek, de még csak hibridek sem. Az megint egy szokásos öntökönszúrás lenne, ha kijönnének 2026-ban egy 2016-ra kifejlesztett benzinmotor hibrid változatával szerelt modellel. Addigra 10 éves konstrukció lesz a GME motor, és mint tudjuk újat senki nem fejleszt egyelőre. Addigra a Q-t is nagyjából eltemetjük.. Szóval nem látom azt a belsőégésű hajtásláncot, ami majd a Giorgioba kerülhet.

Az e-Giorgio-n állítólag dolgoznak egy ideje, biztosan felhasználják majd az ott összerakott know-how-t is, sőt az ilyen nyilatkozatok azt engedik sejttetni, hogy alapvetően a Giorgio koncepciójából alakítják majd ki az STLA large platformot, ami egy elektromos platform lesz. És a sok sok Stellantis márka autóiban látjuk majd viszont. Sok sok nagyon drága villanyautóban :-)
Giuntini2021-05-17 13:27:23 // 316
Mekkora félreinformálások vannak! Tegnapi cikk a Club Alfában Imparatóval, kijelentette, hogy dehogy dobják el a Giorgiót, a jövő Alfái mind erre épülnek!
GT Ɨ|ѯ2021-05-16 14:08:54 // 315
Remélem igaza lesz mert most már csak felfelé indulhat el a dolog...:-)
kesa2021-05-16 09:46:09 // 314
Bocs, telefonról nem megy a hivatkozás feltöltése.
kesa2021-05-16 09:44:24 // 313
https://speedzone.hu/tiz-eve-van-bizonyitani-a-stellantis-markainak/
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-14 20:55:52 // 312
Jól is teszed :-) Én egyelőre leadtam négy hengerig, de az legalább igazi :-)
Kócosw2021-05-14 18:05:12 // 311
sajnos egyet kll ertsek veled, ezt en is igy latom. majd mikor arrol beszelgetnek a népek hogy melyik hanggeneratorbol jött a szebb V6 hang, akkor en majd hallgatom a bussot élőben.
WarbiRunner (Gyuri)2021-05-14 15:44:30 // 310
Nagy szavakat és útkeresést érzek :-) Útkeresést, hogy megmagyarázzák a kicsi suvokat és a sedanokat amik mind elektromosak lesznek..
RomeoOne2021-05-14 12:44:28 // 309
Stellantis promises ten-year investment plan for Alfa Romeo

Tavares said: “In the past, many other automakers were willing to buy Alfa Romeo. In the eyes of those buyers, it has great value. They are right. It has great value."

Milyen okos ez a Tavares:
On what Alfa Romeo needs to improve, Tavares said: “We need to improve the way we talk to potential customers. There is a disconnect with the products, the story and who we are talking to. We need to adjust the distribution and figure out who we are talking to and what aspect of the brand we are talking to them about. It will take some time to get it right."
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-26 11:35:43 // 308
Engem meg már ezek a cikkek nem érdekelnek, úgyhogy nem veszem le a tiltást. Akit szívesen nézek, hallgatok, olvasok, nem ott vannak :-)
Liquid2021-03-26 11:30:41 // 307
Van egy spec host file-om amiben tiltva vannak aa különböző gyanús, spam, reklám stb. szerverek. A totalcar kb. havonta vált valami új ad-szolgáltatóra, ami eddig tiltva volt nálam.
Az összes többi weboldal működik.
RomeoOne2021-03-26 11:27:22 // 306
Én meg kikapcsolatam rajta az AdBlockert. Úgyis cask a youtube miatt van fent, mert annál rohadt idegesítő, hogy folyton reklámmal indítja, meg beszúrja a videókba. Máshol meg pont nem érdekel, hogy van-e a cikk mellett egy reklám...
Piritu - 1.000.0002021-03-26 11:21:14 // 305
Hmmm, megint nem nyílik.
Piritu - 1.000.0002021-03-26 11:20:39 // 304
Nálam újra megnyílnak, leszedték a tiltást :-))
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-26 11:02:57 // 303
Mióta adblokkerrel nem nyílnak meg a cikkek, azóta nem olvastam egyetlen tc írást sem. A színvonal elsülyedt.
Giuntini2021-03-26 10:47:33 // 302
Totalcar cikkeket helyén kell kezelni..... Kezd már bulvársajtóvá válni.
RomeoOne2021-03-26 08:16:59 // 301
Liquid2021-03-13 17:27:54 // 300
Nekem egy V6 is megfelelne, akár egy szívó Busso is :) Persze a V8 sose rossz...
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-13 10:26:16 // 299
Ott a Quattroporte V készen. A faceliftes jól is néz ki kívül, belül. Hátul hajt, megvan minden. Prémium is XD
RomeoOne2021-03-13 10:15:01 // 298
Azért is mondtam, hogy ne egy turbós V6-ot akarjon már belepakolni már akkor, hanem egy jó szívó V8-at
Dévid2021-03-12 23:40:50 // 297
Üdv a csapatban! :)
Liquid2021-03-12 22:40:24 // 296
nemhiszem hogy a nyers gyorsaság az ami a CarTársat mozgatja :)
RomeoOne2021-03-12 19:32:54 // 295
Ilyen gondolattal már én is eljátszottam már, de ha feelinget akarsz, akkor már inkább valami olasz szívó V8-at az orrába hosszában és mehet hátra a kardántengely. De a 159 soha nem lenne olyan gyors autó, bármennyi lóerővel is, mint a Giulia Q, amit erre teremtettek meg.
Jani552021-03-12 10:43:35 // 294
Rendkívül gazdaságos a Panda: második, futkározós-cuccolós kocsikának vettem, aztán szép lassan elsőszámú lett. Mindjárt 11 éves, a hátsó ülések és mindenek kidobva, készítettem egy könnyű, de erős padozatot, evvel kb 80kg-al csökkentettem az önsúlyt. 1m3 és kb 3q amit bátran lehet szállítani...3-3,5l-es fogyasztással!
Kócosw2021-03-11 18:15:10 // 293
reméljük majd hagyjak is...
Giuntini2021-03-11 12:48:54 // 292
Úgy legyen! Csináljanak eladható autókat, és mikor befut a pénz, valósi Alfa élményautókat! Valahogy mint a bajoroknál, csak nem elnagyolt es agyonmodernizált formákkal!
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-11 11:21:49 // 291
A gyártói oldalról még csak nem is a praktikum. Úgy kompletten az eladhatóság. Jót játszottak a mérnökök, merészet álmodtak a gyártás szervezők, és most ott egy ultramodern, nagy kapacitású Cassino plant, ahol eladhatatlan autókat csavarozgatnak össze kb hobbiból. Aztán most szembe találták magukat a rideg valósággal és a PSA rutinos rókáival. Vége a jó világnak, de lehet még haszon is lesz ebből egyszer XD
samu1262021-03-11 11:07:28 // 290
Ezt a hiba volt a 159 szöveget nem értem, lehet az időzítés a válság miatt hiba volt, de ha lehetne választani hogy átüljek egy QV-ba vagy valamilyen varázslás hatására a 159 platformja elbírna az 510 lóval és hátsó kerekessé is lehetne konfigurálni, akkor a 159-ben maradnék.

A 159 orra jobban megfog, és az interior. A Giuliánál viszont az oldal vonalak és a hátsója az ami jobb mint a 159. Valahogy össze kellene gyúrni :D
RomeoOne2021-03-11 10:53:53 // 289
Nem is az panaszkodik, akinek Alfa élményt adó autó kell, hanem akinek praktikus :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-11 10:35:37 // 288
"Hiba volt a 159" emlékeztek? :-)) A vezetés bénázása tette lehetővé, hogy a tervezőasztalnál elszabaduljanak a dolgok. Egy normális gazdasági vezetés mellett a Giulia nem is létezhetne. Már a Giulietta sem abban a formájában ahogy. Azon is érződik a megkötések nélküli műszaki gondolkodás, lelkesedésből tervezés. Ilyen nincs az autóiparban :-)
Kócosw2021-03-11 05:54:35 // 287
ugy bizony, sororzatos rossz döntések vezettek ide ahol vagyunk.
Giuntini2021-03-10 20:44:45 // 286
Inkább 2008 után. Az Alfát a válság nagyon gyomronvágta! 2008-ig a 159 eladásai jók voltak, a fejlesztéseket a válság hatásai vitték el. Emlékezzetek csak! Ott fütötte a Nurburgringen a köröket a 159 GTA V8 Ferrari motorral. Aztán milyen megkésve érkezett a TBI???
Ott volt a Kamal! Mindenkit beelőzhettek volna a Sport SUV-ok piacán! Ott lett volna a nyereség, és nem! Helyette az FCA téves utakra ment, mindent az 500-ra épített!
Kócosw2021-03-10 20:24:53 // 285
siman... katasztrófa az egész...
VKG699!!! (4x156+75)2021-03-10 19:49:59 // 284
Ezt úgy 2007 óta el lehet mondani......
Kócosw2021-03-10 17:28:56 // 283
normalis gondolkodassal felfoghatatlan ami az elmult időszakban az FCA nal folyt...
Kazes☻2021-03-10 16:20:34 // 282
Az öreg alkesz dumája! 😂
Liquid2021-03-10 16:19:29 // 281
"A dugóba dugóhúzó kell :-)"
ez mekkora :D
Kazes☻2021-03-10 16:06:50 // 280
Bizony, bizony... szvsz egyre többen nem értjük... de hamarosan meglátjuk mit tervez és mit hogyan fog megvalósítani a Stellantis.
Giuntini2021-03-10 15:59:42 // 279
Mindkettőt, a MiTo-t is meg a Giuliettát is tovább lehetett volna vinni! Most látszik, hogy a MiTo formaterve sem öregszik, egy kis korszerűsítés, bele az 500 mild hibrid 3 hengeresével + turbo oszt csókolom! Egyszerűen fel nem foghatom, hogy miért kellett ezt a kettőt leállítani! 10 éves típusok? De a választék jobb a nincsnél!
Ez vonatkozik a Puntóra is! Én nem értem az FCA-t!
Kazes☻2021-03-10 15:23:00 // 278
És ezért is fura, hogy ez már leállt... 😕
Kazes☻2021-03-10 15:20:55 // 277
Sajnos így van... egyetértünk.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.