Fórum >> Egyebek >> Az FCA menedzsmentje és a konszern iránya

WarbiRunner (Gyuri)2021-03-26 11:35:43 // 308
Engem meg már ezek a cikkek nem érdekelnek, úgyhogy nem veszem le a tiltást. Akit szívesen nézek, hallgatok, olvasok, nem ott vannak :-)
Liquid2021-03-26 11:30:41 // 307
Van egy spec host file-om amiben tiltva vannak aa különböző gyanús, spam, reklám stb. szerverek. A totalcar kb. havonta vált valami új ad-szolgáltatóra, ami eddig tiltva volt nálam.
Az összes többi weboldal működik.
RomeoOne2021-03-26 11:27:22 // 306
Én meg kikapcsolatam rajta az AdBlockert. Úgyis cask a youtube miatt van fent, mert annál rohadt idegesítő, hogy folyton reklámmal indítja, meg beszúrja a videókba. Máshol meg pont nem érdekel, hogy van-e a cikk mellett egy reklám...
Piritu - 1.000.0002021-03-26 11:21:14 // 305
Hmmm, megint nem nyílik.
Piritu - 1.000.0002021-03-26 11:20:39 // 304
Nálam újra megnyílnak, leszedték a tiltást :-))
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-26 11:02:57 // 303
Mióta adblokkerrel nem nyílnak meg a cikkek, azóta nem olvastam egyetlen tc írást sem. A színvonal elsülyedt.
Giuntini2021-03-26 10:47:33 // 302
Totalcar cikkeket helyén kell kezelni..... Kezd már bulvársajtóvá válni.
RomeoOne2021-03-26 08:16:59 // 301
Liquid2021-03-13 17:27:54 // 300
Nekem egy V6 is megfelelne, akár egy szívó Busso is :) Persze a V8 sose rossz...
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-13 10:26:16 // 299
Ott a Quattroporte V készen. A faceliftes jól is néz ki kívül, belül. Hátul hajt, megvan minden. Prémium is XD
RomeoOne2021-03-13 10:15:01 // 298
Azért is mondtam, hogy ne egy turbós V6-ot akarjon már belepakolni már akkor, hanem egy jó szívó V8-at
Dévid2021-03-12 23:40:50 // 297
Üdv a csapatban! :)
Liquid2021-03-12 22:40:24 // 296
nemhiszem hogy a nyers gyorsaság az ami a CarTársat mozgatja :)
RomeoOne2021-03-12 19:32:54 // 295
Ilyen gondolattal már én is eljátszottam már, de ha feelinget akarsz, akkor már inkább valami olasz szívó V8-at az orrába hosszában és mehet hátra a kardántengely. De a 159 soha nem lenne olyan gyors autó, bármennyi lóerővel is, mint a Giulia Q, amit erre teremtettek meg.
Jani552021-03-12 10:43:35 // 294
Rendkívül gazdaságos a Panda: második, futkározós-cuccolós kocsikának vettem, aztán szép lassan elsőszámú lett. Mindjárt 11 éves, a hátsó ülések és mindenek kidobva, készítettem egy könnyű, de erős padozatot, evvel kb 80kg-al csökkentettem az önsúlyt. 1m3 és kb 3q amit bátran lehet szállítani...3-3,5l-es fogyasztással!
Kócosw2021-03-11 18:15:10 // 293
reméljük majd hagyjak is...
Giuntini2021-03-11 12:48:54 // 292
Úgy legyen! Csináljanak eladható autókat, és mikor befut a pénz, valósi Alfa élményautókat! Valahogy mint a bajoroknál, csak nem elnagyolt es agyonmodernizált formákkal!
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-11 11:21:49 // 291
A gyártói oldalról még csak nem is a praktikum. Úgy kompletten az eladhatóság. Jót játszottak a mérnökök, merészet álmodtak a gyártás szervezők, és most ott egy ultramodern, nagy kapacitású Cassino plant, ahol eladhatatlan autókat csavarozgatnak össze kb hobbiból. Aztán most szembe találták magukat a rideg valósággal és a PSA rutinos rókáival. Vége a jó világnak, de lehet még haszon is lesz ebből egyszer XD
samu1262021-03-11 11:07:28 // 290
Ezt a hiba volt a 159 szöveget nem értem, lehet az időzítés a válság miatt hiba volt, de ha lehetne választani hogy átüljek egy QV-ba vagy valamilyen varázslás hatására a 159 platformja elbírna az 510 lóval és hátsó kerekessé is lehetne konfigurálni, akkor a 159-ben maradnék.

A 159 orra jobban megfog, és az interior. A Giuliánál viszont az oldal vonalak és a hátsója az ami jobb mint a 159. Valahogy össze kellene gyúrni :D
RomeoOne2021-03-11 10:53:53 // 289
Nem is az panaszkodik, akinek Alfa élményt adó autó kell, hanem akinek praktikus :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-11 10:35:37 // 288
"Hiba volt a 159" emlékeztek? :-)) A vezetés bénázása tette lehetővé, hogy a tervezőasztalnál elszabaduljanak a dolgok. Egy normális gazdasági vezetés mellett a Giulia nem is létezhetne. Már a Giulietta sem abban a formájában ahogy. Azon is érződik a megkötések nélküli műszaki gondolkodás, lelkesedésből tervezés. Ilyen nincs az autóiparban :-)
Kócosw2021-03-11 05:54:35 // 287
ugy bizony, sororzatos rossz döntések vezettek ide ahol vagyunk.
Giuntini2021-03-10 20:44:45 // 286
Inkább 2008 után. Az Alfát a válság nagyon gyomronvágta! 2008-ig a 159 eladásai jók voltak, a fejlesztéseket a válság hatásai vitték el. Emlékezzetek csak! Ott fütötte a Nurburgringen a köröket a 159 GTA V8 Ferrari motorral. Aztán milyen megkésve érkezett a TBI???
Ott volt a Kamal! Mindenkit beelőzhettek volna a Sport SUV-ok piacán! Ott lett volna a nyereség, és nem! Helyette az FCA téves utakra ment, mindent az 500-ra épített!
Kócosw2021-03-10 20:24:53 // 285
siman... katasztrófa az egész...
VKG699!!! (4x156+75)2021-03-10 19:49:59 // 284
Ezt úgy 2007 óta el lehet mondani......
Kócosw2021-03-10 17:28:56 // 283
normalis gondolkodassal felfoghatatlan ami az elmult időszakban az FCA nal folyt...
Kazes☻2021-03-10 16:20:34 // 282
Az öreg alkesz dumája! 😂
Liquid2021-03-10 16:19:29 // 281
"A dugóba dugóhúzó kell :-)"
ez mekkora :D
Kazes☻2021-03-10 16:06:50 // 280
Bizony, bizony... szvsz egyre többen nem értjük... de hamarosan meglátjuk mit tervez és mit hogyan fog megvalósítani a Stellantis.
Giuntini2021-03-10 15:59:42 // 279
Mindkettőt, a MiTo-t is meg a Giuliettát is tovább lehetett volna vinni! Most látszik, hogy a MiTo formaterve sem öregszik, egy kis korszerűsítés, bele az 500 mild hibrid 3 hengeresével + turbo oszt csókolom! Egyszerűen fel nem foghatom, hogy miért kellett ezt a kettőt leállítani! 10 éves típusok? De a választék jobb a nincsnél!
Ez vonatkozik a Puntóra is! Én nem értem az FCA-t!
Kazes☻2021-03-10 15:23:00 // 278
És ezért is fura, hogy ez már leállt... 😕
Kazes☻2021-03-10 15:20:55 // 277
Sajnos így van... egyetértünk.
Kazes☻2021-03-10 15:19:57 // 276
Igen, nagyon baba... meg ateljesenletolható tetős is... az ára az sajna nem baba... de majd jól megtámogatják... esetleg Lölő szeretne nagyon tenni az országért, a családokért és osztogat jó párat... elsőként pl. a huszonéves verdákért cserébe, hogy jobb legyen székesfővárosunk levegője... tehát akkor én is kapok! 😄
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-10 14:49:38 // 275
Lassan két kategória lesz. A biztos meg nem venném és a megvehetetlen. És egyre több autó kerül mindekettőbe egyszerre :XD
WarbiRunner (Gyuri)2021-03-10 14:46:52 // 274
A dugóba dugóhúzó kell :-)
Nyilván a kis város más, itt azért nagyrészt gurul az autó. Ha pedig gurul, akkor nem mindegy, hogy hogy. :-) Nyilván feleslegesen sok lóval és talán feleslegesen bonyolult technikával városozunk a Giuliettával. De mindenféle erőfitogtatás nélkül, az egész autó akaratossága, hangulata, reakciói mosolyt csalnak az arcomra. Ez minden pillanatban Alfa. Nem is a lóerő ennek a lényege, hanem ahogy beszélget a technika velem miközben csak elugrok valahova, mert dolgom van. Egy sima elindulás közben is ficereg-mocorog, érezni, hogy menne. A lábam a gázon, és érzem, hogy érzi :-) Gázfröccs, visszakapcs, és versenyzés, vagy száguldás nélkül is él az egész autó. Szórakoztató, nagyon. :-)
Kócosw2021-03-10 14:38:53 // 273
meg majd ecce csak kitiltjak az elektromosokat a mélygarázsokbol mertha kigyullad leég fél mélygarázs...
Giuntini2021-03-10 14:20:26 // 272
Az 500e nagyon jó autó, városban tökéletes, de csak annak, aki otthon tudja tölteni! Teremgarázsban sem lehet. 10 millió körüli árával viszont megvehetetlen kategória! 3 millió körül szinte új, 20-30 ezret futott 77 lovas MiTo-t veszel, és hozzá szinte életfogytig tartó benzint. 7 milliós árkülönbséget ilyen kis autóra ki vállalna be? Még nem alternatíva. Azt a 7 milliót elutazom, megeszem, megiszom...
Liquid2021-03-10 14:09:31 // 271
3+1 az 4 :)
Persze nem az igazi, de végre egy olyan vellanyos, ami legalább jól néz ki, és a tesztek szerint jól használható, nem 3 ajtós
Csak az ára....
Kazes☻2021-03-10 13:12:56 // 270
És hol van azon négy ajtó? A plusz kis ajtó csak a jobboson van és hello... az azért nem egy rendes ajtó... ám felőlem legyen. 😄 De, hogy jó kis verda, az biztos... Vályiék is dicsérték rendesen! 😀
Liquid2021-03-10 13:05:02 // 269
az 500e 4 ajtós kajak jó cucc lett, simán bevállalnám
Kazes☻2021-03-10 13:01:29 // 268
Erre írtam korábban, hogy az ilyen utakra nekünk tökéletes lenne egy villany Alfa... vagy most ami van, a kis 500e. 😀
Kazes☻2021-03-10 12:57:44 // 267
Én is látom! 😀
Kazes☻2021-03-10 12:56:55 // 266
Igen, a 164 egy remek autó... a '66 szvsz már nem sikerült olyanra. ☺️
Kazes☻2021-03-10 12:54:26 // 265
Emillel szvsz inkább Bp- re gondolunk, ahol végigaraszolod a kis körutat, vagy a nagyot, vagy a Hungáriát, vagy az Üllőit, vagy a rakpartokat, vagy kb. mindenhol... kraft kb. fölös is, ha meg kicsit megindul a sor, azt ez a kicsike is bírja! 😄
Kazes☻2021-03-10 12:50:40 // 264
Az egykettes féligoffos pandából indult... 😜
Kócosw2021-03-10 12:48:48 // 263
karácsonyfa

0 fok havasesőben...
Kazes☻2021-03-10 12:47:02 // 262
Az orra?! Stílusos... akár mondhatni, szép! ☺️
Kócosw2021-03-10 12:37:35 // 260
en bérelt golffal voltam igy. Kellett menni egy nagyobb kört de dobalta nekem szorgosan a hibaüzeneteket.
Giuntini2021-03-10 12:31:52 // 259
A 2,4 ótomatával is! Csak érzed, hogy baromian nem fekszik neki!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.