Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

GT Ɨ|ѯ2019-10-13 18:00:13 // 22557
öö,izé hát nem kellett sokat:-)))
Kócosw2019-10-13 17:53:39 // 22556
tudnam ki mantrázta tele a fejem ezze. 😁
GT Ɨ|ѯ2019-10-13 16:31:57 // 22555
Nem vagy / szerencsére / egyedül ezzel:-)
Kócosw2019-10-12 06:25:02 // 22554
én meg inkabb vettem egy V6 GT - t minden tapogatos, meg komolyabb elektromos snikk snakk nélkül. Én is a kihalo felben lévő oldschool mókus vagyok aki még a vezetés élménye miatt vesz egy autót. Minden masra ott vannak a számítógépes játékok.
tdemeter2019-10-11 22:29:53 // 22553
Így igen kívánatos a vas :)
Kazes☻2019-10-11 20:23:33 // 22552
Így is guszti...! :)
tdemeter2019-10-11 10:13:25 // 22550
Igen, innen nézve nagyon szép, márpedig az arányokhoz iszonyúan értenek az olaszok, szóval azzal nem lesz baj!
Egyébként szerintem a fotók pont egy ilyen prototípus hatását keltik és pont azért nem a legszebb, hogy el lehessen dönteni, hogy a "legrondább" is elég jó-e, vagy sem?
Nyilván nem csak olyan pirosban árúlják majd, lesz csomó szín, felni.gumi, stb. Ezeket is ki kel próbálni.. Szóval én biztos vagyok benne, hogy ha direkt akarták volna szivárogtatni, akkor nem ilyen kombóval csinálják, mert ezzel inkább átlag autó érzését keltik.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-11 10:11:13 // 22549
Az AlVolante azt írja, hogy potenciális vevőknek tartott bemutatón készült fotók. Sose hallottam ezt a klinikai tesztelés kifejezést, de legalább most már tudom, hogy kb mi az. Érdekes cikket is találtam erről, elég jól mutatja, hogy egy kép alapján mennyire mások a benyomások, mint a valós autót vagy VR szemüveges virtuális modellt látva.

Szóval ezért van erre szükség. Érdekes játék :-) Hogy kik lehetnek azok a potenciális vevők, ki tudja. Lehet ilyenre jelentkezni?
Egyébként gondolom aláírnak mindenféle titoktartásit akik ott lehetnek, szóval biztos nem engedéllyel készült fotó. Az eredetit nem tudjuk milyen felbontású volt, de ezek nem túl nagy felbontásúak. Ki tudja mivel készültek. Fényképezős tollal, szemüveggel, csokornyakkendővel.. XD
Halesz2019-10-11 08:02:57 // 22548
Ha ezek az arányok megmaradnak, akkor tök jó:

https://www.instagram.com/p/Bun9Q_HliYG/

Nézzétek meg, az ezüst autóról készült képek nem zárják ki, hogy a forma, a cápaorr, a hátsó szögek változtak volna, egyszerűen csak rossz szögből készültek a képek.
Halesz2019-10-11 07:58:45 // 22547
Igen, én sosem értettem az ilyen képek készítőit... mi a céljuk? Tegyük félre azt az elméletet, hogy a gyár így szivárogtat és teszteli a közvéleményt, szerintem itt nem ez történt.

Itt valaki sztorit akart, viszont érthetetlen, hogy ha autóbuzi, akkor miért szar fotókat csinál? Csak erre volt ideje? Nem hiszem, mert be vannak állítva a képek, egy előlről, egy oldalról és egy hátulról. Ehhez körbe kell járni az autót. Tehát csinálhatott volna jobbakat is.

És senki nincs a teremben? Lehet az egyik technikus, vagy a személyzet tagja, aki tologatta az autókat?

Az Alfattitude oldalon jelentek meg először a képek, ahonnét kb fél órával később le is kerültek. Írtam nekik, megkérdeztem mi történt, állítólag az FCA szedette le velük, megkérték őket, hogy töröljék. Mondjuk nem tudom mit gondoltak, addigra fent volt már az összes autós portálon...

Nekem még az sem stimmel, hogy miért ezüst ez az autó? Miért nem piros színben tesztelik a véleményeket?

És mi az a többi kocsi a háttérben? Azok ráadásul nem is olasz vonalnak tűnnek... Szóval egyáltalán: hol készülhettek ezek a fotók?
RomeoOne2019-10-10 23:27:07 // 22546
Egyébként kíváncsi lennék, hogy tőlünk nyugatabbra, ahol tényleg meg is veszik ezeket a kocsikat, ott is élnek-e ezek a sztereotípiák, hogy ez olasz, ezért ilyen meg olyan vagy ott kicsit több ésszel élnek az emberek?
RomeoOne2019-10-10 23:25:20 // 22545
Ilyen erővel akkor el is jutottunk a másik dilemmához. Nem mindegy, hogy milyen lesz? Úgysem veszik meg, mert olasz és rossz sztereotípiák társulnak hozzá. End of story.
liusz2019-10-10 22:49:11 // 22544
Ezek az amatőr beállítású közeli képek torzítják a teret meg az arányokat. Biztos vagyok benne , hogy élőben ütős és most sem tévedtek. A cápaorrot sem Münchenben rajzolták meg először. GiuliettaSS, Giulietta Spider , no és persze a Giulia Sprint , amit bevallottan meg akarnak idézni a Tonale dizájnban ilyenek voltak. Szerintem jó lesz, annak ellenėre mondom, hogy abszolút kupé és szedán párti régivonalas vagyok.
Liquid2019-10-10 22:26:48 // 22543
azért fogynak mert "megbízható japán cucc" és ami még fontosabb, szívó benzin.
Após is ezek miatt kötött ki a CX5-nél.
RomeoOne2019-10-10 19:14:02 // 22542
Fogynak is rendesen :)
Balázs156SW2019-10-10 17:02:47 // 22541
Az összes Mazda SUV ilyen. (cápaorr)
RomeoOne2019-10-10 16:46:15 // 22540
A cápaorr megmaradt, nekem az tetszik (ie. hogy a front rész felső része tovább nyúlik az alsónál).
Az extravagáns első lámpák meg egyértelmű volt, hogy nem maradhatnak úgy, mert abból nem lehet hagyományos izzós változatot csinálni.
tdemeter2019-10-10 15:22:06 // 22539
Nekem sem egyértelmű valahogy a design, de nekem van egy olyan elméletem, hogy a Giulietta sem néz jól ki képen, miközben élőben iszonyúan jó.
Az egész orr olyan túlgondoltnak tűnik, holott valahogy mindenki a letisztult formák felé megy most. Aki azt írta, hogy megosztó, azzal értek egyet.
Persze volt már párszor, amikor az Alfa olyan formát alkotott, ami csak évekkel később ért meg.
A hátulja nagyon szép,oldalról szerintem átlagos.
A színek és a körítés sokat számít majd a végeredményben, a műszaki felszereltség meg rengeteget.
Reméljük fasza lesz!
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-10 14:31:04 // 22538
Ezt mondom én is :-) Nekem nem kell, hogy tetsszen, mert én úgysem veszek ilyet. Vagy nem valószínű. Viszont akinek bejön ez a suv téma, az vegyen csak Alfát, minél többen. Ha ehhez ilyen formájú autó kell, akkor legyen ilyen. Attól még villogok majd nekik az úton :-)
VKG699!!! (4x156+75)2019-10-10 11:04:21 // 22537
Egyáltalán nem kommersz, tök egyedi mindenhol szerintem.

Sose vennék, de attól még ez egy tisztességes próbálkozás, és persze magas, de nem 12 egy tucat.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-10 10:53:15 // 22536
élőben kell látni addig nem is mondok semmit képről nem igazán jön át, mint ahogy a Giulia vagy a Stelvio sem...
RomeoOne2019-10-10 10:15:58 // 22535
Nem annak kell megfelelniük, akik amúgy sem vennének SUV-ot. Remélhetőleg ezt megtanulja az Alfa is. Akik itt, meg fb-n is húzzák rá a szájukat, azok 99%-ban amúgy sem vennének SUV-ot. Akkor mennyire releváns a véleményük arra vonatkozóan, hogy milyennek is kéne lennie? Olyan legyen, hogy aki ilyesmi autót tervez venni, annak bejöjjön.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-10 09:56:10 // 22534
Nekem mint Alfásnak nem tetszik, furák az arányai is. Viszont két ismerős, barát is átlinkelte nekem, hogy mennyire jól néz ki, és kéne nekik. Szóval lehet hogy eladási darabszám szempontból jól van ez így. Ha nagyon extravagánsra gyúrják, drága lesz és sose készül el. Így ebben a formában lehet hogy Giulietta, vagy kis Jeep alapokon elsőkerék hajtással hamar a szalonokban lehet. Ebből el kell adni gyorsan sokat :-) Ha jó lesz az ára, szerintem sokan rákattannak. Szóval én már csak azért szurkolok, nehogy túl árazzák. Ne a bmw-től akarjanak vele vevőt elcsábítani, hanem pl a Mazdától, Seattól.
Balázs156SW2019-10-10 06:21:51 // 22533
Tonale formaterve? Minimum megosztó. Ebben a szegmensben nagyot kell ütnie, mert a konkurencia gépei is kimondottan jól néznek ki. Mazda, sőt még a németek, koreaiak közül is néhány. A kép alapján lehetne akár 5 éves formaterv is, sajnos a vagányságot a kommerszre cserélték..
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-09 21:12:39 // 22532
Persze a dáliában.. tudod hogy nem :-) Nem érkezett még meg, de ha megérkezik sem rohanok kipróbálni. :-)
Az ottóhoz meg nyúl vagyok még mindig. Nem merem, túl rosszhírű céda az..
Kazes☻2019-10-09 21:00:20 // 22531
Dáliában?! Abszolúte... rokonynak megjött már, kipróbáltad?


Akkor hajrá az otto... de nem ám a Tóth Ottó! :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-09 20:42:34 // 22530
Lett volna benne ráció, nem? A kérdés itt mindig az, hogy érzelem vagy értelem? A mai világban logikus lépés A-ból B-be nyugodtan, tömegbe belesimulva, egérmozit tapizva kipihent idegrendszerrel eljutni, kifelé jelképesen mutatva a környezettudatos, ezt is megtehetem képet. A valódi énem inkább egy v8 ottocilindri-vel rajzolgatna az aszfaltra, nem 90 talján bányalóval (bár ez utóbbit is piszokul élvezi). Mi a jó döntés? :-)
Kazes☻2019-10-09 20:31:48 // 22529
No, de nem a látókörről volt szó... hanem, hogy át is csüccsensz... vagy inkább a 7 fős dália! XD
Őket én is néha... mert azért lehet jó néhány típusnál szenvedni, mit is írjon... :)
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-09 20:25:53 // 22528
Nana.. szűk látókörűnek sem szabad maradni! :) Őszintén irigylem az autós újságírókat :-)
Lev2019-10-09 20:20:08 // 22527
Én speciel élveztem azt a részt is,sokan aktívak voltak annál témánál, kaptunk hideget-meleget :)
Kazes☻2019-10-09 19:52:03 // 22526
Itt meg aztán de pláne néznek rád furcsám... főleg, amikor kiákról meg ilyesmikről kezdesz gagyarászni! :D
liusz2019-10-09 19:44:22 // 22525
Ha igaz, hogy 2020-ban kijön a Tonale, akkor ez már kinėzetre 100%-ban kėszen van. (persze nem biztos ,hogy olyan mint a képen). Azért gondolom, mert amikor sok évvel ezelőtt szemėlyautó fejlesztésen dolgoztam , 4 évig tartott az agyagmodellből eljutni a piacra vezetésig. Kb. fél úton befagyasztottåk az A-felületeket ( külső, belső látható felületek) azon már nem változtattak. Szerszámok elkészítése alhangon fél év, utána csak apró módosításokon tökölnek. Tized mm-ek ,technológiai beálítások, hogy össze tudjåk rakni fussanak a vonalak, alakhelyesek legyenek az alkatrészek, ne nyiszeregjen a belső ilyesmi. Én az egėsz műszerfalėrt voltam felelős, utosló fél ėv azzól szólt, hogy próbagyártás, rázóteszt, hibaelhárítás , ami már alig szerszám módosítås, inkább nyiszergésgåtló ragacsok bevezetése a gyártásba. Meg gondolom SW javítgatások.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-09 18:31:57 // 22524
Király. Tudtam hogy itt azért otthon vagyok a hülyeségeimmel XD
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-09 18:31:20 // 22523
Igen, úgy értettem, hogy már ez is fárasztó :-) Nekem hiányoznának ezek az apró megszokott attitűdök, mint kulcs berak, elfordít :-) Biztos kezdek bogaras lenni :-)
De legalább ma is jól esett kettesben körberajzolni az Árpád teret. A kisebbik lányom halkan megjegyezte hátul, hogy szuper volt, csak kicsit kidőlt az ülése :-)
Én sajnos ezt élvezem, amikor semmi, sehogy nem is tud beleszólni. Mer' nincs :-) Tudom, nem divat, és nem biztonságos és egyre furcsábban néznek rám a többi normális emberek.. :-)
Halesz2019-10-09 17:03:32 // 22522
Mondjam, hogy a 146-nál még arra is szoktam figyelni, hogy úgy dugjam bele a kulcsot, hogy beindított állapotban az Alfa jel felém nézzen? XD

Én azt még a GT-ben is így csináltam :)
Dante2019-10-09 16:09:51 // 22521
Enyém nem csinál ilyen furcsaságokat, ha nyitva van, hiába sétálok el, ő nem zár be. Ennyire szerencsére nem okos még...
A "hadonászás" szót látom kicsit erősnek vetted :) amúgy a V6-ban én is ezt játszom, hogy felém álljon az alfa jel gyújtáson :D
Amúgy visszatérve amit mondtál ezekre a beleavatkozós sávtartó elektronikákba, nekem az pl permanens kikapcsolható, tehát nem kell minden indításkor basztatni, egyszer kikapcsolod örökre kikapcsolva marad. Engem is irritált hogy beleszól ha kerülgetem a kátyúkat és vissza próbál taszigálni a sávomba.
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-09 16:03:51 // 22520
Viszont ha elsétálsz zsebedben a kulccsal, simán lezár. Mindegy, hogy esetleg pakoltok többen az autóba közben, vagy páran már beültek. Jó, tudom, sarkig nyitva kell hagyni az ajtót :-) Nekem már az 1 perc múlva önlezáró funkció sem igazán hasznos, a kulcs nélküli megoldás pedig kifejezetten nem szimpatikus. Újabb automatika ami helyettem akarja eldönteni, hogy mit akarok. Nálam sok olyan szituáció van, hogy akár lehúzott ablakkal, és nem lezárva hagyom ott valahol az autót. Igazából itt "falun" van hogy még a "bót" előtt sem zárom le, mert minek. :-P Mondjuk ezt inkább az öreg vassal szoktam :-)
Hadonászni...istenem. Ennyire változott meg a világ :-D Ez már kényelmetlenség. Mondjam, hogy a 146-nál még arra is szoktam figyelni, hogy úgy dugjam bele a kulcsot, hogy beindított állapotban az Alfa jel felém nézzen? XD
Dante2019-10-09 15:57:29 // 22519
Rosszul értetted. kulcs marad a zsebemben, egy gombnyomás és indul az autó
(aztán még egy gombnyomás kicsit lejjebb, hogy kikapcsoljam a start stop funkciót mert attól viszont kisebb mennyiségű hányadék szokott feljönni a torkomon, mikor épp elfelejtem kikapcsolni :D)
RomeoOne2019-10-09 15:53:43 // 22518
Mert belül miért kéne egyébként kulccsal hadonászni? Ha benne vagy, te akkor is kulccsal nyitod-zárod? :D
Dante2019-10-09 15:50:46 // 22517
Nekem offoson az egy kis gombocska a kilincsen. megnyomod nyit, megnyomod újra és zár. Nem ez a legelegánsabb megoldás, illetve van ennél sokkal komolyabb is, pl.: érzékelőkkel a kilincs mögött érzi a kezed és ahogy nyúlsz rá a kilincsre már nyit is. De ez a része a kevésbé érdekesebb szerintem. Az kényelmesebb, hogy belül nem kell kulccsal hadonászni.
Halesz2019-10-09 15:42:57 // 22516
Igen, gombbal zárod, a nyitáshoz pedig csak a kilincs mögé teszed a kezed.
Halesz2019-10-09 15:42:35 // 22515
Én is nagyon szeretem, hogy nem kell kivennem a kulcsot a zsebemből. Ezzel például megvettek.
RomeoOne2019-10-09 15:23:34 // 22514
Kulcsnélküli miben más? Van a kilincsen egy gomb, amit megnyomsz és zár/nyit? Amúgy meg a kulcson nyomod a nyitás/zárást? Ennyi?
Lev2019-10-09 14:54:43 // 22513
Hasonlóan vagyok vele én is,mondjuk én a kulcsnélküli bejutást is kifejezetten szeretem az offosban.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-10-09 13:10:01 // 22511
Nekünk van Ledes meg Xenonos is nem látok közötte különbséget viszont ha a xenon kiég van izzó, ledes lámpa off komplett lámpa csere (nepperek nálunk kerestek nálunk 2-3 éves hunyadihoz első fényszórót az új 350e a bontott 150e kiégett a tompított :DDD ) a többivel egyet értek kivéve a keresztirányú meg a holtér figyelő az nagyon jó dolog amit nem látok ő azt is látja :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2019-10-09 12:38:37 // 22510
Hát látod, kinek hogy :-)
A Xenon, igen, látni jó dolog, a LED-est nem ismerem, biztos jó. Négy elektromos ablak a 23 éves autómban is van, de nem áll meg az élet ha tekerni kell. Csak ma már hülyén néz ki. :-)
A napfénytető modell függő. Jó feeling, csak ugye pont a Giulia-nál szólnak arról beszámolók, hogy zúg. Plusz elvesz centiket a fejtérből. Passzolnám.
A háromzónás klímától a frász kerülget, mono módban használom, utálom az egészet.
A villany ülést egyszer végre kényelmesre hoztam, az összes programra eltároltam és.. nem használom semmire a gombjait.
Ha van bőr belső, kell a fűtés bele, ez tuti. A visszagurulás gátló kényelmes dolog, kéne.
Távolságtartó, keresztirányú szirszar, holttér figyelő nem kéne. Engem már az idegesít, amikor egy autóban világít a led a tükörben. Ami bele is korrigál, olyan autót amíg tehetem nem fogok venni.
A kulcsnélküli bejutás, egy bohóc dolog. Apósomon állandóan mosolygok, a Mazdában van ilyen, igazából csak bonyolultabb vele az élet :-)
Telefon tükrözés kéne, csak a navigáció/waze miatt . Nem mintha nem lennék el nélküle, vagy nem oldottam volna meg 30e Ft-ból a régi autón kb ugyanezt a funkcionalitást. A telóm meg általában megy a kesztyűtartóba amíg vezetek...
Érintőképernyő? Bohócság az onboard navikkal együtt. :-)
RomeoOne2019-10-09 12:02:21 // 22509
Azt néztem, hogy az ülés szellőztetéses komment a youtube-on a Backstage 32. alatt messze a legtöbb like-ot kapta.
Halesz2019-10-09 11:57:37 // 22508
Az egyik alfás Facebook-csoportban is téma volt ez, ide másolom, mert szerintem pont idevág:

Ha tök őszinte akarok lenni, akkor nekem ezek nélkül nem kéne már új autó (és durva, hogy mondjuk 5 éve ezek fele nélkül is megvoltam)

- Xenon vagy led fényszóró
- 2-3 zónás klíma
- Elektromos ablakok
- Napfénytető
- Kulcsnélküli indítás és bejutás
- Elektromos ülések
- Telefontükrözés
- Fűthető ülések és kormány
- távolságtartó tempomat
- visszagurulás gátló

Ezek azok a kényelmi dolgok, amik nekem kellenek. Az új Alfák ezt teljesítik rendesen.
A többi már csak olyan, ami ha van, nem bánom, de nem szükséges.
Esetleg jöhet, de abszolút megvagyok nélküle:

- holttér figyelő
- keresztirányú forgalom figyelő
- sávtartó
- vészfék asszisztens
- ülés szellőzés
- érintőképernyős kijelző
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak