RomeoOne2019-11-02 10:04:11 // 22742
Csak ennek a sokszorosa is kevés lenne még, szóval lenne az a mennyiség, aminek az eladásával nyereséges lenne a cég, holott az még az utcán nézve mindig nagyon kevés lenne...
Gegee2019-11-02 10:00:34 // 22741
Olyan, mint ha papírra vetetted volna a gondolataimat. Hónapok óta ez összeállt már a fejemben, hogy így kellene kinéznie a "kívánságlistának", de a tegnapi dolgokat olvasva, kicsit elszomorodtam. Nyár óta az új GTV-ben vagy spiderében gondolkodtam, hogy majd a 40. szülinapomra meglepem magam egy új GTV-vel, de ez veszni látszik. Illetve nem mondanám, hogy "teljesen" vesztésre áll a dolog, csak úgy fest, hogy ezt az "űrt" nem töltheti be az alfa., így kénytelen leszek más istállót választani. Karotta gondolataiból merítve az unalmas hétköznapok mellett hétvégén szeretnék a maradék 15%-ba tartozni, mikor beleülhetek az autóba és kicsit színesebbé festhetem a szürkeséget. Értem az Alfa üzletpolitikáját, hogy el kell adni az életben maradáshoz, de én nem csak azért szeretem az Alfát, mert szép, hanem mert megőrizte egyediségét azzal, hogy kevés van belőle. Kevésből meg nem lehet megélni. Érthető érv, nyilván elfogadom.
RomeoOne2019-11-02 10:00:01 // 22740
Ugyanaz lesz, mint a 147 meg a 156 GTA-val? Csak FL előtt? Hmm, erre eddig nem is gondoltam.
Zolibácsi2019-11-02 09:09:41 // 22739
Minap eszembe jutott ez a fórum egy beszélgetésrol ami köztem és a feleségem között zajlott.
Szóval Alfás szemmel is a fejlődés elkerülhetetlen, mert erre tart a világ.
Arról volt szó hogy a gt-vel vagy a giuliettaval menjünk és mivel a feleségemnek kelett volna vezetnie, mondta hogy a giuliettaval. Kérdem, hogy miért nem a gt? Valsz:
Hangos, nyers, merev a váltója, alacsonyan ülsz stb...
És nem suv-rol beszéltünk csak a giuliettarol. Hát valószínűleg ezért vesznek az emberek suv méretű lifteket, mert van egy pont amikor nem vezetni akarsz hanem csak megerkezni.
Szóval Alfás szemmel is a fejlődés elkerülhetetlen, mert erre tart a világ.
Arról volt szó hogy a gt-vel vagy a giuliettaval menjünk és mivel a feleségemnek kelett volna vezetnie, mondta hogy a giuliettaval. Kérdem, hogy miért nem a gt? Valsz:
Hangos, nyers, merev a váltója, alacsonyan ülsz stb...
És nem suv-rol beszéltünk csak a giuliettarol. Hát valószínűleg ezért vesznek az emberek suv méretű lifteket, mert van egy pont amikor nem vezetni akarsz hanem csak megerkezni.
Halesz2019-11-02 08:53:26 // 22738
Ez mondjuk nem vigasztal :(
G-MANN🍀2019-11-02 08:43:46 // 22737
25 év múlva egy bömbi sem lesz az:-):-)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-02 08:41:42 // 22736
Hát szívjatok előtte pár viccescigit :)))
Halesz2019-11-02 08:38:31 // 22735
Hm, Karotta tdemeter néven kommentel? :)))
Viccet félretéve, sajnos 99 százalékban Veled értek egyet.
Nagyon durva átalakulás előtt áll az autóipar, szerintem fog még pár meglepetés érni minket. A meghiúsult 5 éves terv kapcsán már korábban is éreztem, hogy rohadtul nem fog megvalósulni, de azért ezt én sem gondoltam volna... legalább egy sportautót hagyniuk kellett volna a range-ben.
És nem akarok vészmadárkodni, de szerintem a Q verzióknak sincs sok hátra...
A következő Backstage elég rossz hangulatú lesz :((
Viccet félretéve, sajnos 99 százalékban Veled értek egyet.
Nagyon durva átalakulás előtt áll az autóipar, szerintem fog még pár meglepetés érni minket. A meghiúsult 5 éves terv kapcsán már korábban is éreztem, hogy rohadtul nem fog megvalósulni, de azért ezt én sem gondoltam volna... legalább egy sportautót hagyniuk kellett volna a range-ben.
És nem akarok vészmadárkodni, de szerintem a Q verzióknak sincs sok hátra...
A következő Backstage elég rossz hangulatú lesz :((
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-02 08:37:42 // 22734
Egy új Giulietta meg annak a Suv-ja, egy szép Spider, limitált 4C, egy Giulia alapú a 6C és egy csúcs 8C a mostani modellek mellett...
Halesz2019-11-02 08:28:39 // 22733
Én 2-3 évig még hagytam volna a 4C-t, az szerintem egy vállalható rétegmodell, amire lehet hivatkozni. Ok, hogy sokan lehúzták, mégis úgy tűnik, hatalmas kultmodell lesz azok között, akik a vezetés miatt vesznek Alfát.
A 4C-t pont azok fikázták le, akik kis túlzással már azt is elvárják az ilyen sportautóktól, hogy még ez is helyettünk parkoljon... mondjuk hozzáteszem, nem sokat kellett volna fejleszteni még rajta ahhoz, hogy felvegye a versenyt az Alpine a110-zel, amivel mindenki összehasonlította.
Ehelyett mit csinál az Alfa? A 110-es évforduló előtt elengedi, mikor még simán lehúzhatott volna róla egy utolsó bőrt, egy 110 darabos limitált verzióval. Tudom, anyagilag nem ez mentené meg őket, de attól még ez is reklám.
A 4C-t pont azok fikázták le, akik kis túlzással már azt is elvárják az ilyen sportautóktól, hogy még ez is helyettünk parkoljon... mondjuk hozzáteszem, nem sokat kellett volna fejleszteni még rajta ahhoz, hogy felvegye a versenyt az Alpine a110-zel, amivel mindenki összehasonlította.
Ehelyett mit csinál az Alfa? A 110-es évforduló előtt elengedi, mikor még simán lehúzhatott volna róla egy utolsó bőrt, egy 110 darabos limitált verzióval. Tudom, anyagilag nem ez mentené meg őket, de attól még ez is reklám.
Zsolt1552019-11-02 08:25:07 // 22732
Ott is csak a nagy támogatás miatt.
Halesz2019-11-02 08:22:06 // 22731
Én nagyon félek attól, hogy a Giuliák/Stelviók 25 év múlva már nem lesznek járóképesek.
Hacsak nem tárolsz be hozzájuk minden alkatrészből. Mi lesz a benne lévő elektronikával 25 év múlva? 25 év rengeteg. Ha már most nincs elég alkatrész a faék egyszerűségű 147-hez, amiből ráadásul sokszorosan többet adtak el... mi lesz a Giuliával? :/
Hacsak nem tárolsz be hozzájuk minden alkatrészből. Mi lesz a benne lévő elektronikával 25 év múlva? 25 év rengeteg. Ha már most nincs elég alkatrész a faék egyszerűségű 147-hez, amiből ráadásul sokszorosan többet adtak el... mi lesz a Giuliával? :/
Kazes☻2019-11-01 22:34:13 // 22730
Na, tessék... hát ebben (is) rejlik akkor a környezet tudatossága és az arra nevelése! :D Mert a finom röfögésért, szuszogásért, mechanikai klattyanásokért, kuplung csúsztatásért, mixelésért stb. sokkal könnyebben ültél a kocsiba és égetted a naftát! XD
Piritu - 1.000.0002019-11-01 22:24:13 // 22729
Ja, főleg hogy ma járt itthon :-)))
Piritu - 1.000.0002019-11-01 22:23:15 // 22728
"a Giulia, szerintem fantasztikus dög" - szerintem is és nem bírok rájönni a titkára.
Mert azért a Spider TS-ének fényévekkel jobbak a gázreakciói és úgy általában direktebb minden.
Mégis valamit tud ez a dög, mert alig várom hogy holnap is megnyomhassan a start gombot :-))
Az általam bő két hétig használt villanyautóban az első hét volt érdekes, amíg kitapasztalltam a "tabletet", aztán ha nem volt muszáj nem mentem sehová...
Mert azért a Spider TS-ének fényévekkel jobbak a gázreakciói és úgy általában direktebb minden.
Mégis valamit tud ez a dög, mert alig várom hogy holnap is megnyomhassan a start gombot :-))
Az általam bő két hétig használt villanyautóban az első hét volt érdekes, amíg kitapasztalltam a "tabletet", aztán ha nem volt muszáj nem mentem sehová...
Kazes☻2019-11-01 22:18:36 // 22727
Erre is lehet mondani, hogy kicsi a világ..! :)
Piritu - 1.000.0002019-11-01 22:15:25 // 22726
"Nokia E90 commumicator" - Hej! Anno a fiam írta hozzá a naptár programot főiskolásként, amit utólag lehetett rátölteni.
tdemeter2019-11-01 20:04:51 // 22725
Az biztos, hogy nem akarja senki sem beszántani ezt, nem akar senki sem unalmas autót, miért is akarna? Ezért nem értem mi ez a nyávogás, hisz csak annyi biztos, hogy túl akarják élni. Kb nulla esélye van, hogy holnap kiirják, hogy vége, ennyi. Emiatt kár aggódni.. Majd lesz valahogy, de addig is ott a Giulia, szerintem fantasztikus dög.
Kazes☻2019-11-01 20:04:44 // 22724
Ezt (is) támogatom...! :)
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-01 19:59:42 // 22723
Norvégián kívül itt sincs nagy térhódítása..
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-01 19:58:45 // 22722
Senki nem várja ezt. De elég ha pl a Mazda leteszi a 6 hengeres Skyactiv X - et az asztalra. Nesztek downsizing. Beáll mögé a hírek szerint a Toyota előbb a Lexussal. Egy pillanat alatt válhat presztízs termékké a 6 hengeres benzines, még ha most hülyeségnek is hangzik. De akkor, pár év múlva senkinek nem lesz. Senli mem. tudja utánuk csinálni. A normákat pedig láthatóan teljesítik gpf nélkül a negyhengeres verziók. Csak egy forgatókönyv, amire most senki nem gondol. Mert biztos az akksis villany a jövő. Vagy nem. Ugyanaz a Mazda ígérte be sejtelmesen, hogy részükről a dizelnek van jövője, jovőre megmutatják.
Vegye meg a Mazda az Alfát, toljanak ki Giorgio platformra egy sorhatos hátulhajtóst, nem ilyen QV extremitást, hanem alapmodellt, azt' jó XD
Vegye meg a Mazda az Alfát, toljanak ki Giorgio platformra egy sorhatos hátulhajtóst, nem ilyen QV extremitást, hanem alapmodellt, azt' jó XD
Giuntini2019-11-01 19:57:29 // 22721
És tudod miért? Barátnőm tavaly akart lízingelni egy Teslát, mégis E Mercit vett. És miért? Szó szerint ezt mondta; az USA még nincs erre felkészülve. 25 éve kint él. Akkor mi mikor leszünk felkészülve?
tdemeter2019-11-01 19:52:59 // 22720
De csak az USÁban szerintem, ott is csak addig amig Trump a főnök.
Mi viszont itt kell, hogy autót vezessünk....
Mi viszont itt kell, hogy autót vezessünk....
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-01 19:49:55 // 22719
Ez így nem igaz, szerintem annak van a legnagyobb piaca, amire van kess... USA egy nagyon érdekes piac a Tesla hazája és még is Ford F sorozatból adják el a legtöbbet v6 vagy v8cal... szóval ennyit a minden felforgató villany megoldásról... se Te se én nem fogom megélni a fordulás... ez szerintem 30-40 év
tdemeter2019-11-01 19:49:16 // 22718
Igen, nagyon sok embernek a telefon is élvezeti cikk. Nem is feltétlen a hw, de sok szempontból pont olyan fontos, mint, hogy milyen autót vezetsz. A hozzá kapcsolódó szolgáltatások pedig elvitathatalanok, ma már minden ezen megy.
Nem tudhatod továbbá milyen lenne egy elektromos giulia. Lehet, hogy jó lenne.
Az is lehet, hogy valaki, aki nem vett, csak emiatt venne.
A szar SUV-ot sem érted, hogy miért veszik, mégis veszik sokan. Kérdezd Erhardot, szerintem ő sem bánta meg.
Nem azonosak az igények, mindenki mást akar, de ha ínség van, akkor csak a többség érdekeit tartják szem elől.
Nem tudhatod továbbá milyen lenne egy elektromos giulia. Lehet, hogy jó lenne.
Az is lehet, hogy valaki, aki nem vett, csak emiatt venne.
A szar SUV-ot sem érted, hogy miért veszik, mégis veszik sokan. Kérdezd Erhardot, szerintem ő sem bánta meg.
Nem azonosak az igények, mindenki mást akar, de ha ínség van, akkor csak a többség érdekeit tartják szem elől.
tdemeter2019-11-01 19:42:46 // 22717
Pontosan azért amit írsz. Mert senki nem a te kedvedért, hanem pénzért gyárt autót.
De ugyanakkor senki sem tart fegyvert a fejedhez és kényszerít rá, hogy Alfát vagy suvot vegyél. Ott egy csomó más márka, választhatsz, ha nem teszik kipróbálhatsz mást.
Erre a legjobb példám a Nokia E90 commumicator, ami számomra a valaha volt legjobb telefon volt. Az egyetlen telefon volt, amit képes voltam három és fél évig használni. Ez még akkor volt, amikor a teleofnok látványosan fejlődtek (nem úgy mint most, hogy olyan tömegtermék, ami már senkit sem hoz lázba)
Bármikor beruháznák rá, ha végre újra gyártana egy olyat valaki, mégsem valószínű, hogy fog mert egy réteg termék volt és mert Nokia sincs már úgy abban a formában. Mert amíg volt, addig a nevéből élt, de az már kevés ahhoz, hogy életbe maradjon, így csak lélegeztetőgépen gyárt pár valamit ami kb senkit sem érdekel...
Az miért nem volt baj, hogy giulettát 10 évig tolták és volt mellette egy Mito? Az eléggé Alfa volt? Sokkal kisebb, mint egy 164-es, mégsem sírt senki sem. Aztán, amikor úgy hozta a helyzet, akkor lett más. Nem értem miért ne lehetne ugyan ez a forgatókönyv most is.
Másfelől jó lenne definiálni mitől alfa egy alfa, mert szerintem ez mindenkinek mást jelent. Nekem pl a bénázás is masszívan benne van, az is, hogy 2-3 modell van, ettől is Alfa, mivel azelőtt nem ismertem a brandet. Ha holnap csinálnának belőle egy Audit akkor azt biztosan nem lehetne megtenni a márka egyéb jellegének elvesztése nélkül. És az jobb lenne?
Én azért őrölök, mert ott az FCA-nál legalább belátták, hogy valamit tenni kell, különben vége van és be kell zárni pár gyárat meg el kell felejteni pár brandet. De ez az akvizíció pont azt mutatják, hogy nem akarták ezt, vagyis amit te szeretnél azt ők is akarják, megtartani a tracícióikat, a márkákat, nem akarnak kínához csatlakozni, túl akarnak élni.
Már bocsánat, de ha szerinted ez nem jó, akkor az is képmutatás.
De ugyanakkor senki sem tart fegyvert a fejedhez és kényszerít rá, hogy Alfát vagy suvot vegyél. Ott egy csomó más márka, választhatsz, ha nem teszik kipróbálhatsz mást.
Erre a legjobb példám a Nokia E90 commumicator, ami számomra a valaha volt legjobb telefon volt. Az egyetlen telefon volt, amit képes voltam három és fél évig használni. Ez még akkor volt, amikor a teleofnok látványosan fejlődtek (nem úgy mint most, hogy olyan tömegtermék, ami már senkit sem hoz lázba)
Bármikor beruháznák rá, ha végre újra gyártana egy olyat valaki, mégsem valószínű, hogy fog mert egy réteg termék volt és mert Nokia sincs már úgy abban a formában. Mert amíg volt, addig a nevéből élt, de az már kevés ahhoz, hogy életbe maradjon, így csak lélegeztetőgépen gyárt pár valamit ami kb senkit sem érdekel...
Az miért nem volt baj, hogy giulettát 10 évig tolták és volt mellette egy Mito? Az eléggé Alfa volt? Sokkal kisebb, mint egy 164-es, mégsem sírt senki sem. Aztán, amikor úgy hozta a helyzet, akkor lett más. Nem értem miért ne lehetne ugyan ez a forgatókönyv most is.
Másfelől jó lenne definiálni mitől alfa egy alfa, mert szerintem ez mindenkinek mást jelent. Nekem pl a bénázás is masszívan benne van, az is, hogy 2-3 modell van, ettől is Alfa, mivel azelőtt nem ismertem a brandet. Ha holnap csinálnának belőle egy Audit akkor azt biztosan nem lehetne megtenni a márka egyéb jellegének elvesztése nélkül. És az jobb lenne?
Én azért őrölök, mert ott az FCA-nál legalább belátták, hogy valamit tenni kell, különben vége van és be kell zárni pár gyárat meg el kell felejteni pár brandet. De ez az akvizíció pont azt mutatják, hogy nem akarták ezt, vagyis amit te szeretnél azt ők is akarják, megtartani a tracícióikat, a márkákat, nem akarnak kínához csatlakozni, túl akarnak élni.
Már bocsánat, de ha szerinted ez nem jó, akkor az is képmutatás.
Giuntini2019-11-01 19:42:06 // 22716
Ez nem jó hasonlat! Egy telefon nem élvezeti cikk. Ott a használhatóságról, és a tudásról szól minden. Az autózás az élményről, kényelemről, gazdaságosságról szól, és ezt lehetetlen összehozni egy tárgyban. Vajon beszélhetünk ott kényelemről, ahol órákat kell eltölteni útközben egy parkolóban feltölteni az akkumulátorokat? Beszélhetünk vezetési élményről ahol minden steril? Beszélhetünk gazdaságosságról, ahol téli időszakban a villanyautó hatótávja negyedére esik vissza? Ezek mind tapasztalatok.
VKG231!!! (156+75)2019-11-01 19:37:12 // 22715
Nekem a Punto kiváló városba. Az is 1.6 :) Csak nem egy "bonyolult" TS, hanem egy faék Lampredi :)))
Giuntini2019-11-01 19:35:11 // 22714
Mindennapi városi használatra egy 145 1,4 vagy 1,6! A városba. Vagy egy 147 1,6. Aztán itt valahol be is fejeztem.
tdemeter2019-11-01 19:27:42 // 22713
A belső égésű motort nem temetem,de a kérdésem vele kapcsolatban szerintem tök reális. Siratjuk a múltat,de közben senki sem tudja miért. És azt sem, hogy miért utáljuk az új dolgokat, mikor a régieket senki sem vette el tőlünk azok miatt. Fel kell fogni hogy a belső égésű motornak Kb pont annyi esélye van az villannyossal szemben,mint a Nokianak volt esélye a minden szempontból jobb, hatékonyabb, használhatóbb, menőbb jövőbe mutató iPhone-nal szemben.
Lesz egy réteg aki elhiszi hogy a régi tradicionális cégeket kell követni, de a többség nem erre szavaz majd, hanem követi a trendeket.
És ha most kinézel az ablakon hány db villany autót látsz? Hány töltőt? Ha még 5x kinézel is nullát. 10x,20x is ki kell nézned hogy láss egyet is. Vagyis most még ha veszel egy aktuális modellt azzal semmiképpen sem döntesz rosszul. Viszont azt várni hogy a cégek akár büntetések árán is ezeket fejlesszék enyhén szólva naivitás....
Lesz egy réteg aki elhiszi hogy a régi tradicionális cégeket kell követni, de a többség nem erre szavaz majd, hanem követi a trendeket.
És ha most kinézel az ablakon hány db villany autót látsz? Hány töltőt? Ha még 5x kinézel is nullát. 10x,20x is ki kell nézned hogy láss egyet is. Vagyis most még ha veszel egy aktuális modellt azzal semmiképpen sem döntesz rosszul. Viszont azt várni hogy a cégek akár büntetések árán is ezeket fejlesszék enyhén szólva naivitás....
VKG231!!! (156+75)2019-11-01 19:26:06 // 22712
VKG231!!! (156+75)2019-11-01 19:23:56 // 22711
A dustereket, a6 allroad kvattrókat meg úgy előztem a puntóval a horvát kavicsos tengerparti úton, ahigy nem szégyelltem, mert a puntonak valóban van hasmagassága, mégsem egy suvocska.
Ennyi...
Ennyi...
VKG231!!! (156+75)2019-11-01 19:22:21 // 22710
Megvan erre a megoldás.
Nekem nagyjából kész is a flotta erre. A 156-ot majd lecserélemegy Giuliára. De van tisztességes autóm, van egy kabrióm, meg van egy amivel bármikor elindulok 6.5-ös fogyival bárhova.
Nekem jó így.
Akkor is, ha gyorsabb egy duster valamilyen körülmények közt...
Nekem nagyjából kész is a flotta erre. A 156-ot majd lecserélemegy Giuliára. De van tisztességes autóm, van egy kabrióm, meg van egy amivel bármikor elindulok 6.5-ös fogyival bárhova.
Nekem jó így.
Akkor is, ha gyorsabb egy duster valamilyen körülmények közt...
Giuntini2019-11-01 19:18:07 // 22709
Most ne haragudj, de egyik szavaddal ütöd a másikat. Egyik oldalról azt mondod, hogy milyen kurva jó üzlet ez, a másik oldalról meg hogy milyen jó utolsó mohikánként vezetni a Giuliát, az utolsó benzinest. Már ne haragudj, de ez egy képmutatás! Ugyanolyan képmutatás, amit Karotta beszédében a második részben éreztem.
Miért ne lehetne két részre osztani az autógyártást? Miért ne lehetne gyártani közlekedő edényeket, akiknek arra van szükségük, és miért ne lehetne gyártani igazi autókat? Szerintem az lenne a korrekt, ha miránk, vásárlókra hagynák a döntést hogy mi tetszik nekünk... A 80-as évek végétől rákényszerítették a világra a dízelt. Az egész világot átültették dízelbe, aztán megmondták hogy mégsem jó. Most hú de jó az elektromos autózás. Ugyanakkor emberek azt mondják, hogy a világmegváltás az elektromos autózás, túlélés, meg egyebek, közben de kurva jó a Giulia. Na most legyen okos az ember! A Nagy dízel szar a 8 literes autópálya fogyasztásával. Vegyél benzinest 10 lityós fogyival. Most meg az elektromos, legalább költöd a pénzt az akksi töltés idején. Nem baj ha 1000 km-es út két nap. Sebaj, ott a repülő. De ha nem szeretsz repülni, akkor mi van?
Nem veszitek észre hogy mostanában a globalizáció diktál? Ott a csomagtartó kérdés. Gyerekkoromban a Wartburggal bejártuk fél Európát. Ma meg egy sw három tagú családnak nem elég.
Én régi vágású Alfás maradok, és nem veszi be a belem, hogy a GTV, Spider és a sportos modellpaletta helyett SUV-ok tömbkellege lesz, és az Alfa Romeo szemenköpi magát.
Miért nem lehet gyártani sportos hibrideket? Miért nem lehet elkészíteni egy GTV-t komoly teljesítménynövelő hibrid hajtáslánccal?
Annak idején a 164 V6 turbo után az 528i BMW csak egy közlekedő edény volt a szó szoros értelmében. Nekünk ez az erősségünk, ha olyanokat gyártunk amit más is tud, hol van a mi erősségünk?
Miért ne lehetne két részre osztani az autógyártást? Miért ne lehetne gyártani közlekedő edényeket, akiknek arra van szükségük, és miért ne lehetne gyártani igazi autókat? Szerintem az lenne a korrekt, ha miránk, vásárlókra hagynák a döntést hogy mi tetszik nekünk... A 80-as évek végétől rákényszerítették a világra a dízelt. Az egész világot átültették dízelbe, aztán megmondták hogy mégsem jó. Most hú de jó az elektromos autózás. Ugyanakkor emberek azt mondják, hogy a világmegváltás az elektromos autózás, túlélés, meg egyebek, közben de kurva jó a Giulia. Na most legyen okos az ember! A Nagy dízel szar a 8 literes autópálya fogyasztásával. Vegyél benzinest 10 lityós fogyival. Most meg az elektromos, legalább költöd a pénzt az akksi töltés idején. Nem baj ha 1000 km-es út két nap. Sebaj, ott a repülő. De ha nem szeretsz repülni, akkor mi van?
Nem veszitek észre hogy mostanában a globalizáció diktál? Ott a csomagtartó kérdés. Gyerekkoromban a Wartburggal bejártuk fél Európát. Ma meg egy sw három tagú családnak nem elég.
Én régi vágású Alfás maradok, és nem veszi be a belem, hogy a GTV, Spider és a sportos modellpaletta helyett SUV-ok tömbkellege lesz, és az Alfa Romeo szemenköpi magát.
Miért nem lehet gyártani sportos hibrideket? Miért nem lehet elkészíteni egy GTV-t komoly teljesítménynövelő hibrid hajtáslánccal?
Annak idején a 164 V6 turbo után az 528i BMW csak egy közlekedő edény volt a szó szoros értelmében. Nekünk ez az erősségünk, ha olyanokat gyártunk amit más is tud, hol van a mi erősségünk?
Kazes☻2019-11-01 19:17:29 // 22708
Ez már nekem is eszembe jutott... hisz most is egy 24 évessel járunk! :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-01 19:17:22 // 22707
5-6 modell elég lenne
VKG231!!! (156+75)2019-11-01 19:13:47 // 22706
Szerintem kapja be az autógyártás.
Remélem elég jó a Giulia ahhoz h még 25 évesen is lehessen velük járni, mert akkor a következő 25 évre meglesz majd az autóm. A többi nem érdekel :)))
Remélem elég jó a Giulia ahhoz h még 25 évesen is lehessen velük járni, mert akkor a következő 25 évre meglesz majd az autóm. A többi nem érdekel :)))
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-01 19:13:16 // 22705
A belsőégésű motorokat ne írd még le. A Renaultnál ki van adva pl eladási kvóta dízelre (vagy írtam már?). Ugyanis mára egy dízel annyira tiszta, hogy az viszi le a flottaátlagot. A FPT helyében okosan fejleszteném a dízeleket a háttérben, mert hamarosan reneszánsza lehet. És ebben a Fiat egyrészt úttörő volt, és jó is maradt végig. Szintén jövője lehet a kicsi turbós motoroknak kompakt hibrid hajtással párosítva. Ebben nagyon biztos vagyok, hogy fogunk látni 1.3-mas benzinest villanymotorral összeépített automataváltóval. És nem lesz az sem rossz. A viszonylag kis köbcenti, jó fajlagos teljesítménnyel részemről az Alfa Romeo történelméhez passzol. Ebben is jók voltak.
Az utolsó mondatod sokszor megfordul az én fejemben is. Valószínű, hogy a Giulia most egy darabig az utolsó igazi Alfa. Még pár évig biztos lesz, aztán beszántják a Giorgio platformot. Elég drága lehet gyártani az egyáltalán nem szokványos felépítést. Alumínium-nagyszilárdságú acéllal társítva, karbon alkatrészek.. ha racionalizálnak, ez ebben a formában el fog tűnni. Még három év? Talán.
Gonosz dolog a végét várni? Amikor mindegy már, csak vigyed..
Az utolsó mondatod sokszor megfordul az én fejemben is. Valószínű, hogy a Giulia most egy darabig az utolsó igazi Alfa. Még pár évig biztos lesz, aztán beszántják a Giorgio platformot. Elég drága lehet gyártani az egyáltalán nem szokványos felépítést. Alumínium-nagyszilárdságú acéllal társítva, karbon alkatrészek.. ha racionalizálnak, ez ebben a formában el fog tűnni. Még három év? Talán.
Gonosz dolog a végét várni? Amikor mindegy már, csak vigyed..
Piritu - 1.000.0002019-11-01 19:10:25 // 22704
Hogy a fittyfenébe csináltad hogy nem dobott ki a rendszer ilyen hosszú hsz írásakor? :-DD
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-01 19:02:56 // 22703
Nekem öregautósnak (és gondolom neked is) ez vicces. Vicces látni, ahogy a 20-30 éves autóinkhoz visszavéznulnak, gyengülnek a ma autói. Persze feltétlenül nagy suv testben kell a kicsi motor. Emissziós norma, ez van, divat, ez van. Mellesleg senkit nem érdekel már, hogy 11-et gyorsul, és béna a futóműve. Van rajta Android Auto, mehet a Spotify, rajta a márkajel, minden kerek.
A múltkor beültem egy ismerős Dusterébe. Álló helyben nézegettük, nyomogatták a srácok a gázt. Hát én is beültem, kétszer ráléptem a gázra, köszönöm nekem ennyi. Nyilván megdicsértem, jó kis autó, minek bántsak meg másokat :-)
De Te tudod, mert ott a 75-öd, hogy milyennek kell lenni amikor a gázra lépsz. Na ez nem olyan volt. Innentől számomra nem autó, felesleges egy métert is menni vele. Szép tabletje volt tényleg...
Az SZ az nem való mindenkinek, tudod :-) Azt vezetni kell, megélni, uralni, és alázattal kezelni. Egy Q árából már egész ép darab is kijön. Befektetésnek sem utolsó, ha tippelnem kéne :-)
A múltkor beültem egy ismerős Dusterébe. Álló helyben nézegettük, nyomogatták a srácok a gázt. Hát én is beültem, kétszer ráléptem a gázra, köszönöm nekem ennyi. Nyilván megdicsértem, jó kis autó, minek bántsak meg másokat :-)
De Te tudod, mert ott a 75-öd, hogy milyennek kell lenni amikor a gázra lépsz. Na ez nem olyan volt. Innentől számomra nem autó, felesleges egy métert is menni vele. Szép tabletje volt tényleg...
Az SZ az nem való mindenkinek, tudod :-) Azt vezetni kell, megélni, uralni, és alázattal kezelni. Egy Q árából már egész ép darab is kijön. Befektetésnek sem utolsó, ha tippelnem kéne :-)
tdemeter2019-11-01 18:54:44 // 22702
Mit tartanál jónak? 5-10-20 modell? BMW méretű cég? Minden utszélen ilyen álljon? Ettől ez jobb lenne?
Vagy stabil háttér, kevés de eladható modell, réteg autó. Sok ilyen van ha belegondolunk, mégsem gondolom hogy megszűnne valamelyik.
El kell dönteni mire van szükség.
Vagy stabil háttér, kevés de eladható modell, réteg autó. Sok ilyen van ha belegondolunk, mégsem gondolom hogy megszűnne valamelyik.
El kell dönteni mire van szükség.
VKG231!!! (156+75)2019-11-01 18:39:12 // 22701
Így van. El kell adni a kínaiaknak. Vagy BÁRKINEK de kurva gyorsan.
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-01 18:36:49 // 22700
India... nem látom, hogy a Jag. Rover Tata lenne, Kína... nem látom, hogy a Volvo csincsang lenne... azt látom, hogy az Alfa lófsz nem lesz 3 modellel.. eltűnik a süllyesztőbe
VKG231!!! (156+75)2019-11-01 18:36:24 // 22699
+1...
VKG231!!! (156+75)2019-11-01 18:34:20 // 22698
Ha ez a divat, ha nem, én okádok a 9 milliós 1.0 tsi Q2 audiktól... nagytablet (felárért!!), varrógépmotor, macpherson-csatoltlengőkar. Örüjjé paraszt, négykarikavanrajta.
Viszik is mint a cukrot. Ugyanannyiért lehet egy Giuliát venni. (Vagy egy közepesen lefingott SZ-t...)
Azt nem veszik meg, mert szarolasz. Csak azért... hidd el.
Három eff szabály meg ilyenek basszus, komolyan, amennyi gyökeret egy kommentszekcióba össze bír fújni a szél... döbbenet. És hidd el, ezek megmondják a családban is, hogy mi a jó.
Én már nagyon régen belefáradtam abba, hogy elmondjam ezredjére a saját, személyes tapasztalataimat 28 év távlatában.
Kaszálják csak el az Alfát, mert ennek így ebben a formában semmi értelme nem lesz.
Alfa crossland x, azköll. Jó sok. Biztos lehet majd hozzá 16 colos tabletttttot venni.
Lesz majd 95 lovas opelkrosszlend iksz, és az lesz a nagyextra, hogy az alfakrosszlendiksz majd 105 lovas lesz, meg 1.5 mmrel vastagabb lesz elöl a stabrúd. Tyuhú!!!
Oké, befejeztem.
Viszik is mint a cukrot. Ugyanannyiért lehet egy Giuliát venni. (Vagy egy közepesen lefingott SZ-t...)
Azt nem veszik meg, mert szarolasz. Csak azért... hidd el.
Három eff szabály meg ilyenek basszus, komolyan, amennyi gyökeret egy kommentszekcióba össze bír fújni a szél... döbbenet. És hidd el, ezek megmondják a családban is, hogy mi a jó.
Én már nagyon régen belefáradtam abba, hogy elmondjam ezredjére a saját, személyes tapasztalataimat 28 év távlatában.
Kaszálják csak el az Alfát, mert ennek így ebben a formában semmi értelme nem lesz.
Alfa crossland x, azköll. Jó sok. Biztos lehet majd hozzá 16 colos tabletttttot venni.
Lesz majd 95 lovas opelkrosszlend iksz, és az lesz a nagyextra, hogy az alfakrosszlendiksz majd 105 lovas lesz, meg 1.5 mmrel vastagabb lesz elöl a stabrúd. Tyuhú!!!
Oké, befejeztem.
VKG231!!! (156+75)2019-11-01 18:20:32 // 22697
Igen, apróságokon változtattak (hátsó ajtó tömítése, felszereltségi szintek, kárpitok, talán a CF3 TS, ilyenek...).
tdemeter2019-11-01 18:19:54 // 22696
Őszintén nem értem mi ez a nyavalygás, szerintem tök jó, hogy végre valaki összeállt az FCA-val, mert ezzel kapott egy esélyt a túlélésre.
Mégis mi lett volna ennél jobb? Ha mondjuk valamelyik német vette volna meg? Vagy kína? Az miért jobb?
Így legalább európai tud maradni, attól nem kell félni, hogy a saját identitását köpné szembe.
Az eddig olvasott összes általam olvasott összefoglaló mind azt emeli ki, hogy az akvizíció mindkét fél számára a túlélésről szól, vagyis nem arról , hogy az fca peugeotot, a citroen meg fiatot akarna gyártani. Mindkettő a saját márkáit szeretné megtartani, ehhez akarja realizálni a kiadásokat, fejlesztéseket. Így abban is biztos vagyok, hogy az FCA-nak fontos márkákat nem fogják beszántani sohasem, csak a gyártást fogják realizálni épp úgy mint pl a renault-nissan házasságnál tették. És milyen jól tették, egyiket sem akarják most bezárni...
És, hogy ez másnak is mennyire tetszett, elég csak ránézni az fca részvényeire.
Úgy tűnik, hogy nagyon.
Minden ilyen először a részvényesek érdekeiről szól és csak ezt követik a további érdekek. Ha pedig a részvényesek boldogok,az mindenkinek jó.
Érdemes elgondolkozni rajta, hogy mit is gondolunk ma egy Alfa Rómeónak, milyen is az, mitől is az ?
- Sportos
- Iszonyúan jó formájú, szép, kívánós
- Jó motor
- jó hang
- jó váltó
- jó vezetési élmény
- v6, v4, dízel, benya
És mi az amit nem gondolunk róla?
- Önvezetés
- Komoly központi, mindent uraló UI amin keresztül minden elérhető szenvedés nélkül
- Elektromos hajtás
- Gyorstöltés
- Autómatikus ki és be parkolás
- Internetes szoftverfrissítés
És mi az amire nem lesz szükség egy Alfa Romeóban 10 év múlva?
- Váltó
- Belsőégésű motor
- Kenőolajok
- Hűtővíz (talán az mégis)
- Önindító
- EGR szelep
- Részecskeszűrő
- Nagynyomású szivattyú
- Injektorok
- Levegőszűrő
- Gyújtásrendszer
- stb
Majdnem semmire sem lesz szükség abból, amit ma Alfa Rómeónak ismerünk és ami ezt a céget idáig vitte a történelem során.
Nagyon leegyszerűsítve azt mondhatnám, hogy a részvényesek számára, akik pénzelik a céget jelenlegi értékét tekintve az AR nem több mint egy jó nevű brand, egy fantasztikus külső-belsőt tervezni képes designer brigádbó állól, legendás vezetési élményt fejleszteni képes mérnökcsapat.
Ennyi tud vele invesztálni a tulajdonosa a jövőbe.
A közeli jövőt tekintve nem kell nagy ész hozzá, hogy belássuk, hogy amit eddig mi AR-nek hívtunk annak ebben a formában a tegnapi nappal vége lett.
És mi következik ebből? Senkinek sem lesz előbb utóbb motorgyártó részlege, mert minek? Elküldenek majd egy rahedli embert, egy csomó másikat pedig átképeznek, a telefonok történetéhez hasonlóan a "Hardver" helyett a "Szoftver" válik fontosabbá.
De ez épp úgy igaz az összes többi brandre mint úgy az FCA és a Peugeot részéről egyaránt.
És ez az ami szerintem egyáltalán nem baj.
Elképedek amikor egyesek azt írják itt az oldalon, hogy a SUV-ok tehetnek mindenről, mert az egészet csak az autógyárak találták ki, hogy azzal jól szétkeressék magukat, de közben azt elfelejtik, hogy az, hogy 2019-ben még mindig a belső égésű motorok vannak, amelyeket siratjátok épp úgy az autógyárak érdeke volt ezidáig. Az miért nem baj? Csak mert ezt szoktad meg? Azért szar a suv is, mert nem azt szoktad meg.
Apám, aki 72 éves a minap - életében először - beszállt a giuliámba, hogy elvigyem magammal valahová. Két ember kellett hozzá, hogy ez sikerüljön neki, annyira fáj a dereka lefeküdni egy ilyen autóba. A kis SUV-jába viszont egymaga is be tud szálin.
Őt szerintem nem kellett átverni hozzá, hogy ezt az autót válassza, egyszerűen praktikusabb volt neki, mint az alacsony sedan.
Az van, hogy a világ változik, a trendek változnak, csak mi emberek vagyunk képtelenek rá. Ezt követik az autógyártók, ez történik most is, és ezért kezdett el a kedvenc márkánk is borzasztó suvokat gyártani, hogy az elvárásoknak meg tudjanak felelni. Ezért lesznek a végén elektromos autók is, az is egy elvárás valakitől valakinek.
A következő hónapokban rengeteg történés lesz majd a témában, más gyárak is egyesülni fognak, mert különben meghalnak, jönnek majd a nagy bejelentések.
És nem, nem fog bezárni az Alfa, akkor sem, ha most visszavontak pár modellt. Áttervezik majd ezeket, vagy lehet teljesen újakat csinálnak, de eladhatatlan rétegmodelleket most biztosan nem dobnak piacra, mert nem ezt keresi a nép.De ez nem jelenti azt, hogy sohasem lesz többé ilyen. A giuletta is sok évig ment, mire jött a Giulia, tehát nem tettek le a fejlesztésekről. Mert ahhoz mindig pénz kell, az meg most van a legkevesebb...
Én azt mondom, hogy a jövő elkezdődött és ez egyáltalán nem baj. A fejlődésre szükség van, ez a túlélés egyetlen záloga. Aki pedig nem tud fejlődni, az nézzen magába és gondolja át, hogy ez miért van így.
Én a magam részéről azt is gondolom, hogy egy éve, amikor elterveztem, hogy veszek egy Giuliát pontosan a piaci folyamatoknak megfelelően döntöttem: Arra a következő 10 évre készültem fel, amelyben bármi történhet. Átalakul az autózás, a régi szemléletek megváltoznak, 100 éves dogmák dőlnek majd meg egy csapásra.
Én azt tervezem, hogy a következő 10 évet, - amíg el nem jön az új világ - a seggem alatt egy meghatározó, fantasztikus vezetési élményt adó, minden szempontból ízig vérig Alfa Romeóval töltöm, amely segít majd emlékezni milyen is volt ez a világ.
Ugyanezt javaslom mindenkinek, aki csak fontolgatja, hogy beruház még egy utolsó, igazi benzines autóra, mert ebben biztosan nem csalódik majd.
Mégis mi lett volna ennél jobb? Ha mondjuk valamelyik német vette volna meg? Vagy kína? Az miért jobb?
Így legalább európai tud maradni, attól nem kell félni, hogy a saját identitását köpné szembe.
Az eddig olvasott összes általam olvasott összefoglaló mind azt emeli ki, hogy az akvizíció mindkét fél számára a túlélésről szól, vagyis nem arról , hogy az fca peugeotot, a citroen meg fiatot akarna gyártani. Mindkettő a saját márkáit szeretné megtartani, ehhez akarja realizálni a kiadásokat, fejlesztéseket. Így abban is biztos vagyok, hogy az FCA-nak fontos márkákat nem fogják beszántani sohasem, csak a gyártást fogják realizálni épp úgy mint pl a renault-nissan házasságnál tették. És milyen jól tették, egyiket sem akarják most bezárni...
És, hogy ez másnak is mennyire tetszett, elég csak ránézni az fca részvényeire.
Úgy tűnik, hogy nagyon.
Minden ilyen először a részvényesek érdekeiről szól és csak ezt követik a további érdekek. Ha pedig a részvényesek boldogok,az mindenkinek jó.
Érdemes elgondolkozni rajta, hogy mit is gondolunk ma egy Alfa Rómeónak, milyen is az, mitől is az ?
- Sportos
- Iszonyúan jó formájú, szép, kívánós
- Jó motor
- jó hang
- jó váltó
- jó vezetési élmény
- v6, v4, dízel, benya
És mi az amit nem gondolunk róla?
- Önvezetés
- Komoly központi, mindent uraló UI amin keresztül minden elérhető szenvedés nélkül
- Elektromos hajtás
- Gyorstöltés
- Autómatikus ki és be parkolás
- Internetes szoftverfrissítés
És mi az amire nem lesz szükség egy Alfa Romeóban 10 év múlva?
- Váltó
- Belsőégésű motor
- Kenőolajok
- Hűtővíz (talán az mégis)
- Önindító
- EGR szelep
- Részecskeszűrő
- Nagynyomású szivattyú
- Injektorok
- Levegőszűrő
- Gyújtásrendszer
- stb
Majdnem semmire sem lesz szükség abból, amit ma Alfa Rómeónak ismerünk és ami ezt a céget idáig vitte a történelem során.
Nagyon leegyszerűsítve azt mondhatnám, hogy a részvényesek számára, akik pénzelik a céget jelenlegi értékét tekintve az AR nem több mint egy jó nevű brand, egy fantasztikus külső-belsőt tervezni képes designer brigádbó állól, legendás vezetési élményt fejleszteni képes mérnökcsapat.
Ennyi tud vele invesztálni a tulajdonosa a jövőbe.
A közeli jövőt tekintve nem kell nagy ész hozzá, hogy belássuk, hogy amit eddig mi AR-nek hívtunk annak ebben a formában a tegnapi nappal vége lett.
És mi következik ebből? Senkinek sem lesz előbb utóbb motorgyártó részlege, mert minek? Elküldenek majd egy rahedli embert, egy csomó másikat pedig átképeznek, a telefonok történetéhez hasonlóan a "Hardver" helyett a "Szoftver" válik fontosabbá.
De ez épp úgy igaz az összes többi brandre mint úgy az FCA és a Peugeot részéről egyaránt.
És ez az ami szerintem egyáltalán nem baj.
Elképedek amikor egyesek azt írják itt az oldalon, hogy a SUV-ok tehetnek mindenről, mert az egészet csak az autógyárak találták ki, hogy azzal jól szétkeressék magukat, de közben azt elfelejtik, hogy az, hogy 2019-ben még mindig a belső égésű motorok vannak, amelyeket siratjátok épp úgy az autógyárak érdeke volt ezidáig. Az miért nem baj? Csak mert ezt szoktad meg? Azért szar a suv is, mert nem azt szoktad meg.
Apám, aki 72 éves a minap - életében először - beszállt a giuliámba, hogy elvigyem magammal valahová. Két ember kellett hozzá, hogy ez sikerüljön neki, annyira fáj a dereka lefeküdni egy ilyen autóba. A kis SUV-jába viszont egymaga is be tud szálin.
Őt szerintem nem kellett átverni hozzá, hogy ezt az autót válassza, egyszerűen praktikusabb volt neki, mint az alacsony sedan.
Az van, hogy a világ változik, a trendek változnak, csak mi emberek vagyunk képtelenek rá. Ezt követik az autógyártók, ez történik most is, és ezért kezdett el a kedvenc márkánk is borzasztó suvokat gyártani, hogy az elvárásoknak meg tudjanak felelni. Ezért lesznek a végén elektromos autók is, az is egy elvárás valakitől valakinek.
A következő hónapokban rengeteg történés lesz majd a témában, más gyárak is egyesülni fognak, mert különben meghalnak, jönnek majd a nagy bejelentések.
És nem, nem fog bezárni az Alfa, akkor sem, ha most visszavontak pár modellt. Áttervezik majd ezeket, vagy lehet teljesen újakat csinálnak, de eladhatatlan rétegmodelleket most biztosan nem dobnak piacra, mert nem ezt keresi a nép.De ez nem jelenti azt, hogy sohasem lesz többé ilyen. A giuletta is sok évig ment, mire jött a Giulia, tehát nem tettek le a fejlesztésekről. Mert ahhoz mindig pénz kell, az meg most van a legkevesebb...
Én azt mondom, hogy a jövő elkezdődött és ez egyáltalán nem baj. A fejlődésre szükség van, ez a túlélés egyetlen záloga. Aki pedig nem tud fejlődni, az nézzen magába és gondolja át, hogy ez miért van így.
Én a magam részéről azt is gondolom, hogy egy éve, amikor elterveztem, hogy veszek egy Giuliát pontosan a piaci folyamatoknak megfelelően döntöttem: Arra a következő 10 évre készültem fel, amelyben bármi történhet. Átalakul az autózás, a régi szemléletek megváltoznak, 100 éves dogmák dőlnek majd meg egy csapásra.
Én azt tervezem, hogy a következő 10 évet, - amíg el nem jön az új világ - a seggem alatt egy meghatározó, fantasztikus vezetési élményt adó, minden szempontból ízig vérig Alfa Romeóval töltöm, amely segít majd emlékezni milyen is volt ez a világ.
Ugyanezt javaslom mindenkinek, aki csak fontolgatja, hogy beruház még egy utolsó, igazi benzines autóra, mert ebben biztosan nem csalódik majd.
Giuntini2019-11-01 17:39:54 // 22695
Én tudom! A SUV!!!! Előadják , hogy ez milyen kurva jó! Zöld rendszámú Mergák, meg Béjemvék! A 20 km-es hatótávolságukkal. A tököm tele van velük! A Stelvio tényleg jó, de nem azért mert elektromos!
Lambo Urus, Ferrari, Maserati és még a jó ég tudja mik... De könyörgöm, ezek sportautogyárak! Ezekből 20-30 évvel ezelőtt igazo férfiak szálltak ki! Mit csinál a világ ezekkel.a márkákkal...
250 GT Lusso, Ghibli, Miura, Montreal, 33 Stradale... Most meg suvokat vagyunk kényszerülve gyártani? Az a lényeg mekkora tablet van az autóban? Elhányom magam!
Lambo Urus, Ferrari, Maserati és még a jó ég tudja mik... De könyörgöm, ezek sportautogyárak! Ezekből 20-30 évvel ezelőtt igazo férfiak szálltak ki! Mit csinál a világ ezekkel.a márkákkal...
250 GT Lusso, Ghibli, Miura, Montreal, 33 Stradale... Most meg suvokat vagyunk kényszerülve gyártani? Az a lényeg mekkora tablet van az autóban? Elhányom magam!
Kazes☻2019-11-01 16:54:19 // 22694
Tudod, melyik a legkárosabb autófajta?
A suvokhoz...
A suvokhoz...
RomeoOne2019-11-01 16:38:40 // 22693
És utána jött a facelift?