Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Kazes☻2019-11-11 10:47:20 // 22992
PSA... Peu, Citrony... nem lett szép... remélhetőleg csak egy skicc a szerkesztőségben!
Kazes☻2019-11-11 10:45:54 // 22991
Tudom, hogy nem vagyok topicgazda se admin, menjetek inkább a 159 topicba... rúgjátok ott tovább a port... itt már uncsi! :P
Liquid2019-11-11 10:33:54 // 22990
Én egy 2.0TS-t próbáltam még nagyon régen, és az inkább volt egy családi autópályás romboló. Élmény hajhászásra kicsit se sarkallt. lehet az erősebbek másak, de akkor ugyanoda érkeztünk mint a 159-cal kapcs.
A vezetési élményt hamarabb hozza egy csörgő-zörgő, esetleg alacsony, kemény rugózású autó. A hamarábbat úgy értem, hogy kisebb sebesség is elég. Pl. az ültetett 1.5-ös UNO-val, 80-nal már IstenKirályság volt, aztán a 156 meg körbeautózta bárhol bármikor, a 159 Q4 meg a 156-ot.
Mindegyiknél egy lépcsőt tágul a tér.
Írtam is hogy az orrtolást most már értem, és elhiszem hogy tolja. Tibor -nál már én s érzem. De ennyire a 156 is tolta az orrát.
RomeoOne2019-11-11 10:26:50 // 22989
Továbbra sem értem, miért megy a cicaharc. A 159 kilóg kicsit a sorból abból a tekintetből, hogy az nem egy olyan könnyed autó, mint amilyet az Alfától addig megszoktak. Nem hiszem, hogy ez vita tárgya lenne. Az Alfa inkább játékos autókat gyártott addig, a 159 meg jobban illik az a jelző, hogy fölényes.
GT hülyegyerekbe tesz, 159-cel meg alázni lehet. Ettől függetlenül persze, hogy lehet a 159-cel is vadulni, eltenni keresztbe, cibálni jobbra-balra meg 4 keréken csúszni vele (de hát mivel nem...). Csak nem ez az első inger, amikor beleül az ember. Hanem hogy "én vagyok az utak királya a sok közlekedő plebs között".
Giuntini2019-11-11 10:22:25 // 22988
Szerintem is van bőven vezetési élmény benne! Ezek szerint a gyengébb futómű, a kevésbé merev karosszéria adja a vezetési élményt.
A Giuliát még senki nem kritizálja. De majd fogják.
Apropó a súly. Meg orrtolás.
Ha lehet a 159-et kritizálni, az a benzinmotorok miatt van. De a Tibit semmiért nem lehet kritizálni, talán csak azért, mert nincs hangja.
Liquid2019-11-11 09:59:26 // 22987
A 166-ról sok minden eszembe jut, de a vezetési élmény nincs köztük :)
Giuntini2019-11-11 09:35:40 // 22986
Nissan???:(
mex862019-11-11 09:34:56 // 22985
Hadd ugassak kicsit bele mint ex alfás én is ebbe a 159 élmény nem élmény témába.
Mint ex 166, 159 illetve rövid ideig GT tulaj, engedtessék meg nekem is.
Nem vezetéstechnikai stb., pusztán a nehezen megfogható "vezetési élmény" oldalról.
Német autók irányából érkeztem, és a 166ban leginkább a "vezetési élmény" miatt maradtam 2 évig ami nálam extra hosszú idő. Ott minden együtt volt, hang, futómű, beltér minden. Azóta is bánom hogy megváltam tőle...
Bízva benne hogy a 159 csak fokozhatja átültem, hát nagy csalódás vol. Utazni tök jó de nem azt adta amit vártam, ami miatt több kompromisszumot is bevállaltam a kocsival (fenntartási költségek, szűkebb beltér stb) . Próba alatt sem jött anno az érzés, emiatt 3x mentem vissza az eladóhoz mielőtt megvettem.
Majd jött sok év kihagyás után a GT, na az szintén adta amit anno a 166-nál éreztem. Pedig csak egy 1.9 és nem is Q2. Utazni persze jobb a 159, halkabb, stb., de nekem élményben a GT fényévekre volt tőle.
Szóval egyetértek azokkal, akik szerint a 159 túl tompa lett.
Lehet a 4hengeresek illetve fl-esek könnyebbek és ott vmi varázslat van, de az 5 hengeres fl előtti SW sajnos nekem nem élmény autó. Vagyis az, esztétikai élmény, kívül-belül :)
Úgyhogy ha újra fellángol a vírus nálam, 90% hogy benevezek egy GT-re ismét, hobbyautónak.
GT Ɨ|ѯ2019-11-11 07:47:04 // 22984
igen, érdekes, semmi több...
Kazes☻2019-11-10 23:58:49 // 22983
Brennero lesz a következő?

A mellékelt kép minden esetre érdekes...
Novità Alfa Romeo: nel 2021 il nuovo b-suv grazie a PSA
droberto2019-11-10 23:32:01 // 22982
Onnan indult a vita, hogy fordítja a farát vagy sem, illetve ad-e visszajelzést.
Az elsőt cáfoltam mivel nem igaz, míg a második tényleg szubjektív. A többség szerint igen, kettőtök-hármótok szerint nem. Erről nem is érdemes vitázni.
A GT, ha jól tudom 147 futóművű kupé. A torsen sperr jó dolog, ha nem a legjobb, mi egy hajtáshoz kellhet. A 147/GT-nél kellet is az orrtolás csökkentéshez. A 159 ezt futóművel és súlyelosztással is tudta. Fejlődött az elődökhöz képest. Mint ahogy midig fejlődött a futómű. A 159 a valaha gyártott legsemlegesebben, leggyorsabban forduló első kerekes Alfa. 1G felett tud kanyarodni.
De hagyjuk a múltat amikor itt a jelen és a jővő.
Zolibácsi2019-11-10 22:53:42 // 22981
nem kell egymásnak esni, 159 futóműve egy csodálatos kreálmány, ahogy a 159 maga is.
Áron alul de el kellett engednem a 159-et, sztorit tudjátok.
A GT Q2 szűk kanyar élményével a 159 nem ér fel és itt a q2 és a súly a különbség.
a mostani GT-m egy nagyon jó élmény autó. a 159 meg egy kiváló utazó autó.
és ha jól emlékszem arról indult el a diskurzus, hogy melyik jobb élmény autó és nem hogy melyik jobb utazó autó.
az hogy 200-al mész pályán úgy mintha otthon néznél egy TV-t olyan nyugalommal, azt nem tudja a GT, mert reszponzívabb és sokkal több visszajelzést kapsz a vezetésről, ami ingerel, boldogság hormonjaidat, adrenalinodat, aztán meg a gázpedál állást.
Ha nem ültem volna bele a GT-be szerintem én sem hinném el amit mondok, mert a 159 igen is jó autó és magasra teszi a mércét, csak vannak problémás szériák belőle.
droberto2019-11-10 22:00:20 // 22980
2x reagáltál.
Direkt nem válaszoltam mert tökre nem itt a helye.
De ettől még ugyanarról beszéltünk. A farral kanyarodásról. Nem kell kiforgatni a szavaimat. Attól, hogy nem reagálnak sok-sok cartárs véleménye is ugyanez.
Érdekes módon Zolibácsi míg megvolt neki sose mondta, hogy szar lett volna vagy ne lett volna reszponzív. Tök más miatt endedte el. Ha azt mondja, hogy azért szar mert szar a 2.4, és drága 159 életbentartása, és fél tőle azt megértem, és nem is vitatom. Így ezt kissé igazságtalannak érzem.
De felőlem lehet a 159 a legszarabb futóművű Alfa.
Pont...
Liquid2019-11-10 21:07:42 // 22979
Viccet meg mindent félretéve, ki kellene egyszer próbálnod egy TBI-t, vagy egy Q4-et, mindkettő nagyon más mint az automata 2.4. A Tibor érzetre közel van a 156 TS-hez, csak jelentősen erősebb, és jobb a futóműve.
Liquid2019-11-10 20:58:33 // 22978
Biztos bennem van a hiba :)
Azért a GT és a 159, de még a 156 is más liga. Egyrészt az egyik egy 4 ajtós kvázi családi, a másik meg egy 2 ajtós GT, az egyik nem alternatívája a másiknak. Biztos van ahol igen, mondjuk jött egy céges Octavia, vagy egyterü mert jött a gyerek, és csak hobbinak kell, de akkor más a leányzó fekvése.
Hol és ki bizonygatott bármit, elvi szinten, meg logikai alapon? Te nagyon eltévedtél :)
Mindegyikünk a saját tapasztalatait alapul véve ír, pont mint te.
Mindegy is, azt csinálsz amit akarsz, igazából én vagyok a hülye, mert mindig felveszem a kesztyűt.
VKG231!!! (156+75)2019-11-10 18:07:57 // 22977
Na és ugye az enyém fosdízel, modern, turbólyukas, lentsemmiközépenpicsánrúg fentelfogy verzió hatszáz tonna plusz súllyal az orrában, mindez a ts-re nem jellemző ;)
VKG231!!! (156+75)2019-11-10 18:05:00 // 22976
És a VDC? ;) Ráadásul a gecibuta verzió...? :D Az is ugyanaz? Csak mert nem nagyon emlékszem a gombjára a régiekben :D Most csak 3 van otthon :D
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-10 17:42:44 // 22974
Viszont a mai esős időben végre ismét 4 kerékkel csúsztam a körforgóban ... a szar SUV :DDD remélem még gyártanak a jövőben ilyen semmit mondó szarokat az Alfáék, én majd veszek megint ....
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-10 17:40:26 // 22973
azért ez már az év vicce... a két 56 között tudod mi a különbség? a két első fényszóró, a sárvédő, a gépháztető, meg a zárhíd és a lökös, a belső középkonzol és miegymás, ja meg a hátsó lámpa belső része...
tényleg egy műanyag fos és sokkal szarabb ezen változtatások végett... itt van ma végem :DDDD
VKG231!!! (156+75)2019-11-10 17:11:00 // 22972
Nyugi, nekem még a köztesfészlift 56 is túl steril meg modern, pedig az még könnyű autó...

Nem tudom kinek az oldalán láttam, hogy a facelift előtti 1.6 mellé vett egy full fl 2.5 V6-ot, majd eladta a V6-ot, mert steril műanyag szarnak tartotta...

Na én eleget vezettem ugyanolyan 1.6 TS-t, és brutál jó kis autó, oké, csicsafijat, tvinszpárk, fiszfasz, vezérlés, csapágy... jó jó, de ahogy az behúzza maga mögé a fenekét, az király, azt semmi se tudta azóta überelni...
A 75-ös megvásárlásáig....... :)))

Mert az nem mocorog semerre, sínautó, nem tolja az orrát, nem buta, pedig egyébként puha...

De az, hogy nekem ez kell, nem jelenti azt, hogy nem értem meg, ha valakinek ez nem tetszik...
Mondjuk nem szeretem mikor valaki fennhéjázóan rákérdez, hogy mi a jó abban az öregfosalfában, de nem is nagyon izgat... :)
Ezeket el kell engedni, autózni egy rohadtat esztergomig (vagy recsk felé...), és vonyítani attól, hogy neked jó... :D

Virágozzék minden virág és vegyél már végre egy hátsókerekes benzines Alfát hogy elmehessünk bandázni :)))
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-10 16:42:27 // 22971
Részemről itt pont. Irkálhattok tőlem bármit, lehet ott az utolsó szó, rajtatok múlik elfogadjátok így, elfogadtok így a közösségben vagy nem.
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-10 16:24:22 // 22970
Kevés emberrel beszélgetsz :-) Vannak többen, akik 159-ről visszafelé léptek, és akiket tudok, vagy hallottam róluk, GT-t vettek. Kb ugyanazon indokkal amiket én felhozok. HIdd el, nem egyedül érzem így. Fórumon kívül vannak Alfás barátaim, olyanok, akik gyakran és többféle Alfát próbáltak, Alfa szívű kasznisom, chiptuningos barátok. Elég hasonló a véleményünk. De elég elolvasni a korabeli teszteket, akár amik itt megjelentek első beszámolók. A "sárnehéz" egy elég gyakori jelző. Ott volt anno a Brera 2.4 Hungaroringes tesztje, amit esőben sikerült forgatni. Ott sem az a konklúzió amit Ti hallani szeretnétek, inkább arra hajaz amit én érzékelek. Pedig közelében nem vagyok vezetési tudásban a tesztelőnek, de szerintem egyikőnk sem. Érdekes módon a MiTo-t szerették, és gyorsabb kört is mentek vele emlékeim szerint.
de nyilván jöttök majd valami cáfolattal, mert elemenni emellett, nem lehet...
Zolibácsi találta meg azt hiszem a jó szót, reszponzívabb a GT, a 156, vagy bármi korábbi, és a teszteket olvasva biztos, hogy a Giulia is. Egy rövid próba erejéig volt szerencsém Giulietta-hoz, az is lényegesen érezhetőbb autó. Nem tanulandó autó, hanem érzed és kész, kanyarodsz kettőt, a harmadikba már rakod bele vigyorgó fejjel ahogy jól esik. Ez nem öregautó-újautó téma. . És nem akarás kérdése, hanem ízlésé. Úgyhogy itt az ideje végre szépen elmenni emellett a dolog mellett és elfogadni a véleményemet. Amit a saját autómra és saját magamra nézve, általánosítás nélkül írtam mindig is. És lerajzolhatjátok még 9-szer, hogy Robi hol kanyarodott, ettől az, amit én az autóm vezetése közben érzek, nullát fog változni. Már nem tudom hogy és merről magyarázzam, hogy értsd. Semmi mást nem kellene, csak elfogadni, hogy az enyém, nekem ilyen. És nem belefeszülni, hogy az egész világ előtt, Ti akkor is bebizonyítjátok nekem elméleti levezetéssel, logikai alapon (kizárásos alapon, avagy sok légy nem tévedhet?), vagy bárhogy, hogy amit az autómban ülve érzek, az nem úgy van.
Liquid2019-11-10 15:53:33 // 22969
Nyilván nem dönt a többség, de egység sem :) Ahányszor felhozod, annyiszor fogja valaki megcáfolni. Hogy ki mit érez, és mit akar érezni az nyilván nagyon egyénfüggő, de azért nem lehet elmenni bizonyos dolgok mellett.
Igen, valóban szoktam túlreagálni, ez az egyik ismert hibám :)
Abban is egészen biztos vagyok, hogy akik elváltottak, azoknál a két legfőbb ok az alulmotorizáltság és a magas rezsiköltség volt (legalábbis ez volt a háttérben).
Sose mondtam, hogy hülye vagy, azt se hogy szarul vezetsz, csak azt hogy olyan dolgokat állítasz, amiket rajtad kívül senkitől se hallottam.
VKG231!!! (156+75)2019-11-10 12:04:21 // 22968
(Lásd még a sportdízel kifejezést...)
VKG231!!! (156+75)2019-11-10 12:03:22 // 22967
Természetesen nem viszem ki télen, forgalomból kivonva leponyvázva várja majd a tavaszt, amúgyis csak napos időben használtam, a tél meg pláne kimarad :)))

Legfeljebb ha rendesen fagy és süt a nap, akkor kigurul a garázsból, amúgy hetente bemelegedésig brummogok vele a garázsban.

Nem kizárt, hogy kap még egy alváz és üregvédelmet is, a 156 épp most kapja... :)

Előtte ülések ki, minden kárpitot gőzölős tisztítással kitakarítok, olajcsere, hogy ne az elhasznált HPX álljon benne :)
Ja meg a gumik túlfújása is alap.
Kazes☻2019-11-10 11:27:17 // 22966
Csak lazán... mint a Riga lánc! :D
Kazes☻2019-11-10 11:26:30 // 22965
+1!

Zen. Dül. És?! ;)
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-10 11:06:16 // 22964
Erről van szó, ezt próbálom mondani, de lehet kívülállóként jobban megfogalmaztad. Másról beszélünk. Szerencsére már nem. zavar, sőt szeretem így, kisimult a kapcsolatunk a 159 - cel. Csúszni csúsztam vele most is vagy két sodrósat itt a városban kb a komment írás szüneteiben. XD
RomeoOne2019-11-10 10:56:07 // 22963
De akkor ne vidd ki télen, mert ha összeszedi a sós latyakot, aztán beteszed a fűtött garázsba, akkor a melegben csak jobban megindulnak a kémiai reakciók.
RomeoOne2019-11-10 10:54:16 // 22962
Pl. hogy mi a vezetési élmény. Mert hát ezen van a félreértés. Ezért nem juttok 1-ről a 2-re. Ez olyan, mint azon vitatkozni, hogy melyik a szebb nő. Kinek ez, kinek az. Ezen pont felesleges egymást győzködni, mert nem ugyanarról beszéltek, az tisztán látszik.

De amúgy is kit érdekel? Ez igazából Gyuri problémája, majd talál ő megoldást rá, ha már nagyon nem bírja. Én el tudom engedni, engem egyáltalán nem zavar, ha heti 1x leírja, hogy "zen" :DDD
VKG231!!! (156+75)2019-11-10 10:43:54 // 22961
Na persze, aztán tavaszra csak 2 kis kupac barna rozsdát meg egy lavórnyi rozsdalevet kapok vissza mert elporlad :D

Jó lesz neki a fűtött garázs :)))
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-10 10:35:52 // 22960
Nemulass az nem, max csúszni fog :-) Alig várom a telet, essen a hó, megyek abs, vdc nélkül, négyévszakos gumival játszani. De ha megunod a 75-öt, télre parkold csak le nálam bátran XD
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-10 10:20:56 // 22959
Te se akassz ki Robi. :-) Élvezd az utas hánytatást, de Te is értsd meg, hogy nagyon másról beszélünk. Te itt vezetéstechnikáról akarsz meggyőzni, én meg élményről beszélek. Ez nem megfogható dolog. Ezzel a csúszással jól elvagytok, csúsztassátok, ha nektek jó. Baromira nem erről szól. Én magam írtam, hogy keresztben érkeztem a kanyarba, de semmit nem mozdított meg bennem. Nem tehetek róla, nem és kész. Én elismerem hogy biztosan nagyon ügyesen kanyarodsz a 159 - cel, sőt sosem vitattam. Légyszíves fogadjátok el, hogy ez az autó nem valtja ki bennem azt az élményt, tompa. Az én hibám, biztosan. Sokszor leírtam, mert sokszor piszkáltok vele, és igen, sokszor mások is felhozzák, mert mások is érzik így. Ne akarjatok meggyőzni, úgysem fog menni. Azt is sokszor leírtam, hogy elfogadtam ilyennek az autót, megszerettem így, mert lényegesen biztonságosabb így közlekedni. Vagy annak tűnik, mert ha pl a múltkori kis villanást elkottázom, akkor legjobb esetben leesek a hegyről és csak én halok meg.
VKG231!!! (156+75)2019-11-10 08:57:32 // 22958
Gyuri amúgy ha ezen múlik, valahol sülyön megvannak még a Dézsi féle Linglongok, azt felrakjuk nekes hátra aztán lesz nemulass! :D
droberto2019-11-10 00:51:40 // 22957
Kétarcú igen. Az automatába van ZEN a manuálba nincs. :)
droberto2019-11-10 00:51:24 // 22956
Mit nem tisztázottak?
Még a farkitörés fokát is megadtam???
Mit kéne még? A szöggyorsulást.
droberto2019-11-10 00:51:00 // 22955
"A fenét. A gázelvételre far befordítást nem csinálja." - Gyuri, ne akassz ki légyszíves. Ott ült mellettem a kollégám is. Felhívassalak vele? A szava elakadt. Valami olyasmit mondott a kanyar közepén, hogy ho-hó lassítsak mert nem akar hányni. Pedig szeret autózni. Hondája van.
Én elhiszem, hogy a tiednek még alattad nem ment a fara, de hidd a 159 pont ugyanúgy viselkedik mint a korábbi Alfák. Ha gyorsan mész egy nagy rádiuszú kanyarban egy idő után a farával kanyarodik és nem az orrát tolja, mint a tucat autók. Gázelvétellel erre drasztikusan rásegíthetsz.
Egy kellően nagy körforgóban ki tudod biztonságosan próbálni. 70-80 felett kell csak menni.
Nekem is 3-4 év kellet mire ráéreztem, de azóta imádom kiprovokálni a seggel kanyarodást.
Ha sikerül, akkor jövőre VTT-n annyi sört iszunk, ahányszor írtad, hogy éménytelen a futóműve. (Szerintem nagyon beb@szunk :))))

Perszei igen, már 9 évesek a prémium gumijaim, puttonyom van, hátul van egy vonóhorgom és pótkerekem, nem vagyok 20 mm-el lejjebb, mondhatnánk.
De basszus, a Sanyi Q4 ti-je pontosan ugyanígy viselkedett. Ugyanakkor és ugyanott!

És ne értsd félre, tökre elfogadom, hogy így érzed/gondolod, de nekem-nekünk rosszul esik, hogy állandóan (visszatérően) szidod, hogy mennyivel rosszabb futóművileg, mint az elődjei. Majdhogynem egy steril szobának titulálod. Jóhogynem már egy masszírozós hűtőszekrény Passatnak nem nézzük. Ne már.

Persze nem hibátlan, de mi is vezetünk/vezettünk régebbi Alfákat és tudjuk, hogy karakterében igenis hasonlók. Igen, gyorsabban kell menni hozzá. (Ezt tökre nem bántásból mondom) Ha a közvetlen elődjéhez nézzük igencsak előreléptek stabilitásban és tartósságban. Elég ha a lengőkarok méretét, bekötési pontok szélességét, magasságát, azok tartósságát és a kerékméretet nézed.
Nagyobb a kanyartempó, viszont sokkal nehezebb, nagyobb a tengelytávja, nagyobb a rugózatlan tömeg (nagyobb tehetetlenség) ami miatt szűk csiki-csukis kanyarokal tűzdelt versenypályáv valószínűleg hátrányba kerülne.
De tegyük fel a kérdést. Közúton hol találkozunk ilyennel....?
Kazes☻2019-11-10 00:31:19 // 22954
Ez így oké is... csak közben belengetted az offfosokat... aztán mintegy dominó elvként... jött itt minden. :)
Arslan2019-11-09 23:42:17 // 22953
Srácok ne már, nem kell az én hülye fejem miatt veszekednem. Egy olyan világot imádok ami szépen eltűnt és baszottul hiányzik. Lehető legtöbb oldalról szeretném megőrizni és továbbvinni. Hiányzik az A-s Ladám, egyszer jó lenne még elmegy majd historicba. Hamarosan elkezdem felújítani faterom Pannoniáját, közben nézem Youtubon ahogy Coulthard vigyorogva de tisztelettel hajtja Jim Clark Lotusát. Annyi hogy sajnos nem örülök olyan technikai-kényelmi dolgoknak ami másnak, a többségnek öröm, de ez az én bajom. Csak gondoltam megosztom veletek, hogy nem egyedül hiányolok egy egyszerűb, kéziváltós kupét peldául. Hát kivel osszam meg ha nem Alfásokkal? :)
Giuntini2019-11-09 22:12:33 // 22952
Ebből nem kell problémát csinálni! Ez a "jövő Alfái" topic és a múlt Alfáiról vitatkozunk. A 2,4-es 159 egy kétarcú autó. Városban nem találja a helyét. Igen ez a legjobb megfogalmazás. Az az autó, ami mellé kell egy mozgékony, dugó és csúcsforgalom viselő autó. Hányszor beszéltük Gyuri hogy előzés, és gyors tempós manőverek mennyire természetesek, lenéző ajakbiggyesztéssel. Ez az igazi arca. Nekem ez az arc nagyon tetszik. Ebben a diszciplinában viszont sem a GT, sem bármelyik elődje nem veheti fel vele a versenyt.
Kazes☻2019-11-09 22:11:30 // 22951
Háháhááá...! :D
Kazes☻2019-11-09 22:10:37 // 22950
Hehe! :D Rossz az, aki rosszra gondol! :DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2019-11-09 22:10:28 // 22949
Még jó, hogy Kimi nincs felregisztrálva különben már megírta volna, hogy neki az igazi zen Alfa a QV, majdnem elaludt benne :DDD
RomeoOne2019-11-09 22:07:06 // 22948
Bazz, tényleg :DDD

Kis faszom már az egészbe.. 2.7m

2.7 méter az nem olyan kis f.sz, nem is értettem, hogy miről van szó :DDDDDDDDDDDDDD
VKG231!!! (156+75)2019-11-09 22:07:06 // 22947
Gyuri már a 12. túlméretnél tart, mert széjjelhajtja a 2.4-et, úgy jött ki a 2.7 :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-09 22:05:57 // 22946
Ezen fel ne szívd magad, kicsit direkt volt XD Peace..
Kazes☻2019-11-09 22:01:50 // 22945
Az ára.
RomeoOne2019-11-09 21:55:02 // 22944
Mi ez a 2.7? Van itt valami titkos szleng, amit nem ismerek? :D
WarbiRunner (Gyuri)2019-11-09 21:48:07 // 22943
És akkor mi van? Többség dönt alapon megy, vagy mi? Túlreagálod mint mindig, tárgyilagos sem vagy, olyat állítasz amiről szó sincs. Arslan cartárstól indultunk, értem hogy miért nem tetszik neki a 159. De biztos ő is hülye, pláne a béjemvé szó leírásával elásta magát, ennyi. Az a jópár Alfás is hülye, akik 159-ről visszaváltottak GT-re. Nekik se hiányzott semmi, csak nem tudták a nagy általános érvényű igazságot. A 159 egy vérpezsdítő autó. Ha nem, hülye vagy, vagy szarul vezetsz. Pont. deklaráltátok, jól van. Választom mindkettőt. Hulye vagyok az autókhoz , szarul is vezetek, igazatok van. 2.7, alku van, addig békésen száguldozok tovább, hallgatom a hangját, élvezem a kényelmét, mert amúgy ezekben nagyon jó. Túra autó. Mondtam. már? Egy kibebaszott ZEN túraautó baszki.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak