Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Youri2010-01-16 20:05:48 // 13201
Uhhhhhh,ebből kiszáltam........( :-D )
Vikking 3112010-01-16 20:04:18 // 13200
Nem erről van szó, de a véleménykülönbség miatt még viccből se hülyézlek le. Illetve ha nincs véleménykülönbség, akkor persze lehet, de ha van, az úgy picikét más szvsz.
Ferko2010-01-16 20:03:01 // 13199
Nyugodtság van. Ott volt a szmájli. De átcsaphatunk véresen komolyba is, ha gondolod.
Vikking 3112010-01-16 20:02:14 // 13198
Hűbm :D

Szóval én sem mondtam rád semmi dehonesztálót.
Youri2010-01-16 19:59:52 // 13197
Majd jól leb@ssssszuk Ferkomát!!:-D
Vikking 3112010-01-16 19:58:04 // 13196
Jó, hát azért ha ellentmondásba keveredünk nem biztos hogy így kéne kezdeni. Én sem mondtad rám semmi dehonesztálót..........................
Ferko2010-01-16 19:56:46 // 13195
Hát jeh, és már megint kezdi.:-D
Vikking 3112010-01-16 19:53:48 // 13194
Itt nem csak rólam van szó. VAn aki adna érte nyugodt lehetsz, de átmegy akonkurenciához, mert ott van bika motor.
10-11-12 millióért ott van most is a 159 V6. 14-ért meg a Brera. Pont most néztem.


Mert sze4rinted az aresei V6 megmardt volna ott annál a teljesítméánynél, ahol anno volt?:-)
Az aresei V6-ot már nem lehetett hová erősíteni! És kb tizedennyi pénzből ráhúzták a 3.2-re a saját hengerfejet, meg a kipufogót, meg megcsinálták az 1.9 2.2 JTS-eket kiemelkedően jó teljesítménnyel.
Az aresei V6-ok egyébként mind ugyanaz a blokk volt, a régi 2.5 V6 156 lóerős hegyezgetése. Már elérték a határokat.

Akkor vedd meg. Nekem nem kellene ha utánam vágnák sem.:-)

Ha tehetném megvenném a Mito QV-t, mert baromira jó autó. Ezerszer jobb mint bármi más 170 ló körüli gép.


A Breraba és a 159-be azért nem tesznek már erősebb motort, mert hamarosan vége a gyártásnak. Akkor minek? Arról nem beszélve, hogy a 2.4 JTD-ket is azért nem erősítik tovább, mert nincs alá váltónk! Évek óta. A 210 lóerős 2.4 JTD is csak 400 nm, többet nem bírna ki alatta a váltó.

MIért nem volt 2.0 V6 TB, 2.5 V6, 3.0 V6? Ezek a motorok sajna eltűntek. Pedig a GT-be, 159-be mehettek volna simán.
Ne haragudj Ferko, gondold végig. Ha 260 lóerő nem elég a 159-be, akkor 210-230 elég lenne? Vagy 192 darabonként másfélszeres gyártási költségen mint az ugyanolyan erős 2.2?! Komolyan, minek? 200 lóerős motorunk már van, TBI-nek hívják. 185-190 lovasunk is. 250+ lóerősünk is. Tehát, hol van az aresei motorok helye? Én nem látom.


Szarból nem lehet várat építeni. Akármilyen motort rakhattak volna az aresei gyárból (másfélszeres költségen...) bele a 159-be, az se enne kevesebbet és FŐLEG nem menne jobban mint a jelenlegiek. Akkor minek tartsák fenn a gyárat?

Az, hogy nem csak Mo létezik, az nyilvánvaló, de máshol sem kellett annyira, mint mondjuk egy M3... Vagy M5.

Vikk! Ha valakinek akkor az Alfának volt presztízse. Idősebbektől igen jól esik, amikor azt hallom, hogy "Alfa Romeod van? Az igen, tudsz élni" Volt presztízs nem is kicsi anno. (BMW-ről hány nótában énekelnek amúgy?:-DDDD)

Lehet, hogy 70 éve volt presztízse az Alfának bázz, Rejtő is írt pár könyvében az Alfákról (14 karátos az konkrétan arról szól ugye), de azért azóta változott egy hangyafasznyit a világ. Nem 70 és a halál közt kell pozitív elismerést bírni, hanem mondjuk 20-50-ig. Ott pedig mik a példák? A szétrohadó Sprint, 33, 75, Giulietta vonal, az állítólag elektromoshibás szar 156-147-166, satöbbi.

Persze, 1938-ban a 8C 2300 B Lungo a világ legjobb és legszebb autója volt, de azért azóta eltelt már pár perc. Az elmúlt 30 - 40 évben csak rombolták a presztízsét a gyárnak, valszleg tudatosan.
Még ha nem is igazi hírekkel meg pletykákkal...
Szóval kicsit nézz körül a nyugdíjasok körén kívül máshol is :DD


Ugye most érzed, hogy ellentmondásba kevered saját Magad? Az előbb arról írsz, hogy nem kell nagy motor, most meg arről, hogy a konkurenciának van; amiről én is beszélek.:-)

Nem hinném, hogy ellentmondásba keveredtem, mert egy szóval nem mondtam, hogy nem lenne helye bikább motoroknak, de ott a kérdés, hogy minek? Így, konkrétan. Meg kinek? A bmw-nek van piaca egy M sorozat kiadására, a Mergának ott az AMG, a Lexus IS-F sem szar, dehát héj... Nekik megéri.
Itt most a hasamra ütök, de kéne x millió ajró ahhoz hogy mondjuk egy V8-ast a Maseratiból beletegyenek a 159-be GTA néven, vagy ráhúzzanak két túrót a 3.2 V6-ra. Megtérülni a tizede nem fog, ahhoz kevés a fanatikus. 8C-ből elkelt 500, de csak, mert abból 500 kelHETETT el.


Na ná, hogy nem, hiszen bűűűűn ronda szegény. Nem 159 orr kellett volna rá, hanem valami hasonló.
Na, akkor meséld el, milyen orr kellett volna a Mitora? Legyen csak két lámpa a 159-ről és legyenek felhúzva? Bázz, mint a Kulka János szemöldöke? Ez volt az egyetlen egy út!!!! Semmi más.

Arról nem beszélve, hogy a Brera tanulmány orrát tényleg eladták már előtte 6 helyen. Nem lett volna "kicsit" elcsépelt?

156 FL, 166FL, 147FL, mind ugyanaz a nézés mint a Brera tanulmányé. Annyi különbség meg a 8C meg a Mito közt is van mint ezek között...
Youri2010-01-16 19:52:15 // 13193
Azzal sajna nem lehet mit kezdeni :-))
Ferko2010-01-16 19:50:08 // 13192
NA de egyre hülyébb lesz.:-))))))))))))))))))))
Youri2010-01-16 19:49:33 // 13191
Köszönöm szépen a hosszú monológot.:-))) Írhatsz most már könyvet is.:-)

Nem hiába ül a suliba:-DDDD
BeeGee2010-01-16 19:35:31 // 13190
Én ezt sosem hallottam. Miben hasonlít a 159es a GT-hez? Max a Brerát veszélyeztetné, de az is másik kategória már. A GT már egy oldschool iskola szerint épített szép autó, szar motorokkal :)
A 2.0 JTS még rendelhető, számok alapján inkább az lenne a "csúcsmotor", nem?
Ferko2010-01-16 19:35:01 // 13189
Köszönöm szépen a hosszú monológot.:-))) Írhatsz most már könyvet is.:-)

Vagy adnál 10-11-12 millát érte?
Itt nem csak rólam van szó. VAn aki adna érte nyugodt lehetsz, de átmegy akonkurenciához, mert ott van bika motor.



És még újak is. Az aresei V6-ok sem tudnának csodát tenni a Brera vagy a 159 kasztnijával.

Mert sze4rinted az aresei V6 megmardt volna ott annál a teljesítméánynél, ahol anno volt?:-)

Ha meg erős autó kell, újan és drágán, akkor MiTo QV, 1050 kiló 170 lóerő.
Akkor vedd meg. Nekem nem kellene ha utánam vágnák sem.:-)

Az, hogy az 59 meg a Brera csak átlagos, az nem jelenti azt, hogy egyáltalán nincs normálisan menő autó... A Mitoba állítom, a 120 lovas TB is bőven elég. Nem, hogy a QV...
Az uitóbbi mondatot már korábban is mondtam Neked. Örülök, hogy megértetted.:-)))
Na ez a baj, hogy az 59 és a Brera csak átlagos és nincs átlagon felüli motor.

Szóval nem azért nincs erős motor, mert a gonosz fijat nem akarja, sőt, ki akarja irtani az írmagját is az erős Alfa mítoszának, hanem mert a kutya nem vette.
Köszönöm, hogy Bölcsességed megint felnyitotta a szememet. Pedig már írni is akartam, hogy a szemét Fiat mit művel.
Vikk! Nem írtam azt, hogy Fiat tehet róla. :-P Kiváncsi lettem volna azért, hogy hányan vettek volna blőle. De Vikk, én nem csak a 3.2 V6 mellett vagyok. MIért nem volt 2.0 V6 TB, 2.5 V6, 3.0 V6? Ezek a motorok sajna eltűntek. Pedig a GT-be, 159-be mehettek volna simán.

Akkor meg minek gyártsanak bele?
Mert mondjuk nem csak Magyarország van a világon.


A 3.0 V6 24V sose volt az a nagy durranás a maga 210-230 lóerejével
Hát nem toom. Nekem elég lenne asszem. Amúgy meg ezt is lehetett volna fejleszteni, mint ahogy a konkurencia tette és teszi mind a mai napig.

És hogy a bömbinél miért lehet azt amit itt nem? Azért, mert a BMW-nek ott van Amerika, Kína mint óriási piac, rendkívül nyereségesek, és itt Európában sem szerepelnek rosszul.
Az Alfának is ott lehetne amerika, csak be kellene törni. De oda nagy motorok kellenek. No meg itt van Európa. Nos igen, a BMW-nek legalább van marketingje. Még a k*rva gyógyszertárban is BMW reklám meg az LCD TV-n.

Emellett ott a presztízs, amit az Alfa sajnos nem ér el,
Vikk! Ha valakinek akkor az Alfának volt presztízse. Idősebbektől igen jól esik, amikor azt hallom, hogy "Alfa Romeod van? Az igen, tudsz élni" Volt presztízs nem is kicsi anno. (BMW-ről hány nótában énekelnek amúgy?:-DDDD)


...de egyrészt ott vannak erősebb modellek, másrészt van választék, harmadrészt ott nem elsődleges szempont (talán a bömös kivételével) a sportos imidzs.

Ugye most érzed, hogy ellentmondásba kevered saját Magad? Az előbb arról írsz, hogy nem kell nagy motor, most meg arről, hogy a konkurenciának van; amiről én is beszélek.:-)

A Mitonál meg visszatértek a helyes útra, érdekes módon az sem tetszik sokaknak. 159 orrot nem lehetett rá tervezn
Na ná, hogy nem, hiszen bűűűűn ronda szegény. Nem 159 orr kellett volna rá, hanem valami hasonló.
BeeGee2010-01-16 19:30:38 // 13188
Nem akartam a tulajok lelkébe tiporni :)
Mint alfás, szerethető autónak tartom, de a sajtó és a piac kikezdte.

A nehéz kasztni felemésztette a menettulajdonságokat, amin a nem különösebben izmos, ám sokat evő holden blokkok sem segítettek. Formán kívül a tartalom nem állja ki a versenyt a prémium piacon. Cégautónak nem viszik, sportautónak gyenge, presztízs piacon nincs semmi különlegesség, amit fel tudna mutatni extra listában. Szóval azért írtam azt amit, mert azon a piacon nem rúg labdába, ahova szánták, máshol meg drága. Ergo nem lett húzómodell, mint azt szerették volna.
Vikking 3112010-01-16 19:09:14 // 13187
Ferko, ne nyafogj, menj ki németbe, hozz magadnak 3.2 V6-os GT-t azt kész ... :D

Vagy adnál 10-11-12 millát érte?
Mer ha nem, akkor nemmindegy, hogy milyen új modellek vannak? Választék a régiekből van, megfizethető áron ráadásul... :P

Spider 3.2 V6, GTV 3.2 V6, GT 3.2 V6, 166 3.2 V6, 147 GTA -156 GTA...

Mind 240-250 lovas autók, relatíve könnyű kasztnival. Mennek mint az ökör.

És még újak is. Az aresei V6-ok sem tudnának csodát tenni a Brera vagy a 159 kasztnijával. Ha meg erős autó kell, újan és drágán, akkor MiTo QV, 1050 kiló 170 lóerő.

Az, hogy az 59 meg a Brera csak átlagos, az nem jelenti azt, hogy egyáltalán nincs normálisan menő autó... A Mitoba állítom, a 120 lovas TB is bőven elég. Nem, hogy a QV...

A GT-ben meg azért nincs V6, mert areseben befejezték a V6 gyártást, a Holden V6 pedig nem lett volna egyszerűen beszerelhető. Amíg volt, addig sem kapkodtak érte ám. Itt Gödöllőn van egy 3.2 V6-os GT, de igazából máshol nem is nagyon láttam még.


Szóval nem azért nincs erős motor, mert a gonosz fijat nem akarja, sőt, ki akarja irtani az írmagját is az erős Alfa mítoszának, hanem mert a kutya nem vette.
Tudtommal mo-i GTA-k az egykori tesztautókon kívül nincsenek is. (Vagyisegy-kettő van, pl talán a Kod volt 147-ese nem tesztautó volt, de nagyon kevesen rendelték meg újonnan)

Akkor meg minek gyártsanak bele? A V6TB-t lehetetlen lett volna korszerűsíteni, vagyis lehetett, ott is van a Thesisben százhetvenakárhány lóval.
Alfába minek? Olyan teljesítményhez ott volt a 2.0 JTS a 156-osban, a GT-ben, a GTV-ben, a Spierben.

Most ott a 2.2 JTS 185 lóerővel, ami gyakorlatilag ugyanannyi mint a régi 2.5 V6 192 lóereje. Rendben, nem ugyanaz a karakterisztika, és a V6 az véhat, de ha észnél akarunk maradni, akkor teljesen logikus volt olcsón ugyanolyan erős motort csinálni, mint a drága, saját fejlesztésű és gyártású, relatíve korszerűtlen és semmi másba nem jó V6-osokat.

A 3.0 V6 24V sose volt az a nagy durranás a maga 210-230 lóerejével, ahelyett belement a 3.2 V6, amin a közvetlen befecskendezés még erősített is 10-20 lóerőt. (A blokk változástól teljességgel eltekintve!!!)

Az, hogy a 159 és a Brera áldozatául esett az ötcsillagkellmindenáron, meg tankérzet koncepciónak, arról nem a motorok tehetnek.

És hogy a bömbinél miért lehet azt amit itt nem? Azért, mert a BMW-nek ott van Amerika, Kína mint óriási piac, rendkívül nyereségesek, és itt Európában sem szerepelnek rosszul. Nekik "nem számít" az, ha egy M5-ös kifejlesztése többe kerül mint amennyi megtérül belőle, mert a fapad mezei ötös bimmerek is tizenhuszon millák, és akkora nyereség van a gyárnak rajtuk mint 4-5 Fiaton vagy 2-3 Alfán a Fiat konszernnek. Tehát -> megéri, nagyon.

Emellett ott a presztízs, amit az Alfa sajnos nem ér el, és itt nem az igazi értékekről van szó, mindenki tudja, hogy a 159 legalább olyan jó mint az E90-es bömös, hanem arról, hogy ha valahol szóbakerül hogy béjembé, akkor mindenkinek folyik a nyála, ha valahol pedig esetleg előjön az, hogy Alfa, rögtön mindenkinek van szerelő ismerőse akinek az egyik haverjának a sógora egyszer hallotta a fogorvosnál, hogy a tévében volt, hogy szar az összes Alfa..........

Szóval itt van a kutya elásva. Ha megnézed, az E90 sem jelentősen könnyebb súlyra mint az 59, ahogy az A4 sem, vagy főleg a C merga vagy a Lexus IS, de egyrészt ott vannak erősebb modellek, másrészt van választék, harmadrészt ott nem elsődleges szempont (talán a bömös kivételével) a sportos imidzs.

És még egy adalék: Van ám 316-os BMW... Meg 116-os bmw... Viszik is, mint a cukrot!!!
Miért? Mert a "klubban" az a lényeg, hogy bömös, nem az, hogy legyorsul-e egy jobb kondiban lévő kispolszki a piros lámpánál...

(Arról ugye meg ne is beszéljünk, ha az alfa 1.4-esnek adná el az 1.8 -as motorját, mindjárt jobban tetszene a teljesítmény. Ugyanis a 116-os BMW-ben két literes (!!!) motor van újabban........ )


Szóval teljesen logikus volt a motorpaletta, és ha nincs elbuszva a 159 a súllyal, akkor brutálul menne is. Hiszen a 156-ban az 1.6 TS volt az alapmotor, mégsem dévúmatyiz szinten volt, és nem is evett tizenlitereket mint az 1.9 JTS.
160, 185, meg 260 lóerő egyáltalán nem kevés. Sajnos feláldozták a biztonság oltárán a súlyt. Ez van. A Mitonál meg visszatértek a helyes útra, érdekes módon az sem tetszik sokaknak. 159 orrot nem lehetett rá tervezni (már amúgyis eladták 3 típuson ugye... Meg a faceliftes 147-156-166-oson...:S), más tanulmányautó a 8C-n kívül nem volt, egyértelmű volt tehát a 8C orr ráfaragása. Ez van.
Viszont: könnyű, megy, és brutális. Amilyennek egy Alfának lennie kell. Persze, nem 849490 lóerős, de teljesen ésszerű.

Az már egy másik kérdés, hogy az árral picit fölé lőttek...
Az egy másik esszé témája is lehetne :D
Ferko2010-01-16 18:36:44 // 13186
NA ez a baj.
Ferko2010-01-16 18:35:49 // 13185
Ezt úgy tudom azzal indokolják, hogy ne veszélyeztesse a 159-et...

HA ez így van, akkor nem is csoda, hogy itt tart az Alfa Romeo. Hogy lehet ekkora baromságot kieszelni. A BMW-nél miért lehet izom motorokkal kérni egy rakat típust? Pontosan jobban vinnéá a GT-t ha lenne benne egy jobb és erősebb motor. Nekem személy szerint egy 3.2 V6-os kellene.:-D
Ferko2010-01-16 18:31:48 // 13184
Ezek valóban szépek; szó se róla. Csakhogy a konkurenciához képest a motorválaszték enyhén szólva is nem valami nagy.
Ferko2010-01-16 18:29:01 // 13183
No igen. Nem egyszer hallottam, hogy hát igen, az Alfa pörgős motorokat gyárt. Voltak, akik az 1.6 TS 120 LE hallatán is azt mondták, hogy az igen. Most meg.....:-(
GTPeti2010-01-16 15:30:44 // 13182
Hmm... Én úgy tudtam, hogy abban is Ferrari eredetű V8-as volt. De ezexerint tévedtem.
Rumi2010-01-16 15:08:15 // 13181
maserati motort nem rakhatnak alfaba, ki vesz akkor maseratit ha ugyanazt a teljesitmenyt megkapja feleannyiert? csak a keves presztizs majom, de ok meg inkabb ferrarit vegyenek
Rumi2010-01-16 15:06:21 // 13180
mindezt a 310forintos benzin arakhoz, mikor az osszes komolyabb gyarto raallt a hibrid de mindenekelott a fogyasztas temara... lenne ertelme
max egy konszernen beluli motornak lenne ertelme
Tom122010-01-16 15:00:07 // 13179
Azért lehetett volna még mit kezdeni azzal a 3.2-essel is, pl. a Maseratiban /3200/ a 3.2-es 368 ló mindenféle megeröltetés /"tuning"/nélkül...
GT Ɨ|ѯ2010-01-16 14:47:38 // 13178
az már nem gazdaságos:-DD
Tedi2010-01-16 14:39:26 // 13177
Van hát, csak ők nem az Alfánál kötöttek ki :) Vagy ha jött valaki, akkor az pár hónap múlva távozott is...
AdamV62010-01-16 14:37:47 // 13176
ez a bevált módszerem! :) találkoztunk már vmelyik lámpánál?:)
Kau2010-01-16 14:18:19 // 13175
Ja. Meg arra egy turbó ;)
Csak, hogy mégis legyen pár igazi erőgépünk is ;)
GTPeti2010-01-16 14:13:39 // 13174
Na jó, de már 3.2-es motor sincs egy ideje. Az még vmennyire méltó volt a csúcsmotor státuszra.
Kau2010-01-16 14:12:57 // 13173
Ilyenkor kell, hogy felhajoljon egy csaj az öledből :)))
AdamV62010-01-16 14:11:06 // 13172
dieselek szempontjából az 1,9...
de nem értem mit akarunk a 3,2 essel. reggelire megeszi a régebbi m3as is...pedig azokat kéne lenyomnunk! nem azt mondom h versenyezni kell de azért ismerjük be h olyanok vagyunk mi alfások h nem kell kétszer mondani ha két lámpa között versenyre kerül sor. most meg fülem farkam behúzom ha egy sima 3as coupé beáll mellém és átnéz h na mi van? szép az autód de megy is? :(
GTPeti2010-01-16 14:07:20 // 13171
Ezt én is így látom. És az 1.9-es csúcsmotor a GT-ben tényleg egy vicc. Ezt úgy tudom azzal indokolják, hogy ne veszélyeztesse a 159-et... Agyrém. El kéne dönteniük, mit akarnak. Hogy nyugodt legyen az "igazságérzetük", vagy autókat eladni!
AdamV62010-01-16 14:02:47 // 13170
ezzel sajnos nekem is egyet kell értenem! szépek az alfáink de sajnos kurva gyengék! minden német autó még a diselek is 250 ló körül vannak mi meg egy épkézláb nagy motort nem tudunk összeszenvedni! Szerintem a mostani "csúcs" modellnek kikiáltott V6osok max a 90években állták meg a helyüket. ide már V8 as vagy V6 turbo,kompresszor kéne, min 300ló fölötti teljesítménnyel!
én beérném egy 3 literes dieselel és egy 3,2 V6 turbóval! és természetesen hátsókerékhajtással! kizártnak tartom h ne vinnék őket!
GT Ɨ|ѯ2010-01-16 13:48:46 // 13169
3.2 V6

UFF
Putyesz2010-01-16 13:18:44 // 13168
egyetértek veled....nekem is csak dicsérik a 166-ot,persze vannak akik szúrkálodni akarnak és kérdezgetnek hogy húú,minek ilyen nagy autó,biztos 10 liter fölött eszik meg ilyenek.de én szinte várom ezeket a kérdéseket és mikor elmondom hogy 5 literrel is el lehet vele jári,kívül belül szép és sportos,a jtd a legmegbízhatóbb dízel,a 17-es kerekekkel és a sportos futóművel élmény vele menni, szinte lelke van és kibaszott ritka....stb.!
és ezután csak bólint egyet...nem tud mibe belekötni mert ő is látja hogy milyen szép:D....és ezután citromba harapott pofával beszáll az offos verdájába és elhajt:D:D:D...na ezért is érdemes élni:D
Vikking 3112010-01-16 11:13:55 // 13167
Mondjuk nekem az A5 pont nem jön be... :) Viszont a Brera az nagyon. Bár igazából abból is a Spider... Az van teljesen eltalálva szerintem. (Abba meg nem is kell olyan bika motor, elég az 1750 TBI... Szerintem )
tipoatti2010-01-16 10:29:37 // 13166
De egyre gondoltunk... ;)
tipoatti2010-01-16 10:29:12 // 13165
Örök téma... :) Igazad van sajnos, azzal a kivétellel, hogy én a Brera-tól egyáltalán nem vagyok elájulva, sokkal jobban tetszenek a "klasszikus GT" formák. Lásd A5, új 3-er coupe. A GTV/Spider formája hibátlan a mai napig, és a maga idejében az is sokkolóan egyedi volt. A GT tetszik, de 1,9-es tádé motor a full (?!)... hááát.... De ez a téma is lerágott csont. Ha valakit soraimmal megbántanék, sorry! :)
Kau2010-01-16 10:25:12 // 13164
A design miatt megnézik mindet, de nem vennének. Ott voltak pl. a GTV-k. Még ma is utána fordulnak az utcán, olyan jól sikerültek és nem mondaná meg senki, hogy pl. 95-ös.
Kau2010-01-16 10:21:07 // 13163
Maradjunk annyiban, hogy ezek csak szépek ;)
Az 1.8-2 tonnás autókhoz a max 260 lóerő ma már kevés a csúcskategóiához vagy sportkocsihoz. Az Audik, BMW-k alapból is 3-400 ló fölött vannak. És akkor nem is szólok a Japán márkákról...
tipoatti2010-01-16 10:16:54 // 13162
Ebből a szempontból "szerencsés" típus a 166, ha egy szebb, jobb megjelenésű darabról van szó. Az én vasamat általában jóval drágább autónak gondolják a valós értékénél, és nem szokták igazán lesajnálni sem szóban, sem szemmel... Ennek a feelingnek valószínűleg a ritkasága is sokat segít még itt, Bp.-en is.
tipoatti2010-01-16 10:13:04 // 13161
Olvasgatom jó ideje itt is-ott is ezt a cirkuszt az Alfa körül... Személy szerint semmi jóra nem számítok sajnos. Őszinte véleményem, hogy szeretett márkánk talán tényleg egy eladással járna a legjobban, maybe éppen egy VW gruppéval ( bárki bármit mond, a Lamborghinivel sem történt semmi diabolikus - hogy stílszerű legyek. A Totalcaron látható a Murcioélago esetleges utódja, és úgy tűnik, a "szemét friccek" még a V12-t is megtartják. Degetzik, mi? :) ). Ha szentségtörés, ha nem. Lenne mindjárt ( talán ) mellbevágó, legalábbis köztetszésnek inkább örvendő design ( da Silva ), meg "normális" motorok. Mondjuk ez a "downsizing" faxság nagyon dívik most mindenütt. Ebből a szempontból egy BMW sem jött volna rosszul, mint anno nemrégen az komolyan felröppent...
GT Ɨ|ѯ2010-01-16 10:08:02 // 13160
Brera,159,GT
Kau2010-01-16 09:59:21 // 13159
Régen felnéztek más márkák tulajdonosai is, hogy Alfa Romeo! Most inkább lenézve mondják. Lassan már minden márka elhalad mellettünk. Az erőssége a cégnek a design mellett az volt, hogy erős gépeket csináltak. Az utóbbi években senki nem tud olyan Alfát mondani, ami megvédené a cég becsületét. Ezért is lett az Alfa inkább divatautó :(
Balázs156SW2010-01-16 09:51:39 // 13158
Nem igazán értem Teddy cikkét, mert a cím nincs összhangban a tartalommal. USA: NINCS FELFÜGGESZTVE.
Ferko2010-01-15 21:57:32 // 13157
Ebbe nem érné meg belefejleszteni egy jólhangzó mocit, amit alig többen vennének meg, mint a 3.2est.

Azért megnézném, hogy az aresei V6-okkal mennyit vennének.:-DD Valszínű, hogy többet.
Nagyobb motorpaletta kellene, mert a konkurencia simán elhalad mellettünk. Ha már el nem haladt. Régen azért volt miből választani. Most meg?
Ferko2010-01-15 21:55:02 // 13156
No ezt én sem értem. Nekem pl lehet, hogy az lesz az utód majd.:-)

Ami félresikerült az a MiTo. szvsz.
Ferko2010-01-15 21:53:56 // 13155
Amúgy a bambaképű kiskocsi jelenleg a legjobban fogyó modell. Itthon is.

Majd jön az ódi áegy és mindenki összefossa magát.:-DDD
Ferko2010-01-15 21:46:24 // 13154
Szerintem csak beleuntak, hogy az Alfa egy feneketlen pénznyelő vállalat. 3x futottak neki, hogy rendbehozzák, ami általában jól is indult, aztán az első lépések után nem jöttek a többi jó lépések.

Na de Teddy!
Nem igaz, hogy évek alatt nem tudtak találni egy olyan szakembert, aki gatyába tudta volna rázni az Alfa Romeot. Azért van a világon egy pár ember szerintem, aki ehhez ért és fel tud hozni egy veszteséges céget a mélyből.
Kompressz úr2010-01-15 17:53:48 // 13153
Aztán miért félresikerült a 159? Meg, ha 2011-ig nem lesznek új modellek, akkor hány napja van megszámolva? ;-)
Tedi2010-01-15 14:57:23 // 13152
Teddy tényleg csúnyán beszélt, amiért ezúton is elnézést kér. Megárt a hajnalozás...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak