Tommi2010-09-12 15:09:45 // 15801
Kütyü-fronton egyetértek Veled. Nálam a telefon legyen telefon, a fényképező meg fényképező. Egy viszonylag "egyszerű" Nokia telefonom van (6300), amiben ugyan van egy 2 megás fényképező, de egy kezemen meg tudom számolni hányszor volt használva. A fényképezőgépem pedig egy "fél tégla" Canon Power Shot S3 IS, amivel szuper képeket lehet csinálni, mert a lencse, a zoom és minden más sokkal jobb rajta. A telefon egyszerűen fizikai adottságaiból és méretéből adódóan szerintem soha nem fog tudni olyan jó képeket csinálni, mint akár egy közepes tudású fényképezőgép.
GTPeti2010-09-12 14:47:29 // 15800
OFF Ez még ide kívánkozik. :PPP
GTPeti2010-09-12 14:44:13 // 15799
"Ez a 2008-as kiadású cucc is már tele sok okossággal és bizony lefagyott beszélgetés közben...akkor most ez a jó irány?"
Igen. A telefon esetében kicsi rá az esély, hogy "jobb belátásra" térnek a gyártók és elkezdenek kiváló alaptelefonokat gyártani. Azt viszont reméljük elérik a vevők, hogy nem alfa (értsd: béta előtti :) szoftverrel árulják majd a készülékeket.
Az autók esetén... nos, mikor a rádióban hallom, hogy milyen fantasztikus ajánlat, mert adnak hozzá ajándék klímát... akkor én is vakarom kicsit a fejem. És ez elég ahhoz valakinek, hogy azt az autót vegye meg??
Viszont ha oda akarsz kilyukadni - tudom, hogy nem - , hogy az Alfa is az extrák halmozásával akarja elterelni a figyelmet... szerintem ez sincs így. Mindkét bajor csodába sokkal több csilivilit lehet rendelni.
SZVSZ az autó közveltlensége a súllyal van szoros kapcsolatban. A kérdés az, hogy a jelenlegi anyagokkal és elvárt NCAP besorolással megoldható-e egyáltalán a "könnyedtség".
Igen. A telefon esetében kicsi rá az esély, hogy "jobb belátásra" térnek a gyártók és elkezdenek kiváló alaptelefonokat gyártani. Azt viszont reméljük elérik a vevők, hogy nem alfa (értsd: béta előtti :) szoftverrel árulják majd a készülékeket.
Az autók esetén... nos, mikor a rádióban hallom, hogy milyen fantasztikus ajánlat, mert adnak hozzá ajándék klímát... akkor én is vakarom kicsit a fejem. És ez elég ahhoz valakinek, hogy azt az autót vegye meg??
Viszont ha oda akarsz kilyukadni - tudom, hogy nem - , hogy az Alfa is az extrák halmozásával akarja elterelni a figyelmet... szerintem ez sincs így. Mindkét bajor csodába sokkal több csilivilit lehet rendelni.
SZVSZ az autó közveltlensége a súllyal van szoros kapcsolatban. A kérdés az, hogy a jelenlegi anyagokkal és elvárt NCAP besorolással megoldható-e egyáltalán a "könnyedtség".
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-12 14:08:24 // 15798
Akkor én vagyok az a lúzer, aki otthon megnézi, hogy hova akar menni :-D...és igen, belátom, a telefonomban van GPS. Amit már használtam is egyszer, mert nem voltam biztos benne, hogy első, vagy második utca balra. :-))
Nem a funkció hasznosságát kérdőjelezem meg, illetve nem minden esetben. Csak inkább azt furcsállom, hogy az alapfunkcióról áttevődik a hangsúly az úgymond extrákra. És egyre inkább azt eredményezi ez a hangsúly eltolódás, hogy csorbul az alapfunkció.
Mint ahogy a telefonnál is. Ez a 2008-as kiadású cucc is már tele sok okossággal és bizony lefagyott beszélgetés közben...akkor most ez a jó irány?
Nem a funkció hasznosságát kérdőjelezem meg, illetve nem minden esetben. Csak inkább azt furcsállom, hogy az alapfunkcióról áttevődik a hangsúly az úgymond extrákra. És egyre inkább azt eredményezi ez a hangsúly eltolódás, hogy csorbul az alapfunkció.
Mint ahogy a telefonnál is. Ez a 2008-as kiadású cucc is már tele sok okossággal és bizony lefagyott beszélgetés közben...akkor most ez a jó irány?
Tom122010-09-12 10:50:17 // 15797
Szeretem a dolgokat a "jó oldalukról" is szemügyre venni...:-))
GT Ɨ|ѯ2010-09-12 07:31:02 // 15796
Pontosan, végre egy nem pesszimista hsz:-)
A nagy fikázásban, kesergésben üde színfolt:-)
A nagy fikázásban, kesergésben üde színfolt:-)
GTPeti2010-09-12 05:34:03 // 15795
Na kérem ez egy igazán markáns vélemény volt. :)
OFF:
Egy régebbi szerverszoba teljesítményével rendelkező telefonokra szerintem is kevés embernek van szüksége. Azonban a fényképező jó dolog. A többség nem cipel magával a fényképezőt és mindig jöhet valami megörökítendő (pl. Alfa v. Ferka).
NAGYON OFF:
Azonban azt én sem értem, hogy már 5 évvel ezelőtt is szinte minden telefonban volt egy második kamera is, hogy lehessen vele videotelefonálni. És mégis. Még csak olyan embert sem ismerek, aki már hallott olyanról, akinek az ismerőse videotelefonált már valaha. (Ja kérem 125 Ft vagy mennyi percenként... A jelek szerint a szolgáltatókat sem igazán zavarja, hogy a kutya sem használja ezt az innovációt.)
ON:
3 zónás klímát és ülésmemóriát önszántamból én sem kérnék az AUTÓBA. A BT jó dolog (annak aki menet közben akar telefonálni), a menürendszer* nélkül pedig nehéz lenne beállítani az úticélt. Mert 2010-ben azt várják az emberek, hogy megmondja az autó, hova akarsz menni. :) 2050-ben pedig azt, hogy adott esetben oda is vigyen magától. És ezek egyike sem zárja ki azt, hogy 2010-ben egy autó élvezetesen vezethető legyen. Csak vannak szempontok, amiknek szintén meg kell felelni (Euro XX agyrém) és eltart egy darabig, amíg megtalálják a módját az autógyártók, hogy hogyan legyen emellett élvezetes egy autó. (Jelenleg az euro-bürokraták állnak nyerésre...)
*: A menürsz.-hez még annyit, hogy én felháborítónak tartom, hogy mindennel összeépítik pl. a rádiót és szinte nincs rá mód, hogy utólagosan módosítsa azt a user. (Szerencsére csak szinte.) Ebben az Alfa pl. még a humánusabb gyártók közé tartozik. (Ellentétben pl. az Audival...)
OFF:
Egy régebbi szerverszoba teljesítményével rendelkező telefonokra szerintem is kevés embernek van szüksége. Azonban a fényképező jó dolog. A többség nem cipel magával a fényképezőt és mindig jöhet valami megörökítendő (pl. Alfa v. Ferka).
NAGYON OFF:
Azonban azt én sem értem, hogy már 5 évvel ezelőtt is szinte minden telefonban volt egy második kamera is, hogy lehessen vele videotelefonálni. És mégis. Még csak olyan embert sem ismerek, aki már hallott olyanról, akinek az ismerőse videotelefonált már valaha. (Ja kérem 125 Ft vagy mennyi percenként... A jelek szerint a szolgáltatókat sem igazán zavarja, hogy a kutya sem használja ezt az innovációt.)
ON:
3 zónás klímát és ülésmemóriát önszántamból én sem kérnék az AUTÓBA. A BT jó dolog (annak aki menet közben akar telefonálni), a menürendszer* nélkül pedig nehéz lenne beállítani az úticélt. Mert 2010-ben azt várják az emberek, hogy megmondja az autó, hova akarsz menni. :) 2050-ben pedig azt, hogy adott esetben oda is vigyen magától. És ezek egyike sem zárja ki azt, hogy 2010-ben egy autó élvezetesen vezethető legyen. Csak vannak szempontok, amiknek szintén meg kell felelni (Euro XX agyrém) és eltart egy darabig, amíg megtalálják a módját az autógyártók, hogy hogyan legyen emellett élvezetes egy autó. (Jelenleg az euro-bürokraták állnak nyerésre...)
*: A menürsz.-hez még annyit, hogy én felháborítónak tartom, hogy mindennel összeépítik pl. a rádiót és szinte nincs rá mód, hogy utólagosan módosítsa azt a user. (Szerencsére csak szinte.) Ebben az Alfa pl. még a humánusabb gyártók közé tartozik. (Ellentétben pl. az Audival...)
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-12 00:01:09 // 15793
Ezt én elismerem, de szerintem el vagyunk kényelmesedve, és tévedve. Környezetvédelemről beszélünk és két tonnás monstrumokat engednek utcára.
Minek a 3 zónás klíma egy autóba? Minek a sávelhagyásjelzőtől kezdve a memóriás űlésen át a sok bizbasz? Minek kell blútúsz egy autóba? Egyáltalán minek menürendszer? Ez számomra kb olyan érthetetlen, mint mikor egy mobiltelefon tesztjében lehúznak egy készüléket a gyenge fényképezője miatt. Telefon. Végig gondolja a vevő hogy mit vesz? Azért ez jutott eszembe, mert most cseréltem telefont. És rémülten láttam, hogy érintőképernyős kvarcjátékokat akarnak nekem eladni arra, hogy az üzletfeleimmel beszélgessek. Vettem egy 2008-as modellt, az utolsót talán az országban ami raktáron ragadt. Hugomnak megmutattam, és amenübe se tudott belépni, "mert ezen gombok vannak". Hát basszus ez megy az autóiparban is. Őszintén én kézzel is letekerem azt az ablakot, csak csináljon nekem valaki egy rendes autót...
Minek a 3 zónás klíma egy autóba? Minek a sávelhagyásjelzőtől kezdve a memóriás űlésen át a sok bizbasz? Minek kell blútúsz egy autóba? Egyáltalán minek menürendszer? Ez számomra kb olyan érthetetlen, mint mikor egy mobiltelefon tesztjében lehúznak egy készüléket a gyenge fényképezője miatt. Telefon. Végig gondolja a vevő hogy mit vesz? Azért ez jutott eszembe, mert most cseréltem telefont. És rémülten láttam, hogy érintőképernyős kvarcjátékokat akarnak nekem eladni arra, hogy az üzletfeleimmel beszélgessek. Vettem egy 2008-as modellt, az utolsót talán az országban ami raktáron ragadt. Hugomnak megmutattam, és amenübe se tudott belépni, "mert ezen gombok vannak". Hát basszus ez megy az autóiparban is. Őszintén én kézzel is letekerem azt az ablakot, csak csináljon nekem valaki egy rendes autót...
Tom122010-09-11 23:55:35 // 15792
Így van, a Giulietta is kb. úgy kapott végleges formát, hogy milyen irányt mutat a nagy többség a közvéleménykutatásokban. Nicsenek egyszerű helyzetben + a válság is bekavart, nem irigylésre méltó a helyzetük, ahhoz képest eddig egész jól megoldották.
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-11 23:53:35 // 15791
A marketingesek is csak a dolgukat végzik azt erőltetik, amit legjobban el lehet adni. Én úgy gondolom, tényleg nincs igény már igazi autókra. vagyis más lett az igazi autó fogalma. Van néhány renitens, mindíg is lesz. ha van pénzük, lesz nekik való autójuk. ha nincs, akkor használtban lehet bogarászni..
Tom122010-09-11 23:50:47 // 15790
...ha majd egyszer jól fog menni az Alfának /mondjuk, bejön az amerikai, vagy a kínai "biznisz" :-)/ lehet, hogy kidobnak valami "retrós Alfát" is, csak úgy "unalomból"...;-))
...vagy csak túl merészeket gondolok...? :-)
...vagy csak túl merészeket gondolok...? :-)
Kompressz úr2010-09-11 22:47:08 // 15789
Az, hogy kinek mitől élmény az autózás, az erősen szubjektív, van aki gokartozni szeret, mások meg puha párnák közt siklani. Mindkettő élmény, annak aki szereti.
GTPeti2010-09-11 22:25:48 // 15788
"Amire ma nincs igény."
A bzi marketingesek szerint.
A bzi marketingesek szerint.
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-11 21:53:25 // 15787
Most tényleg ezt várnánk az Alfától? Az öncélú luxus a prémium? Az Alfa megoldhatatlan problémája, hogy az autóipar már nem az autózás élményéről szól, hanem az elektronikus bizbaszokról. És az Alfa arculata nem az mp3 lejátszó, hanem az Autó. Amire ma nincs igény.
GTVili2010-09-11 20:49:48 // 15785
....és ültetőrugó is csak hátra kéne......;-D
GTPeti2010-09-11 20:47:31 // 15784
De finom lenne egy ilyen teherautó-motor a 159 kasztnijában. Jó, lehet mondani, hogy orrnehéz lesz egy kicsit, de senkisem mondta, hogy a 159 szlalomversenyekre termett. :)
Pályán kiváló társ lenne.
Pályán kiváló társ lenne.
GTPeti2010-09-11 20:40:51 // 15783
Gondolkoztam ezen. Egyszerűen nem hiszem, hogy ennyire hülyék lennének. Valami azt súgja, hogy még a 159-ben bemutatkozik a V6 dízel.
(Amúgy nem vagyok amúgy optimista beállítottságú az Alfával kapcsolatban. De ezt akkor is így érzem.)
(Amúgy nem vagyok amúgy optimista beállítottságú az Alfával kapcsolatban. De ezt akkor is így érzem.)
Selmak2010-09-11 20:35:14 // 15782
Dodge Ram diesel motorjai meglepő módon pörgősek, 5200 adják le a max teljesítményüket és 4000 körül a max nyomatékokukat, a JTDk 4000 és 2000 fordulatához képest "sportmotor" de van bennük bőven tartalék mert a V6 3.7 pl csak 210 LE és 235 lb feet ami kb 320 NM. Szóval lehet hogy lesz V6 diesel, csak amcsi alapokon.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 20:04:56 // 15781
már 2 éve várunk...mit mondjak azok után hogy a 2,4Mjet is megállt
Tedi2010-09-11 19:35:13 // 15780
Amennyire emlékszem az öt éves tervek diájára, nem volt benne szó a V8-as dízelről.V6-ról max...
Selmak2010-09-11 19:32:47 // 15779
Várd ki a végét, Chryslernek van V8 5.4 dieselje.
Erhard 242 (Pure Energy)2010-09-11 16:24:08 // 15778
érdekes cikk és persze szomorú ... nem értem az Alfa stratégiáját de már ott tartunk hogy nincs combos dejzel sem :(
Tom122010-09-11 16:17:06 // 15777
Bízok benne, hogy jó irányba indulnak.:-)
Tom122010-09-11 16:16:01 // 15776
Jó kis cikk, szerintem még annak is felkelti az érdeklődését, aki idáig csak a Golfig jutott el...:-))
Kazes☻2010-09-11 15:57:11 // 15775
A lényeg, hogy sikerüljön! :) Szerintem ehhez jól ki kellene préselni a Juliskában rejlő összes lehetőséget úgy, hogy minél több ember megtalálja magát benne, tehát izmi gép, Q4, 2 üléses radster és/vagy CC, stb. :)
Andy2010-09-11 15:34:39 // 15773
Gondolnátok, hogy az origon ilyen cikk jelenik meg egy Alfáról? :)) Végre valami jó! :))
Tedi2010-09-11 14:27:41 // 15772
Az egyelőre az én titkom marad ;)
Tom122010-09-11 14:22:47 // 15771
...hát ez az...
"Messziről jött ember" meg azt mond, amit akar, ki tudja, hogy keverik a lapokat "csapaton belül"...
"Messziről jött ember" meg azt mond, amit akar, ki tudja, hogy keverik a lapokat "csapaton belül"...
ystuc2010-09-11 14:19:17 // 15770
És Neked mid lesz a QV után, ha elkel? :-)
Tedi2010-09-11 14:18:22 // 15769
Szerelem a részemről is, de ahogy írtad, vannak hullámvölgyek. Hát ez most az :)
Tedi2010-09-11 14:17:55 // 15768
Csakhogy ezek nem közzé tett adatok :) A Fiat konszern már nagyon régóta nem teszi közzé, hogy az egyes cégek a csoporton belül hogyan teljesítenek. Sajtóközleményben mindig csak a részlegek eredményét írják le, esetünkben a Fiat Group Automobiles-ét. Se a Fiatét, se az Alfáét, se a Lanciáét külön-külön nem kötik a népek orrára
Tom122010-09-11 14:17:24 // 15767
Alafa = Alfa - bocs´:-)
Tom122010-09-11 14:15:40 // 15766
Lehet, hogy "hivatalosan" 2 - 300 mill. -ra tették a lécet, de valójában a 150 - 200 mill. is elég lenne a "boldogsághoz". Én már az ilyen "közzétett" adatoknak nem igazán hiszek...:-) /nem csak az Alfával kapcsolatban/
Tom122010-09-11 14:10:58 // 15765
Jól beszélsz!
Igen, rossz után csak jó jöhet - elvileg, én is remélem, hogy gyakorlatilag is így lesz.;-)
Igen, rossz után csak jó jöhet - elvileg, én is remélem, hogy gyakorlatilag is így lesz.;-)
Tom122010-09-11 14:07:51 // 15764
Az bizony elengedhetetlen egy Grand Turismo-ban.:-)
ystuc2010-09-11 14:05:30 // 15763
Csak most olvastam el a cikket. Mi ez a pesszimizmus, meg mély depresszió? Remélem ez nem jelenti az Amore végét is, meg hogy a főmuftik BMW és egyéb márkák felé fordulnak, csak mert jelenleg nehezebb a dolog...! Nálam ez szerelem, és a szerelem jóban-rosszban tart. Mindenhol vannak hullámhegyek, völgyek. Én optimista vagyok, és szerintem a nehézségek után igenis felemelkedés lesz!
Tedi2010-09-11 14:05:12 // 15762
Egy kicsit valóban pesszimista, ezt én aláírom. Tényeket lehet különböző módon tálalni, szerintem most ez volt a legjobb mód. Mert pesszimista vagyok a jövőt illetően. Attól félek, - ezt direkt nem írtam bele a cikkbe - hogy a Giulietta jól fog fogyni, de a frissítéseket megint elcseszik és a konkurencia megint akkora lépéselőnybe kerül, ami miatt megint az lesz, mint a 147-nél. Márpedig, ha ez lesz, akkor szifon látásra. Azt sem értem, hogy az Alfa hogyan gondolja, hogy évi 2-300 millás veszteséget behoz a Giuliettával, meg félig a MiTóval. Nem mondom, hogy lehetetlen, de az eddigiek fényében eléggé feladták maguknak a leckét.
GTPeti2010-09-11 13:53:47 // 15761
És még pohártartó is van benne! Nagyon ott van.
Tom122010-09-11 13:07:47 // 15760
Tom122010-09-11 13:03:09 // 15759
Pontosan erre gondoltam a VW-el kapcsolatban.:-)
Igen, pl. a Rolls-t sorolhatjuk luxus kategóriába, de valahol a prémium is egy bizonyos szintű luxust kell, hogy takarjon, ennek a pontos meghatározása meg egyénenként nagyon változó. Lehet, hogy egy Rolls tulajnak egy "prémium" 1-es BMW csak "budi a kert végében" és a Phantom-nál kezdődik nála egy "normálisan felszerelt autó".:-)
A másik oldalon meg ismerek 120-as Skoda tulajt, akinek 25 év után felszerelt elektromos ablakemelős Skodája a "prémium" - az ijesztő csak az, hogy komolyan is gondolja és símán sorolja, hasonlítgatja a "spéci" Skodáját a mostani alsó közép kategóriájú autókkal...:-))
Szóval, elég nehéz meghúzni a határt, azért rakok fel pár képet, hogy szerintem kb. hogy is /nézhetett ki/ kéne kinézni egy prémium autónak.:-)
A múlt /talán maradhatott volna ezen a vonalon az Alfa, de az 50-es évek végén kezdődött az "elkommerszesedés" - akárcsak más gyártóknál/:






Lehet, hogy az utolsó /legalább is eddig/ prémium Alfa ő volt? :-/

Szerintem egy igazi PRÉMIUM autónak manapság pedig valahogy így kéne festenie:





...hát nem gyönyörű? Valami hasonlóval kirukkolhatna az Alfa, mondjuk 166 utódként /persze, nem kis ugrás lenne/, akkor még a legellenszenvesebb "szakújságíró" sem kérdőjelezné meg, hogy "prémium márka", pedig semmi különös nem történne, csak visszatérne /leghalább 1 modellel/ az eredeti "pedigréhez".;-)
Igen, pl. a Rolls-t sorolhatjuk luxus kategóriába, de valahol a prémium is egy bizonyos szintű luxust kell, hogy takarjon, ennek a pontos meghatározása meg egyénenként nagyon változó. Lehet, hogy egy Rolls tulajnak egy "prémium" 1-es BMW csak "budi a kert végében" és a Phantom-nál kezdődik nála egy "normálisan felszerelt autó".:-)
A másik oldalon meg ismerek 120-as Skoda tulajt, akinek 25 év után felszerelt elektromos ablakemelős Skodája a "prémium" - az ijesztő csak az, hogy komolyan is gondolja és símán sorolja, hasonlítgatja a "spéci" Skodáját a mostani alsó közép kategóriájú autókkal...:-))
Szóval, elég nehéz meghúzni a határt, azért rakok fel pár képet, hogy szerintem kb. hogy is /nézhetett ki/ kéne kinézni egy prémium autónak.:-)
A múlt /talán maradhatott volna ezen a vonalon az Alfa, de az 50-es évek végén kezdődött az "elkommerszesedés" - akárcsak más gyártóknál/:






Lehet, hogy az utolsó /legalább is eddig/ prémium Alfa ő volt? :-/

Szerintem egy igazi PRÉMIUM autónak manapság pedig valahogy így kéne festenie:





...hát nem gyönyörű? Valami hasonlóval kirukkolhatna az Alfa, mondjuk 166 utódként /persze, nem kis ugrás lenne/, akkor még a legellenszenvesebb "szakújságíró" sem kérdőjelezné meg, hogy "prémium márka", pedig semmi különös nem történne, csak visszatérne /leghalább 1 modellel/ az eredeti "pedigréhez".;-)
Kompressz úr2010-09-11 08:17:27 // 15758
Népautó névvel sose lehet a VW prémium.
Egyébként a Rolls nem prémium, hanem luxus kategória, szerintem.
Egyébként a Rolls nem prémium, hanem luxus kategória, szerintem.
Andy2010-09-11 07:22:41 // 15757
Na ja! :) Akkor minden modellből tarthatnánk egyet! :)))
Tom122010-09-11 00:18:34 // 15756
Tudtam, hogy valamit elírtam: csirkr = csirke :-)
Tom122010-09-11 00:17:34 // 15755
Én sem, a VW-eket meg végképp...:-)
Tom122010-09-11 00:16:29 // 15754
Ez a prémium, nem prémium, honnan kezdődik és meddig tart egy autónál, elég húzós kérdés, kb. olyan, mint a csirkr volt-e előbb, vagy a tojás...:-)
Szerintem nagyjából egy olyan autó lehet "prémium" /nem is szeretem ezt a megjelölést és egyáltalán ki találta ezt ki?! :-)/, amiből nem annyival találkozol nap közben, hogy lefekvés után becsukott szemmel is szemben jön veled.:-) Aztán: a formája, az egész megjelenése /dizájn/, a felhasznált anyagok és minőségük + a kidolgozásuk, hogy ne annak örülj, mikor végre ki kell szállni belőle, szóval egy megfoghatatlan dolog, amit nem lehet "kütyükkel" elővarázsolni. Szóval szerintem nem egyszerűen azt jelenti, hogy van-e egy autóban pl. pár Eurós eső érzékelő vaskos áron, meg "ha akarnám" ugyanez kerülhetne xx-millióval többe is, mert van hozzá 3 lap "extra" lista...
Szerintem pl. az Enzo Ferrari is prémium autó, mert olyat nyújt, amit más autó nem, pedig "fapados", szervó és el. ablakemelő nélkül, mégis még most is élnek - halnak érte a gyűjtők, mert különleges - "prémium". Jó, az egy kicsit más kategória, csak azt szerettem volna érzékeltetni, hogy attól függ, hogy honnan nézzük és kinek mi a prémium és mit akar alatta érteni.
Szerintem egyszerű, sorozatgyártású autókat kár volt az elején "leprémiumozni", mert valahogy elveszett a gyerek a sok bába közt és tulajdonképpen már senki nem tudja pontosan, hogy mit is takar ez a fogalom. Szerintem valami német autógyártó cég találhatta ki az "űber" megjelölés helyett, mégiscsak "kultúráltabban" hangzik.:-)
Szerintem pl. egy BMW soha nem lesz igazi prémium autó, hiába pakolják tele extrákkal, vagy adják 170ezer EUR-ért, arra ott a Bentley /sajnos már VW kézben/, a Rolls Royce /nem is tudom, hogy velük mi van mostanában/ , a 612 Scaglietti, a Maserati Quattroporte és még sorolhatnám... A BMW pl. a 7-es sorozattal ebbe az "elit társaságba" próbál befurakodni, de akkor is csak egy BMW marad, az Ötödik sebességben is ez volt a véleményük - nem csak szerintem...
Persze biztos, hogy ahány ember, annyiféleképpen látja ezt a "prémium ügyet", ezért inkább nem is folytatom, nem meggyőzni akarok senkit...:-)
Szerintem nagyjából egy olyan autó lehet "prémium" /nem is szeretem ezt a megjelölést és egyáltalán ki találta ezt ki?! :-)/, amiből nem annyival találkozol nap közben, hogy lefekvés után becsukott szemmel is szemben jön veled.:-) Aztán: a formája, az egész megjelenése /dizájn/, a felhasznált anyagok és minőségük + a kidolgozásuk, hogy ne annak örülj, mikor végre ki kell szállni belőle, szóval egy megfoghatatlan dolog, amit nem lehet "kütyükkel" elővarázsolni. Szóval szerintem nem egyszerűen azt jelenti, hogy van-e egy autóban pl. pár Eurós eső érzékelő vaskos áron, meg "ha akarnám" ugyanez kerülhetne xx-millióval többe is, mert van hozzá 3 lap "extra" lista...
Szerintem pl. az Enzo Ferrari is prémium autó, mert olyat nyújt, amit más autó nem, pedig "fapados", szervó és el. ablakemelő nélkül, mégis még most is élnek - halnak érte a gyűjtők, mert különleges - "prémium". Jó, az egy kicsit más kategória, csak azt szerettem volna érzékeltetni, hogy attól függ, hogy honnan nézzük és kinek mi a prémium és mit akar alatta érteni.
Szerintem egyszerű, sorozatgyártású autókat kár volt az elején "leprémiumozni", mert valahogy elveszett a gyerek a sok bába közt és tulajdonképpen már senki nem tudja pontosan, hogy mit is takar ez a fogalom. Szerintem valami német autógyártó cég találhatta ki az "űber" megjelölés helyett, mégiscsak "kultúráltabban" hangzik.:-)
Szerintem pl. egy BMW soha nem lesz igazi prémium autó, hiába pakolják tele extrákkal, vagy adják 170ezer EUR-ért, arra ott a Bentley /sajnos már VW kézben/, a Rolls Royce /nem is tudom, hogy velük mi van mostanában/ , a 612 Scaglietti, a Maserati Quattroporte és még sorolhatnám... A BMW pl. a 7-es sorozattal ebbe az "elit társaságba" próbál befurakodni, de akkor is csak egy BMW marad, az Ötödik sebességben is ez volt a véleményük - nem csak szerintem...
Persze biztos, hogy ahány ember, annyiféleképpen látja ezt a "prémium ügyet", ezért inkább nem is folytatom, nem meggyőzni akarok senkit...:-)
Tommi2010-09-10 23:42:13 // 15753
Nem kötözködök, én is csak megjegyeztem :)
Tommi2010-09-10 23:41:50 // 15752
Grande Punto? Akkor lemaradtam valamiről :) Így éjfél felé ez már előfordulhat :)
Online tag
0
Vendég0
508
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Filmek
- Spider
- Zenebutik
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Forma-1
- Belül is érezzük jól ma...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV