Fórum >> Típusok >> A jövő Alfái

Tom122010-09-20 13:42:28 // 15851
Nem hiszem, hogy erre nem gondoltak volna... Szerintem csak Alfa génekkel akarják majd kicsit vezethetőbbé tenni a Vipert, talán /remélem/ még hasonlítani sem fog a 8C-re.

...meg egyébként is a 8C-ben el sem férne egy 8.4 literes motor. :-)

...vagy azt meg a Ferrari fogja adni? Akkor nekik is "jó buli" lesz, majd féláron lehet Dodge, vagy Chrysler néven Alfa futóművel "Ferrarit" venni, gondolom, nekik sem céljuk saját maguk ellen dolgozni...
Giorgio2010-09-20 12:39:08 // 15850
XD...LOL!
Ezzel sikerül majd elérni, hogy az egyetlen XXI. századi Alfa Romeo álomautó, a CuoreSportivo maga, egy kib.szott fabatkát fog érni 20 év múlva.
Az autót körülvevő szinte már-már misztikus kultusz PÁFF! szétfoszlik.
Tedi2010-09-20 12:13:09 // 15849
Azt, hogy epic fail volt megvenni a 8C-t. :)
Giorgio2010-09-20 12:05:44 // 15848
Teddy koma, eléggé egy rugóra jár az agyunk... :)
Szerinted ezek után mit fognak mondani azok a Alfa fanatikus "befektetők" akik megvették az 500 db-os 8C széria 1-1 plakettes darabját?
Tedi2010-09-20 11:42:46 // 15847
LOL :D
Giorgio2010-09-20 11:33:30 // 15846
No, ez a double facepalm.....
Tedi2010-09-20 10:49:30 // 15845
Én is remélem, kiváncsi vagyok hogyan hozzák össze a két - szerintem - teljesen eltérő formatervet :)
KGBMAN2010-09-20 10:47:31 // 15844
Na majd jól megnézzük a virtuális gyári és főleg nem gyári formaterveket. Főleg a Jano félére vagyok kíváncsi, azok mindig jól mutatnak. Biztosan napokon belül már a neten lesznek az elsők :)
Tedi2010-09-20 10:26:08 // 15843
Egy kis pletyka, a reggeli epeömléshez :)

A következő Dodge Viper ás átemblémázott 8C lehet?
GTPeti2010-09-16 20:59:34 // 15842
Jaja, feltétlenül. És a karbantartási útmutatóban sem lesznek meredek pontok. Mondjuk hatvanezrenként... Ááá, dehogy. :)
mesa2010-09-16 09:40:09 // 15841
Szerinted ezeknek ugyanaz a váltója és a futóműve is, azon felűl, hogy a motorjuk sem ugyanaz ? Vagy mit is akartál ezzel mondani? :)
Tom122010-09-15 21:09:39 // 15840
Ezek alapján /ha ennyi helyen használják/ biztos olcsó bele az alkatrész...:-))
zolee1452010-09-15 21:03:46 // 15839
Több az. Ez az F136-os moci benne van jópár autóban, ilyen olyan fejlesztésekkel.

Wikiről:

Maserati usage
4.2 L (4244 cc, 259 cid)
2002–2007 - Maserati Coupé/Spyder, 390 PS (287 kW; 385 hp)
2004–present - Maserati Quattroporte, Maserati GranSport, 400 PS (294 kW; 395 hp)
2007–present - Maserati GranTurismo, 405 PS (298 kW; 399 hp)
4.7 L (4691 cc, 286 cid)
2009–present - Maserati Quattroporte S, 430 PS (316 kW; 424 hp)
2007–present - Maserati GranTurismo S, Maserati Quattroporte GT S, 440 PS (324 kW; 434 hp)
[edit]
Ferrari usage
4.3 L (4308 cc, 263 cid)
2004–present - Ferrari F430, 490 PS (360 kW; 483 hp)
2007–present - Ferrari 430 Scuderia, 510 PS (375 kW; 503 hp)
4.0 L (3997 cc, 244 cid) - not street legal
2006–present - Ferrari 430 GT2, 445 PS (327 kW; 439 hp)[1] - with restrictor plates
4.3 L (4297 cc, 262 cid) direct injection
2009–present - Ferrari California, 460 PS (338 kW; 454 hp)
4.5 L (4499 cc, 274 cid) direct injection
2009–present - Ferrari 458 Italia, 570 PS (419 kW; 562 hp)
[edit]
Alfa Romeo usage
4.7 L (4691 cc, 286 cid)
2007–present - Alfa Romeo 8C Competizione, 450 PS (331 kW; 444 hp)
[edit]
A1GP usage
4.5 L (4500 cc, 275 cid) direct injection - only for racing use
2008–2009 - A1GP "Powered by Ferrari", 600 PS (441 kW; 592 hp)
Kazes☻2010-09-15 20:48:39 // 15838
Igaz, de legalább Alfa! :)
szpiro2010-09-15 18:49:02 // 15837
üdv
végig olvasva cikket, igazat kell adnom, de ne felejtsük el nem csak az alfa változik. Sajnos az egész idáig változatos autógyáráts sémásodik s válik unalmassá. Lassan félhomályba már nem mondjuk meg mi 147, Astra vagy ép Civic. még ha a motorokra vonatkozó előírásokról nem is beszélünk, akkor is ott a bolon gyalogos védelem.

így jút el az ember oda: "Nem akarok új autót", csak végtelen alkatrész ellátást a GTV-hez.
Csak nem tudom mit tesznek majd az autógyárak az eladhatatlan egyéniség nélküli autóikkal?
mesa2010-09-15 15:53:33 // 15836
Ez sosem lesz A jövő Alfáinak része. Egyedüli és megismételhetetlen, a jelenben már létezik :))
Kazes☻2010-09-15 15:13:47 // 15835
Pont arról ami oldalhelyes?! :)
mesa2010-09-15 13:40:54 // 15834
Igaz-igaz, az egykéről meg is feledkeztem! :)
Tom122010-09-15 13:37:54 // 15833
Ez is jöhet...;-D
Tom122010-09-15 13:20:22 // 15832
Az se rossz és még olcsóbb /a vételára, ami a fenntartási költségeket illeti, nem lehet nagy különbség/. Az igazi az lenne, ha Alfában lenne valami hasonló kaliberű kategória... /valamivel olcsóbban, persze.:-))/
Szerintem lesz, csak idő kérdése, vagy csak túl "merész" a fantáziám...:-))
Tommi2010-09-15 13:15:24 // 15831
Öten... :)

Tom122010-09-15 13:05:37 // 15830
"bármelyik jöhetne"

Bármikor...:-))
Longman2010-09-15 12:34:46 // 15829
Elolvastam de más hírportálokon, vagy az előbb linkelten is arról írnak hogy nem lesz sorozatgyártás, egyetlen darabról van szó, ráadásul egy német ipse hozta össze a kocsit. Felhasználva valamilyen Ferrarit.
Mivel nem sorozatgyártású kocsi nem sorolnám a másik 3 mellé.
mesa2010-09-15 12:33:20 // 15828
Egyébként pedig igazad van, nem unokatestvérek, hanem féltestvérek, mivel egy anyától, de több apától származnak :)
mesa2010-09-15 12:30:44 // 15827
De négyen vannak, mivel a bódét leszámítva egy tőről fakadnak. A New Stratost egyébként a Pininfarinánál szerelték össze. Olvasd el a WTCC-s topikot, ott több info is van
Longman2010-09-15 12:26:17 // 15826
Sajnos továbbra sincsenek négyen, az a Stratos-t "csak" egy német ipse építette a saját kénye-kedvére:
Klikk
mesa2010-09-15 12:04:47 // 15825
A WTTC-s topik után rájöttem, hogy most már négyen vannak az uncsitesók! :)

Ugyanaz a padlólemez, hajtás, erőforrás. Csak a bódé más. Mégis, mindegyik egyéniség. És bármelyik jöhetne!

Szóval, én nem félek a közösködéstől. Sem a Fiat, sem a Chrysler alapok nem rosszak egy jó autó megformálásához. Azt írják a kicsi Maser, meg a 166 alfa utódja ugyanilyen rokonságban lesz. Hajrá! ;)
Kazes☻2010-09-14 11:05:44 // 15824
Ezen még dolgozzanak vagy kuka. Inkább a Duettottanta-val foglalkozzanak, az csodás! :)
KGBMAN2010-09-14 07:31:08 // 15823
Nagyon erős Z4 beütése van...
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-13 22:35:29 // 15822
Hát most komolyan...sajnos még az is megeshet. Igazából szeretnék Alfás maradni, de nem minden áron. Az új trend nem jön be. A 159 még tetszik, motorok terén viszont durván leépítés megy. Még sokmindentől függ a dolog, ezért is nem ugrálok egyelőre, elvagyok a 146-tal. Ameddig ennyire egyben van, nem sürgős a csere. 85e közös km már nálam elég indok arra, hogy ne adjam könnyen :-). Most vagyok azon a ponton, hogy nézelődök, olvasgatom mások véleményét, keresgélek. Ez nálam a 146-nál eltartott több mint 1 évig, úgyhogy most sem várható hirtelen autóváltás :-))
Persze egy régi Quattroporte kinek nem tetszik? :-) Feleségem állandóan ezzel nyaggaz, hogy vegyünk olyat...csak fenn is kell tartani. Ez is mihez képest. ha 10 milláért néznék autókat, akkor lehet belecsapnék a lecsóba...3,5-ért egy szép V8 evolution, a többit meg szervízre, benzinre :-) de ez csak álom marad azthiszem.
Ami inkább reális az a 159 tbi...csakhát az a fogyasztás ugye...és akkor elgondolkodik az ember egy utolsó évjáratú V6 166-on is :-)) Szóval nagyon nincs ez még letisztulva :-) MÉg a benzin vs dízel csatát is újra meg kell vívnom magammal. MEg a használt/újat is...:-)))
GTPeti2010-09-13 22:04:17 // 15821
Igen... az biztos hogy 4 kereke lesz. :)
mesa2010-09-13 21:56:37 // 15820
2013-as Spider video
Kazes☻2010-09-13 20:58:13 // 15819
Az lehet, de Alfa nélkül! :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-13 20:55:10 // 15818
Vagy nekem garázssorom :-D
Kazes☻2010-09-13 19:31:50 // 15817
Wartburg, Saab, Maserati?! Most már végre tényleg lesz egy szép kis 146-om?!?! :)))))))))
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-13 18:04:00 // 15815
Küzd a nyavaja...:-) Ha még nem esett le, 159 TI-re gyűjtök, bár az biztos valami régi taliga lehet...;-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-13 18:01:41 // 15814
Más ilyen kategóriához még nem volt szerencsém, a 159-ben pont az volt a meglepő, hogy alapvetően gyengusz motorral is adta az élményt, nem kellett nyakizomszaggató gyorsulás, hogy valami élvezhető legyen az autón.
A Maser meg a gyengém. Én még a régebbi V8 evo-kat nézegetem, remélem nem borul el az agyam sose annyira, hogy hazaállítok egyel :-))
Tibe2010-09-13 15:51:34 // 15813
Komolyan nincs már 2.4 JTD moci se? :(((
Junior2010-09-13 14:53:36 // 15812
kamu, bmw 3, audi a4 keverék
Real BB2010-09-13 13:58:27 // 15811
Sziasztok!
Kedvenc autónk gyártójánál is lehet némi gazdasági bérgyilkos:((((
Az amúgy nem rossz járgányok eladhatóságát erősen csökkenti a motorok hiánya... - szerinem. A 159 rendelkezett pl. egy rakás GM hulladékkal, amik nagy fogyasztást igyekeztek párosítani harmatgyenge teljesítménnyel. Ráadásul az eddigi legjobb motorját (2.4JTD) nem gyártják többet. A 159 GTA kész volt, de nem jött ki a gyárból, a szerencsésebb ismerősök látták is a kísérlrti darabokat - a gyári bontóban:(((
mesa2010-09-13 10:40:50 // 15810
Egyedül a te stílusoddal van probléma. Nem csak én nem értek egyet veled, te vagy az aki mindenki ellen küzd :) Remélem jó harminc év múlva is ugyanezzel a kocsiddal leszel megelégedve, mindenki más meg járjon az új szarral, nem igaz? :DDD
Tom122010-09-12 22:28:51 // 15809
"A közvetlenség összefügg a súllyal, de pont a 159 TI volt az, ami megmutatta nekem, hogy lehet egy böhöm autó könnyed mozgású."
Meg más "böhömök" is. :-) Sok tesztben attól hidalnak le, hogy hogy lehet egy majd´ 2 tonnás autó ennyire könnyed. Mondjuk, azért a 401, vagy 430 ló megteszi a hatását, de a hangjával nem bírok betelni. Mostanában nagyot esett az áruk is, nagyjából a Giulietta 235 lovas áráért "vesztegetnek" nem egy példányt... Igaz, hogy drágább a fenntartása, de mostanában megfordult a fejemben, hogy mi lenne, ha... Mondjuk, "vasárnapi autónak"...:-))

"Jó marketinggel szerintem kicsit ki lehet pössenteni a fa mögül széllel szemben is :-)))"

Szerintem is.;-)) Talán majd eljön az ideje, ha alkalom nyílik rá, hogy egy "vérbeli Alfa" is szülessen erősen fertőzötteknek. Szerintem nem felejtettek el autót készíteni, de most a túlélés az első számú cél - mi más, nézzük el nekik...;-)
Tom122010-09-12 22:03:56 // 15808
OFF
Azt hittem, hogy csak én vagyok ilyen "maradi", hogy nem mindig akkor cserélek telefont, mikor megjelenik az újabb típus...:-))
Én általában akkor szoktam váltani, mikor netán elhagyom valahol, vagy, mint legutóbb egy "köcsög" ügyfél miatt falhoz vágtam szegényt...:-))
Most egy 5mpixeles van, egész jó képeket csinál, de köze nincs ahhoz, amit egy egyszerű fényképezőgéppel lehet "produkálni".
ON
Tom122010-09-12 21:53:44 // 15807
FL?

Förtelmesen Lepusztult. ;-DDD
Buksi2010-09-12 17:03:47 // 15806
Na neee... :-/
Vinnie2010-09-12 15:42:26 // 15805
Ezt inkább ne erőltessük!
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-12 15:33:34 // 15803
Mellesleg ez mi?

159 FL?
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-12 15:31:08 // 15802
Nem, sőt....az Alfának ne rójuk fel, hogy kevés extra rendelhető hozzá, amíg olyan szépet tud mint a 159, olyan futóművet, mint az a TI. Csak sajnos ők is kezdenek globalizálódni, valahogy a Julis már nem tűnik különlegesnek, kezd beolvadni a tömegbe. Bár műszakilag elismerem a kivállóságát (jó volna kipróbálni), inkább lenne szép, és nem megosztóan, hanem abszolút értékben (amennyire van ilyen :-)). És részemről kivehetnék az alufólia borítást meg a felnyílóskvarcjátékot is.
A közvetlenség összefügg a súllyal, de pont a 159 TI volt az, ami megmutatta nekem, hogy lehet egy böhöm autó könnyed mozgású. Ezt a vonalat eröltessék csak az Alfánál.
Ha a saját autómat nézem..2000-ben ki volt az a kretén, aki ilyen kőkemény vesezúzó autót akart magának? Volt ilyen.
Tudom, nem érdemes a széllel szemben hugyozni, pedig az Alfa csak addig lesz (volt?) Alfa, amíg ezt tette. Ha beülsz, érezd, hogy mennyire teliberöhög minden trendet. A 146 még biztos ilyen volt...azért akár egy akkori Ford Focushoz ha hasonlítjuk, hát nem egy kompromisszum mentes autó. De direkt ilyen, ez a lényege. Az Alfa puhul, mert puhítja az eladási kényszer. de lehetne ezt okosan, titokban. Jó marketinggel szerintem kicsit ki lehet pössenteni a fa mögül széllel szemben is :-)))
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak