Nem hiszem, hogy erre nem gondoltak volna... Szerintem csak Alfa génekkel akarják majd kicsit vezethetőbbé tenni a Vipert, talán /remélem/ még hasonlítani sem fog a 8C-re.
...meg egyébként is a 8C-ben el sem férne egy 8.4 literes motor. :-)
...vagy azt meg a Ferrari fogja adni? Akkor nekik is "jó buli" lesz, majd féláron lehet Dodge, vagy Chrysler néven Alfa futóművel "Ferrarit" venni, gondolom, nekik sem céljuk saját maguk ellen dolgozni...
Tom122010-09-20 13:42:28 // 15851
Giorgio2010-09-20 12:39:08 // 15850
XD...LOL!
Ezzel sikerül majd elérni, hogy az egyetlen XXI. századi Alfa Romeo álomautó, a CuoreSportivo maga, egy kib.szott fabatkát fog érni 20 év múlva.
Az autót körülvevő szinte már-már misztikus kultusz PÁFF! szétfoszlik.
Ezzel sikerül majd elérni, hogy az egyetlen XXI. századi Alfa Romeo álomautó, a CuoreSportivo maga, egy kib.szott fabatkát fog érni 20 év múlva.
Az autót körülvevő szinte már-már misztikus kultusz PÁFF! szétfoszlik.
Tedi2010-09-20 12:13:09 // 15849
Azt, hogy epic fail volt megvenni a 8C-t. :)
Giorgio2010-09-20 12:05:44 // 15848
Teddy koma, eléggé egy rugóra jár az agyunk... :)
Szerinted ezek után mit fognak mondani azok a Alfa fanatikus "befektetők" akik megvették az 500 db-os 8C széria 1-1 plakettes darabját?
Szerinted ezek után mit fognak mondani azok a Alfa fanatikus "befektetők" akik megvették az 500 db-os 8C széria 1-1 plakettes darabját?
Giorgio2010-09-20 11:33:30 // 15846
No, ez a double facepalm.....
.jpg)
.jpg)
Tedi2010-09-20 10:49:30 // 15845
Én is remélem, kiváncsi vagyok hogyan hozzák össze a két - szerintem - teljesen eltérő formatervet :)
KGBMAN2010-09-20 10:47:31 // 15844
Na majd jól megnézzük a virtuális gyári és főleg nem gyári formaterveket. Főleg a Jano félére vagyok kíváncsi, azok mindig jól mutatnak. Biztosan napokon belül már a neten lesznek az elsők :)
Tedi2010-09-20 10:26:08 // 15843
GTPeti2010-09-16 20:59:34 // 15842
Jaja, feltétlenül. És a karbantartási útmutatóban sem lesznek meredek pontok. Mondjuk hatvanezrenként... Ááá, dehogy. :)
mesa2010-09-16 09:40:09 // 15841
Szerinted ezeknek ugyanaz a váltója és a futóműve is, azon felűl, hogy a motorjuk sem ugyanaz ? Vagy mit is akartál ezzel mondani? :)
Tom122010-09-15 21:09:39 // 15840
Ezek alapján /ha ennyi helyen használják/ biztos olcsó bele az alkatrész...:-))
zolee1452010-09-15 21:03:46 // 15839
Több az. Ez az F136-os moci benne van jópár autóban, ilyen olyan fejlesztésekkel.
Wikiről:
Maserati usage
4.2 L (4244 cc, 259 cid)
2002–2007 - Maserati Coupé/Spyder, 390 PS (287 kW; 385 hp)
2004–present - Maserati Quattroporte, Maserati GranSport, 400 PS (294 kW; 395 hp)
2007–present - Maserati GranTurismo, 405 PS (298 kW; 399 hp)
4.7 L (4691 cc, 286 cid)
2009–present - Maserati Quattroporte S, 430 PS (316 kW; 424 hp)
2007–present - Maserati GranTurismo S, Maserati Quattroporte GT S, 440 PS (324 kW; 434 hp)
[edit]
Ferrari usage
4.3 L (4308 cc, 263 cid)
2004–present - Ferrari F430, 490 PS (360 kW; 483 hp)
2007–present - Ferrari 430 Scuderia, 510 PS (375 kW; 503 hp)
4.0 L (3997 cc, 244 cid) - not street legal
2006–present - Ferrari 430 GT2, 445 PS (327 kW; 439 hp)[1] - with restrictor plates
4.3 L (4297 cc, 262 cid) direct injection
2009–present - Ferrari California, 460 PS (338 kW; 454 hp)
4.5 L (4499 cc, 274 cid) direct injection
2009–present - Ferrari 458 Italia, 570 PS (419 kW; 562 hp)
[edit]
Alfa Romeo usage
4.7 L (4691 cc, 286 cid)
2007–present - Alfa Romeo 8C Competizione, 450 PS (331 kW; 444 hp)
[edit]
A1GP usage
4.5 L (4500 cc, 275 cid) direct injection - only for racing use
2008–2009 - A1GP "Powered by Ferrari", 600 PS (441 kW; 592 hp)
Wikiről:
Maserati usage
4.2 L (4244 cc, 259 cid)
2002–2007 - Maserati Coupé/Spyder, 390 PS (287 kW; 385 hp)
2004–present - Maserati Quattroporte, Maserati GranSport, 400 PS (294 kW; 395 hp)
2007–present - Maserati GranTurismo, 405 PS (298 kW; 399 hp)
4.7 L (4691 cc, 286 cid)
2009–present - Maserati Quattroporte S, 430 PS (316 kW; 424 hp)
2007–present - Maserati GranTurismo S, Maserati Quattroporte GT S, 440 PS (324 kW; 434 hp)
[edit]
Ferrari usage
4.3 L (4308 cc, 263 cid)
2004–present - Ferrari F430, 490 PS (360 kW; 483 hp)
2007–present - Ferrari 430 Scuderia, 510 PS (375 kW; 503 hp)
4.0 L (3997 cc, 244 cid) - not street legal
2006–present - Ferrari 430 GT2, 445 PS (327 kW; 439 hp)[1] - with restrictor plates
4.3 L (4297 cc, 262 cid) direct injection
2009–present - Ferrari California, 460 PS (338 kW; 454 hp)
4.5 L (4499 cc, 274 cid) direct injection
2009–present - Ferrari 458 Italia, 570 PS (419 kW; 562 hp)
[edit]
Alfa Romeo usage
4.7 L (4691 cc, 286 cid)
2007–present - Alfa Romeo 8C Competizione, 450 PS (331 kW; 444 hp)
[edit]
A1GP usage
4.5 L (4500 cc, 275 cid) direct injection - only for racing use
2008–2009 - A1GP "Powered by Ferrari", 600 PS (441 kW; 592 hp)
Kazes☻2010-09-15 20:48:39 // 15838
Igaz, de legalább Alfa! :)
szpiro2010-09-15 18:49:02 // 15837
üdv
végig olvasva cikket, igazat kell adnom, de ne felejtsük el nem csak az alfa változik. Sajnos az egész idáig változatos autógyáráts sémásodik s válik unalmassá. Lassan félhomályba már nem mondjuk meg mi 147, Astra vagy ép Civic. még ha a motorokra vonatkozó előírásokról nem is beszélünk, akkor is ott a bolon gyalogos védelem.
így jút el az ember oda: "Nem akarok új autót", csak végtelen alkatrész ellátást a GTV-hez.
Csak nem tudom mit tesznek majd az autógyárak az eladhatatlan egyéniség nélküli autóikkal?
végig olvasva cikket, igazat kell adnom, de ne felejtsük el nem csak az alfa változik. Sajnos az egész idáig változatos autógyáráts sémásodik s válik unalmassá. Lassan félhomályba már nem mondjuk meg mi 147, Astra vagy ép Civic. még ha a motorokra vonatkozó előírásokról nem is beszélünk, akkor is ott a bolon gyalogos védelem.
így jút el az ember oda: "Nem akarok új autót", csak végtelen alkatrész ellátást a GTV-hez.
Csak nem tudom mit tesznek majd az autógyárak az eladhatatlan egyéniség nélküli autóikkal?
mesa2010-09-15 15:53:33 // 15836
Ez sosem lesz A jövő Alfáinak része. Egyedüli és megismételhetetlen, a jelenben már létezik :))
Kazes☻2010-09-15 15:13:47 // 15835
Pont arról ami oldalhelyes?! :)
mesa2010-09-15 13:40:54 // 15834
Igaz-igaz, az egykéről meg is feledkeztem! :)
Tom122010-09-15 13:20:22 // 15832
Az se rossz és még olcsóbb /a vételára, ami a fenntartási költségeket illeti, nem lehet nagy különbség/. Az igazi az lenne, ha Alfában lenne valami hasonló kaliberű kategória... /valamivel olcsóbban, persze.:-))/
Szerintem lesz, csak idő kérdése, vagy csak túl "merész" a fantáziám...:-))
Szerintem lesz, csak idő kérdése, vagy csak túl "merész" a fantáziám...:-))
Tom122010-09-15 13:05:37 // 15830
"bármelyik jöhetne"
Bármikor...:-))
Bármikor...:-))
Longman2010-09-15 12:34:46 // 15829
Elolvastam de más hírportálokon, vagy az előbb linkelten is arról írnak hogy nem lesz sorozatgyártás, egyetlen darabról van szó, ráadásul egy német ipse hozta össze a kocsit. Felhasználva valamilyen Ferrarit.
Mivel nem sorozatgyártású kocsi nem sorolnám a másik 3 mellé.
Mivel nem sorozatgyártású kocsi nem sorolnám a másik 3 mellé.
mesa2010-09-15 12:33:20 // 15828
Egyébként pedig igazad van, nem unokatestvérek, hanem féltestvérek, mivel egy anyától, de több apától származnak :)
mesa2010-09-15 12:30:44 // 15827
De négyen vannak, mivel a bódét leszámítva egy tőről fakadnak. A New Stratost egyébként a Pininfarinánál szerelték össze. Olvasd el a WTCC-s topikot, ott több info is van
Longman2010-09-15 12:26:17 // 15826
Sajnos továbbra sincsenek négyen, az a Stratos-t "csak" egy német ipse építette a saját kénye-kedvére:
Klikk
Klikk
mesa2010-09-15 12:04:47 // 15825
A WTTC-s topik után rájöttem, hogy most már négyen vannak az uncsitesók! :)

Ugyanaz a padlólemez, hajtás, erőforrás. Csak a bódé más. Mégis, mindegyik egyéniség. És bármelyik jöhetne!
Szóval, én nem félek a közösködéstől. Sem a Fiat, sem a Chrysler alapok nem rosszak egy jó autó megformálásához. Azt írják a kicsi Maser, meg a 166 alfa utódja ugyanilyen rokonságban lesz. Hajrá! ;)

Ugyanaz a padlólemez, hajtás, erőforrás. Csak a bódé más. Mégis, mindegyik egyéniség. És bármelyik jöhetne!
Szóval, én nem félek a közösködéstől. Sem a Fiat, sem a Chrysler alapok nem rosszak egy jó autó megformálásához. Azt írják a kicsi Maser, meg a 166 alfa utódja ugyanilyen rokonságban lesz. Hajrá! ;)
Kazes☻2010-09-14 11:05:44 // 15824
Ezen még dolgozzanak vagy kuka. Inkább a Duettottanta-val foglalkozzanak, az csodás! :)
KGBMAN2010-09-14 07:31:08 // 15823
Nagyon erős Z4 beütése van...
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-13 22:35:29 // 15822
Hát most komolyan...sajnos még az is megeshet. Igazából szeretnék Alfás maradni, de nem minden áron. Az új trend nem jön be. A 159 még tetszik, motorok terén viszont durván leépítés megy. Még sokmindentől függ a dolog, ezért is nem ugrálok egyelőre, elvagyok a 146-tal. Ameddig ennyire egyben van, nem sürgős a csere. 85e közös km már nálam elég indok arra, hogy ne adjam könnyen :-). Most vagyok azon a ponton, hogy nézelődök, olvasgatom mások véleményét, keresgélek. Ez nálam a 146-nál eltartott több mint 1 évig, úgyhogy most sem várható hirtelen autóváltás :-))
Persze egy régi Quattroporte kinek nem tetszik? :-) Feleségem állandóan ezzel nyaggaz, hogy vegyünk olyat...csak fenn is kell tartani. Ez is mihez képest. ha 10 milláért néznék autókat, akkor lehet belecsapnék a lecsóba...3,5-ért egy szép V8 evolution, a többit meg szervízre, benzinre :-) de ez csak álom marad azthiszem.
Ami inkább reális az a 159 tbi...csakhát az a fogyasztás ugye...és akkor elgondolkodik az ember egy utolsó évjáratú V6 166-on is :-)) Szóval nagyon nincs ez még letisztulva :-) MÉg a benzin vs dízel csatát is újra meg kell vívnom magammal. MEg a használt/újat is...:-)))
Persze egy régi Quattroporte kinek nem tetszik? :-) Feleségem állandóan ezzel nyaggaz, hogy vegyünk olyat...csak fenn is kell tartani. Ez is mihez képest. ha 10 milláért néznék autókat, akkor lehet belecsapnék a lecsóba...3,5-ért egy szép V8 evolution, a többit meg szervízre, benzinre :-) de ez csak álom marad azthiszem.
Ami inkább reális az a 159 tbi...csakhát az a fogyasztás ugye...és akkor elgondolkodik az ember egy utolsó évjáratú V6 166-on is :-)) Szóval nagyon nincs ez még letisztulva :-) MÉg a benzin vs dízel csatát is újra meg kell vívnom magammal. MEg a használt/újat is...:-)))
GTPeti2010-09-13 22:04:17 // 15821
Igen... az biztos hogy 4 kereke lesz. :)
Kazes☻2010-09-13 20:58:13 // 15819
Az lehet, de Alfa nélkül! :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-13 20:55:10 // 15818
Vagy nekem garázssorom :-D
Kazes☻2010-09-13 19:31:50 // 15817
Wartburg, Saab, Maserati?! Most már végre tényleg lesz egy szép kis 146-om?!?! :)))))))))
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-13 18:06:05 // 15816
jav.: eggyel...
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-13 18:04:00 // 15815
Küzd a nyavaja...:-) Ha még nem esett le, 159 TI-re gyűjtök, bár az biztos valami régi taliga lehet...;-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-13 18:01:41 // 15814
Más ilyen kategóriához még nem volt szerencsém, a 159-ben pont az volt a meglepő, hogy alapvetően gyengusz motorral is adta az élményt, nem kellett nyakizomszaggató gyorsulás, hogy valami élvezhető legyen az autón.
A Maser meg a gyengém. Én még a régebbi V8 evo-kat nézegetem, remélem nem borul el az agyam sose annyira, hogy hazaállítok egyel :-))
A Maser meg a gyengém. Én még a régebbi V8 evo-kat nézegetem, remélem nem borul el az agyam sose annyira, hogy hazaállítok egyel :-))
Tibe2010-09-13 15:51:34 // 15813
Komolyan nincs már 2.4 JTD moci se? :(((
Junior2010-09-13 14:53:36 // 15812
kamu, bmw 3, audi a4 keverék
Real BB2010-09-13 13:58:27 // 15811
Sziasztok!
Kedvenc autónk gyártójánál is lehet némi gazdasági bérgyilkos:((((
Az amúgy nem rossz járgányok eladhatóságát erősen csökkenti a motorok hiánya... - szerinem. A 159 rendelkezett pl. egy rakás GM hulladékkal, amik nagy fogyasztást igyekeztek párosítani harmatgyenge teljesítménnyel. Ráadásul az eddigi legjobb motorját (2.4JTD) nem gyártják többet. A 159 GTA kész volt, de nem jött ki a gyárból, a szerencsésebb ismerősök látták is a kísérlrti darabokat - a gyári bontóban:(((
Kedvenc autónk gyártójánál is lehet némi gazdasági bérgyilkos:((((
Az amúgy nem rossz járgányok eladhatóságát erősen csökkenti a motorok hiánya... - szerinem. A 159 rendelkezett pl. egy rakás GM hulladékkal, amik nagy fogyasztást igyekeztek párosítani harmatgyenge teljesítménnyel. Ráadásul az eddigi legjobb motorját (2.4JTD) nem gyártják többet. A 159 GTA kész volt, de nem jött ki a gyárból, a szerencsésebb ismerősök látták is a kísérlrti darabokat - a gyári bontóban:(((
mesa2010-09-13 10:40:50 // 15810
Egyedül a te stílusoddal van probléma. Nem csak én nem értek egyet veled, te vagy az aki mindenki ellen küzd :) Remélem jó harminc év múlva is ugyanezzel a kocsiddal leszel megelégedve, mindenki más meg járjon az új szarral, nem igaz? :DDD
Tom122010-09-12 22:28:51 // 15809
"A közvetlenség összefügg a súllyal, de pont a 159 TI volt az, ami megmutatta nekem, hogy lehet egy böhöm autó könnyed mozgású."
Meg más "böhömök" is. :-) Sok tesztben attól hidalnak le, hogy hogy lehet egy majd´ 2 tonnás autó ennyire könnyed. Mondjuk, azért a 401, vagy 430 ló megteszi a hatását, de a hangjával nem bírok betelni. Mostanában nagyot esett az áruk is, nagyjából a Giulietta 235 lovas áráért "vesztegetnek" nem egy példányt... Igaz, hogy drágább a fenntartása, de mostanában megfordult a fejemben, hogy mi lenne, ha... Mondjuk, "vasárnapi autónak"...:-))
"Jó marketinggel szerintem kicsit ki lehet pössenteni a fa mögül széllel szemben is :-)))"
Szerintem is.;-)) Talán majd eljön az ideje, ha alkalom nyílik rá, hogy egy "vérbeli Alfa" is szülessen erősen fertőzötteknek. Szerintem nem felejtettek el autót készíteni, de most a túlélés az első számú cél - mi más, nézzük el nekik...;-)
Meg más "böhömök" is. :-) Sok tesztben attól hidalnak le, hogy hogy lehet egy majd´ 2 tonnás autó ennyire könnyed. Mondjuk, azért a 401, vagy 430 ló megteszi a hatását, de a hangjával nem bírok betelni. Mostanában nagyot esett az áruk is, nagyjából a Giulietta 235 lovas áráért "vesztegetnek" nem egy példányt... Igaz, hogy drágább a fenntartása, de mostanában megfordult a fejemben, hogy mi lenne, ha... Mondjuk, "vasárnapi autónak"...:-))
"Jó marketinggel szerintem kicsit ki lehet pössenteni a fa mögül széllel szemben is :-)))"
Szerintem is.;-)) Talán majd eljön az ideje, ha alkalom nyílik rá, hogy egy "vérbeli Alfa" is szülessen erősen fertőzötteknek. Szerintem nem felejtettek el autót készíteni, de most a túlélés az első számú cél - mi más, nézzük el nekik...;-)
Tom122010-09-12 22:03:56 // 15808
OFF
Azt hittem, hogy csak én vagyok ilyen "maradi", hogy nem mindig akkor cserélek telefont, mikor megjelenik az újabb típus...:-))
Én általában akkor szoktam váltani, mikor netán elhagyom valahol, vagy, mint legutóbb egy "köcsög" ügyfél miatt falhoz vágtam szegényt...:-))
Most egy 5mpixeles van, egész jó képeket csinál, de köze nincs ahhoz, amit egy egyszerű fényképezőgéppel lehet "produkálni".
ON
Azt hittem, hogy csak én vagyok ilyen "maradi", hogy nem mindig akkor cserélek telefont, mikor megjelenik az újabb típus...:-))
Én általában akkor szoktam váltani, mikor netán elhagyom valahol, vagy, mint legutóbb egy "köcsög" ügyfél miatt falhoz vágtam szegényt...:-))
Most egy 5mpixeles van, egész jó képeket csinál, de köze nincs ahhoz, amit egy egyszerű fényképezőgéppel lehet "produkálni".
ON
Tom122010-09-12 21:53:44 // 15807
FL?
Förtelmesen Lepusztult. ;-DDD
Förtelmesen Lepusztult. ;-DDD
Vinnie2010-09-12 15:42:26 // 15805
Ezt inkább ne erőltessük!
GTPeti2010-09-12 15:38:36 // 15804
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-12 15:33:34 // 15803
WarbiRunner (Gyuri)2010-09-12 15:31:08 // 15802
Nem, sőt....az Alfának ne rójuk fel, hogy kevés extra rendelhető hozzá, amíg olyan szépet tud mint a 159, olyan futóművet, mint az a TI. Csak sajnos ők is kezdenek globalizálódni, valahogy a Julis már nem tűnik különlegesnek, kezd beolvadni a tömegbe. Bár műszakilag elismerem a kivállóságát (jó volna kipróbálni), inkább lenne szép, és nem megosztóan, hanem abszolút értékben (amennyire van ilyen :-)). És részemről kivehetnék az alufólia borítást meg a felnyílóskvarcjátékot is.
A közvetlenség összefügg a súllyal, de pont a 159 TI volt az, ami megmutatta nekem, hogy lehet egy böhöm autó könnyed mozgású. Ezt a vonalat eröltessék csak az Alfánál.
Ha a saját autómat nézem..2000-ben ki volt az a kretén, aki ilyen kőkemény vesezúzó autót akart magának? Volt ilyen.
Tudom, nem érdemes a széllel szemben hugyozni, pedig az Alfa csak addig lesz (volt?) Alfa, amíg ezt tette. Ha beülsz, érezd, hogy mennyire teliberöhög minden trendet. A 146 még biztos ilyen volt...azért akár egy akkori Ford Focushoz ha hasonlítjuk, hát nem egy kompromisszum mentes autó. De direkt ilyen, ez a lényege. Az Alfa puhul, mert puhítja az eladási kényszer. de lehetne ezt okosan, titokban. Jó marketinggel szerintem kicsit ki lehet pössenteni a fa mögül széllel szemben is :-)))
A közvetlenség összefügg a súllyal, de pont a 159 TI volt az, ami megmutatta nekem, hogy lehet egy böhöm autó könnyed mozgású. Ezt a vonalat eröltessék csak az Alfánál.
Ha a saját autómat nézem..2000-ben ki volt az a kretén, aki ilyen kőkemény vesezúzó autót akart magának? Volt ilyen.
Tudom, nem érdemes a széllel szemben hugyozni, pedig az Alfa csak addig lesz (volt?) Alfa, amíg ezt tette. Ha beülsz, érezd, hogy mennyire teliberöhög minden trendet. A 146 még biztos ilyen volt...azért akár egy akkori Ford Focushoz ha hasonlítjuk, hát nem egy kompromisszum mentes autó. De direkt ilyen, ez a lényege. Az Alfa puhul, mert puhítja az eladási kényszer. de lehetne ezt okosan, titokban. Jó marketinggel szerintem kicsit ki lehet pössenteni a fa mögül széllel szemben is :-)))
Online tag
1
Vendég1
476
Fórum
Friss topicok
- Coffee - Minden ami kávé
- Forma-1
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Giulia
- Junior
- Alfa történelem, híres ...
- 4C
- Zenebutik
- 155
- Spider
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV