Fórum >> Egyebek >> Alfa reklám

prz2004-12-12 22:22:00 // 85
Néhány Alfa reklám, köztük 147-es, új 147-es, 156 "Winter" és egy Gt is.
Punisher2004-12-12 22:13:00 // 84
Ez az igazi reklám:

Bg.2004-12-10 22:36:03 // 83
Sehol egy plakát? régen az M3 bevezetőn volt egy óriás..
Tedi2004-12-06 23:22:56 // 82
Ezt a hirdetést egy 1998-as Bell'Italia nevü újságban találtam, olasztudorok közül vki lefordíthatná :)) Bocsi, ha néhol kimaradt egy szó, de gyorsan kellett körmölöm és néhol nem tudom elolvasni mit írtam :)) A hirdetéshez van kép is, jövő hétre az is lesz :) 145 Juniorról van szó. Per chi lo sport ama viverlo da protagonista. Per chi scegli un'auto per piacere de guidare, oggi nasce Alfa 145 Junior, la piú giovane delle Alfa Romeo. Gia al primo sguardo si **** suo temperamento: minigonne aerodinamiche, cerchi in lega con pneumatici maggiorata da 15", volante e pomello del cambio in choio con cociture blu. Ma é al primo girodi chiave che si rivelera davalvero. La potenza dei motori Twin Spark 16 valvole 1400 e 1600 pronta a liberati con la massima elasticitá, esaltata da assetto e sospensioni a taratura sportiva e dalla sicurezza di ABS e Airbag di serie. Ja és az ára: 26.850.000 Líra :)
Bg.2004-12-06 21:42:30 // 81
Minidg nyitott voltam más márkára is (csak mindig itt ragadtam:)); Manapság pedig egyre inkább úgy érzem, utálnak "hivatásos" Alfások, bár asszem nem csak engem:((
Punisher2004-12-06 17:21:00 // 80
Mit nem tudsz?
Bg.2004-12-05 23:38:29 // 79
Februárban lejár a részlet a 2. Alfán is. Ha most kellene döntenem, hát nem is tudom...
Bg.2004-12-01 22:01:03 // 78
Sajnos, ezt én is hallottam, szvsz ma se jobb a helyzet. Az új vevőket sem...
Punisher2004-12-01 19:41:35 // 77
Persze, a Bravo/Brava idejében, a Fiatos vezetés szemében az a márkakereskedő volt a király, akinél a legkevesebb a garanciális elszámolás. Na ez azt szülte, hogy akit csak lehetett, megpróbáltak lerázni a munkafelvevők. Hát ez nem jó reklám. A pórul járt vevők valószínűleg nem vettek többé Fiatot, mert még a garanciát sem igen tudták igénybe venni, vagy csak harc árán. Az Alfa szerviz dettó. A vásárlók megtartásában a legnagyobb szerepet a szerviz színvonala játsza. Ha vevő elégedetlen a szervizzel, jó esetben a márkakereskedőre haragszik, rosszabb esetben más márkához pártol át. Pl. a Lexus veők márkahűsége 90% körüli.
ribipeti2004-12-01 08:52:41 // 76
Hát, végigolvastam a véleményeiteket, de én úgy érzem Wickey története mellett a szervizekben történt esetek, hozzáállás a legnegatívabb reklám. Kár reklámozni az autót, - ha egy hülyének néznek azok is, akiknek el kéne adniuk az autót, - ha a márkakereskedés szerelője nagy ívben tojik a fejedre, hogy mit kéne kijavítani az autón, - ha a javítás helyett nem egyből a gyári iszonyat drága cseredarabot ajánlják és számlázzák, - ha törődnének egy kicsit a kapcsolattartással. Annak idején az AutóPiacban olvastam OFFos Bravo/a -król tulajdonosoknak feltett kérdésekre,százalékokra szétosztott véleményeket. Szóval, az autóval nem volt annyi gond az emberek szemében, mint a márkaszervizzel, bár szervizigényesnek mondták a kocsit. Arra a kérdésre, hogy venne-e újra Fiatot valami 20-30 százalék mondta, hogy igen. Szerintem itt a baj. Amúgy a Jag X-Type zsákutca volt, az új fejesük döntésére leállt az X Type utódmodelljének fejlesztése is.
Bg.2004-11-30 17:14:34 // 75
Nem jó az info, a felső lengőkar "gyakori csere" 156 betegség. a 147/166 esetén ez valahogy nem jön elő.
Alfy2004-11-30 14:11:12 // 74
Ez jó reklám kép! :-)
Tommi2004-11-30 13:33:09 // 73
Más cégeknél is ez megy, van egy csomó ismerősöm a PoHu-nál, ott is mindenki szarik mindenre. Csak a szűk felső réteg élvezi a helyzetet, ők teszik zsebre a nagy pénzeket, a dolgozók 95%-a meg éhbérért van alkalmazva. A reklámokkal meg úgy vannak, hogy "nem kell agyonstrapálni magunkat, úgyis megveszik a kocsijainkat". Kovács úrból rengeteg van, ők sosem fognak átpártolni valami rendes autóra, jó nekik az a szutyok német vas. És ezt a cégnél is tudják.
Azmo2004-11-30 11:44:14 // 72
Jó igazad van, tényleg gyér a marketing, nagyon is! Sput kollégának szívesen meghallgatnám a véleményét erről!
Ollah2004-11-30 11:42:57 // 71
Majd belefognak másba. Mindegyik így csinálja. Kinyírnak egy céget, és mennek tovább. A végén majd kezdik előről. Ha lesz honnan...
Ollah2004-11-30 11:41:52 // 70
Látod, hogy az! Tavaly 600+ autót adtak el, idén 200+-t. Ennyi. Az valóban jó promó volt, hogy díjnyertes autókat gyárt az Alfa. Csak ezt meg kellett volna lovagolni, és minden évben felhívni rá valahogy a kedves vevő figyelmét, hogy olyan autót vesz, ami izomból lenyomott minden más szart, mint a csikket. Magunk között pedig: én akkor tudtam meg, hogy a 147 lett a 2001-es év autója, amikor elolvastam a matricát a hátsó szélvédőn. :/ És ez nem az én hibám! Tele kellett volna aggatni a város minden pontját óriásplakátokkal minden évben, hogy ez "a fantasztikus modellcsalád még mindig tök jutányosan kapható" stb. meg mittomén. Meg ezeket a hülye, üres szlogeneket puffogtatni, hogy "tök jó sportos, főleg ahhoz képest, amennyiért veszed", "tök jó, hogy tele van mindenféle extrával már alapáron, nem úgy, mint a Bömbi/Ajudi/Merci stb. sokkal többért" stb. Semmi ilyet nem láttam.
Tommi2004-11-30 09:06:47 // 69
Szerintem lenne rá $$$ csak azok a zilletékesek, akik ottan ülnek azokban a bizonyos pozíciókban benne, inkább saját zsebre gyúrnak... És szarnak rá, hogy mi van/lesz a céggel... Csak azt ném érik fel ésszel, hogy ha szarul megy a bolt, akkor nekik is szarul megy majd.
Azmo2004-11-30 08:57:34 // 68
kétes kimenetel? há basszus, év autói az Alfák, mi a kétes kimenetel???
Ollah2004-11-30 08:35:26 // 67
Az enyémben 20k-nál cserélte őket az előző tulaj. Nekem 41k-nál nem volt baja. De gyorsan el is adtam. :) Az a baj srácok, hogy igazán nincs mit reklámozni. Megbízhatóságban huszonakárhanyadikak vagyunk, az alacsony fogyasztás ránk nem jellemző, az óccsóság se, oszt ennyi. Ez egy prémium kategóriás márka, csak éppen az emberek szemében nem az, ezért nem fognak egy 105 lovas 147-ért kicsengetni 4 és fél millert, mikor Gófból ugyanezt megveszik 3,5-ért. Ha teccik, ha nem, ez van. Népszerűsíteni kellene az autót, elültetni az emberek tudatában, hogy bizony ez A3-BMW1-MerciA kategória, nem Asztma meg Góf meg Saját meg Lácsetti. De miből promózzanak, ha nincs della? Ez Magyarország, skacok, itt senki nem fog milliókat belefeccölni egy kétes kimenetelű üzletbe. Itt csak a tutit nyomják. Áááá...
Halesz2004-11-29 23:35:26 // 66
:)) igazad van, azt nem tudom :)
Wickey2004-11-29 23:20:34 // 65
És a 47esben? :-)
Halesz2004-11-29 23:16:04 // 64
Kikérem magamnak: 80 ezer km-t bírtak a lengőkarok a 145-ben!
Wickey2004-11-29 23:08:54 // 63
Naja. Egy nero 3ajtós 1.9JTD Distinctive lett volna bézs plüss belsővel, ha bírnak válaszolni kábé 5-6 viszonylag egyszerű kérdésre. Na mindegy, ez veszett fejsze nyele. A bömbibe' legalább nemkell kéthetente lengőkart cserélni :-PPPP
Bg.2004-11-29 22:57:05 // 62
A saját tapasztalatom sem jobb, de ezt már kicsit túl ragoztam:(((
Wickey2004-11-29 22:50:01 // 61
Az kell a népnek. Némileg OFF, de itt kikívánkozik: fergeteges volt, hogy sírni kellett tavaly folyamatosan, és hosszasan: Tesztautó van 147esből? Netán olyan nem-e lehetne-e, hogy Sopronba kipróbálás, lefér-e a garázslejárón? Meg 100-150km-es tesztvezetés? Készpénzes vásárlás, leszögezve az elején, azzal probléma nem vót. Arról eddig is voltak halvány elképzeléseim, milyen, amikor nagy ívben szarnak az emberre, de az Alfások ennek valami különlegesen fejlett válfaját adták elő: "ballisztikus íven vastagon" szartak ránk. Nem kell a kp? Beidegesedés után, BMW szalon felhívódott, megkérdeződött, van-é Compact tesztautó? Válasz "Igen, természetesen, a 3-as sorozat a legkeresettebb modellünk, minden verziójából van bemutató modell" "Nagyszerű, kipróbálás lehetséges"? "Nemprobléma, mikor?" "Hát, soproniak vagyunk meg az az igazság, érdekelne, hogy le tud-e menni a garázslejáron, szóval szeretnénk egy hosszabb tesztútra menni vele így vásárlás előtt, merthogy izé, mégiscsak..." "Ó, nem gond, levisszük az autót megmutatni Sopronba, mikor lenne Önöknek alkalmas?" "Hát, a héten mindennap fél ötig dolgozom..." "Nagyszerű, akkor háromnegyed ötkor a város határán az Agip kútnál ott tudnánk lenni, a kollegámmal levisszük az autót, megmutatnánk, és vinnénk katalógust meg egy legfrissebb árlistát..." A franc sem akart BMW-t venni, pláne egy alap 1.6-ost, de jóatyám hangulatember lévén kimondta a frankót, amit szerintem jópárszáz ember előtte (és utána) is kimondott: "ezek után a Alfa kereskedők basszák meg."
Bg.2004-11-29 20:22:20 // 60
Nem tudom reklám vagy sem, az óbudai Alfa-Fiat szalon helyén Dácia szalon nyílt...
Halesz2004-11-27 19:47:32 // 59
Ez a Kontroll című filmben volt csak.
Andorka2004-11-27 19:19:50 // 58
Amikor volt valóvilág a retek klubon, ott is piros bőrbelsős Alfa volt a fődíj. Minden nap elmondták 346546-szor, untam.
Alfy2004-11-27 18:22:21 // 57
Negativ reklám! :-(
Saughassy2004-11-26 12:47:54 // 56
Lehet kicsit offtopic, mert mintha lett volna kulon forum az "Alfak a filmekben" cimmel, de melo kozben vettem eszre, hogy Hevesi Tamas "Ezt egy eleten at kell jatszani" klipjeben szerepel egy feher Sud, ill. a TV2 Mokka c. musoraban Lutter Imi szaguldos főcímében Árpa fekete Spiderjével suhan át a képernyőn minden reggel :)
Bg.2004-11-25 22:14:02 // 55
Az első elfeljtett fórum:(( Az Alfa reklámról, nem sokat lehet beszélni...
Bg.2004-11-24 20:49:11 // 54
A második mondatra szívesen válaszolnék, de nem tehetem...
Bg.2004-11-24 20:46:47 // 53
De ez nem bor:)
Punisher2004-11-24 19:25:38 // 52
A kampány hétvégék kellenének. A Volvo pl. biztonsági hétvégéket szervez, kiállításokat. A BMW pedig olyan bemutató hétvégéket, amelyek az Alfa képébe is beillenének: teljesítmény+tesztvezetés. Mert az Alfába be kell ültetni az embert! Igen ez a sztori így igaz. A sok fikázós parasztnak sohasem volt új, vagy jó álapotú olasz autója. Ez a rossz imidzs, a rendszerváltás utáni, autópályán széthajtott, olaszból behordott szaroknak köszönhető. Rohadás? A Tipo az első autók között kapott galvanizált karosszériát. Mitől rohad? A szar lakatos munka miatt.
Tommi2004-11-24 18:09:41 // 51
Jaguar-témához még annyit, hogy nekem nem volt és szvsz nem is lesz :))) Egyébként az jutott eszembe, hogy a FAM marketingeseit miért fizetik??? A TV-ben állandóan nyomják az OFFos márkák, hogy nyílt hétvége, tesztvezetés, akciók, ők fizetnek, csak vidd el a kocsit :))) szal nyomják a reklámot, nálunk meg SEMMI. A sportban elért sikereket is fel lehetne használni, javítani kéne az Alfa hazai megítélésén, de semmi. Aztán meg csodálkoznak, hogy miért esnek az eladások és miért zárnak be kereskedések. Pár napja beszéltem egy évfolyamtársammal, aki közölte, hogy szerinte az olasz autók már a katalógusban el vannak rohadva és a szalonból egyből a szervízbe lehet őket vinni, aztán életük nagy részét ott is töltik. Erre megkérdeztem, hogy hány olasz autóhoz volt eddig szerencséje közelebbről és hosszabb ideig, hogy ennyire frankó és megalapozott tapasztalata van. Erre csak nagy hallgatás volt a válasz.
Punisher2004-11-24 17:10:09 // 50
Ja. Hogy is van? A jó bornak nem kell cégér?
Bg.2004-11-24 15:25:17 // 49
Te mondtad, hogy nem offolunk! Mellesleg a legjobb reklám a jó "termék" => az autó maga.
Punisher2004-11-24 14:56:32 // 48
Én is helyeztem volna, de sajnos nincs ott. Az biztos, hogy magas a presztizse. Egyszer valaki azt mondta: "A legtöbben addig szeretnének Jaguart, amíg még nem volt nekik." Kétkedve fogadtam ezt a megálapítást, de nekem sincs jó tapasztalatom. Igaz, ez mind csak szóbeszéd, és nekem is csak egy X-Type-hoz volt szerencsém. És most végleg befejeztem a Jaguar bántását. Tényleg.
Bg.2004-11-24 14:48:01 // 47
off témában 1-et értek, Egy prémium kategóriában, nem mindegy, ki mit ad alapáron.
Punisher2004-11-24 14:38:49 // 46
Úgy látom elszakdtunk a topic témától, és más tíousokat fikázó oldal lett. Ez is egyfajta reklám, ha lehúzzuk a másikat, a mienk jobbnak tűnik? :-) Utolsó szó az Jag X-ről, mert többet nem érdemel, is nem is vág ide a téma. 3.0 V6, TV, navi, bőr stb, stb. Nem hinném, hogy ilyen az alaptípus. Másrészt, nem azért szar valami, mert alap, vagy mert fullos.
Tommi2004-11-23 22:35:24 // 45
Igen, mesélted... Már meg sem lepődtam rajta...
Bg.2004-11-23 22:25:32 // 44
Hát igen, volt egy kísérletem, hogy népszerűsítsük a márkát a cégnél, de sajnos nem találtam hozzá partnert - a story talán ismert:((
Tommi2004-11-23 22:13:52 // 43
9 misi??? Anniyért már autót is kapni :)))))))))))
Bg.2004-11-23 19:41:02 // 42
Megjegyzem a 4 hengeres ford diesel egy tragédia, ilyet nem szabad betenni semmibe. A Fiat (Alfa, Opel,Saab), 1.9 MJTD nagyaságrendekkel van felette. Viszont kéne egy V6 dieles is. Megjegyzem, hogy a cégnél nem sikerült népszerüsíteni a márka értékeit, most vegy egy kolléga 9mFtért egy 2.2 dielse mondeot:((
Tommi2004-11-23 18:59:56 // 41
BG! SZERINTEM!!! A Jag és az Alfa nem teljesen ugyanaz a kategória, a Jag-ot egy picit az Alfa fölé helyezném. SZERINTEM!!! Az rendben van, hogy mi 50 éve csinálunk dízel, elsőkerekes kombit, de a Jag mit gyártott 50 éve? Na ugye... Ezzel nem akarom fikázni az Alfát és isteníteni az angolokat, csak lássuk más oldalról is :)))
Bg.2004-11-23 18:11:54 // 40
Akkor az az alapmodell volt - annak a beltere egy tragédia. En is hallottam kopgni kormányösszekötőt kopogni gömbfejjel eggyütt huszon ezer kilométeres autón. Azt teszt autónak is használták. A fékeket szinte mindegyiken megsütötték, de még nem volt kritikus. Én sem ezt várom, de legolcsóbbnak lenni minden márkánál hálátlan feladat. Milyen ülések vannak a 156 prog-ban. Az alap SW-ben nincs 3. fejtámla és középső 3pontos őv, síalagút, kartámasz... A gyári prózai ülésben nincs oldaltartás, és még egy zsebrádiót sem találsz. És a hazai vásárló csak a formát és az árat nézi. Az első generációs 156-oz 100kFt ért adtak luxus csomagot amiben pld benne volt a klíma. NAGYON sok vásárló nem kérte az 5 m Ft-os autóhoz. Ilyen ebmeberk vannak. 2 év mulva megemelték az alapárat 100-zal és széria lett a klíma.
Punisher2004-11-23 17:58:24 // 39
Ha már X-Type ennyire téma, itt nem a méretekkel, és a formákkal van baj, hanem a minőséggel. A 40.000km et futott X csörög, zörög, keményen mozog a váltókar, kemény a kuplung, mint egy sportkocsiban, hangos a ventilláció, a '96-os Ford kapcsolók köszönnek vissza, az a kretén régi Ford kulcsa van (ha megkopik a zár és a kulcs, átfordul) stb. Én nem ezt várom egy Jag-tól. Ezt max egy pl. Dévútól fogadhatom el.
Bg.2004-11-23 16:52:47 // 38
Tommi, Emlékeztetlek, hogy az Alfa is gyárt elsőkerekes diesel kombit (kb 50éve). Punisher, Probáltam a dieslet is és a 3.0V6-ot is..., Nem egy giccses német autó, de az alap modell nagyon fapados ahhoz képest drága. Az x-type nak ugyanaz a gondja mint a 156-nak, hátul kicsit szűkös - ez viszont kategória probléma. Ennyit az off ról:)
Tommi2004-11-23 13:51:06 // 37
Sziasztok! X-Type-hoz csak annyit, hogy én alapvetően csípem a Jaguart, mert egy régi, tradicionális márka, van múltja, vannak sportsikerei, sosem volt tömegautó, tehát némileg hasonlítható az Alfához. Az viszont nemgyerebe, hogy "elkurvult" :))) a márka. Lásd kombi dízel elsőkerékhajtással Mondeo padlólemezen. Néhány éve ezek még szentségtörésnek számítottak volna náluk, de a piaci igényekre hivatkozva kihoztak egy ilyen modellt. Szvsz ha valaki Jaguárral akar közlekedni, akkor nehogy má' a takarékos dízelmotor meg a nagy puttony legyen a fő szempont a vásárlásnál... Eccer még a dízel kombi Ferrarit is megéljük...
Punisher2004-11-23 13:04:15 // 36
Ja. és ezzel minden jót el is mondtunk a Jaguar X type-ról. Akinek már volt ilyen autója, vagy vezetett ilyet, az megértheti mire gondolok. Nemrég volt szerencsém autózni egy ilyen 3.0 V6-al, amit itt emlegetsz. Csak, hogy idevágó hasonlattal éljek, az Alfa Romeo-tól olyan messze van, mint a Ladától a Zaporozsec. De sok más olcsóbb típus is KO-t adna neki. És itt most nem arról beszélünk, hogy hogy megy, hanem komplexen. Elnézést kérek, ha ezt valaki máskép tudja. Mondom tudja és nem gondolja!
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak