pb_2010-01-12 09:27:27 // 104716
Jaja, olyan, mintha bakon ülnél bennünk.(
Ferke2010-01-12 09:26:42 // 104715
Röhögni fogsz, de csak felső lenegőkart keresnek rajtam. Azt is csak addig, amíg nem májasztró szereli be, mert onnantól már asse:)))
Kérdezősködj erről egy bizonyos helyen, vagy akás Scott-tól is lehet:)
Kérdezősködj erről egy bizonyos helyen, vagy akás Scott-tól is lehet:)
Ferko2010-01-12 09:25:53 // 104713
Egy hangyafaszányival igen.:-) ÉS valóban egy picit a 146 közvetlelebb volt. Nekem sportcsomagos folt a futómű a 146-ban. Imádtam. De ezt is szeretem nagyon. Mondjuk kíváncsi leszek majd a 17-es felire majd. Megyünk majd úgy is egyet.:-)
Ferke2010-01-12 09:25:26 // 104712
pb, értem én, hogy mindent fikázni kell, de vatte ne mond már rá, hogy xar, mert egyszer matta részegen beestél májsztrónál az aknába, és épp rápillantottál a futóműre!:))))
Baze arra, amire Te használod (évi 4 km), nyilván a legegyszerűbb a jó, de az F1-ben sem egy ökrösszekér tengelyét használják, csak mert az egyszerű a jó:)
Vagyonokat mindegyikre költeni kell, amikor a 33-asok nem 30 évesek voltak, ugyanúgy drága volt hozzájuk minden.
Most sem drágább egy 156 lengőkar, mint egy fos oktávia lengőkar.
Az meg megint városi legenda, hogy költeni kell rá.
Én 120ezer(!) km alatt egy szettet cseréltem, ez is nagyrészt a fos Bp-i utaknak és a 225/45R17-es gumiknak köszönhető.
Ne terejj, májsztró egyetlen elemet említ mindig negatívumként, a szárazon összerakott felső lengőkar szilnteket, ami meg ugye berakásnál 10 perc alatt orvosolható...ez is teszi már jó ideje, és soktízezreket futnak hibamentesen a lengőkarjai:))
Szóval nem kell a felesleges fikázás, ez pont olyan, mint amikor a boxeredet fikázza olyan, akinek világ életében ts-e volt:)))))
Baze arra, amire Te használod (évi 4 km), nyilván a legegyszerűbb a jó, de az F1-ben sem egy ökrösszekér tengelyét használják, csak mert az egyszerű a jó:)
Vagyonokat mindegyikre költeni kell, amikor a 33-asok nem 30 évesek voltak, ugyanúgy drága volt hozzájuk minden.
Most sem drágább egy 156 lengőkar, mint egy fos oktávia lengőkar.
Az meg megint városi legenda, hogy költeni kell rá.
Én 120ezer(!) km alatt egy szettet cseréltem, ez is nagyrészt a fos Bp-i utaknak és a 225/45R17-es gumiknak köszönhető.
Ne terejj, májsztró egyetlen elemet említ mindig negatívumként, a szárazon összerakott felső lengőkar szilnteket, ami meg ugye berakásnál 10 perc alatt orvosolható...ez is teszi már jó ideje, és soktízezreket futnak hibamentesen a lengőkarjai:))
Szóval nem kell a felesleges fikázás, ez pont olyan, mint amikor a boxeredet fikázza olyan, akinek világ életében ts-e volt:)))))
pb_2010-01-12 09:24:46 // 104711
Majd kéredszkedj be 1 gyári 33 QVba.))) Szerencsétek van, kérdezd csak + Ferke kollégát mennyi futómű cuccot szokott Ladni 56, és tsaihoz,
Vikking 3112010-01-12 09:23:36 // 104710
Lehet bázz.
Alfa 156 1.6 TS Japanese Editon?! :D
Alfa 156 1.6 TS Japanese Editon?! :D
Ferko2010-01-12 09:23:16 // 104709
A meg milyen?:-DDDDD
Ferko2010-01-12 09:22:53 // 104708
Hááááát azéééééért.........:-DDDDD
kando.2010-01-12 09:22:45 // 104707
Lehet, nem is olaszok rakták össze, hanem japán vendégmunkások? :D :PPP
Vikking 3112010-01-12 09:20:28 // 104706
Azaz... :D De főleg igaz rá a szar 16V TS mondás... :P
(kopp-kopp.. A biztonság kedvéért:D)
Na szóval vagy kifogtuk vagy annyira nem szar.
(kopp-kopp.. A biztonság kedvéért:D)
Na szóval vagy kifogtuk vagy annyira nem szar.
Vikking 3112010-01-12 09:19:12 // 104705
Persze, ez a legnagyobb gond.
A 75-höz képest is borzasztó magas, de a 156-hoz képest sem alacsony ám.
Szóval a 45-öt hiába ültetjük szét, mert addig nem lehet, hogy jó legyen.
Megoldás: top chop... :D
Amúgy 156-ot is meg lehet ám okosítani :) Nem véletlen, hogy beleraktak egy 250 lóerős 3.2 literes V6-ost....... :)
A 75-höz képest is borzasztó magas, de a 156-hoz képest sem alacsony ám.
Szóval a 45-öt hiába ültetjük szét, mert addig nem lehet, hogy jó legyen.
Megoldás: top chop... :D
Amúgy 156-ot is meg lehet ám okosítani :) Nem véletlen, hogy beleraktak egy 250 lóerős 3.2 literes V6-ost....... :)
kando.2010-01-12 09:16:52 // 104704
A 33 futóműve meg volt csinálva normálisan, lent volt a súlypont is, szóval még jobb is lehet az 56-énál is (persze ott már vannak okosságok, abs meg kipörgésgátló etc. :D ).
A 45-é tényleg nem a legjobb, de inkább az a baj, hogy magas az autó is, az ülések is, főleg a 33-hoz képest.
A 45-é tényleg nem a legjobb, de inkább az a baj, hogy magas az autó is, az ülések is, főleg a 33-hoz képest.
Bagee2010-01-12 09:16:38 // 104703
szarolasz....
:D
:D
Vikking 3112010-01-12 09:11:32 // 104702
Na - na... Azért ez nem igaz...
Borzasztóan tapad a 156.
Mindenhez képest. Főleg normális gumikkal.
A 145-ben én például az első párezer km-en szabáloysan féltem... A gyári gumikkal annyira billegős meg rosszindulatú, hogy nagyon. Az 56-nál nem ezt szoktam meg, még a gyári méretű virslikkel sem. Ha lesz alatta normális felni-gumi, akkor lehet, hogy átértékelem a 45-öt, de nagyon seggriszálósnak tűnik nekem. Ezért pl az asszonynak sem szívesen adnám oda, elég egy rossz kormánymozdulat és már forog. Az 56-ot még csak közelítőleg sem sikerült kihozni a sodrából, kiszámítható. Nem tudom, hogy a 33 milyen ehhez képest, de a 45 sansztalan, hogy felvegye a rendszert így, gyári állapotában a szintén gyári 56-tal.
Ja még 156, mégha off is:
És a mienk még csak meg sincs ültetve. Ja és 60.000 km óta nem lett költve rá. De nem csak a futóműre, hanem semmi másra sem.
Borzasztóan tapad a 156.
Mindenhez képest. Főleg normális gumikkal.
A 145-ben én például az első párezer km-en szabáloysan féltem... A gyári gumikkal annyira billegős meg rosszindulatú, hogy nagyon. Az 56-nál nem ezt szoktam meg, még a gyári méretű virslikkel sem. Ha lesz alatta normális felni-gumi, akkor lehet, hogy átértékelem a 45-öt, de nagyon seggriszálósnak tűnik nekem. Ezért pl az asszonynak sem szívesen adnám oda, elég egy rossz kormánymozdulat és már forog. Az 56-ot még csak közelítőleg sem sikerült kihozni a sodrából, kiszámítható. Nem tudom, hogy a 33 milyen ehhez képest, de a 45 sansztalan, hogy felvegye a rendszert így, gyári állapotában a szintén gyári 56-tal.
Ja még 156, mégha off is:
És a mienk még csak meg sincs ültetve. Ja és 60.000 km óta nem lett költve rá. De nem csak a futóműre, hanem semmi másra sem.
Zsoltyr2010-01-12 00:23:54 // 104701
ET fontos. Nekem 15*7" ET 35 felni van fent és bukkanókon vagy terhelve hátul beleér a gumi az ívbe.
Zsoltyr2010-01-12 00:13:03 // 104700
Időnként én is odavágom az alját. Bár nagyon vigyázok. Igaz, hogy az enyém 4 cm-t van ültetve és keményítve. A poén, hogy időnként a kapubeállónál is leér az eleje.
pb_2010-01-11 23:41:47 // 104699
Nem kell a duma, inkább igyál még 1et,, jobb lesz nekünk is.DDDD
pb_2010-01-11 23:40:51 // 104698
Azért láttam már ilyen futóművet közelebbről is.)) Sőt kielemeztük 1 bizonyos helyen. Azért Rre ne fogadj.))) Tudod, minél 1xűbb, annál kevesebb dolog tud rajta Lromlani.))) Aztán még itt van az a kényes kérdés is, hogy bizonyos időnként vagyonokat kell rá költeni(és ezt nem kell az utakra fogni). Az a futómű pedig 72ben került sorozatgyártásba(Ltekintve kisebb módosításoktól)))). Majd én is intézek 1 próbakört, 1 olyan példánnyal, amiben benne van a gyári ültetés.DDD
Whiteskull2010-01-11 23:30:15 // 104697
Hagyd! Elmaradt az esti magömlése, ezért még ebbe is bele bírt kötni. :))))))))))))
Ferke2010-01-11 23:17:34 // 104696
Most tényleg ismeretlen vizekre eveztél:) A 156 futóműve kbxott jó, talán a 159 csak, ami veri.
A kettős lengőkaros megoldás az egyik legnagyobb húzása az AR-nak.
A Honda szintén ezzel dolgozik. Nem tudsz egy boxert úgy leültetni és kikeményíteni, hogy felvegye a versenyt egy kettős lengőkarossal, hiába van lejjebb a súlypontja...
Agyonbonyolítva nincs, ez minden kettős lengőkaros autónál pont így néz ki, a hondánál is. Ne a 33-as zártszelvényeiből indulj ki 1990-ből!:)))
Egyszer viszlek egy kört, ha gondolod:))))))
A kettős lengőkaros megoldás az egyik legnagyobb húzása az AR-nak.
A Honda szintén ezzel dolgozik. Nem tudsz egy boxert úgy leültetni és kikeményíteni, hogy felvegye a versenyt egy kettős lengőkarossal, hiába van lejjebb a súlypontja...
Agyonbonyolítva nincs, ez minden kettős lengőkaros autónál pont így néz ki, a hondánál is. Ne a 33-as zártszelvényeiből indulj ki 1990-ből!:)))
Egyszer viszlek egy kört, ha gondolod:))))))
pb_2010-01-11 23:05:51 // 104695
Nem tudo, de én inkább mondanám viccesnek azt a futóművet, mint komolynak. Ezenkívül még feleslegesen agyon is van bonyolítva.
WarbiRunner (Gyuri)2010-01-11 22:59:13 // 104694
Hát a 156 sokkal komfortosabb, egy igen komoly és bonyolult futómű van alatta. Kettős keresztlengőkar elöl, multilink hátul. Elég jó kanyarsebességekre képes, már amennyire tapasztaltam, de a 145/146 közvetlensége már nincs meg (de a rázása sem), és észrevehetően jobban dől kanyarban. Az áttételezés és a kormányreakció persze Alfás, ahogy kell...:-)
Persze a sajátomhoz viszonyítok, ami elég fura egy futómű...dízelhez nem volt sport pack, de kb. azonos magasságban van a TS sportcsomagosokkal, vagyis hasal elég jól :-))
Ma egymással szemben álltak a 146 JTD és a 156 JTD (105). A 146-ban lényegesen lentebb van a motor, és az egész autó is közelebb van az úthoz. A fészliftesek kicsit szerintem lejjebb vannak, de eddig minden próbakor az volt a benyomásom, hogy a 156 kicsit billegősebb.
Persze a sajátomhoz viszonyítok, ami elég fura egy futómű...dízelhez nem volt sport pack, de kb. azonos magasságban van a TS sportcsomagosokkal, vagyis hasal elég jól :-))
Ma egymással szemben álltak a 146 JTD és a 156 JTD (105). A 146-ban lényegesen lentebb van a motor, és az egész autó is közelebb van az úthoz. A fészliftesek kicsit szerintem lejjebb vannak, de eddig minden próbakor az volt a benyomásom, hogy a 156 kicsit billegősebb.
onager732010-01-11 22:24:19 // 104693
Én még nem ültem 156-ban de a 146 valóban elég sportos már gyárilag is. Ja és elég alacsony, ma úgy odavágtam az elejét, hogy azt hittem leszakad valami (megfeledkeztem magamról).
WarbiRunner (Gyuri)2010-01-11 21:53:51 // 104692
Az ekevonó is :-))
dfg (Tanárúr)2010-01-11 21:10:38 // 104691
főleg a fűgyűjtős :D
WarbiRunner (Gyuri)2010-01-11 21:06:57 // 104690
Ja, csak a 156 egy pihepuha hintó a 146-hoz képest :-))
dfg (Tanárúr)2010-01-11 20:36:54 // 104689
17es mehet rá nyugodtan, de max 7 col széles, és az et számát is jól be kell lőni. nekem volt fenn 7,5 colos 205/40-es R17-es de az beért. nekem most 16os van, de rázni kutyául ráz így is.
Ati 1562010-01-11 20:09:59 // 104688
köszi szépen
ÁKOS ROMEO2010-01-11 20:03:33 // 104687
SEMMI KÜLÖMBSÉG!
Ati 1562010-01-11 20:02:01 // 104686
sziasztok cartársak lenne egy kérdésem felétek.
Ma sajna sikerült elintézni a kocsim bal hátulját.És sajna ajtó csere.
Nekem egy 98-as 146-os alfám van és tudnék rá egy Alfa Romeo 146 1.4 boxer 1996-os évjáratúról egy ajtót szerezni rá. Ugye nincs a két évjárat közt semmi külömbség csak az hogy amit tudok szerezni kivül van rajta egy gumicsik. Ezen kivül semmi ugye?
Köszi szépen elöre is a segitségeteket.
Ma sajna sikerült elintézni a kocsim bal hátulját.És sajna ajtó csere.
Nekem egy 98-as 146-os alfám van és tudnék rá egy Alfa Romeo 146 1.4 boxer 1996-os évjáratúról egy ajtót szerezni rá. Ugye nincs a két évjárat közt semmi külömbség csak az hogy amit tudok szerezni kivül van rajta egy gumicsik. Ezen kivül semmi ugye?
Köszi szépen elöre is a segitségeteket.
ÁKOS ROMEO2010-01-11 20:01:49 // 104685
NEKEM 145-ÖN 205/40 R17 VÓLT. DE NEM AJÁNLOM!!
LENGŐKAROKAT FÉLIDŐBEN KIVÉGZI, STB STB STB... MAGYAR UTAK....
LENGŐKAROKAT FÉLIDŐBEN KIVÉGZI, STB STB STB... MAGYAR UTAK....
Ferko2010-01-11 19:56:40 // 104684
Én a 156-ra 17-est akarok.:-)
Ferko2010-01-11 19:55:33 // 104683
Mintha rémlene, hogy valaki feltette a 17-est is. 145-re rámegy az tuti. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2010-01-11 19:53:30 // 104682
Ja...Én a 15-östől is tartok egy kicsit, remélem nem lesz nagyon rázós :-)))
Axl Trans2010-01-11 19:47:10 // 104681
205/45R16-os gummával max. De már az is beleérhet hátul. De a hazai útviszonyok mellett nagy a kockázata a sérülésnek.
Ferko2010-01-11 19:33:53 // 104680
Max 16-os megy rá. Bár lehet, hogy van aki rávarázsolta a 17-est is, de az már nagyon necces.
Coyote2010-01-11 14:55:03 // 104679
Üdv Urak!
146-ra mekkora felni megy fel max. milyen gumi mérettel?
146-ra mekkora felni megy fel max. milyen gumi mérettel?
Bazsa1452010-01-11 09:35:26 // 104678
Ettől féltem hogy le kell bontani az egészet letépni a régit és újat felragasztani....
Föckös2010-01-11 09:34:21 // 104677
sajna le kell szedni, és új kárpit anyagot feltenni, ha maradandót akarsz alkotni...
Bazsa1452010-01-11 09:17:09 // 104676
sziasztok.tetőkárpit ügyben valakinek valami tapasztalta hogy hogyan és mivel lehet vissza ragasztani mert egy két helyen már kezd megereszkedni.
Axl Trans2010-01-11 05:58:35 // 104675
Köcce! Azok a sárvédőszélesítések, meg a relatíve kis átmérőjű kerék, bitangul néz ki! Na meg az utak állapota...
Axl Trans2010-01-10 23:14:06 // 104673
Ez nem az:D
pb_2010-01-10 23:04:34 // 104672
2009re úgy látszik verdát váltottak.D
Mondjuk az 1.6 os motor 16 szeleppel, 1 kicsi érdekes.DD
Mondjuk az 1.6 os motor 16 szeleppel, 1 kicsi érdekes.DD
onager732010-01-10 22:53:41 // 104671
pb_2010-01-10 22:53:06 // 104670
Nézd + a másikat is.)
onager732010-01-10 22:47:13 // 104669
EZ kibebaszottul megy! A végén mennyire örül az ember.
pb_2010-01-10 22:44:50 // 104668
Olyan érzésem volt, mintha 1x, 2x Lindulna keresztbe.
Bagee2010-01-10 22:40:00 // 104667
igen én is pont ezt mondtam magamban! de sajna nem találtam külső videót...
Online tag
0
Vendég0
513
Fórum
Friss topicok
- Giulia
- Zenebutik
- AlfaCity 2025 - július ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Filmek
- Alfa tuning
- Alfa történelem, híres ...
- Alfa reklám
- MiTo
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV