Fórum >> Típusok >> 145-146

csiki2013-04-08 20:35:13 // 131100
Azt gondoltam hogy a 2 nem igazán függ össze. ezt én is 2 külön hiba ként kezeltem.
sajnos elég sok hibával vettem próbálom ezeket megjavítani.
boxer mocit már megtanultam a piros rettenet álltal, de ez még új technika számomra.

Köszi a Technikai oktatást.
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-08 20:30:48 // 131099
nahh és mi a helyzet a géppel háromhengerezés oka megvan?
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-08 20:21:22 // 131098
vannak rosszakaróid? esetleg olyan rosszakaróid akik tudják hogy a hátsó embléma alatt is zár van?
nincsenek külsérelmi nyomok? egyik ismerősömnek akkor lett ilyen a zár amikor el akarták lopni a gépet és beleb*sztak valami vékony csavarhúzót.
ha nincs meg az a sercegős pattogós kis hang,amikor csúsztatod befelé a kulcsot,tudod amikor a cilindereket elnyomkodják a kulcs bordái,ha ez nincs akkor valaki lehet megpiszkálta...
Axl Trans2013-04-08 20:16:24 // 131097
Nem záródik. Akármelyik irányba el tudom fordítani, de fizikai ellenállást nem érzek, és méla csend is van, tehát semmi kattanás vagy ilyesmi.
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-08 20:09:40 // 131096
az a zár amiben a kulcsot elfordítod az sem záródik be? vagy az bezáródik és csak a többi nem?
Axl Trans2013-04-08 20:06:34 // 131095
Nem. Egyszer csak így csinált. Létezik, hogy külön áramkörön van a távirányító meg a zárrudazat? Tehát a távirányító máshonnan küldi neki a testet vagy a pozitívot, most nem tudom melyiket, a rudazat meg egész máshonnan küldené a naftát?
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-08 20:02:34 // 131094
cseréltél zárakat vagy kulcsot? az érdekes hogy ugyanakkor romlik el az összes zár...
Axl Trans2013-04-08 19:59:26 // 131093
Fordul benne a kulcs, oda-vissza csak meg se nyekken. A csomagtartónál is.
csiki2013-04-08 19:57:06 // 131091
Most már értem a működésüket.
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-08 19:52:41 // 131090
éppen azt írja hogy a központi megy még a kívülről manuális nem...
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-08 19:51:54 // 131089
lehet hogy a kulcs nem fordítja el a zárhengert mert az összeakadt vagy kikopott.
az elektronika meg a zárhengertől független a rudazatot mozgatja...
Tocsa2013-04-08 19:43:18 // 131088
Döglött a centrál motor kapcsolórésze vagy megtört a kábele az ajtóátvezető guminál !
Axl Trans2013-04-08 19:38:07 // 131087
Az mitől lehet, hogy a kulcs elfordításakor semmi nem történik egyik zárnál sem, azonban az utólag beszerelt távirányítóval simán lehet nyitni, zárni az autót?
Béci Ɨ|ѯ2013-04-08 12:36:28 // 131086
Az index relé is elromolhat. Bár ahogy írtad a reccsenés is lehetett a baj okozója.
Szunyi2013-04-08 09:47:00 // 131085
Sziasztok!
Amennyiben eddig kihagyott, de most már teljesen megszűnt a jobbra indexelésem lehetősége, akkor minden féle képpen bajuszkapcsoló cserében kell agyalnom?
Télen kezdődött a gondom, amikor téli gumát cseréltünk. Kiszálltam és reflexből kivettem a kulcsot, ezért bekattant a kormányzár. Az egyik kerék viszont rá volt szorulva és úgy kellett leütni. Na ekkor eltört valami a kormánynál és azóta lötyög, de a csak a műanyag rész.
Clone2013-04-08 08:01:26 // 131084
Köszi a tippet! Utána nézek :D
HaNGyA2013-04-07 22:05:40 // 131083
Szia Mindenki!

Clone cartárs!
A Te dadogási problémád a gázpedál jeladó potmétere vagy a kis villanymotorja lesz.
Óvatosan szétszed, kipucol, kontaktspray és miazmás.
Remélhetőleg megoldódik a gond.
Ha nem, sajna csere...
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-07 22:03:07 // 131082
de abban biztos lehetsz hogy a három hengerezés az nem ettől van,az vagy csúcs,vagy anyaghiány...
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-07 22:02:10 // 131081
az egyik az automata dúsító(KSB),ez 60-ig el van zárva,ezáltal nő a háznyomás,amitől nől az előtöltés,60 fok után kinyit visszaáll a normál üzemi háznyomás visszaáll a normál előtöltés. a másik szelep fordítva működik 60-ig nyitva van,aztán elzár.azt most nem vágom minek nevezik,de a kettőnek köze van egymáshoz,azért működnek egyszerre és fordítva.meg már késő is van és nem fog az agyam:D
csiki2013-04-07 21:37:00 // 131080
A szűrőket mikor megvettem 2-3000 Km-rel ezelőtt cseréltem, de ez sem kizárható.
megvannak a szelepek :) csak eddig nem láttam. De ha ez az automata dúsító akkor nem 60 foknál kapcsol le? vagy fordítva van bekötve és akkor zárja a szelepet?
A héten úgy is kiderítem hogy jók-e.
pb_2013-04-07 21:35:48 // 131079
Ok.)
Béci Ɨ|ѯ2013-04-07 21:23:14 // 131078
195/45 r16, vagy esetleg 205/40r16.
István0022013-04-07 21:03:34 // 131077
Azzal a hifit tudom bekapcsolni kulcs nélkül. De így designsesebb :)
Inez2013-04-07 20:45:51 // 131076
Köszönöm. Akkor inkább a 205/50 vagy a 205/45 ?
Te mit ajánlanál?
BalintDkny2013-04-07 20:33:31 // 131075
Elég jó lett! A piros kapcsoló mit tud? :)
mreni2013-04-07 20:28:49 // 131074
nem,túl magas
Inez2013-04-07 20:27:22 // 131073
Uraim!

Tud -e valaki felvilágosítást adni, hogy a gyári méretű QV alá befér -e a 16-os ET35 Zender Lemans 205/55 r16 gumikkal?
István0022013-04-07 16:35:59 // 131072
Ülésfűtés, ha mondom, ülésfűtés
krecsi2013-04-07 15:52:41 // 131071
Már meg van a hiba. Trafó lesz a ludas. Most már totál megadta magát. Csak eddig átverős volt azzal, hogy hol működött hol nem
BalintDkny2013-04-06 18:58:06 // 131070
Hát, a kis téglalap ott van ugyan úgy, csak üres
pb_2013-04-06 18:51:46 // 131069
Melyik henger?
pb_2013-04-06 18:50:50 // 131068
Normális.
téglaci2013-04-06 14:43:17 // 131067
nagyon köszönöm
Axl Trans2013-04-06 14:15:18 // 131066
Gond nélkül elfér.
téglaci2013-04-06 14:04:31 // 131065
Most van mind a kettő és Te jól írtad!146-ra kérdeztem!!!A 156-ot el szeretném adni.
Xixo2013-04-06 13:56:28 // 131064
Jah, hogy neked 56osod van!?! :) Mert én 45re írtam...
téglaci2013-04-06 13:44:19 // 131063
köszi , figyelem még hátha valakinek van véleménye.szerintem is elfér , de azért megerősítésre várok:)
Xixo2013-04-06 13:36:49 // 131062
(a két gumi között meg nincs 1cm se, de /65ösöm még nem volt)
Xixo2013-04-06 13:17:12 // 131061
Szerintem igen. Nekem volt fent 5x14et48, most pedig 6,5x14et45,5 van. A tiéd inkább az előbbivel hasonló méretű.
Jorjie2013-04-06 13:12:45 // 131060
Olyat nézz meg, hogy fékrásegítő vákumcsöve azon a szívócsonkon van-e. Ha igen nézd meg, nem szív e falsot a szívócsonknál, vagy valahol.
téglaci2013-04-06 13:01:38 // 131059
Sziasztok!
146 ra 5,5Jx14H2-43 alu felnire raknám a 185/65R14 112Y TL Pirelli3000 nyári gumit.Szerintetek elfér??a gyári méretnél egy picit nagyobb!
Clone2013-04-05 21:05:16 // 131058
Én is találkoztam már dadogással, de csak elvétve indításkor, és addig tart amíg meg nem mozdítom a gázt. Sajnos nem tudtam mivel összekötni, hibakódot sem dobott ki.
danikab622013-04-05 19:21:25 // 131057
Nekem is produkál hidegen dadogást, de én azt figyeltem meg, hogy az időjárással és benzinnel van összefüggésben, a benzin tényezőt kizártam,már csak egy helyen tankolok.
Időjárás: télen amikor hideg volt, az automata szívató megnövelte az alapjáratot ~1500-ra és jó darabig nem is csökkent vissza. Mostanában ez a párás idő meg nem is túl hideg viszont picit megbolondítja, beindítom, kb 10 másodpercig viszonylag megemelt fordulattal jár minden henger, és utána ahogy csökkentené a ford.számot, akkor kezd dadogni és nem tudja eldönteni, hogy akkor most emeljen vagy sem, melegen már tökéletes jár a motor.
Várom a jobb időt, ha akkor sem javul, beleásom magam a dologba, de ha vannak tapasztalatok akkor szívesen meghallgatom :)
DieselManiaco(NagyVad)2013-04-05 19:13:33 // 131056
át kéne nézni az üzemanyag rendszert,szűrő csövek,ilyesmi,de ez a néha három henger leginkább csúcs lesz. A TD Cat verzió mindegy,csak egy katalizátor van benne ha még megvan. A dúsító része pedig ha áramot adsz neki és kattan,akkor jók a szelepek,elvileg ha a hűtővíz eléri a 60C-ot akkor kapnak áramot.Ha akkor nem kapnak áramot akkor szar a gomba.
krecsi2013-04-05 19:11:23 // 131055
Nekem is így kezdte. Hideg motornál néha-néha. Most meg már totál megadta magát.
Martika832013-04-05 18:58:04 // 131054
Nekem meg pont az ellenkezője van. Hideg indításnál felpörög 2000-re egyből és csak 10-15 másodperc múlva csökken le fokozatosan 1000-re. :-s
Kau2013-04-05 18:57:09 // 131053
Jó lenne erre rájönni. Mostanában nekem is előjön hideg motornál. Egyre sűrűbben :/
Andyka2013-04-05 18:35:49 // 131052
Hali! Ugyanilyesmi van nekem is.
Annyi a különbség, hogy nekem mikor hideg, akkor dadog eszméletlenül, a befulladás határán. Annyira dadog a boxi, hogy ahogy a gáznál tartom a lábam, a gázpedált rázza a kocsi. Amikor már meleg, nincs vele gondom nekem.
krecsi2013-04-05 18:25:14 // 131051
Ma volt időm szerelni, aztán sikerült jobban feltérképezni a dolgokat. Tehát néha nem megy egy henger, néha meg elindul. Hidegen is és melegen is. Már meg van az is, hogy melyik az. Mikor beráz alapjáraton, akkor leszedem a kábelt arról a hengerről, akkor semmi változás, vagyis nem megy, viszont mikor visszadugom, akkor beindul egy időre, kisimul az alapjárat, majd kb. 10 másodperc után ismét nem megy az a henger. És akkor így megy váltakozva hogy hol jó, hol nem. De mikor visszadugom, akkor minden esetben beindul egy kis időre A gyertya szép, de ettől függetlenül kicseréltem és ugyanúgy csinálja. A kábel ad le szikrát, de felcseréltem és ugyan ez a henger szar. Benzint kap, már az injektort is megcseréltem. Gyorsulni gyorsul, de csak magas fordulaton akar 90 fölé menni. Kompresszió jó. Ötlet?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak