wow.
Köszi! Ahogy nézem még kell egy audió kábel hozzá.
Barni1472016-02-05 18:45:34 // 55532
Skorpiócicamica2016-02-05 17:38:30 // 55531
http://www.metroman.hu/product/Autoradio-hangszoro-beepitokeret-antenna-aux-in-iso-csatlakozo/-Aux-bemenet-MP3-csatlakozo-auto-radiohoz/MP3-4105-autos-beepitheto-mp3-lejatszo
Barni1472016-02-05 09:16:21 // 55530
Mennyibe került? Hol vetted? Mi a neve? :)
Skorpiócicamica2016-02-05 08:26:41 // 55529
Csabo222016-02-04 18:45:55 // 55528
Xixo2016-02-03 16:12:45 // 55527
Tényleg? :)
Szorri, megtévesztett, hogy nincs rajta rendszám és a friss vizsga, ez általában a külföldről behozottaknál szokott így lenni.
Szorri, megtévesztett, hogy nincs rajta rendszám és a friss vizsga, ez általában a külföldről behozottaknál szokott így lenni.
Csabo222016-02-03 11:06:15 // 55526
A dizelem is külföldiából van, mint bármelyik 147-es, ugyanis olaszországban gyártják őket. Nemtom ezzel tisztában vagy-e? :)
Amúgy itthon vettem mind2-t...
Amúgy itthon vettem mind2-t...
Tommi2016-02-03 10:37:35 // 55525
Köszi, néztem a Trencsikéket, de nincs náluk sem, nekik is csak a "sima" van :( Mást is kerestem náluk, az volt és problémamentesen megoldva, de a fejegységnél elakadt a dolog :)
Egyébként meg rengetegen dícsérték őket és lehet, hogy jó kínálat és jó áron van náluk, de a kommunikáció, ügyintézés és az ügyfélhez hozzáállás vonalon még lenne mit erősíteniük...
Egyébként meg rengetegen dícsérték őket és lehet, hogy jó kínálat és jó áron van náluk, de a kommunikáció, ügyintézés és az ügyfélhez hozzáállás vonalon még lenne mit erősíteniük...
Vasutas2016-02-03 08:21:35 // 55524
Értem!
A 600as használthoz csak annyit, hogy én 800ért akartam 147est venni (2.0TS) minél több extrával, de nem igazán találtam a Magyar piacon, csak olyat amire még 200at rá kellett volna költeni alaphangon. És ha ráköltöm akkor is még egy régebbi típusba ülök, amin vannak dolgok, amit nem tud az ember gyárias állapotra visszahozni, vagy legalábbis nagyon sok pénzbe kerülne... Így 1.1M-ért vettem a FL 147est. De legalább boldogan ülök bele, mert jó érzés ránézni kívül-belül.
Persze ez is szubjektív, kinek mi a fontos...
A 600as használthoz csak annyit, hogy én 800ért akartam 147est venni (2.0TS) minél több extrával, de nem igazán találtam a Magyar piacon, csak olyat amire még 200at rá kellett volna költeni alaphangon. És ha ráköltöm akkor is még egy régebbi típusba ülök, amin vannak dolgok, amit nem tud az ember gyárias állapotra visszahozni, vagy legalábbis nagyon sok pénzbe kerülne... Így 1.1M-ért vettem a FL 147est. De legalább boldogan ülök bele, mert jó érzés ránézni kívül-belül.
Persze ez is szubjektív, kinek mi a fontos...
Coyote2016-02-03 05:28:28 // 55523
Sziasztok. Köszönöm a segítséget és az infokat. Továbbítom aztán meg látjuk mi lesz belőle.
Üdv mindenkinek, sziasztok.
Üdv mindenkinek, sziasztok.
Xixo2016-02-02 21:25:46 // 55522
Mert ezért hozta külföldiából. ;)
noxvill2016-02-02 19:45:49 // 55521
Na igen :) én is úgy vagyok vele hogy csak azt cserélek amit nagyon fontos.
Csabo222016-02-02 19:39:31 // 55520
Sajnos igy mennek ezek, és bizonyitják egy olcsóbb járgány vásárlásával kapcsolatos kockázatokat. Azért irtam, h ha van a javitásra ennyi, akkor meg lehet venni az olcsóbbat is. Ha 600 a plafon akkor elég rizikós.
Szeretem én is a kocsimat, de azért vannak összeghatárok amit nem lépek át, mert nem ésszerű.
Régebben mondtam, h inkább eliszom az összeget, mint foltozzam a kocsit :)
Szeretem én is a kocsimat, de azért vannak összeghatárok amit nem lépek át, mert nem ésszerű.
Régebben mondtam, h inkább eliszom az összeget, mint foltozzam a kocsit :)
noxvill2016-02-02 19:32:18 // 55519
Hát igen egy új turbó 145 ezer be kerül, Turborail márkájú, a hűtőt 35 ért vettem, a termosztátot 25 ért.
GIRInd2016-02-02 18:57:56 // 55518
Én 600-ért adtam el novemberben a 2001-es 1.6TS eco-mat. Magyar, 2. tul, ismert előélet. Nem mondom, hogy nem volt mit rákölteni a következő tulajnak, viszont azt sem gondolom, hogy több pénzébe kerül majd a fenntartása, mint nekem került az azt megelőző közel hat évben, amíg nálam volt. Szerintem nem reménytelen egy normális darabot kifogni, viszont olcsó móka igy sem-úgy sem lesz.
Csabo222016-02-02 18:48:46 // 55517
A termosztát és vezérlés az nyilván betudható kopó alkatrésznek. A hűtő már nem annyira. 180-nál turbó felújitás? hmm. na az nem 20 ft lesz.
Egy hűtő csere sem pár fillér, mert nem 1szerű csak azt kiszedni és az újat berakni. De ha vesz vki 600ért 1 olyat aminek gatya a futóműve, akkor simán kigurulhat a perselyből jópár 10 ropis. a többiról felesleges is szólni, mert soha véget nem érő listákba botlunk.
Egy korrekt piacon nem véletlen kerül egy normális autó annyiba, amennyi.
Ezt csak azért mondtam, mert szoktam külföldről hozni, és mikor felhivom a tulajt enged az árból, de ha utána el is megyek a kocsiért ott már csak aprót enged már. Viszonylag részletesen el is mondja telefonon a kocsi valós állapotát, és tisztában van azzal mennyit is ér. Abdulokkal és szasákkal még nem foglalkoztam, úgyh erről nem tudok nyilatkozni :)
Egy hűtő csere sem pár fillér, mert nem 1szerű csak azt kiszedni és az újat berakni. De ha vesz vki 600ért 1 olyat aminek gatya a futóműve, akkor simán kigurulhat a perselyből jópár 10 ropis. a többiról felesleges is szólni, mert soha véget nem érő listákba botlunk.
Egy korrekt piacon nem véletlen kerül egy normális autó annyiba, amennyi.
Ezt csak azért mondtam, mert szoktam külföldről hozni, és mikor felhivom a tulajt enged az árból, de ha utána el is megyek a kocsiért ott már csak aprót enged már. Viszonylag részletesen el is mondja telefonon a kocsi valós állapotát, és tisztában van azzal mennyit is ér. Abdulokkal és szasákkal még nem foglalkoztam, úgyh erről nem tudok nyilatkozni :)
noxvill2016-02-02 18:34:34 // 55516
Én Augusztusba vettem az enyémet 650 ért 1.9 JTD 2002 es évjárat,
és költök rá folyamatosan, ez látszik is a blogomon, és fog is, jelenleg is szervízbe van Szamosiék-nál , első hűtő csere mert ki lyukadt, termosztát csere mert egyfolytában nyitva van, aztán majd lesz vezérlés csere is, mondjuk azt minden használt autó vétele után kell, utána még a turbót is cserélni kell meg még pár apróság, de amúgy jó az autó, 180 ezer kilométert ment már és iszonyatos ereje van. Hiába kell költeni rá akkor is imádom :)
Szerintem bármilyen kocsit is veszel előbb vagy utóbb költeni kell rá.
és költök rá folyamatosan, ez látszik is a blogomon, és fog is, jelenleg is szervízbe van Szamosiék-nál , első hűtő csere mert ki lyukadt, termosztát csere mert egyfolytában nyitva van, aztán majd lesz vezérlés csere is, mondjuk azt minden használt autó vétele után kell, utána még a turbót is cserélni kell meg még pár apróság, de amúgy jó az autó, 180 ezer kilométert ment már és iszonyatos ereje van. Hiába kell költeni rá akkor is imádom :)
Szerintem bármilyen kocsit is veszel előbb vagy utóbb költeni kell rá.
Csabo222016-02-02 17:52:04 // 55515
Mert a dizelt használom, és azzal vannak terveim.
Nagy vágyam volt a 2.0 TS anno, csak mivel 1-2 darab volt eladó 2006ban mikor az első 147-et vettem - azok is selespeed-del - igy maradt az 1.6.
Nagy vágyam volt a 2.0 TS anno, csak mivel 1-2 darab volt eladó 2006ban mikor az első 147-et vettem - azok is selespeed-del - igy maradt az 1.6.
Alfa GT-Csaba2016-02-02 17:50:23 // 55514
Tatán Trencsiknél van kóddal 25 ért általában.
Csabo222016-02-02 17:46:49 // 55513
Ciao
Sztem 600ért max olyat kap aminek lóg keze-lába. Tele van a hahu import darabokkal, főleg az osztrákokkal amik sajna eléggé rozsdásak, nem beszélve arról, h szegényeknek elég kevés fogalmuk van az autó karbantartásról. akadnak persze kivételek amik szépen karban vannak tartva, ki kell az olyat fogni.
Akár benzinest, akár dizelt is akar venni, azt javaslom 150, max 160 ezer km fölött ne vegyen, csak ha van még kéznél legalább 2-300 ezer ft-ja olyan javitásokra, amikre 160 fölött már számitani kell.
Szóval ha 600 a plafon akkor ne vegyen 147-et sztem, mert elég jókora esély van rá, h lesz bőven köpködés rá.
Sztem 600ért max olyat kap aminek lóg keze-lába. Tele van a hahu import darabokkal, főleg az osztrákokkal amik sajna eléggé rozsdásak, nem beszélve arról, h szegényeknek elég kevés fogalmuk van az autó karbantartásról. akadnak persze kivételek amik szépen karban vannak tartva, ki kell az olyat fogni.
Akár benzinest, akár dizelt is akar venni, azt javaslom 150, max 160 ezer km fölött ne vegyen, csak ha van még kéznél legalább 2-300 ezer ft-ja olyan javitásokra, amikre 160 fölött már számitani kell.
Szóval ha 600 a plafon akkor ne vegyen 147-et sztem, mert elég jókora esély van rá, h lesz bőven köpködés rá.
Vasutas2016-02-02 17:08:58 // 55512
Itt árulja Csabo. Egy kicsit locsolja meg a 600at és vegye meg azt. Megbízható eladótól.
Coyote2016-02-02 16:14:15 // 55511
Sziasztok. Egy ismerősöm szeretne venni egy 147-est.
Van rá 600 ezer forintja. Tudtok esetleg ajánlani neki egy megbízható darabot?
esetleg van köztünk valaki aki szeretné él adni?
elérhetőségem a falamon.
köszönöm szépen, sziasztok.
Van rá 600 ezer forintja. Tudtok esetleg ajánlani neki egy megbízható darabot?
esetleg van köztünk valaki aki szeretné él adni?
elérhetőségem a falamon.
köszönöm szépen, sziasztok.
Tommi2016-02-02 12:38:38 // 55510
Sziasztok!
Egy kis segítséget szeretnék kérni:
A feleségem faceliftes 147-esébe keresünk gyári, mp3 lejátszós fejegységet. Érdeklődtem már bontóknál erre-arra, de csak "simák" voltak, mp3-ast nem találtam. Ha valakinek van felesleges darabja, vagy tudja honnan szerezhetnék be, az kérem ne tartsa magában és jelezze privátban :)
Egy kis segítséget szeretnék kérni:
A feleségem faceliftes 147-esébe keresünk gyári, mp3 lejátszós fejegységet. Érdeklődtem már bontóknál erre-arra, de csak "simák" voltak, mp3-ast nem találtam. Ha valakinek van felesleges darabja, vagy tudja honnan szerezhetnék be, az kérem ne tartsa magában és jelezze privátban :)
Csabo222016-02-01 22:27:32 // 55508
Eladó a benzines 147-em.
2.0 TS 150 lóerő. Bent áll a garázsban és már szeretne kint szaladgálni :)
link
Pazar hangja van
2.0 TS 150 lóerő. Bent áll a garázsban és már szeretne kint szaladgálni :)
link
Pazar hangja van
Sheppa2016-02-01 14:04:39 // 55507
Sziasztok!
A hűséges Alfa 147-em pár napja az alábbi tüneteket produkálja:
2000-es fordulatszám alatt gyakran padlogázra is alig gyorsul onnantol meglódul.
Ez gyakran jelentkezik elindulásnál is. Ami emelkedőn elég kellemetlen tud lenni ha nem pörgetem fel rendesen padlogáznál is leesik a fordulatszám.
Eltömődött EGR szelepre gondolok vagy rossz minőségű gázolajra?!
Ha vannak ötletek köszi a válaszokat!
A hűséges Alfa 147-em pár napja az alábbi tüneteket produkálja:
2000-es fordulatszám alatt gyakran padlogázra is alig gyorsul onnantol meglódul.
Ez gyakran jelentkezik elindulásnál is. Ami emelkedőn elég kellemetlen tud lenni ha nem pörgetem fel rendesen padlogáznál is leesik a fordulatszám.
Eltömődött EGR szelepre gondolok vagy rossz minőségű gázolajra?!
Ha vannak ötletek köszi a válaszokat!
Norci2016-02-01 11:09:19 // 55506
Mindenféleképp majd panel próba lesz.
Vasutas2016-01-31 22:18:57 // 55505
Kiszedtem, nem nagy valami.
Csabo222016-01-31 20:16:02 // 55504
Ha a világitása műxik, akkor kap áramot a panel, szóval nagy eséllyel az lesz a ludas. Előfordulhat, h a mikrokapcsolók kakiltak be, de én nem nyomozgatnék hogyan tovább, bepróbálnék egy másik panelt. Ha egy drágább alkatrészről lenne szó talán lenne értelme forrasztgatni és méregetni.
kispeterz2016-01-31 19:36:42 // 55503
Kiszedted a helyéről, vagy az ajtón csináltad?
Norci2016-01-31 19:29:38 // 55502
Kiszedtem a helyéről az emelőegységet,persze a kis feszítő lemezke bepottyant az ajtóba. Miért is ne!! De sikerült 1 dróttal kihorgászni. Szóval,a gombom nem lötyög,nem feszül. Pont úgy mozog mint a bal oldali ajtón a két gomb. Nem láttam rajta semmi hibát,törést,szakadást. A megvilágító led is világít. Sajna ennyi.
Csabo222016-01-31 13:31:11 // 55501
Valószinűleg. De majd útközben eldől.
kispeterz2016-01-31 07:34:40 // 55500
Köszi, akkor még várok vele tavaszig! :)
Csabo222016-01-30 18:26:01 // 55498
Köszi.
Odébb van még sajna a kezdet, mert 1 hónap mire megjönnek az alkatrészek. Legalább akkor már nem fog lefagyni a kezem mire leszedem a lökháritót :)
Odébb van még sajna a kezdet, mert 1 hónap mire megjönnek az alkatrészek. Legalább akkor már nem fog lefagyni a kezem mire leszedem a lökháritót :)
Vasutas2016-01-30 18:21:03 // 55497
Egyszer szedtem szét ragasztott lámpát. A hárombetűs bajor márka volt, csak azért nem vertem szét idegemben, mert bontottan is 100.000ft volt.
Kitartást Csabo, sok sikert!😆
Kitartást Csabo, sok sikert!😆
Csabo222016-01-30 18:13:50 // 55496
Nálam a köv projekt a xenon lesz. ahhoz kell majd türelem csak igazán :)
Vasutas2016-01-30 17:47:14 // 55495
Na hasonlót csináltam ma én is! Az ASR kapcsolóm ragadt be és nem kapcsolt, hát kipattintottam a helyéről, majd szétszedtem a kapcsolót, gumis a kapcsoló egy nyáklapon, (mint egy távirányító) féktisztító sprayvel befúj, kifújtam belőle majd összerakásnál egy kis WD40et fújtam a gomb oldalára mert a házban nehezen mozgott. Tökéletes lett.
Igaz hogy az ablakemelő az mikrokapcsolós, de egy takarítás, kenés hátha segít. Annyi apróságot meg lehet csinálni, csak türelem kell hozzá.
Igaz hogy az ablakemelő az mikrokapcsolós, de egy takarítás, kenés hátha segít. Annyi apróságot meg lehet csinálni, csak türelem kell hozzá.
Vasutas2016-01-30 17:41:49 // 55494
Jó az OFF is. A blogomban vannak fotók. Egyszerűbb dolgozni vele.
Csabo222016-01-30 16:05:01 // 55493
A kis gomb feszesen áll benne? ha nem, akkor az lehet a baj, vagy a gomb alatt található kis fehér műanyag stift ami magát a mikorkapcsolót nyomkodja. ha mind2 jó, akkor komolyabb a probléma.
Csabo222016-01-30 16:03:06 // 55492
Hali
Bal oldalon 1 csavar eltávolitása után meg kell fesziteni felfelé és kihúzni, jobb oldalon csak pajszerolni. Asszem az oldalain van 2-2 és 1-1 laprugó amikkel a kárpitba van pattintva.
Én a fedőlapokat is levettem, úgy szebben meg lehet csinálni, aztán 1 éjszakára befújtam műszerfal ápolóval és igy nem fakult meg.
Melegben fogj hozzá mert úgy nehezebb eltörni/repeszteni a műanyagot
Bal oldalon 1 csavar eltávolitása után meg kell fesziteni felfelé és kihúzni, jobb oldalon csak pajszerolni. Asszem az oldalain van 2-2 és 1-1 laprugó amikkel a kárpitba van pattintva.
Én a fedőlapokat is levettem, úgy szebben meg lehet csinálni, aztán 1 éjszakára befújtam műszerfal ápolóval és igy nem fakult meg.
Melegben fogj hozzá mert úgy nehezebb eltörni/repeszteni a műanyagot
kispeterz2016-01-30 15:19:17 // 55491
Sziasztok!
A körömlakkos módszerrel tisztítanám az ajtóbehúzókat, illetve az ablakemelők elemeit. Utóbbit hogyan lehet kivenni?
A körömlakkos módszerrel tisztítanám az ajtóbehúzókat, illetve az ablakemelők elemeit. Utóbbit hogyan lehet kivenni?
Norci2016-01-30 14:47:59 // 55490
Sziasztok! A jobb oldali ablak emelőm nem műkszik a gombjával,és ha próbálkozok még meg sem csippant hogy akarja. A sofőr oldalon tökéletesen lehet fel-le mozgatni. Esetleg tudná valaki hogy mit kellene megnézni rajta,hátha megtudnám orvosolni.
Vasutas2016-01-30 09:14:33 // 55489
Utólag nem lehet szerkeszteni a hozzászólást??
Talán így már működik a link...
http://www.youtube/hsNgIkpVaUM
Talán így már működik a link...
http://www.youtube/hsNgIkpVaUM
Vasutas2016-01-30 09:11:24 // 55488
Egy kis érdekesség:
https://youtu.be/hsNgIkpVaUM
https://youtu.be/hsNgIkpVaUM
Ferkó2016-01-29 20:33:35 // 55487
Sziasztok ! 147 en hogy lehet a szervíz manuált nullázni ??? Segítséget megköszönöm !
Vasutas2016-01-28 16:39:37 // 55486
Ciao!
Apropó ülések. Szükségem lenne a sofőr oldali ülésben található, az alábbi képeken látható műanyag fülre, ami az ülés döntését hivatott kiszolgálni a Coupe Alfa 147-esben, vagy a GT-ben.
Ha van valakinek esetleg olyan ülés amiben benne van, vagy csak magában a műanyag, akkor írjon egy hsz.-t legyen szíves.
Köszönöm előre is!
Apropó ülések. Szükségem lenne a sofőr oldali ülésben található, az alábbi képeken látható műanyag fülre, ami az ülés döntését hivatott kiszolgálni a Coupe Alfa 147-esben, vagy a GT-ben.
Ha van valakinek esetleg olyan ülés amiben benne van, vagy csak magában a műanyag, akkor írjon egy hsz.-t legyen szíves.
Köszönöm előre is!
Juszuf1472016-01-28 13:29:14 // 55485
Sziasztok!
Érdeklődni szeretnék bőrkormány és bőrbelső után.
Csak olyan érdekelne ami hibátlan állapotban van.
Bőrbelső fekete vagy piros színben érdekelne.
Kormány lehet multi vagy sima is , légzsák rész nem feltétlenül szükséges.
Van esetleg valakinek eladó?
Érdeklődni szeretnék bőrkormány és bőrbelső után.
Csak olyan érdekelne ami hibátlan állapotban van.
Bőrbelső fekete vagy piros színben érdekelne.
Kormány lehet multi vagy sima is , légzsák rész nem feltétlenül szükséges.
Van esetleg valakinek eladó?
Public Enemy2016-01-28 09:10:56 // 55484
Szia!
Vidd el korrekt futóműveshez a kocsit, ott megmondják.
Axiál csukló lesz szerintem, de látatlanban kár tippelni.
Üdv
Vidd el korrekt futóműveshez a kocsit, ott megmondják.
Axiál csukló lesz szerintem, de látatlanban kár tippelni.
Üdv
Csabo222016-01-27 22:52:27 // 55483
Olajat mondjuk meg lehet nézni, sőt néha érdemes is ellenőrizni, de ha nem lenne benne olaj akkor inkább nehéz lenne tekerni a kormányt. A szivattyú nem szokott tönkremenni, és a kormánymű is elég ritkán. De persze láttunk már nyuszit fűben :)
Sajna igy felesleges is látatlanba találgatni, el kell vinni szakihoz. Mondjuk lehetőleg olyanhoz, aki nem akarja még a jövő hetet is kicseréltetni egy nüansznyi probléma megoldásához.
Én amúgy vmelyik lengőkar gömbfejére tippelnék, h kuka.
Sajna igy felesleges is látatlanba találgatni, el kell vinni szakihoz. Mondjuk lehetőleg olyanhoz, aki nem akarja még a jövő hetet is kicseréltetni egy nüansznyi probléma megoldásához.
Én amúgy vmelyik lengőkar gömbfejére tippelnék, h kuka.