Fórum >> Típusok >> 155

alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-30 13:09:43 // 90034
Ma elmentünk pezsgőt venni.Jó idő van,nincs hideg,de a bal 2-es az istenért nem akar kinyilni.Most megfenyegettem,ha nem viselkedik lecserélem 64-re.
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-30 13:08:25 // 90033
Az jó lesz,egy kis bütykölni való.
afri2009-12-30 11:16:34 // 90032
aajh, én is tegnap pucoltam le a kocsit, csilli-villi kívül-belül, délután elmentem vele fotózásra egy nagyon szép tájra, viszont mire odaértünk, már a nap se sütött!!! :-(((
úgy gondoltam, majd ma visszamegyek, de reggel az ablakon kinézvén rögtön sírásra állt a kedvem!!!! :-(((( kibb@szott genya idő!!!! :-S
... esne sok hó és hideg lenne, vagy ne esne semmi és hétágra sütne a napocska!!!
de ettől a latyakos semmirevaló időtől nincsrosszabb!!!
Abarth2009-12-30 11:02:21 // 90031
Én most örülök, faterom akar egy hobbi 155öt magának, azon lesz mit csinálni :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-30 09:59:51 // 90030
Már alig várom a nagy tavaszi javitgatásokat,kipuff csere,ajtó csere,fényezés,silentek,futómű.
Abarth2009-12-30 09:19:21 // 90029
Én még lemosattam vasárnap :P Sőt le is waxoltattam! :PP Nem lennék most ennyire boldog, ha mondjuk ilyen dzsúzban menni is kellene vele. :D Ki kell bírni a következő jó időig :(
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-30 09:08:18 // 90028
Milyen jó ,hogy nem mostam le tegnap:-))Most dühönghetnék.
Buksi2009-12-29 21:53:58 // 90027
Nagyon megy az az 1.8-as! ;-)))
Buksi2009-12-29 21:53:38 // 90026
Köcce! :-)
Ilyen nekem is van! ;-)))

Mirkó2009-12-29 21:49:35 // 90025
http://www.youtube.com/watch?v=0UNUs2tiOys ezt meg Buci "eAtis" barátomnak küldöm.
Mirkó2009-12-29 21:47:35 // 90024
Buksi csak neked!
Buksi2009-12-29 21:28:49 // 90023
Nem semmi mutatvány! Még jó, hogy ilyen helyen dolgozol! ;-)))
Buksi2009-12-29 21:23:58 // 90022
És ezért nem tudsz betenni rendesen egy plussz tartályt! :-)))
Longman2009-12-29 21:23:22 // 90021
Ahogy nézegettem nekem pepita lesz valszeg a 155 egy jódarabig..
Ugyanis tavaszra szét kell majd sajnos borítani a hátulját, mert nagyon kezd szerintem a lemezek alatt korrodálni. Ha meg már szétszedem akkor inkább a széles elemeket fogom visszatenni, festésre viszont nem lesz lé.. :S
Longman2009-12-29 21:18:25 // 90020
Egyszerűbb volt, mint egy gyertyacsere. :)

Höhö, nekem még ahhoz is a hátsó hengerfej felől le kell szednem mindent, szívócsonkot meg ami rajta van.. :)
Bírtam mikor az egyik hátsó gyújtótrafóm szart be, és nem jöttem rá. Volt hogy egymás után x szedtem szét. Mindennel együtt fél óra volt a rekord.. :)
Longman2009-12-29 21:14:53 // 90019
Persze eztán jött a feketeleves (ez kicsit hosszú lesz):
gondoltam kutakodok már egy kicsit ebben rángatózós, fordulat ingadozás témában.
Mert még az olajcsere előtt ahogy járattam alapjáraton magától elkezdte a rángatózást.
Szűkítettem a lehetséges hibaokokat a nyomásszabályzóra és az alapjáratira, ill. az ezekhez kapcsolódó csövekre. (volt ott egy mérnök Úr is, pont az Audiján cseréltek olajat, nézegette az autómat, és ő is ezt a 2 okot mondta rögtön)
Kicseréltem hát a szívócsonk és a nyomásszabályzó közti vákumcsövet. Nem lett az igazi még azután most sem, de jobb lett mint volt. Megigazítottam a párologtató szelep és a szívócsonk közti csövet is.
Erre beindítom, és azonnal kezdte a szarakodást, meg sem állt, 1100-2200 között izgatta magát.. Na mondom fasza, de mivel folyamatosan csinálja, így hiába mozgattam a csöveket nem tudtam egyértelműen kiszűrni hogy amiatt csinálja-e vagy sem.
Elkezdtem már hát az összes csövet átnézegetni és érdekes felfedezést tettem: a szívócsőről az alapjáratira menő csövet ha összenyomom, az összenyomás mértékétől függően stabilizálja az adott fordulaton az alapjáratot. És ne kicsit érezni benne a nyomást sem, és a sziszegés is onnan jön, de nem azért mert ereszt, hanem mert ekkora nyomás van benne. Nem tudom hogy ez normális szerintetek?
Nocsak , lehet valami szűkítő kellene bele, ami hiányzik esetleg? Applikáltam bele egy rögtönzött szűkítőt, de pár másodperc után megszokta, és folytatta a produkcióját.. :S
Na mindegy szarakodtam még vele egy ideig, persze mindig csak egyre rosszabb lett, a leállítások után nem akart elsőre beindulni, ahogy szokta, mint mikor a karbis autó megszívja magát, sőt olyan is volt hogy padlógázra "leröfögött"
Azért még megrángattam magát az alapjáratit is, és bizonyos mozgásokra abbahagyta a jelenséget. Na fasza, mert a rögzítésével már sokat szoptam.. És most megint ez a hiba? Nem hittem benne, mert körül is volt masszázva meg minden, de azért szétszedtem és újratömítettem, és a felfogató bilincsén is alakítottam hogy szorosabban fogja.
Első indításra ezután teljesen stabil volt az alapjárat, már azt hittem OK, de mikor megmozdult az autó újrakezdte persze.. Nem tudom azért, mert a massza még nem kötött meg vagy ilyesmi, de végig hazaúton ezt csinálta.
Szóval sokra nem jutottam, de az biztos hogy errefelé kell keresni a hibát!
Csak má baromira unom.. :S

De legalább a leengedett olajomra azt mondták a szerelő kollégák hogy nagyon szép színű, biztos hogy hibátlan a motor! :)
cac2009-12-29 21:09:09 // 90018
Én csak bemásztam alá, (tán egy 17-es vilással) lekaptam a leeresztő csavart, leengedtem a fáradt olajat - mellyel később jól befűtöttem. Az olajszűrőt is kényelmesen, kézzel le tudtam csavarni. :P
Egyszerűbb volt, mint egy gyertyacsere. :)
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2009-12-29 21:03:54 // 90017
Bakker,7,5 liter???Az kegyetlen.
Longman2009-12-29 20:46:55 // 90016
Nah, ma túl voltam az olajcserén, de ezen az autón az sem gyerekjáték..
1. Ahogy kijött a leeresztő csavar, a 7,5 L olaj szinte kirobbant az autóból, kb. 1,5m-re sugárban, ekkora nyomásra nem voltam felkészülve, persze minden tiszta olaj lett, magamat is beleértve.
2. Mivel a teknő picit előre felé lejt külön meg kell emelni az elejét az autónak amíg kifolyik belőle rendesen.
3. Az olajszűrő lehetetlen helyen van, ugyan a letekeréshez hozzáfértem, kivenni viszont csak úgy lehet ha leszedem az olajhűtő felé menő olajvezetéket is.
És most képekben:
A fekete vonalig "lőtt" el az olaj:

A dupla emelés így könnyű:

Ennyi helyen kell felnyúlni, és itt már hiányzik az útban lévő olajcső:

Itt talán jobban látszik a szűrő felfogatása is, persze az olajcső itt sincs fent:

Sorakozó, 7,5L-t iszik meg a "drága":
atesssz2009-12-29 19:07:44 // 90015
az enyémben minden van :)))))
Buksi2009-12-29 18:43:38 // 90014
Ja tényleg a cooler! Nem is gondoltam, hogy a tiedben is van olajhűtő! :-)
atesssz2009-12-29 18:41:29 // 90013
milyen csővel, nemhiszem h elférne, ott az egyik oldalon az olajhűtő, a másikon az intercooler, sztem nem fog elférni :(
Buksi2009-12-29 18:32:03 // 90012
Semmi extra! Még a nyáron vettem Marklartól Q4 üléseket, csak elég ramaty állapotban vannak! Először felújítás, aztán jöhet majd a csere! Csak hát ez sem 2 fillér lesz! :-/
Fairlane2009-12-29 18:29:53 // 90011
Belsőcsere? Új vese, máj, ilyenek?

Mesélj csak :)
Buksi2009-12-29 18:27:57 // 90010
A tádében nincs ott hely? Egy csővel meg lehetne oldani! :-)
atesssz2009-12-29 18:26:25 // 90009
oda nem tudom letenni, de ha sikerülne is, nem tudnám utántölteni, nem férnék hozzá
Buksi2009-12-29 18:20:49 // 90008
A nickje valami száöttenötösösh vagy valami ilyesmi! :-))
Buksi2009-12-29 18:19:56 // 90007
Van egy sokkal jobb ötletem! Rakd lejjebb a tartályt! :-DDD
De most komolyan! Valahova az első kerekek elé arra a tartókonzolra, ami a lököst is tartja! :-)
Mirkó2009-12-29 18:19:01 // 90006
Ok. Nem találom SD-t. Ez a nick-je?
Buksi2009-12-29 18:17:49 // 90005
Na ez egy nagyon jó kérdés! Még rengeteg lóvét össze kell gyűjtenem! De akkor is majd csak az ülések lesznek cserélve! :-)
atesssz2009-12-29 18:16:27 // 90004
nem, nem túl nagy, viszont nem is feltűnő. szerintem jól néz ki rajta.

Még egyetlen egy apróságot nem sikerült megvalósítani: ugye a tartály magasabban van, mint a spriccolók, így a tartályból kifolyik a víz 8-)
Valami olyan szelep kéne, ami nagyon kis nyomás hatására még zárva marad, viszont a nagyobb nyomás akadálytalanul át tud rajta menni.
Mirkó2009-12-29 18:15:44 // 90003
Mikor cserélsz belsőt?
Buksi2009-12-29 18:14:12 // 90002
Ááááááá, én neeem! :-DD
Buksi2009-12-29 18:13:48 // 90001
Hali!

SD-nek tuti, hogy van, meg a Marklar mindenesnek is! :-)))))
Mirkó2009-12-29 18:13:44 // 90000
Szeva buksi te is itt vagy?
Mirkó2009-12-29 18:12:48 // 89999
Sziasztok! Egy kérésem lenne. Ha valakinek van otthon elfekvőben műszerfalra való fa mintázatú burkolata(mert sajnos az előző jófej tulaj szét fúrkodta a műszerfalat),és el is akarja adni az legyen szíves szóljon. előre is köszi.
Buksi2009-12-29 18:11:48 // 89998
Happy 90K!!! :-))

Buksi2009-12-29 18:11:41 // 89997
Nem rossz! Mondjuk én azt hittem, hogy nagyobb! :-)
atesssz2009-12-29 18:10:52 // 89996


nem nagyon látszik, de esztétikus, megy a szögletes a szögletes vonalakhoz.
Buksi2009-12-29 18:06:30 // 89995
Félted, mi? :-DD

Nem baj, jó lesz telóval is! Kíváncsi vagyok! :-))
atesssz2009-12-29 18:05:31 // 89994
hát, én dugtam el xD

sajna csak telefonos kép lesz, az akksik meghaltak a digit fénygépezőhöz :)
Buksi2009-12-29 18:04:11 // 89993
Nem rossz! És hogy néz ki a spricku a lökösön? Képet, képet... :-))

Ennyire eldugták a csigát? :-D
atesssz2009-12-29 18:02:15 // 89992
az univerzális, ótósbótba vettem 100 forinté per darab áron, dupla sprickolós,


a tartály pedig egy hővédő lemezzel a turbó fölött kapott helyet:

Buksi2009-12-29 18:01:16 // 89991
Én mevárom, amíg lemegy 15-re, na akkor lecsapok rá! :-DD
Otto2009-12-29 18:00:09 // 89990
Lesz még az elektronika is 30. :D
Buksi2009-12-29 17:57:19 // 89989
Én kérek elnézést! :-DD

Egyébként a spricniket hogyan oldottad meg? Az is a trabié? :-D
atesssz2009-12-29 17:55:55 // 89988
azér' ne túlozz :PPPP
Buksi2009-12-29 17:53:06 // 89987
Akkor neked félig trabid van! :-DD
Buksi2009-12-29 17:52:28 // 89986
Ugyanez a lámpamosó-szett a rcing bazáron már csak 7490 ft! ;-)))
atesssz2009-12-29 17:49:58 // 89985
én a fényszóró mosót össze hoztam 2800 Forintból. Bontóban egy 4T trabant tartály+motor, 800 ft értékben csövek, T elosztó, relé, nyomógomb, meg tyúkbél, sőt, zsugorcsőre is futotta :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak