Gery832007-01-26 17:30:15 // 17431
Szia!
Köszi!
Igen, vele már én is beszéltem, de azért kockázatos vállalkozás,
ki tudja valóban csak a főtengely rossz-e?!...
perdix1552007-01-26 17:13:18 // 17429
vagy 17 es?
perdix1552007-01-26 17:12:58 // 17428
Szevasz sapkás Cartárs:-))) na komolyra fordítva: asszem 16-os nak híjják a gyertyakulcs méretét..nemárt rugossat, azaz többirányba fordulossal nekilátni......egyszerűbb és kényelmesebb......
süsnye2007-01-26 15:51:02 // 17426
Nem baj jöhet! :D Nekem elég lesz 4 szám is! :D
SD2007-01-26 15:49:38 // 17425
csak átküldte a LOTTO számokat a jövőhetit:)
SD2007-01-26 15:48:50 // 17424
nem vót benne semmi érdekes:D
süsnye2007-01-26 15:46:04 // 17423
Engem diszkriminálni! SD nekem ama mélt eküldeni?
András bácsi2007-01-26 15:40:31 // 17422
Neked nem magyarázni...
András bácsi2007-01-26 15:39:53 // 17421
Mailben rövid magyarázat...
SD2007-01-26 15:34:18 // 17419
én nem érteni:)
András bácsi2007-01-26 15:32:32 // 17418
Én megmenteném a másik hengerfejet...
SD2007-01-26 15:25:15 // 17417
nekem gyertyakulcs van a pótkeréknél, de én szerintem nem szedem ki csak ha majd megy a kukába
alu hengerfej, csak hidegen szavbad tekergetni, nehogy lemarja a menetet...
SD2007-01-26 15:23:22 // 17416
2 csavar tartja a feketét (kartel gáz nyomás szabályozó szelep vagy mi) 2 cső megy belőle, egy nagyon vékony a motorblokk hátuljára csatlakozik, egy 2-3 cm vastag a szívócsonk alatt keresztbe a bazinagy vastagcsőbe cstlakozik, ott tudod oldani és akkor a fekete izével együt ki lehet játszani balra.
süsnye2007-01-26 15:12:40 // 17415
Gyertyához mekkora csőkulcs kell?
süsnye2007-01-26 15:11:57 // 17414
No, ezt én is megjáccom, akkor mostanában. :D
Amibe a kartergáz visszavezető cső csatlakozik (nem a hengerfejnél, hanem a másik oldalon), az vmilyen tartály-szerűseég, na az mi? Hogy ott hozzáférjek a csőhöz le kell bontani a szívócsonkot?
SD2007-01-26 15:10:37 // 17413
Na akkor én is legózok egy kicsit majd:)
perdix1552007-01-26 15:08:56 // 17412
hhhát ez jó kérdés...sehol se volt olyan egetrengető bibi...de most hogy minden meghuzva...most jó...nem tudom..de a gyertyák se voltak tiszták...most azok.......és most müxik ahogy a nagykönyveb megvan írva...mégis sztem kontakthiba lehetett.....és a kontaktspary nek is köszönhető......
SD2007-01-26 15:05:37 // 17411
És melyik részre tippelnéd a falsot, hol volt a gond szerinted?
Vagy csak a gondosklodás hiánya volt?
perdix1552007-01-26 14:44:23 // 17410
Szia SD! na végeztem....1 órája nekiestem.......mekknézetm a fals részét....mekkhuztam mindent amit lehetett...hááát volt mit...aztán az elektromos csatikat /spotméter, alapjárati, LMM befujtam kontakttal, mert gyanítom az nem volt....végül kiszedtem a 8 gyertyát és alaposan kitakarítottam...már 10000km volt benne...nem árt alapon:-DD
Namost: 2 dolod gyanus: a vékony cső ami a termoba megy, annak a bilincsét nem tudom ütközésig szorosra mekkhuzni.....a másik amire felhívtad a figyelmemet az a kartel visszavezető cca 10 cm csőszakasz...ne ezen egyik oldalon nincs bilincs.......és repedt is a vége.......
DE: próba: és hideg moitornál kellemesen beállt 1200 re, tehát nem inagdozott az alapjárat..és ami a lényeg: gázadásnál semmilyen rpm en nincs semmi rángatozás, dadogás....tehát most jó..nem ártott neki a kis karbantartás.....most jövő héten kibobom a katalizátort és jön a vigyorgás ideje:-)))))))
SD2007-01-26 14:25:07 // 17409
Ebben még nem látok rendellensséget, ha jól értem.
Nem lehet hogy az elektronkia úgy érzékeli hogy alapjárat alá esik a fordulat ezért ad egy kis pluszt, aztán amikor kikuplungolsz felpörög, de mikor észrevesz visszaáll alapjáratra. Ha tűlzottan sokáig hagyod a lassulni.
Ez nem cső problémának hangzik ha még is van valami gubanc.
Gyozi1552007-01-26 14:01:24 // 17408
Le helyett sztem Kw-ott akart írni, mert ha felszorzom az úgy már jó egy 2000-eshez :D
otos_2007-01-26 13:52:04 // 17407
Autómata váltós 155, ahol a kuplunggal befolyásolod a fordulatszámmérőt.
Ilyet még nem láttam!
norbee2007-01-26 13:37:16 // 17406
Na arra mondjatok valamit, hogy hideg-meleg motornál ha alacsony (majdnem alapjárati) fordulaton rálépek a fékre 1 v 2 fokozatban, (dugóban araszolás) a fordszámmutató leesik, de közben a motor hangja emelkedik, a kocsi egyenletes sebességgel halad, nem fullad. Ha egy idő után (megáll a sor) kinyomom a kuplungot, a fordszámérő 800-ról felugrik 1800-ra, majd visszaáll normál alapjárti értékre, és ugye közben a gép is befékeződött. ;) Melyik csövem likas? :))
SD2007-01-26 13:31:35 // 17405
az LMM előtt nincs jelentősége a fals levegőnek:) csak annyi hogy ne szívjon be mocskot, de ahoz már jó nagy lyuk kell:D
A baj ott van ha az LMM megméri hogy báramlik X levegő, aztán lök hozzá naftát az a befecsi, de addigra az a levegő már nem annyi mire oda ér, és nem jó a keverék... Kész a rángatás, fulladozás.
Tehát a kérdése rész a LMM után van.
süsnye2007-01-26 13:25:57 // 17404
Jaja... :D AZ LMM bemenő csöve alatt a lszűrőbe bemenő csövet értettem (természetesen).. :D
SD2007-01-26 13:05:51 // 17403
majd meg mondják az okosok:)
SD2007-01-26 12:52:41 // 17402
De ha repedt a cső nem segít úgysem
SD2007-01-26 12:52:12 // 17401
HA falsot szív szerintem nem ott, mert a bilincsek vagy jók vagy csere. De ott egy rakás cső abból bármalyik lehet törött.
- a nagy vastag (elég drága kb. 8e újból) el tud repedni, érdemes szemrevételezni
- abból 2db kisebb, egy az alapjárati mociba (2300)
- egy a kertel gáz kis fekete szirszarhoz (nem lehet kapni faragni kell)
- 2db vékony a szívócsonk alján
- egy bazikemény vákum bigyó a szervó dobból
- egy a folytószelep alján
- a hengerfejtől hátra a fekete bigyóba, az is faragós
- és ott van az alapjárati motor tömítése
- szervodob tömítése
de ezt ne nézze végig senki mert elmegy a kedve az élettől:D
A vastagcső, abból kilyövők legyenek rendben, de a zsírozás jó ötlet amúgy, próbálkozni.
süsnye2007-01-26 12:42:49 // 17399
Szal eslő lépésként akár be is zsírozhatnám a levegő csövek csatlakozását pl. az LMM bemenő és kimenő csöveit... ?
SD2007-01-26 12:39:00 // 17398
Szerintem ez e jelenség több apróságból tevődik össze és azért olyan konok, mert ha az egyiket megcsinálod, attól még nem múlik el. Ezért nehéz megtaláln a hibaforrást:)
Ha falslevegő nincs totál hidegen tuti magabiztosabb lesz, az indításnál leginkább, mert akkor fulladozott nekem mikor, az egyik cső meghótt.
Aztán amikor elindúltál onnantól lehet hogy ránt párat, de ha nincs fals biztros jobb lesz a helyzet.
Aztán lehet tovább lépni.
SD2007-01-26 12:35:41 // 17397
110Le hát szegény lehet hogy már csak annyit tud:(
Yoyo2007-01-26 12:17:39 // 17396
:DDD
Úgy legyen:)))
süsnye2007-01-26 12:10:05 // 17394
Értem. Ez 19e HUF, kíváncsi vok mit bír. Remélem nem lesznek fénycsóvák a motortérben, bár neon helyett jó lehet! :D :D
Yoyo2007-01-26 12:08:34 // 17393
Asszem 15 rugó volt.
süsnye2007-01-26 12:05:10 // 17392
és ha lehetek, indiszkrét, mennyibe fájt?
Yoyo2007-01-26 11:57:27 // 17391
Gratula:)))
Nekem utángyártott névtelen, valami német gyújtókábel kötegem van, egy éve tettem bele, de azóta jó:))
süsnye2007-01-26 11:50:28 // 17390
Igen, végülis, nekem is szakodik a karter visszavzető csövem, a gyújtó kábelek se az igaziak, csak gondoltam, hátha perdix tud vmi okosságot! :D
Ja, enyim is "átment" a műszakin!!!
Hvégén meglesznek az új első tárcsák-betétek, vmint a gyújtás kábel szett. A kábelszett CHAMPION van vkinek tapasztalata vele?
perdix1552007-01-26 11:26:26 // 17389
igen már amúgy is ideje hogy ránézzek a vasra......kicsit átnézem
SD2007-01-26 11:23:03 // 17388
igazából nagyon sok minden lehet, én elsőre a fals levegőt lehetőségeket nézném át, mert amíg kemények a gumik az is lehet h nem tömítenek rendesen
perdix1552007-01-26 11:15:27 // 17387
igen mindig abbahagyja......csak 2000 alatt..de nem mindig...pl: ha hidegen reggel indítok..akkor mindig ugy kell ezt megtennem hogy indításkor nagy gázt adok majd szép lassan visszaáll ugye a rpm mutató 1200 ra...na ekkor tudom hogy hidegen se lesz rángatás....de ha reggel gaz nélkül indítanék akkor 1000 vagy 800 rpm el kezdene hidegen a fordulatszám..és ekkor bizti hogy alacsony rpm nél dadogna...majd melegen már nincs ilyen probléma......a termosztatban a hőjeladót cseréltem..de lehet az is rossz? azt meg bemérni nem lehet.........
süsnye2007-01-26 10:57:45 // 17386
Vagyis ez nem teljsen igaz, nem mindig, többször van, h vissza kell pakolni 1-et, h magasabb fordulat legyen... de ez mind addig tarta, amíg kicsit be nem melegszik, utána vagy nem csinálja, vagy sokkal észrevehetetlenebb módon...
SD2007-01-26 10:52:55 // 17384
És amikor rángat, ha adsz egy kicsit több gázt abbahagyja?
perdix1552007-01-26 10:48:20 // 17383
Nekem is 2200 alatt szokott.....a szerelő eltekergette azóta szarakszik........
SD-nek igaza lehet......amííg nem lett hozzányúlva addig jó volt.....ha sikerül is belőnöm akkor is olykor olykor visszajön a dadogás....ugyhogy a végső megoldás az új LMM!!!!
SD2007-01-26 10:42:05 // 17382
Én azt hallottam ha szétszdeik utánna már nem lsz sosem jó. Akkor hogy van ez?