otos_2007-01-26 13:52:04 // 17407
Autómata váltós 155, ahol a kuplunggal befolyásolod a fordulatszámmérőt.
Ilyet még nem láttam!
norbee2007-01-26 13:37:16 // 17406
Na arra mondjatok valamit, hogy hideg-meleg motornál ha alacsony (majdnem alapjárati) fordulaton rálépek a fékre 1 v 2 fokozatban, (dugóban araszolás) a fordszámmutató leesik, de közben a motor hangja emelkedik, a kocsi egyenletes sebességgel halad, nem fullad. Ha egy idő után (megáll a sor) kinyomom a kuplungot, a fordszámérő 800-ról felugrik 1800-ra, majd visszaáll normál alapjárti értékre, és ugye közben a gép is befékeződött. ;) Melyik csövem likas? :))
SD2007-01-26 13:31:35 // 17405
az LMM előtt nincs jelentősége a fals levegőnek:) csak annyi hogy ne szívjon be mocskot, de ahoz már jó nagy lyuk kell:D
A baj ott van ha az LMM megméri hogy báramlik X levegő, aztán lök hozzá naftát az a befecsi, de addigra az a levegő már nem annyi mire oda ér, és nem jó a keverék... Kész a rángatás, fulladozás.
Tehát a kérdése rész a LMM után van.
süsnye2007-01-26 13:25:57 // 17404
Jaja... :D AZ LMM bemenő csöve alatt a lszűrőbe bemenő csövet értettem (természetesen).. :D
SD2007-01-26 13:05:51 // 17403
majd meg mondják az okosok:)
SD2007-01-26 12:52:41 // 17402
De ha repedt a cső nem segít úgysem
SD2007-01-26 12:52:12 // 17401
HA falsot szív szerintem nem ott, mert a bilincsek vagy jók vagy csere. De ott egy rakás cső abból bármalyik lehet törött.
- a nagy vastag (elég drága kb. 8e újból) el tud repedni, érdemes szemrevételezni
- abból 2db kisebb, egy az alapjárati mociba (2300)
- egy a kertel gáz kis fekete szirszarhoz (nem lehet kapni faragni kell)
- 2db vékony a szívócsonk alján
- egy bazikemény vákum bigyó a szervó dobból
- egy a folytószelep alján
- a hengerfejtől hátra a fekete bigyóba, az is faragós
- és ott van az alapjárati motor tömítése
- szervodob tömítése
de ezt ne nézze végig senki mert elmegy a kedve az élettől:D
A vastagcső, abból kilyövők legyenek rendben, de a zsírozás jó ötlet amúgy, próbálkozni.
süsnye2007-01-26 12:42:49 // 17399
Szal eslő lépésként akár be is zsírozhatnám a levegő csövek csatlakozását pl. az LMM bemenő és kimenő csöveit... ?
SD2007-01-26 12:39:00 // 17398
Szerintem ez e jelenség több apróságból tevődik össze és azért olyan konok, mert ha az egyiket megcsinálod, attól még nem múlik el. Ezért nehéz megtaláln a hibaforrást:)
Ha falslevegő nincs totál hidegen tuti magabiztosabb lesz, az indításnál leginkább, mert akkor fulladozott nekem mikor, az egyik cső meghótt.
Aztán amikor elindúltál onnantól lehet hogy ránt párat, de ha nincs fals biztros jobb lesz a helyzet.
Aztán lehet tovább lépni.
SD2007-01-26 12:35:41 // 17397
110Le hát szegény lehet hogy már csak annyit tud:(
Yoyo2007-01-26 12:17:39 // 17396
:DDD
Úgy legyen:)))
süsnye2007-01-26 12:10:05 // 17394
Értem. Ez 19e HUF, kíváncsi vok mit bír. Remélem nem lesznek fénycsóvák a motortérben, bár neon helyett jó lehet! :D :D
Yoyo2007-01-26 12:08:34 // 17393
Asszem 15 rugó volt.
süsnye2007-01-26 12:05:10 // 17392
és ha lehetek, indiszkrét, mennyibe fájt?
Yoyo2007-01-26 11:57:27 // 17391
Gratula:)))
Nekem utángyártott névtelen, valami német gyújtókábel kötegem van, egy éve tettem bele, de azóta jó:))
süsnye2007-01-26 11:50:28 // 17390
Igen, végülis, nekem is szakodik a karter visszavzető csövem, a gyújtó kábelek se az igaziak, csak gondoltam, hátha perdix tud vmi okosságot! :D
Ja, enyim is "átment" a műszakin!!!
Hvégén meglesznek az új első tárcsák-betétek, vmint a gyújtás kábel szett. A kábelszett CHAMPION van vkinek tapasztalata vele?
perdix1552007-01-26 11:26:26 // 17389
igen már amúgy is ideje hogy ránézzek a vasra......kicsit átnézem
SD2007-01-26 11:23:03 // 17388
igazából nagyon sok minden lehet, én elsőre a fals levegőt lehetőségeket nézném át, mert amíg kemények a gumik az is lehet h nem tömítenek rendesen
perdix1552007-01-26 11:15:27 // 17387
igen mindig abbahagyja......csak 2000 alatt..de nem mindig...pl: ha hidegen reggel indítok..akkor mindig ugy kell ezt megtennem hogy indításkor nagy gázt adok majd szép lassan visszaáll ugye a rpm mutató 1200 ra...na ekkor tudom hogy hidegen se lesz rángatás....de ha reggel gaz nélkül indítanék akkor 1000 vagy 800 rpm el kezdene hidegen a fordulatszám..és ekkor bizti hogy alacsony rpm nél dadogna...majd melegen már nincs ilyen probléma......a termosztatban a hőjeladót cseréltem..de lehet az is rossz? azt meg bemérni nem lehet.........
süsnye2007-01-26 10:57:45 // 17386
Vagyis ez nem teljsen igaz, nem mindig, többször van, h vissza kell pakolni 1-et, h magasabb fordulat legyen... de ez mind addig tarta, amíg kicsit be nem melegszik, utána vagy nem csinálja, vagy sokkal észrevehetetlenebb módon...
SD2007-01-26 10:52:55 // 17384
És amikor rángat, ha adsz egy kicsit több gázt abbahagyja?
perdix1552007-01-26 10:48:20 // 17383
Nekem is 2200 alatt szokott.....a szerelő eltekergette azóta szarakszik........
SD-nek igaza lehet......amííg nem lett hozzányúlva addig jó volt.....ha sikerül is belőnöm akkor is olykor olykor visszajön a dadogás....ugyhogy a végső megoldás az új LMM!!!!
SD2007-01-26 10:42:05 // 17382
Én azt hallottam ha szétszdeik utánna már nem lsz sosem jó. Akkor hogy van ez?
süsnye2007-01-26 10:35:21 // 17381
Pontosan mit csináltál az LMM-mel? Mert hidegen, olyan 1700-1800 rpm -nél nekem is szokott dadogni...
SD2007-01-26 10:33:30 // 17380
Turbós motorok:
"Soft" tuning:
(pl Lancia Delta, Alfa Romeo 155 Q4 2.0 TB) (alap 200 lóerőből 35-40% növekedés) vezérműtengely fokolás, chip, hengerfej bővítés, vezérlés elhangolás: 300-400 ezer Ft.
"Hardcore" tuning:
400+ LE (turbo csere, vezérműtengelyek cseréje, chip, írható computer, dugattyú csere, főtengely, lendkerék könnyítés, centirozás, hengerfej bővítés, vezérlés elhangolás, kipufogó átalakítás, injektor csúcsok cseréje, A/C csere, tűzkarikás blokk): 1-1,5 MFt
egy lehetőség
Yoyo2007-01-26 09:59:34 // 17378
Akkor jó tekergetést:)))
Johnson2007-01-26 09:59:24 // 17377
Helloka!Tudok nekem segíteni turbóépítés ügyében?Hol érdemes építeni és kb mennyibe fájhat?
norbee2007-01-26 09:58:43 // 17376
Kéktinta nagy királyság kedves cartársam! :))))))
perdix1552007-01-26 09:57:13 // 17375
Ti mindent tuttok?:-))))) Mert ha hiszitek ha nem, kék tintával jelölt ő is rajta vmit.....csak most azt nem tudom hogy az eredeti helyet jelenti vagy a tekergetés után a láccatjó helyet...valszeg ez utóbbit........
de ahogy mélyentisztelt Cartársunk fogalmazott: Aki érzi, az csinálja.....hehehehehehehe
norbee2007-01-26 09:52:33 // 17374
Aki meg nem, mégnagyobb szakértő... ;))))))))))))
Yoyo2007-01-26 09:50:23 // 17373
Aki tud az tud:))))
norbee2007-01-26 09:42:24 // 17372
Perdix meg úgyis érzésre megy... :))))
Yoyo2007-01-26 09:40:35 // 17371
Ja, ő mielőtt eltekergette bejelölte honnan-hová:)))
perdix1552007-01-26 09:34:24 // 17369
LOOOL...én is a gyári helyet keresem alássan......csak még nem találtam meg:-)))))))
norbee2007-01-26 09:27:53 // 17368
Akkor az LMM? :)) Beszélj egyértelműen kéhlek alássan. :)))
Yoyo2007-01-26 09:23:06 // 17367
Az már nem fér oda vissza:)))
Yoyo2007-01-26 09:04:41 // 17365
Egyik barátom is csinálta sokáig, de a végén visszakerült a gyári helyre:)))
perdix1552007-01-26 08:55:20 // 17364
LOOOOL....kedvenc hobbym a LMM tekergetése..lehet ma is élek vele.........:-)))))))))))
norbee2007-01-26 08:45:08 // 17363
A morgás az ágya alól jön, ahol a két másik csaj vitatkozik. :)))
norbee2007-01-26 08:40:05 // 17362
perdix
Te má megin baszogatod az LMM-et, pedig mondta mindenki hogy nem kéne... :))))))
Yoyo2007-01-26 07:04:51 // 17361
Sikaflex, hőálló tömítőanyag, de lehet kapni piros színű szilót is az is hőálló.
155Gino2007-01-26 00:22:21 // 17360
áhhh én nem vagyok az a rongylábu lélek. majd keresek jobbat. akkor kocsmát nyitok de ott eliszom a bevételt. nem tudom valamit ki kell találni.
ottonak ITT egy 155 2.5V6 moci. a gyári 155ös alukat meg már kihesszöltem nem megvenni előlem hiába nem túl szép állapotban van de jo lessz télikeréknek:D nyárra ugy is BORBET A-t akarok csak occsoé nincs 16osba:S
Marklar1552007-01-26 00:02:35 // 17359
Honnan jön a morgás? Szobából, mert akkor a barátnő az nem a kiscsaj!!! ;-))))
Marklar1552007-01-25 23:59:19 // 17358
Szíp piros Q4
Én spec nem ismerem...
Egy srácot ismerek aki árúl egy fehér Q4-et. Beteg motorral, meg gondolom más betegségei is vanak. De "csak" (Q4-hez képest) 550k.