Marklar1552014-01-12 23:54:06 // 136852
Azért leírni könnyebb... :D
GEORGE2014-01-12 23:49:48 // 136851
Tetőlemez cserével megoldható. ép ugyan olyan jó lesz, ha hozzáértő csinálja, mintha gyári lenne. Első hátsó szélvédő ki, ponthegesztéseknél tetőlemez lefúrva, kicserélve egy tetőablakosra. Vissza hegesztés, tömítés, fényezés. Lefolyó csöveket el kell vezetni, úgy ahogy a gyárinál is van. majd vissza az üvegek, bekötés és kész.
GEORGE2014-01-12 23:44:58 // 136850
145-146, Tipo-TempraSW.
Marklar1552014-01-12 23:35:34 // 136849
Áhh. Bakker. Épp felkeltettem a srácot. :D
VKG231!!! (156+75)2014-01-12 23:35:32 // 136848
Már késő, berendelted megkapod :D
Fairlane2014-01-12 23:29:39 // 136847
Izé, vicc volt, nem kell! :)
VKG231!!! (156+75)2014-01-12 22:19:47 // 136846
Az nem kell, itthon tilott a nagytesó használata is, a kicsi se lehet kivétel :D
VKG231!!! (156+75)2014-01-12 22:18:52 // 136845
Már bocsánat, de szerintem én a minőségit is :D
Egyébként biztos a híres női megérzés... :D
Egyébként biztos a híres női megérzés... :D
Marklar1552014-01-12 22:11:46 // 136844
Csak elektromos kisülés.... :)
Marklar1552014-01-12 22:11:00 // 136843
Nekem miért van olyan érzésem, hogy Ti 3 an (2in1 vs 1 in 2) nem csipázzátok egymást? Mondjuk az amore mennyiségi hozzá szólás statisztikáját javítjátok... :/
VKG231!!! (156+75)2014-01-12 22:10:29 // 136842
Villanyos zongora kellene! :D Az van? :)))
Marklar1552014-01-12 22:08:40 // 136841
Majd megkérdem. :) 1x biztos kell majd még mennem. 1 békát még úgy is veszek. :D Rákérdezem :)
Fairlane2014-01-12 21:49:32 // 136840
Király fűkasza! Az is eladó? :D
VKG231!!! (156+75)2014-01-12 21:47:18 // 136839
Igen! Car.
pb_2014-01-12 21:35:19 // 136838
Kár, hogy tovább nem sikerült yutnod, +lepő infokat rayteget még.))
VKG231!!! (156+75)2014-01-12 21:09:32 // 136837
Bázgeee, most olvastam utána a manuálban, hogy nincs mikulás :O
VKG231!!! (156+75)2014-01-12 21:07:49 // 136836
Ezt nem sejtettem /irányomba tett megnyilvánulásaid mennyiségéből/, de akkor ebben az esetben ne tegyél megjegyzéseket, amelyek érintenek. Ha teszel, viszont fogadd el reszponziómat.
Sze la zsizny, ahogy a tanult lengyel mondaná francia nyelvtudását fitogtatva spanyol nyelvterületen...
Egyébként véletlenül sincs ONtopic hsz-ed itt, tehát szerintem egyértelmű a dolog :-)
Sze la zsizny, ahogy a tanult lengyel mondaná francia nyelvtudását fitogtatva spanyol nyelvterületen...
Egyébként véletlenül sincs ONtopic hsz-ed itt, tehát szerintem egyértelmű a dolog :-)
G-Burt2014-01-12 21:02:57 // 136835
Köszönjük Horatio, de nekem nem kell a saját butaságaidat bizonygatnod, mert nem érdekel, de tőlem csinálhatod, egészségedre... :)
VKG231!!! (156+75)2014-01-12 20:38:28 // 136834
A tetőablak szerintem jobb hangulatfokozó extra mint plusz 50 ló :)))
Alapkövetelmény... ha majd bent figyel a Duetto a garázsomban egyszer, akkor lehet, hogy lemondok róla, de addig marad minimumstandard :-)
Alapkövetelmény... ha majd bent figyel a Duetto a garázsomban egyszer, akkor lehet, hogy lemondok róla, de addig marad minimumstandard :-)
Marklar1552014-01-12 20:37:10 // 136832
Nohh. Ott van Zolinál a Delta is, meg a 145 boxi is. :)
pb_2014-01-12 20:37:03 // 136831
A bátor dolog az, hogy hixel a mesékben, és a marketing dumában.)
Zsolti 752014-01-12 20:28:48 // 136830
Hidd el vannak közte jó cuccok az én volt kocsimat is ő rakta(amit pb_ most virágtartónak használ :) ) össze láthattad nem volt szar, volt neki pár 33-sa nem 1 vagy 2 és ott bizti van még használható motyó..nézd meg a régi képeit mennyi 33 állt anno a kertben...a Lancia-t is magának kezdte el csinálni...kár érte
Marklar1552014-01-12 20:11:25 // 136829
Nahh. Ott ahol a delta ven. Van egy boxi 145 is. Novemberben járt le a műszakija. Gyári napfény tetős... ;) 200e ft. ;)
Már nekem is "alap követelmény", hogy legyen rajta tető ablak. Ha már cabróra nem telik :D
Nekem az XR3im volt az első. Az ugyan olyan volt mint ezek, csak kézzel tekerős. Az UNO-é csak félig hátra menős. Tempra, Delták meg faszák...
Már nekem is "alap követelmény", hogy legyen rajta tető ablak. Ha már cabróra nem telik :D
Nekem az XR3im volt az első. Az ugyan olyan volt mint ezek, csak kézzel tekerős. Az UNO-é csak félig hátra menős. Tempra, Delták meg faszák...
VKG231!!! (156+75)2014-01-12 20:05:39 // 136828
Az bátor, a webasto szakembereit is leszólni :O
Zolika1552014-01-12 20:02:27 // 136827
a bordók :D ekkor még nem állt mellénk a rozsdás 33-as.. :)
Marklar1552014-01-12 19:58:29 // 136825
Ez inkább újra éledne. Csak el kell költözzön... :/
DieselManiaco(NagyVad)2014-01-12 19:55:41 // 136824
így múlik el a világ dicsősége...
pb_2014-01-12 19:54:10 // 136823
Nem mesemondókhoz kellett volna fordulnod, hanem olyanhoz, aki ért is hozzá.) A gyárit kell beletenni.)
Marklar1552014-01-12 19:47:15 // 136822
Nem is írom, le.... :P
pb_2014-01-12 19:41:20 // 136820
Yah 1 lyukas doboz.D
VKG231!!! (156+75)2014-01-12 19:38:07 // 136819
Tulajdonképpen az előző autómat , a 145 1.6 boxert a megbízhatósági problémákon kívül azért adtam el, mert nem volt napfénytetős, és valami százötven-százhetvenezer forintért csináltak volna rá, (mint Halesz exén) de a Webasto nem húzható teljesen hátra, mint a gyári, csak bukó-húzó mozdulatot tesz. (Ergo maximum ilyen nagyarasznyi résed lesz és pluszban mondjuk rosszabb úton libeg-lobog az egész tetőablak ha hátra van húzva.)
Akkor meg már inkább le is cseréltem :)))
Azt mondták nekem, hogy a komplett napfénytetős tetejének az áthegesztésével lehetséges, de ahhoz a gyári ponthegesztéseket újra kell csinálni.
Ha pedig csak szimplán betennél egy gyári mechanikát, akkor a tetőben lévő gyári merevítések sem maradnak olyanok (mert a napfénytetősöknél elviekben másként van), és a lefolyókkal is csak a szívás van.
Ennek oka a következő:
A GTV-nél egyszerűbb, mert ott ilyen Webasto-féle módszerrel nyílik a tető (és nem folyik be a víz, nem kell lefolyó, az üveg egy szigetelésre cuppan rá), sajnos ezeknél rendesen behúzódik, és mivel a szigetelés direkt úgy van megcsinálva, hogy lefolyjon a víz, ezért nehéz megoldani, a tetőoszlopokban lévő púrhab szerű cuccon kell átnyomni a lefolyócsövet tudtommal.
Persze semmi nem lehetetlen, de azért a tető áthegesztését én nem feltétlenül próbálnám ki... Vagyis áthegeszteni még csak-csak, de ki tudja, hogy milyen lesz annak a szilárdsága... De biztos, hogy meg lehet csinálni jobbra is, mint a gyári!
És egyébként: Tetőablak+ (manuális) klíma (!!!), a legritkább kombó van az enyémben :)))
Akkor meg már inkább le is cseréltem :)))
Azt mondták nekem, hogy a komplett napfénytetős tetejének az áthegesztésével lehetséges, de ahhoz a gyári ponthegesztéseket újra kell csinálni.
Ha pedig csak szimplán betennél egy gyári mechanikát, akkor a tetőben lévő gyári merevítések sem maradnak olyanok (mert a napfénytetősöknél elviekben másként van), és a lefolyókkal is csak a szívás van.
Ennek oka a következő:
A GTV-nél egyszerűbb, mert ott ilyen Webasto-féle módszerrel nyílik a tető (és nem folyik be a víz, nem kell lefolyó, az üveg egy szigetelésre cuppan rá), sajnos ezeknél rendesen behúzódik, és mivel a szigetelés direkt úgy van megcsinálva, hogy lefolyjon a víz, ezért nehéz megoldani, a tetőoszlopokban lévő púrhab szerű cuccon kell átnyomni a lefolyócsövet tudtommal.
Persze semmi nem lehetetlen, de azért a tető áthegesztését én nem feltétlenül próbálnám ki... Vagyis áthegeszteni még csak-csak, de ki tudja, hogy milyen lesz annak a szilárdsága... De biztos, hogy meg lehet csinálni jobbra is, mint a gyári!
És egyébként: Tetőablak+ (manuális) klíma (!!!), a legritkább kombó van az enyémben :)))
Mr. Z2014-01-12 19:25:38 // 136818
de jó hogy napfénytetős, én is szeretnék napfénytetőt, csak hát utólag beépítve sose lesz olyan, nem?
VKG231!!! (156+75)2014-01-12 19:24:47 // 136817
Flood vége: Jut eszembe, olvastátok a legújabb agymenést a Lanciaról? Hát ezeknek elment az esze... TC link
Ez lesz a vége az Alfának is... A Lanciánál is ment az ígérgetés sokáig...
Ez lesz a vége az Alfának is... A Lanciánál is ment az ígérgetés sokáig...
VKG231!!! (156+75)2014-01-12 18:59:33 // 136816
(De ne legyünk igazságtalanok, családok ezreinek jelentett kiutat a Dél-Olasz válságból Pomigliano d'Arco építése, még, ha az IRI miatt is történt elsősorban, hiszen először a Fiatot akarták odairányítani, csak ők azt mondták, hogy "lópikulát, ha az Alfa az állami vállalat, akkor csinálják csak ők!" )
ON:
És csak gyűlik a feladat, csak gyűlik... :(
ON:
És csak gyűlik a feladat, csak gyűlik... :(
VKG231!!! (156+75)2014-01-12 18:41:34 // 136815
VKG231!!! (156+75)2014-01-12 18:37:36 // 136814
Tudtommal azonos típusú szgk-m van, mint Zolinak. Tehát (zárt láncú logikai kapcsolat) az én autóm is Tipo szerinted. Amivel szerintem semmi gond, a 8C is csak egy Maserati...
Jaaa. Ráadásul a szólás szabadsága alaptörvényi szintű jogelv ha jól rémlik.
Btw a tehénszar is többezer éve termelődik, ettől még az.
(94-71 az 23... szerintem az nem közel 30, hanem több, mint 20...)
A hsz többi része okés ;)
Jaaa. Ráadásul a szólás szabadsága alaptörvényi szintű jogelv ha jól rémlik.
Btw a tehénszar is többezer éve termelődik, ettől még az.
(94-71 az 23... szerintem az nem közel 30, hanem több, mint 20...)
A hsz többi része okés ;)
Zsolt1552014-01-12 18:33:53 // 136813
Gratula hozzá! :-)))
G-Burt2014-01-12 18:23:45 // 136812
VKG231!!! (156+75)2014-01-12 18:21:20 // 136811
Na ez már csak jobb :-)
Zolika1552014-01-12 18:16:29 // 136810
legalább Alfa motor van benne :D
Zolika1552014-01-12 18:15:30 // 136809
VKG231!!! (156+75)2014-01-12 12:33:03 // 136808
(Ráadásul ez a padlólemez 2001-ben még év autója volt! :D )
VKG231!!! (156+75)2014-01-12 12:30:38 // 136807
Legalább nem a 60-as évek csúcstechnikája ;)
VKG231!!! (156+75)2014-01-12 12:30:19 // 136806
Fujj de ocsmány :D
Ezt sürgősen cseréld le, ennél még a 45-46-é is jobb...:D
Ezt sürgősen cseréld le, ennél még a 45-46-é is jobb...:D
G-Burt2014-01-12 11:14:11 // 136805
fiat tipo, mint az autod :D
Zsolt1552014-01-12 08:24:47 // 136804
Van itt minden mint a búcsúban. :-)
Zsolt1552014-01-12 08:09:23 // 136803
Szépen alakul. :-)))