Fórum >> Típusok >> 155

Marklar1552013-01-06 22:23:45 // 129524
Mi van a Ladásokkal? Mostanában ők hívogatnak a 2,0 8/16V motorok miatt. Csak még egyik sem ért Érdre ;)
Marklar1552013-01-06 22:20:21 // 129523
Ezt a magad nevében is megfogalmazhattad volna, ha pár régebbi katalógust átnyálazol... ;)
Marklar1552013-01-06 22:18:50 // 129522
Nekem nem kell magyarázni... :)
A 155 alapból is sok "extrát" kapott. (1,6 16V, 1,7 8V, 1,9 TD volt a "fapad") De azért olyan sok mindent nem lehetett hozzá rendelni. Szerintem a teljesség igénye nélkül: alufelni 15/16", tetőablak, 1-2 féle csomi spoyler, sportosabb ülés, ha nem is a sport csomagost vette valaki (lásd Tsiga), gondolom magasabb kategóriás rádió, színezett üveg, fényszóró mosó, hátsó ablak emelő. De ügye volt ami a nagyobb motorhoz mondjuk alapból járt...
Mostanában divat, (nem is baj), hogy a vevő válogatja össze, hogy mit akar, egy lexikonból... :-P
Marklar1552013-01-06 22:11:22 // 129521
Van az a pénz amiért eladom az "SW" 155-t :))))
Alfás Theo2013-01-06 21:26:50 // 129520
Nekem egy barchetta piszkálja a csőröm, de moci kéne bele...
Alfás Theo2013-01-06 21:24:05 // 129519
fiat ulysseba, scudoba, ducatoba... 8o)
Fairlane2013-01-06 20:25:32 // 129518
Ezt az átíratós részt hallottam már pedzegetni más forrásból is... :)
GEORGE2013-01-06 20:22:08 // 129517
De csak megszületett. Rajtatok érzem úgy, hogy meg lesz az enyém is előbb utóbb, de gondolom inkább utóbb :-)
Zsolt1552013-01-06 20:02:41 // 129516
Már sokan érezték így magukat. :-)))
afri2013-01-06 19:57:22 // 129515
de biztos van itt olyan kedves tag, aki kivesézi neked a réz- és alu hűtő előnyeit, ill. hátrányait!
GEORGE2013-01-06 19:52:38 // 129514
Nem tervezem feladni. Fényezésre, lakatos munkára elméletileg meg van a pálya...... a jvő héten egyeztetünk a lakatossal aki kijön hozzám megnézni a donort. Átbeszéljük a dolgokat és úgy egyáltalán véleményt fog mondani, hogy vállalja-e vagy sem. ( kaszni állapot függő ) Viszont apránként nem fogok neki állni. Folyamatában akarok haladni. Az idén várok egy kisebb pénzmagot és akkor indul is a átépítés.
afri2013-01-06 19:50:46 // 129513
az alu sokkal sérülékenyebb egyébként, kicsit megnyomod, vagy megütöd, annak ott is marad a helye!
réz esetében sztem ez a rész jobb!
afri2013-01-06 19:47:26 // 129512
nem tudom, lenne-e különbség a réz és az alu között! :-(
ha esetleg feladnád a reményt, és elkap az idegbaj, nekiállsz apró darabkákra szedni az autót és szarni fogsz az egészre, akkor amikor leadod a M.É.H.-be az alkatrészeket, a rézre ugye többet fizetnek kilónként, azzal akkor jól jársz! :-DDD DE NE ÍGY LEGYEN!!
ISTEN MENTS!! ;-)
komolyra fordítva a szót, az egyik lada-tuningos ismerős esküszik az alu hűtőkre ...
nekem is az van a ladában
így az alfában is!
GEORGE2013-01-06 19:44:51 // 129511
Most már neki kezdtem, legalább is a gyűjtésnek. Plusz 2db 155-ös áll az udvarban.
Van sport belső kárpitokkal, egy vödör csavar, patent, egy komplett gyári napfénytetős nagytető, kárpitok, kédergumik......stb stb.
Februárban legkésőbb a nevemre íratom és kezdőzhet a bontás.


Hűtő témában vélemény?
afri2013-01-06 19:33:33 // 129510
én 2011 okt.végén fogtam hozzá, és most 2012 dec.7én használtam ujra először!
néha-néha én is eléggé elkeseredtem! de nem szabad feladni!!!!
de megfogadtam, soha többé nem fogok ilyen autó-felújítgatásokba!
inkább eladom óccsóé, ha olyan, de sok energia (pénz és idő) az ilyen projekt! :-((((
GEORGE2013-01-06 19:33:30 // 129509
Szerinted érdemes a rézre annyit áldozni? vagy teljesen jó az a megoldás amit te választottál.
Természetesen a végösszeg nekem se mindegy, de apránként lehet áldoznék egy-egy jobb részességre, még ha drágább is.
afri2013-01-06 19:30:52 // 129508
Valeo hűtő! alu :-)
a réz az 35-40 körül lett volna! ez meg csak 14e körül!
:-)
ok
GEORGE2013-01-06 19:27:06 // 129507
Néztem a képeid. Betyár jól rendbe tetted a verdát! Gratulálok.
Hűtő milyen van benne?

Per pill. úgy érzem az enyém sose lesz kész. . . . . . .
Lehet lesznek még kérdéseim hozzád.
afri2013-01-06 19:14:24 // 129506
lájkolom!
:-DDD
Zolika1552013-01-06 19:06:02 // 129505
hatalmas írás......... :))))))
GEORGE2013-01-06 19:01:37 // 129504
Vidd, a nevemet se szégyenlem mellé :-)
Zolika1552013-01-06 18:57:46 // 129503
Ne haragudj, de ezt muszáj lopnom fészbukra! :D Persze neved nem teszem közzé :P
Zsolt1552013-01-06 18:48:49 // 129502
Fiatal az még, hogy eladósorba kerüljön. :-)))) ... ha megérett rá akkor szólok. :-)))
GEORGE2013-01-06 18:46:26 // 129501
Oda se neki, hogy mit gondol rólunk egy olyan agresszív nép mint az Orosz :-)
A Youtube-on millió feltöltött esetkamera felvétel van, ahol a legkisebb konfliktusra "fatest" ápolóval vascsövekkel verik egymást és az autókat.. . . . . . .
GEORGE2013-01-06 18:12:59 // 129500
Lehet, hogy nem volt több 100 oldalas a 155 katalógusa, de annyira kurta se volt.

Azért 92-ben elég nagy számban digit klímával volt szerelve a 155, legalább is ritkább volt a hagyományos klíma vezérléssel.

Egynéhány alap verziót leszámítva, általában motoros tükrökkel, elöl motoros ablakokkal, centrálzárral, állítható magasságú vezetőüléssel, kartámasszal elöl-hátul, 4 db fejtámla, szerintem ma viszonylatokban mérve is igényesebb anyagokkal bélelték ki a belsejét. Olajnyomás, olajhőfok, olajszint, világítás hiba visszajelző, küszöb spoiler, ködlámpa mind benne voltak. Akkoriban a 2.0-es motorokkal 142 lovat tudtak mozgósítani, mikor a VW és az Opel 110-115 lovakat préselt ki magából 2.0 motor esetében. Vagy ott az 1.8 TS 8V 129 lóerővel a "delfinorrú" passatban meg 75 lovas 1.8-as volt.

Igazából az extra ( majd kiegészíti valaki ha kihagytam valami fontosat ) a hátsó elektromos ablak, motoros napfénytető, sport belső, bőr belső, csomagtartóra szárny, motor ülés.
GEORGE2013-01-06 17:55:41 // 129498
Szerintem fotóshop....hátsóajtónál nem folytatódik a hézag, stb stb
GT Ɨ|ѯ2013-01-06 17:43:59 // 129497
ez az 1, slussz...:-)
Zsolt1552013-01-06 17:35:02 // 129496
Parádé!!! :-))) Esetleg több kép???
Fater (Norbi)2013-01-06 17:26:21 // 129494
Elvileg a Fiat a népautó, a Lancia az elegancia és a sportos az Alfa. Kár hogy kimaradt a sorból...
Marklar1552013-01-06 17:11:54 // 129493
Gondolom abban az időben nem volt rá még akkora kereslet. Pedig a padlólemezen belül ott volt a Dedra/ Tempra... Akinek ilyen kellett vegyen, gondolhatták?.. A 155 meg még nem volt olyan "tömeg" ALFA, mint a 156... Sőt, ha végig gondoljuk a 155 motor választékát, felszereltségi listáját, rendelhető extráit. Azért nem volt több száz oldalas az a katalógus...
Fairlane2013-01-06 17:07:47 // 129492
A prototipusig eljutottak.

Valszinüleg a fiat nem akart ebbe pénzt ölni, meg a saját kombijainak konkurenciát.
A vócvágen meg népautó volt még akkor :)
Marklar1552013-01-06 17:07:38 // 129491
Sajnos a mai autó gyártásban nem ez a fő szempont... Persze, ha lenne olyan statisztika ahol xxxmillió HDI ből mennyinek milyen bajai voltak/ vannak... Lehet nem is olyan rossz? Végűl is a franciák régen tudtak Dieselt gyártani. Az Escortokban Sierrákban is PSA Diesel volt már 2x éve is... ;) Itt már beszélhetünk hagyományokról... ;)
Marklar1552013-01-06 17:02:38 // 129490
Sok ilyen is van. A kapcsolat (nem csak W900 :)))m ) mindig is (szerintem mindenhol) fontos. Ha én akarok valamit, akkor az ismerősöknél kezdem... :)
Marklar1552013-01-06 17:00:03 // 129489
Ezt ki nem tudta? ;) Meg a Dedrában is van ilyen motor, Cupéban, Barchettában, Bravo/Bravaban...
Marklar1552013-01-06 16:58:53 // 129488
Nahh, akkor amit Thomika akar, meg amit nézegettem én is. Az akár jó is lehet. Külföldről behozott. 16V T? Az a kombi baszogatja a csőröm :)
Fater (Norbi)2013-01-06 16:48:00 // 129487
Visszatérve az autókhoz, ne tudja valaki mi volt az oka annak, hogy a 155-ből nem készítettek kombit a piacra? Csak egy kis off, hogy a passatok 60%-a abban az időben már kombiként talált gazdára...
GT Ɨ|ѯ2013-01-06 16:28:28 // 129486
Erre a sorra írtam::

' itt az nézik a másiknak milye van és piszok irigyek; '
Fater (Norbi)2013-01-06 16:27:57 // 129485
Igen mi is ezért vettünk inkább harcsaszájút, mert azzal már kevesebb bibi volt elektronikailag.
Fater (Norbi)2013-01-06 16:26:26 // 129484
Igen, de a lehetőség csak keveseknek jutott... minden negyedik magyar a szegénységi küszöb alatt él
Zsolt1552013-01-06 16:24:21 // 129483
Konkrétan a típust írtam, nem a motort. Főleg az első egy-két évben gyártottak voltak problémásak. Viszont használhatóság szempontjából elég jó autók voltak.
De amikor a HDi motoros autók bejöttek azokkal is sok gond volt. Főleg az elektronikával.
Fater (Norbi)2013-01-06 16:22:33 // 129482
Miután megismerkedtem a párommal a szülei azt mondták neki, hogy egy magyar cigánnyal szeretnél együtt élni? Ez sokat elmondott arról, hogy vélekednek rólunk külföldön... :(


Ha nagyon szemezel a Q4-el, akkor szóljál és rábeszélem az asszonyt, hogy ismét egy 155-ös legyen a családban (a z 1997-es szürkére gondoltam, ha eladod)
GT Ɨ|ѯ2013-01-06 16:22:12 // 129481
Szerencsére van(nak) kivételek, nem is kevesen:-)
Zsolt1552013-01-06 16:13:34 // 129480
Röviden és (sajnos) tökéletesen megfogalmaztad.
Fater (Norbi)2013-01-06 15:48:48 // 129479
Annyira lerombolta a hdi, hogy beépítették a volvokba és a fordokba is...
Fater (Norbi)2013-01-06 15:46:26 // 129478
Mind igaz, de az országunkat anno a török hódoltság idején sikerült darabokra szedni és azóta a magyarokban nincs meg a nemzeti öntudatot megalapozó összetartozás.
Amikor a párom átjött oroszból meg is jegyezte, hogy itt az nézik a másiknak milye van és piszok irigyek; pedig jobb lenne az, ha inkább ő is összeszedné a lehetőségeit és a sopánkodás helyett élne velük. Igaz ma Mo-on kevés lehetőség van, de azokhoz is kapcsolat kell.
Zsolt1552013-01-06 15:14:19 // 129477
Meg a másikéból ajánlgatni. A napraforgó kedves(?) szomszédokról meg ne beszéljünk.
Alfás Theo2013-01-06 14:44:08 // 129476
A delta 1.8 131 LE motorja és az alfa 1773 TS motorjában azonos a blokk, csak a hengerfej más? 4 vs 8 gyertya?
Alfás Theo2013-01-06 14:39:17 // 129475
Majd 120.000 km, 6 év kappázás 4 kappa. Van pici tapasztalatom.
1. Ha valaki 20V turbóson gondolkodik, az kb olyan,mintha 155Q4 lestrapált verziót venne. Dől bele a pénz.
2.Td jtd nagyon jó választás, de itthon nagyon kevés jó gép van, lassan 20 évesek legalább 200.000 kmer van bennük.
3. sok a kontárjavítás, próbálgatás a kappákban is.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak