Thomika2012-03-12 20:47:02 // 123428
Itt a különbség az 1.8 és a 2.0 között :)))
Bazsa1452012-03-12 20:41:13 // 123427
Elvileg nem nagy a baj mert miután hazajöttem és hagytam egy órát folydogálni már nem volt akkora a tócsa mint előtte és a lámpa sem világított a középkonzolon.
Csak nem értem hogy az előző hogy volt nagyobb mikor még a motor sem járt ergo nem volt nyomás alatt...Mindegy, úgy nézz ki a bal alsó részén ereszt kb egy 5 centis részen a forrasztásnál van nedvesség....
Csak nem értem hogy az előző hogy volt nagyobb mikor még a motor sem járt ergo nem volt nyomás alatt...Mindegy, úgy nézz ki a bal alsó részén ereszt kb egy 5 centis részen a forrasztásnál van nedvesség....
Fairlane2012-03-12 20:31:45 // 123426
Fairlane2012-03-12 20:26:18 // 123425
Egy tálca sörért elviheted a régi hűtőmet, kiszereléskor nem folyt...
Zolika1552012-03-12 20:09:24 // 123424
reméljük nem komoly a baj :( jobbulást!
Zolika1552012-03-12 20:07:58 // 123423
Azért szar kuplunggal is ment ma a verda 400 km-t :) Sajnos dolgoztam, így anyám ment vele le vele a Balatonhoz. Mondta, hogy teljesen máshogy viselkednek evvel az autóval szemben a többiek, mint a régi offos verdánkal. És megegyeztünk abban, hogy köszönhetően annak, hogy elég nagy, és morcos vad a tekintete és kinézete. Azért jó ezt hallani egy olyan embertől, aki teljesen máshogy tekint az autókra mint én. :) Meg már nem először mondja, hogy milyen jó "kis" autó ez.
Megyünk a szerelőhöz, benn áll egy piros 145. Mondom ez meg egy 145-ös, erre megszólal: "Jajj de jól néz ki" :)) Na mondom, még a végén kell neki egy kis futkosós Alfa :) Remélem...
ezt csak úgy megosztottam veletek, mert jól esik, hogy vannak emberek, akik nem csak a sz*rt látják bennük. :)
Megyünk a szerelőhöz, benn áll egy piros 145. Mondom ez meg egy 145-ös, erre megszólal: "Jajj de jól néz ki" :)) Na mondom, még a végén kell neki egy kis futkosós Alfa :) Remélem...
ezt csak úgy megosztottam veletek, mert jól esik, hogy vannak emberek, akik nem csak a sz*rt látják bennük. :)
süsnye2012-03-12 20:03:53 // 123422
"télen 60 fölé szinte soha nem ment nekem anno, max erős autópálya tempónál! Nyáron is megállt 80 körül!"
sztem annyira nem normális.. nekem nyáron autópályán simán megvan a 100C, ami (tudomásom szerint) az ideális..
most 8C-ben jöttem haza 1 órája.. kb. 10 perc közút, majd autópálya.. 15. percnél már simán a második vonásnál volt az olaj és nem azért, mert kevés van benne.. ;)
sztem annyira nem normális.. nekem nyáron autópályán simán megvan a 100C, ami (tudomásom szerint) az ideális..
most 8C-ben jöttem haza 1 órája.. kb. 10 perc közút, majd autópálya.. 15. percnél már simán a második vonásnál volt az olaj és nem azért, mert kevés van benne.. ;)
zsiguchan1552012-03-12 19:48:52 // 123421
Bazsa1452012-03-12 18:19:37 // 123420
A mai nap sem telt el eseménytelenül...Ricsi bepisilt...:S
Ezt a tócsát egy óra alatt sikerült prezentálnia majd utána 1 liter vizet kért....
10 km-el később már látható jelei vannak a folyás helyének....a hűtő adta fel a harcot...
Persze nem a bordáknál,valahol alul folyik....
Remek, hosszú hétvége,kéne a vas erre most itt rosszalkodik nekem.... :S
Holnap hűtő javítós később meg csere...
Ezt a tócsát egy óra alatt sikerült prezentálnia majd utána 1 liter vizet kért....
10 km-el később már látható jelei vannak a folyás helyének....a hűtő adta fel a harcot...
Persze nem a bordáknál,valahol alul folyik....
Remek, hosszú hétvége,kéne a vas erre most itt rosszalkodik nekem.... :S
Holnap hűtő javítós később meg csere...
Zolika1552012-03-12 17:42:28 // 123419
én nem parázok, csak mondom hogy én is a hűs táborhoz tartozok :P
Buksi2012-03-12 17:39:19 // 123418
Az idei január, teeee! :-DD
atesssz2012-03-12 17:02:33 // 123417
teljesen jogos. Gondold el, mi lenne ha pl lenne - mittudom én - leömlő hőmérséklet, vagy kipufogó hőmérséklet visszajelző. Ha valakinek csak 700 fok lenne, a másiknak meg 710 fok, már mennének a tanácskozások :)))
Amúgy visszatérve az olajhűtőhöz, az én motoromban hasznos dolog, ugyanis egyszer amikor ami benne volt, eresztett, és ideiglenesen ki lett cserélve egy átmenő csőre, nyáron.
Autópályán, 120-130-nál, klímával (0,5-0,7bar-os turbónyomással - egyébként normál sík közúton, egyenletes haladásnál 90km/h-val 0,2-0,3 bar) felment 110-120 fokra is az olajhőfok. Szóval ahol van egy viszonylag nagy hőteljesítményű eszköz, (ez jelen esetben a turbó) ott tényleg hasznos az olajhűtő. Meg ugye a dízel motor eleve nagyobb hőt termel.
Egy szó mint száz, szerintem egy 1.8-as vagy 2.0-ás szívó benzines motorban nem sok vizet zavar az olajhűtő :)
Amúgy visszatérve az olajhűtőhöz, az én motoromban hasznos dolog, ugyanis egyszer amikor ami benne volt, eresztett, és ideiglenesen ki lett cserélve egy átmenő csőre, nyáron.
Autópályán, 120-130-nál, klímával (0,5-0,7bar-os turbónyomással - egyébként normál sík közúton, egyenletes haladásnál 90km/h-val 0,2-0,3 bar) felment 110-120 fokra is az olajhőfok. Szóval ahol van egy viszonylag nagy hőteljesítményű eszköz, (ez jelen esetben a turbó) ott tényleg hasznos az olajhűtő. Meg ugye a dízel motor eleve nagyobb hőt termel.
Egy szó mint száz, szerintem egy 1.8-as vagy 2.0-ás szívó benzines motorban nem sok vizet zavar az olajhűtő :)
Thomika2012-03-12 16:58:35 // 123416
Nem tudom, miért akartok 60-65 foknál melegebb olajat?! Mindenki ezen parázik! télen 60 fölé szinte soha nem ment nekem anno, max erős autópálya tempónál! Nyáron is megállt 80 körül! Ez a normális! :)
Zolika1552012-03-12 15:10:59 // 123415
nálam is teljesen ugyan ez a helyzet, olajhő 60körül megáll, aztán hello :)
Ceki1552012-03-12 13:43:01 // 123414
Na akkor megyek megkeresem a hibat.Koszi
Marklar1552012-03-12 13:39:55 // 123413
1s' el voltál gyorsabb :)
Marklar1552012-03-12 13:36:22 // 123412
Tipikusan tipús hiba.
A csomitartó- csomifedél közötti átvezető kábel van megtörve...
A csomitartó- csomifedél közötti átvezető kábel van megtörve...
Tentacle2012-03-12 13:35:46 // 123411
99%, hogy el van törve a kábel az csomagtartónál és letestel, ha bezárod.
Marklar1552012-03-12 13:34:56 // 123410
Ceki1552012-03-12 13:08:39 // 123409
Kicsit erthetobben: Ha fel van hajtva a csomiteto akkor a zar kattan es a biztositek is birja,ha lehajtom es bezar akkor mar megint csak kulcsal tudom nyitni mert a bizti kieg.
Ceki1552012-03-12 12:59:54 // 123408
Sracok lenne megint egy apro problemem.Nem nyilik a csomagtarto a belso kapcsolo megnyomasatol.Ha nyomom a gombot ,kattan a rele,de a zar nem (ebben a releben van egy biztositek az csereltem mert ki volt egve) .Ha nykkor mukodok a dolog,de ha lehajtom es ujra megnyomon a gombot,azonnal kiveri a biztit.A vezetekeket atneztem azok nem serultek,lehet a zarban az elektromagnes ment tonkre.Van vkinek ezzel tapasztalata?
Buksi2012-03-12 12:51:12 // 123407
Pedig ez most januárban volt! :-D
Buksi2012-03-12 12:49:50 // 123406
Én nem parázom, Vikking kérdezte! Egyébként én meg kíváncsi vagyok! :)
Marklar1552012-03-12 12:21:36 // 123405
Haverom most kapott egy céges Opel Zafirát. Még vízhőfok mérője sincs...
Marklar1552012-03-12 12:18:43 // 123404
Nem emléxem én ilyenre...;)
Marklar1552012-03-12 12:14:51 // 123403
ááh.
Nemtom mit kell ezeken parázni.
volt olyan 8V TS amelyiken volt oljahűtő, volt amelyiken nem. Az 1,6/1,7 eseken Meg az 1,9Td-n nincs is műszer. Szerintem igazából csak egy tájékoztató extra a műszer mint mérvadó. Hidegen nem hajtjuk és kész. Télen 10-30' mire üzem meleg az olaj. Nyáron 5-10' is elég...
Nemtom mit kell ezeken parázni.
volt olyan 8V TS amelyiken volt oljahűtő, volt amelyiken nem. Az 1,6/1,7 eseken Meg az 1,9Td-n nincs is műszer. Szerintem igazából csak egy tájékoztató extra a műszer mint mérvadó. Hidegen nem hajtjuk és kész. Télen 10-30' mire üzem meleg az olaj. Nyáron 5-10' is elég...
Ceki1552012-03-12 11:51:05 // 123402
süsnye2012-03-11 23:34:16 // 123401
az egyszer biztos.. :)
Buksi2012-03-11 23:30:31 // 123400
Na jó, akkor a "hamar"-ra találjunk ki valami időegységet, hogy Vikking is megértse! :-D
Fairlane2012-03-11 23:22:34 // 123399
Az 1.8ban nincs olajhűtő, de azt nem mondanám, hogy bármikor is hamar melegszik az olaj... :)
G-Burt2012-03-11 23:09:33 // 123398
A hosszú hétvégén nem tudom még, h hogy melózok, pénteken valszeg itthon leszek. De du 4 után már hétköznap is haza szoktam érni:)
Buksi2012-03-11 23:06:24 // 123397
Ha jó a termosztát, akkor télen-nyáron egyaránt hamar fel kellene melegednie az olajnak! A 60 az egy kicsit kevés SZVSZ! :)
süsnye2012-03-11 23:06:08 // 123396
f@sza.. én is ilyeneket tettem be.. :)
Buksi2012-03-11 23:04:20 // 123395
A blogomban találsz az egyik olajcserénél! A képen a nagyobbik csöcsöt lehet szétszedni, tehát abban rejtőzhet a termosztát! :)
Vikking 3112012-03-11 23:01:08 // 123394
(Mármint azt tudom mi a jele, de hogy mennyire nem melegszik? A 60 fokos téli hőm. OK, vagy sem? )
Vikking 3112012-03-11 22:56:58 // 123393
Hát és annak mi a jele? :)
Izé, olvastam az smsed, nem nagyon van lé a telefonon, majd jövő héten töltök rá! A hétvége most nem biztos ,hogy alkalmas, de utána ráérek! Ok? :)
Izé, olvastam az smsed, nem nagyon van lé a telefonon, majd jövő héten töltök rá! A hétvége most nem biztos ,hogy alkalmas, de utána ráérek! Ok? :)
G-Burt2012-03-11 22:54:22 // 123392
Van benne és elvileg ha szar, akkor nyitva szokott maradni.
Vikking 3112012-03-11 22:51:06 // 123391
Kéé-pet, kééé - pet!!! :D
Buksi2012-03-11 22:50:40 // 123390
Jah, ezt tudom! Ez az olajszűrő talp, de ezt nem lehet szétszedni! Hanem van egy csöcs, amire az egyik cső megy és abban van benne, ha minden igaz! :)
Buksi2012-03-11 22:44:01 // 123389
Én konkrétan még nem kerestem utána, de Marklar is azt mondta, hogy van benne! Meg logikus is lenne, ahogy a hűtőrendszernél! :)
Vikking 3112012-03-11 22:43:41 // 123388
Tom555 2009-11-07 17:06:27 // 87586 :))))
Fairlane2012-03-11 22:38:06 // 123386
Hm, nekem meg pont úgy rémlik, hogy az olajnak nincs külön termosztátja. Egyszer kutattam a manualban, de mintha nem találtam volna ilyent.
Buksi2012-03-11 22:24:27 // 123385
Na azért annyira nem sietünk! :-D
Egyébként nem csak egyszerűen cserélni akarom, hanem teljesen szétszedni! :)
Na muti csak azt az ábrát! :)
Egyébként nem csak egyszerűen cserélni akarom, hanem teljesen szétszedni! :)
Na muti csak azt az ábrát! :)
Vikking 3112012-03-11 22:16:46 // 123384
Na hát akkor futás! Még a mai napból is van közel két óra!!! :DDDD
Találtam már róla amúgy ábrát itt a fórumban is, de érdekelne, hogyha kicseréled, akkor változik-e a helyzet valamit.
Találtam már róla amúgy ábrát itt a fórumban is, de érdekelne, hogyha kicseréled, akkor változik-e a helyzet valamit.
Buksi2012-03-11 22:14:46 // 123383
Hát nem! :-DD
Nemsokára szétszedem és okosabbak leszünk! :)
Nemsokára szétszedem és okosabbak leszünk! :)
Vikking 3112012-03-11 22:07:41 // 123382
Őőőő igen, az szerintem sem kóser... :D (Ugye??? :D )
Na, akkor kivárom ameddig Te szétkapod, az lesz a prototípus... :P
Na, akkor kivárom ameddig Te szétkapod, az lesz a prototípus... :P
Buksi2012-03-11 22:06:07 // 123381
Azt nem tom, hogy nálam mennyi, mert csak 4 és 6 közötti értékeket mér! :-DD Szal tuti nem jó! :)
Igen, az olajkörben is van egy termosztát! Én mondjuk még nem szedtem szét, de tuti nem jó, mert kartonnal is elég nehezen melegszik fel az olaj! Pedig a Marklartól már beszereztem egy szétszedésre szánt darabot! :)
Igen, az olajkörben is van egy termosztát! Én mondjuk még nem szedtem szét, de tuti nem jó, mert kartonnal is elég nehezen melegszik fel az olaj! Pedig a Marklartól már beszereztem egy szétszedésre szánt darabot! :)
Vikking 3112012-03-11 21:55:00 // 123380
Persze gondolom Németországban... :PP
Igen, digitális üzemmódban felment közel 100-ra nekem is, de aztán inkább kigurítottam, jobb a békesség :D
Igen, digitális üzemmódban felment közel 100-ra nekem is, de aztán inkább kigurítottam, jobb a békesség :D
Fairlane2012-03-11 21:52:36 // 123379
Így van, télen kartonnal nekem általában elhagyja a 60 fokot :)
Nyáron meg 4000 rpm felett autópályázva megvan a 100 is :P
Nyáron meg 4000 rpm felett autópályázva megvan a 100 is :P