Ma felkerültek a téli kerekek.Az egyik tetves csavarom fél centivel rövidebb mint a többi,és nem ér be,ugyhogy ha valakinek van egy db ilyen csavarja pluszban,és itt lakik a közelben ne habozzon szólni.:)
Na jól van, két óra mókázás után: Új hangszóró pár a műszerfalba (csodák nincsenek, de a SALnál jobb...), kipottyant (!!!) hátsóablakfűtés relé visszaegerészve, alapjárati motor és LMM kiféktisztítózva (köszi Buksi a tanácsot! ), légszűrő kicserélve ( holnap majd a többit is, de most csak azért cseréltem ki, hogy ha már szét van szedve a légszűrőház...) , jobb első ülés kiszedve és a 8 gigás pen-drive megkeresve!!! :D.
Az utolsóval kapcsolatban csak egyetlen megjegyzés: krovával, vagy 13-mas dugókulccsal lehet, hogy egyszerűbb lett volna, mint egy nyamvadt 13-mas villáskulccsal... :D így nagyjából 12 perc volt a nehezebben hozzáférhető csavarok kiszedési ideje... :D Anyáztam rendesen...
fémes kotyogás-kopogás a jobb első kerék környékéről. kb 80-nál kezdte egy lassítás után. sebességbe kopog, üresben nem.
3km után elhallgatott, azóta nem jött elő agresszív gyorsulások-lassítások-fékezések hatására sem.
Féltengely? A gumiharang nincs szétszakadva
ja, a 3km alatt a gyorsításoknál erősebb volt a hangja, motorfékes lassításoknál szintén hangosabb volt. Ha kb épp h nyomtam neki, hogy ne lassuljak, viszonylag halkabb volt.
ki is volt az az elvetemült, aki azt mondta, hogy a hátsó ABS jeladó szenzorok nem szoktak berohadni? :DD
Lapos acélvágóval tudtam csak szétvágni a mágnestekercset, de a közepe még így is benne maradt a konzolban. Arról nem is beszélve, hogy a 6-os imbuszcsavar bele is tört a menetbe.... :DDDD
Úgyhogy féknyereg le, féktárcsa le, holnap szerelő -.-