GT Ɨ|ѯ2011-09-18 17:00:36 //
117597
Thomika2011-09-18 14:12:19 //
117596
Ja :)
Thomika2011-09-18 14:11:51 //
117595
:)))))
Thomika2011-09-18 14:05:14 //
117592
No itten van a fordítása ennek a szövegnek :)
自從中段做好車子能動之後 , 一直在想原廠的頭段小了點 , 畢竟他是給2.5用的如果放大一點應該跟原廠給3.0用的差不多吧!!就算不夠大扭力也會好一些些吧??排氣會順一些些吧??不夠大的部份就當我替hi-cam預留後路啦!下面照片中的頭段是原廠2.5的 , 前後不等長聽起來有點水平對臥引擎的感覺 , 只是不是我的菜 , 我喜歡低沈飽滿純淨的聲浪.....嘻嘻嘻
Közepe óta csinál az autó dinamikus, már a fejét egy kis rész az eredeti pontot, elvégre ő volt kibővült 2,5 ha kell használni az eredeti 3,0 a közel van! ! Még jobb, nem elég nagy nyomaték lesz, ugye? ? Kipufogó lesz együtt valamivel több, ugye? ? Amikor a rész nem elég nagy ahhoz, engedje meg, hogy hi-cam hátsó meg! Az első rész a lenti képet az eredeti 2,5,
Eltérő hosszúságú előtt és után a boxer motor hang egy kicsit értelemben, de nem az én élelmiszer-, szeretem a mély és teljes tiszta zaj ..... hee hee hee
:PP
Thomika2011-09-18 14:01:40 //
117591
Jah, télleg :P No mindjárt meglesem mit tud! :)
A google fordító progi sokat tud:)))
Thomika2011-09-18 13:45:28 //
117589
GT Ɨ|ѯ2011-09-18 11:08:02 //
117587
perfetto:-DDD
Thomika2011-09-18 01:09:18 //
117586
Még az eredeti cuccról beszélek. Ez a műanyag olyan barom módon lett ráhekkelve :(
Thomika2011-09-18 01:08:29 //
117585
No és mit mond? :P Kissé megkopott a nyelvtudásom...
GTPeti2011-09-17 19:36:21 //
117584
Nem rossz... B)
afri2011-09-17 19:16:39 //
117583
:-)
minden szavát értjük ...
Egy taiwani "olaszautó fannal" beszélgetek a facebookon :))))
155
Jahhh. Volt az a Lancia Thema amit még februárban vettem. A piaci viszonyokra tekintettel végül is elcseréltem (micsoda véletlen épp Fészivel) 4db 16" kerékre. Nekem igazából csak a gumik kellenének. Így van az a pénz amiért eladnám. Én 40000ft/4db ra gondoltam. Van Fiatos közepük is. Csak még Fészinél... :)

Hagyd csak rajta. Egy csomó pénzért vette Abarth... :)
Az eredeti az. De nem a rárakott 156 cuccról van szó? :)
Amúgy meg a késöbbi TS eken már az is műanyag.
Thomika2011-09-17 14:01:32 //
117578
Ne azt nézd, ami most rajta van, hanem a gyárit! Ezt a mostanit, elképzelhető,hogy leveszem..
Thomika2011-09-17 13:59:04 //
117577
Az enyém nem műanyag!! Valamilyen vas ötvözet, esetleg vastagabb alumínium.
A Tiéden nem müa...
Thomikáé az.
Ez már a pihent topikba való:)))
De, ha vagány lennél, akkor a farmered is Z/F/P ra festenéd csíkonként :-P
jaaa sorry. azt hittem a festéket kérdezed. álmomban sem gondoltam volna, hogy a szelepfedél müanyag. tényleg az?
ha müanyag, akkor természetesen nem lehet szinterezni.
Műanyagot én inkább krómoztatnám. Lehet piros is a króm.
Az aranyozás nem ér, azt én akarom... :-D
Ha szöszmötölni akarsz, akkor tessék lefesteni a nívópálca fogantyúját! :-D
Hőállóval rétegenként...
Thomika2011-09-17 11:44:00 //
117571
Olcsóbb lenne? De igazából nekem többek között a szöszmötölés miatt jött az ötlet. néha jól esik melótól elvonultan bütykölgetni egy kicsit!
Műanyagot is lehet szinterezni? :O
Bár ha sztatikusan fel tudod tölteni, utána meg nem olvad el a kemencében....
Nem lenne rossz dolog:D Csak mindent át kellene építeni. Igazából 75-höz és a GTV6-hoz készült a könyv, de még a 24V motorok is benne vannak.
atesssz2011-09-16 19:34:18 //
117566
sprint, hosszába kellene betenned a V6-os szívet, megoldani a váltót, a kardánozást, és a hátsó differenciálművet, meghajtást, és lehetne hátul kaparós az a szép 155 :)
(legalább is ez jutott eszembe a könyv alján lévő megjegyzésből "not for FWD") :))))
RoliQ42011-09-16 19:18:08 //
117565
Én tudok:)
Tegnap ezt hozta a posta, egyenesen Angliából:)) Nem volt olcsó, de megérte:)

Ezzel megint kezdődik valami:) Még nem tudom mi lesz a vége, de 24 szelep lesz benne:))
szerintem olcsóbb és tartósabb ha szinterezteted vhol.
Thomika2011-09-16 15:18:09 //
117562
Azt hiszem, megvárom mi lesz a diagnózis...
Thomika2011-09-16 15:16:15 //
117561
Fasza. :( köszi az infókat!
Thomika2011-09-16 15:15:26 //
117560
Ehh.... szomorú vagyok! A szerelőm azt mondta, nem kell 16V-n levenni a kipuffot! hozzá lehet férni! no majd akna fölött megnézem valamikor. Úgyis megyek a Janihoz kedden, kiderül, mi a gond
Akksitálca ki. Szívósor a pillangószelepig le. JE kerék le. Burkolat is le. Onnét már lehet látni a kapcsolórudgak végét. A másik feléhez be kell nőgyógyászkodni a kormányműnél.
Így el lehet végezni. Nekem a motorfelújításkor rosszul olt feltéve és az egészet így kellett szétszednem. :-D
Thomika2011-09-16 15:10:52 //
117558
Az kemény meló! Nem tűnik otthon ház előtt megoldható problémának :(( No azért megér egy misét. De ha jól emléxem, ki kell venni az akksi tálcát?!
Ezért mondtam én a menetvágást és a kontraanyával való rögzítést. Lehet még menetragasztót is alkalmazni. Akkor meg lehet, hogy nem kell inox rúd, elég lenne a hagyományos is. Azt meg oda lehetne hegeszteni a kormánymű gumi izéhez.
Tkp kurvanagy szopás... :)
Alapból kipuff le, a felette levő védőlemez le, és utána férsz hozzá némileg a váltórúd gömbjéhez; de további bontás is szükséges lehet.
Van egy központi gumis csukló rész, ha azt is le akarod venni, akkor a kormánymű útban van...
Ahhoz, hogy levedd a kipuff feletti burkolatot, pár csavart ki kell tekerni a kardánalagút boritás alatt, azaz azt is ki kell venni. Ahhoz meg a vezetőülést tanácsos kivenni...
Én cseréltem, levadásztam Marklandban a legjobb állapotút, azt az ment bele.
Természetesen többféle hosszúságú és görbeségű rudazat van, ha nem ugyanolyant teszel be, mint ami benne volt, akkor nem lesz meg pár fokozatod...
A gömbfejek sárgarézzel vannak összeforrasztva magával a rúddal, nem sajtoltak.
Villanyhegesztés valszinüleg eldeformálná a gömböt, azt szorulna, vagy hamar kikopna.
Itthon nem igazán lehet javítani, ugyanis bele vannak préselve a helyükre. Esetleg venni kellene faudi-csuklót és mondjuk inox rudat. Nincs benne műanyag persely, hanem csak fém az egész. A rudat méretre szabjuk és a végére menetet vágunk. Majd egy kontraanyát felteszünk. Utána rácsavarjuk a faudi-csuklót- Fontos, hogy mm-re megegyezzen a hossza. Sőt hajlítani is kellene valamelyiket.

Hőállót kellene nézned. Mindenképpen zsírtalanítsd a felületet előtte. Ez nem azt jelenti, hogy tedd be a mosogatógépbe, hanem rendes fényezés előtti zsírtalanító kell. Akkor nem fog megfolyni.
A végén lakkozd. Abból is van hőálló.
Neked van agyad is. Azt sem? :D
Nincs autón. A pincében van... :-D
Áááá
Nahh majd kapod a méleket, hogy mennyi az annyi... :)))
Jajj Teee, ne vagizzál már itt. Akkor lennél kemény fehérvári arc, ha egy 155x155x155cm es betontömbel a cerkádon átúsznád a velencei tavat hosszában!
:-PPP
Thomika2011-09-16 14:13:12 //
117550
Thomika2011-09-16 14:11:47 //
117549
No és akkor még egy kérés:
Gondolkodom rajta, hogy visszarakom az eredeti "szelepfedelet", mert most egy 156-osé van felszerelve. Mikor megvettem, megkaptam a gyáriját is, de azt csiszolnom kéne és festeni..Tsiga a Dupli Color termékeit ajánlotta a festéshez..
Én sötét grafit és piros felirat színkombinációra gondoltam. Bár még a fekete feirat sem kizárt. Javaslat?
Thomika2011-09-16 14:06:46 //
117548
Bár a szerelőmmel már konzultáltam az ügyről, kikérném a Ti véleményeteket is!!
Mennyire macerás a váltórudazat gömbjeinek, alkatrészeinek otthoni javítása? gyanús, hogy lötyög a rudazat, de az utastérbe bejövő rúd már szépen áll a gömbben. De 1-es és Rüki néha nem akar rendesen bemenni a helyére. Mintha nem tolná kellően a rudazat a váltón lévő kart!