BMW forever!!!!!!!!2007-12-21 22:16:29 // 47379
ajajajajaj!!!pedig azt hittem lesz egy kis sufni tuningom:-)
TSiga ( I am the TSIG)2007-12-21 22:15:02 // 47378
Szerintem a 16V komolyabb műtétet igényel, mert nem két külön trafója van, hanem 4 ami valahogy egy másik henger másik gyertyáját is ellátja. Szóval sztem nem lehet csak úgy lekapcsolni a trafókat.
Meg tudom-e oldani??? Távközlés technikus vagyok. Programoztam soksok milliós EWSD és AXE telefonközpontokat, most digitális fejállomásokat szerelek kisközösségi kábeltévé-rendszerekhez. Mégse tudom, hogy egy rohadt diódának melyik az anódja és a katódja. Hogy kell bekötni, hogy vezessen és hogy, hogy ne...
Meg tudom-e oldani??? Távközlés technikus vagyok. Programoztam soksok milliós EWSD és AXE telefonközpontokat, most digitális fejállomásokat szerelek kisközösségi kábeltévé-rendszerekhez. Mégse tudom, hogy egy rohadt diódának melyik az anódja és a katódja. Hogy kell bekötni, hogy vezessen és hogy, hogy ne...
BMW forever!!!!!!!!2007-12-21 22:11:33 // 47377
Huha..te vmi gépész vagy villamosmérnök vagy?asse tom miről beszélsz,de jól hangzik,hát csak hajrá.én tényleg vevő vagyok rá ha megcsinálod:-)
BMW forever!!!!!!!!2007-12-21 22:09:33 // 47376
De siess vele,hogy minnél többet spórolhassak a benyán:-)Mikor lesz kész?
TSiga ( I am the TSIG)2007-12-21 22:09:10 // 47375
Persze visszafele is működne...
A totalcaron olvastam egy cikket egy utólag beszerelt E85 vezérlőről. 4 hengerre kb. 39000 pénz. Abban az áll, hogy abból több kell a motornak. Ezt egy utólag beépíthető kis elektronikával oldják meg. Az alapjáratnál nem ad több üzemanyagot, de nagyobb fordulatszámnál megnöveli a befecskendezési mennyiséget. Az injektor kábelére kell kötni. Megnövelt befecsi idő=több LE=nagyobb :DDDD. Az ECU még nem is lett piszkálva. Sztem lehetne kombinálni egy kicsit egy mágnesszeleppel, ami lezárná a visszafolyó benzin útját. Talán még a szelepvezérlés-váltó relé is kaphatna egy "válcsá vazze!" parancsot, de ebben nem vagyok biztos.
A totalcaron olvastam egy cikket egy utólag beszerelt E85 vezérlőről. 4 hengerre kb. 39000 pénz. Abban az áll, hogy abból több kell a motornak. Ezt egy utólag beépíthető kis elektronikával oldják meg. Az alapjáratnál nem ad több üzemanyagot, de nagyobb fordulatszámnál megnöveli a befecskendezési mennyiséget. Az injektor kábelére kell kötni. Megnövelt befecsi idő=több LE=nagyobb :DDDD. Az ECU még nem is lett piszkálva. Sztem lehetne kombinálni egy kicsit egy mágnesszeleppel, ami lezárná a visszafolyó benzin útját. Talán még a szelepvezérlés-váltó relé is kaphatna egy "válcsá vazze!" parancsot, de ebben nem vagyok biztos.
BMW forever!!!!!!!!2007-12-21 22:01:03 // 47374
Szólj ha sikerült megcsinálnod!:-)Nekem mondjuk 16v van,de ha meg tudod oldani akkor ehhez is menni fog.:-)
perdix2007-12-21 22:00:15 // 47373
Izgalmasan hangzik:-)))
TSiga ( I am the TSIG)2007-12-21 21:56:24 // 47372
Amúgy, ha egy kicsit szóba kerűlt a fogyasztás: mivel szerintem nem egy bonyolult a 8V gyújtásrendszere, egy kis kütyüvel meg lehetne oldani, hogy ha a gázpedál nem megy egy bizonyos szintnél lejjeb( tudom , nehéz elviselni...) akkor egy bizonyos idő utáb a kütyü lekapcsolná az egyik trafót és a befecskendezett üzemanyag mennyiségét arányosan csökkentené. A kütyüt persze mi kapcsolnánk ki-be. Ahoz hasonlóan, mint amit a "nagy germánautógyárak" csinálnak: ott a V8-nál az egyik hengersort kapcsolják le, itt az egyik gyertyasort. Rángatni nem fog a motor mert minden hengertben lenne robbanás, csak a teljesítmény csökkenne. Autópályához nem kell az összes teljesítmény. Persze nyugis haladásnál.
perdix2007-12-21 21:47:58 // 47371
Ahogy teccik mondani:-))))
TSiga ( I am the TSIG)2007-12-21 21:47:23 // 47370
Ismétlés a tudás anyja...:D
perdix2007-12-21 21:46:18 // 47369
Mekktisztelő..egyébként már volt:-)))))
TSiga ( I am the TSIG)2007-12-21 21:44:08 // 47368
BMW forever!!!!!!!!2007-12-21 21:44:00 // 47367
Én ezért nem fogok soha ujj autót venni!A régi annyival jobb,hogy olcsóbb,így nem áll le a keringésem ha vmi baj van,és nem kurtam el sok milliót egy olyan autóra ami semmivel nem jobb mint mondjuk a mostani vasam.Ezen legalább tudom hogy mi van megjavítva,mire számíthatok még.Persze bármire,de azért ha vmit kicserélek az nagy valszínűséggel pár évig jó lesz.Az újj autónál totális zsákbamacska az egész.És tuti elromlik,olyan nincs hogy jó egészen addig míg el nem adod.De ha eladod,akkorát buksz rajta hogy belerokkansz,hacsak nem szarod a pénzt.Ezért új autót SOHA!!ja.....és hitelt SOHA!!!(örülök hogy megszabadultam az előzőtől!tönkre is mentem anyagilag).
TSiga ( I am the TSIG)2007-12-21 21:36:09 // 47366
Másik:
Házunkban lakott egy ürge, aki kamionos vállalkozásba kezdett. Vett egy zsír új legmodernebb, legerősebb, legkomolyabban felszerelt MAN kamiont. Megnértem kívűl-belűl-lent-fent. Mehettem vele egy kört (640LE automata) vontatmány nélkül:PP
Gyönyörűen kivitelezett a motorja. Sajnos a turbó nem férne el a motorteremben csak ha kivágom a tűzfalat és beteszem az anyósülés helyére( ez nem is lenne baj mert én vezetek :D). Lényeg, hogy a cimke szerint Euro5-ös a motorja. A manus a vásárlás előtt volt egy tréningen és gyárlátogatáson, ahol egy bennfentes elárulta neki halkan, hogy az Euro5 úgy van meg, hogy egy laborban nyakig felpolírozott hengerfejű motorba tisztított, labor minőségfű levegőt engednek, a gázolaj meg az a fajta, amiben a porlasztócsúcsokat árulják.
Házunkban lakott egy ürge, aki kamionos vállalkozásba kezdett. Vett egy zsír új legmodernebb, legerősebb, legkomolyabban felszerelt MAN kamiont. Megnértem kívűl-belűl-lent-fent. Mehettem vele egy kört (640LE automata) vontatmány nélkül:PP
Gyönyörűen kivitelezett a motorja. Sajnos a turbó nem férne el a motorteremben csak ha kivágom a tűzfalat és beteszem az anyósülés helyére( ez nem is lenne baj mert én vezetek :D). Lényeg, hogy a cimke szerint Euro5-ös a motorja. A manus a vásárlás előtt volt egy tréningen és gyárlátogatáson, ahol egy bennfentes elárulta neki halkan, hogy az Euro5 úgy van meg, hogy egy laborban nyakig felpolírozott hengerfejű motorba tisztított, labor minőségfű levegőt engednek, a gázolaj meg az a fajta, amiben a porlasztócsúcsokat árulják.
BMW forever!!!!!!!!2007-12-21 21:24:46 // 47365
Na,erről beszélek,nagy étverés az egész!
perdix2007-12-21 21:18:25 // 47364
Ez így nagyon durva!!! De akkor nekem is mondták hogy a 3,5 literes bömös is majdnem annyit zabál mint az ötliteres benyás......
TSiga ( I am the TSIG)2007-12-21 21:12:25 // 47363
Atyámmal amikor a Roverünket vettük németben a családi XM-mel mentünk érte. Ahoz képest, hogy 1540 kg, és 3.0 V6 automata, tempomattal 140-nél evett a fedélzeti szerint 7.9-et. Persze mentünk lassabban is... 1100 km-t tettünk meg 80liter magyar benzinnel.
Egy ismerősünk horgásztársa vett egy Off pözsó 406 2,0 automatát. Nem tudta levinni a fogyit 13 liter alá. Pedig negypapa stílusban vezet. Bevitte a szervízbe és közölték vele,hogy ez ennyi. Nézze meg az apróbetűs részt a katalógusban.
Egy ismerősünk horgásztársa vett egy Off pözsó 406 2,0 automatát. Nem tudta levinni a fogyit 13 liter alá. Pedig negypapa stílusban vezet. Bevitte a szervízbe és közölték vele,hogy ez ennyi. Nézze meg az apróbetűs részt a katalógusban.
BMW forever!!!!!!!!2007-12-21 21:02:24 // 47362
Na aakor mondok jobbat!Én elcsréltem a 944 es porschámat egy 735i-re,Nem nyomtam neki csak alapgázon mentem vele de tényleg!15 alá így sem sikerült mennem vele.Visszacseréltem:-)
perdix2007-12-21 20:56:59 // 47361
elég baj!
perdix2007-12-21 20:56:29 // 47360
4 éve lefoglalóztam Budaörsön egy 750 LA-t, a hosszított 12 hengeres 300 lovas 5 literes bömöst! Azt mondja a csóka hogy 11 literből ellhet vele járkálni vegyesben:-(((((( én csak mosolyogtam.......rámentünk az ótópályára igaz hogy 130 nál pörgött 1900 et a motor..ekkor ment 15 alá a fogyi..ilyen manuális kerek óra van bennük, mint pill.fogyi...kicsi gázt adtam, és mingyárt eltünt az egész műszerről a pálca..a műszer 40 literig volt skálázva, de mindig afelett volt.....aztán nem vettem meg...pedig 2003 ban 690 ezer lett volna......itthon mondták hogy 30 litereket eggyes leélt példányok 40 litert is esznek ha tapossák őket...megnéztem a gyár mennyit írt fogyira: 19,5 litert..........no comment......
BMW forever!!!!!!!!2007-12-21 20:47:53 // 47359
Ez király!A8-as audi 8 lityi?!!hmmm.......a haverom nem ussza meg 20 liternél kevesebbel,vajon mér?:)
BMW forever!!!!!!!!2007-12-21 20:46:33 // 47358
Nem!ki kell hogy ábrándítsalak!Nem tudod elképzelni,azt csak hiszed.De minden márkaszervízben u.a. megy.
perdix2007-12-21 20:39:49 // 47357
Igy Karácsony előtt ne is rémisztgess......de eltudom képzelni....
BMW forever!!!!!!!!2007-12-21 20:38:29 // 47356
Pontosítok...Fiat-Alfa forgalamazó és márkaszervíznél voltam
perdix2007-12-21 20:37:54 // 47355
BMW forever!!!!!!!!2007-12-21 20:36:41 // 47354
Csak a kis hazánk polgárai úgy gondolkodnak,hogy szakítsunk jó nagyot!!!Nem ám sok kicsit,mert akkor talán jobban fogyna,de mind1.Persze nem csak mi vagyunk a hibásak,azért ennek van egy ára a gyártó felé.Persze mielőtt még a gyárat okolnánk,képzelheted mennyibe kerül a dílernek ha a régi vasadat beszámítják mondjuk 600e-el többért mint amit ér!!!!!Nekem senki ne mondja,hogy azért mert majd jól eladják!!!SOHA!Ahogy a kispista nem tudja eladni hiába hirdeti,úgy ők sem tudják.Nem is a ez a haszon nekik,hanem az amit a gyártól kapnak év végén az eladások után,na meg a szervíz!Apám az a nagy átbaszás!Tudom mert a Fiatnál dolgoztam,ha tudnád.........el se merem mesélni.......
perdix2007-12-21 20:26:02 // 47353
Pontosan....persze más lenne a helyzet ha kishazánkban 2,5 ért meg lehetne venni őket, most a 90 lovas jol felszerelt multijetre gondolok.igazi népautó lehetne belőle.....én meg eljárnék vele 3-4 literből......de így......felejtős......
BMW forever!!!!!!!!2007-12-21 20:20:51 // 47352
Tudom!Sztem egy sapka szart nem érnek ezek az autók,nemhogy 3 millió fölött!Ja......mire kifizeted több mint 4millió,és eladod 1-ért!!!Soha nem vennék,de még kp-ért se!És az adatok,hát gratulálok annak aki játékautóért ennyit ad.
Edyboy2007-12-21 20:11:44 // 47351
Jaa,Szegedről hazafelé M5-ön.Töküres volt a pálya,ráértünk egymás mellett autózni.
András bácsi2007-12-21 20:11:31 // 47350
adatok
András bácsi2007-12-21 20:11:16 // 47349
Hát ezek elég xar adotok. :(
András bácsi2007-12-21 20:10:20 // 47348
Ahogy szokta. Szájjal. :)
BMW forever!!!!!!!!2007-12-21 20:04:10 // 47347
az nagy üzlet,ha kicsit nézelődsz it-ott akkor kb 30 lovat tucc belerakni max 100ezerért.de az a plafon.megkockáztatom,hogy 60 körül is ki lehet sajtolni.
perdix2007-12-21 19:58:39 // 47346
15 lóvat 750 ezer felárért......
perdix2007-12-21 19:57:52 // 47345
valóban de az is már 3,15 milla..3 ajtós kisautóhasználhatósága meg a nagy nulla....kivételt csak a sportos kivitelek jelentenek....de most nem ezekről van szó........
BMW forever!!!!!!!!2007-12-21 19:23:59 // 47344
hát igen........én a legolcsóbbat mondtam,az ráadásul még 3 ajtós is.sok mindenre nem használható.
perdix2007-12-21 18:57:07 // 47343
Van 90 lovas 1.3 dejzel de 3,8--ért? ezek bolondokDDDDD
perdix2007-12-21 18:39:30 // 47341
ez elég fosul hangzik....drága is lassu is meg meleget se tud? de hol a 90 lovas 1.3 multijet? Olyan nincsen?
BMW forever!!!!!!!!2007-12-21 18:22:59 // 47340
ja.........0-100 11.9sec
BMW forever!!!!!!!!2007-12-21 18:22:07 // 47339
75LE,a 3 ajtós 3millió99ezer FT.Nyomaték:175NM,Viszont egy rakás fos a fűtése,meg lehet benne fagyni!!Vegyes használatban 6.5 liter a fogyasztása.Kb,ennyit hallottam róla.
perdix2007-12-21 18:10:37 // 47338
Gyermekeim! Ki tudja hogy a Grande punytó 1.3 multijettel mennyibe kerül? Hány ló? Mennyit eszik? 2,7 körül van már ujba? meg mennyis a gyorsulása 0-100 ra....ha 11 sec fölött van, akkor felejtős.......gokart filling nélkül nem cép az élet DDDDDD
perdix2007-12-21 18:08:39 // 47337
norbink az fasza gyerek! Tök segítőkész..perdix bácsinak is sokszor sokat segített...dícséret érte, neki, tőlem, most:-)))))))
süsnye2007-12-21 18:02:57 // 47335
miazhogy! :) ki is cseréli! :)))
norbee2007-12-21 17:51:41 // 47334
Az tuti. Az a fajta... :)))
András bácsi2007-12-21 15:45:15 // 47333
SD biztos vállalja a felelősséget. ;)
AlfaMore2007-12-21 15:40:26 // 47332
Pedig igazán bevállalhatná valaki felelősséggel, lenne kinek kiszámláznom a javítást;-)))
Akkor leszűröm a tanulságokat: vagy elmegy a szíj vagy nem de az biztos;-))
Sebaj, ha eddig kibírtam akkor ez a 2 hét már belefér talán...most nem esne jól +200k költés az eddigi 200 mellé;-((
Akkor leszűröm a tanulságokat: vagy elmegy a szíj vagy nem de az biztos;-))
Sebaj, ha eddig kibírtam akkor ez a 2 hét már belefér talán...most nem esne jól +200k költés az eddigi 200 mellé;-((
perdix2007-12-21 15:35:35 // 47331
Jól beszélsz betegágyi Cartársam, jól beszélsz:-))))
Online tag
2
Vendég2
1387
Fórum
Friss topicok
- Tonale
- Találkozások
- Alfa reklám
- Giulia
- Forma-1
- Coffee - Minden ami kávé
- Mo-i utak helyzete: ele...
- Alfa történelem, híres ...
- Junior
- Oldtimer, youngtimer
Tagok
Új tagjaink
- Kaccsa
- ramirez001
- “ Kevin “
- Rókus
- benebp
- Gyuszkó 159
- Olxander
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
