Longman2010-04-20 19:15:11 // 98552
igen, a lehetőségek között volt ez is, de semmiképp nem kellett volna vágni-hegeszteni, mert csavarral van a csonkra rögzítve, úgyhogy közdarab esztergáltatással lehetett volna megoldani, de mivel 2 irányban is kellett volna fordítani rajta, a gázbowden felőli részen már nem lett volna hely, a pill. szelep mozgató részének, illetve van ott egy + torokhűtés is, szóval semmiképp nem fért volna el, ráadásul így annyira közel került volna az LMM hez hogy a 2 kis csö kivezetést sem fért volna el.
Longman2010-04-20 19:09:46 // 98551
hogyne..
TSiga ( I am the TSIG)2010-04-20 19:08:40 // 98550
Fejlődjél még egy kicsit:
TSiga ( I am the TSIG)2010-04-20 19:04:41 // 98549
katbal2010-04-20 19:01:27 // 98548
Ebbe a használt tárcsa kevlározásba még annyi buktatót látok, hogy maga a kuplungtárcsa sem csak egy darab basz, hanem több annál. Az agy rész, ami a bordástengelyre megy fel rugókon keresztül csatlakozik a külső részhez, hogy a torziós lengéseket csillapítani tudja, ráadásul a kopóréteg és a hordozó közt is szok. lenni valami hullámos lemez, ami egy rugalmasságot ad a tárcsának. Gondolom ezeket nem cserélik "kevlározásnál". Mire egy gyári tárcsa lekopik, addigra a rugók is elfáradnak, lötyögni kezdenek a helyükön, meg az a hullámos lemez is elveszti a rugalmasságát. (...legalábbis én ezt tapasztaltam, amikor cseréltem a sajátomat...) Én tuti, hogy csak új tárcsát kevlároztatnék, de leginkább meg beraknék egy gyárit. Szerintem utcai autókba túlkapás ez egy kicsit. A gyári szerkezetnek meg tárcsának is van bőven nyomatékfeleslege......hogy megég vagy sem, az meg lábfüggő
TSiga ( I am the TSIG)2010-04-20 18:47:39 // 98547
Nem lehetne-e esetleg a pillangószelep felfogatását az LMM felé fordítani? Nekem logikusnak tűnik, hogy a pillangószelep felfogatását levágni és úgy felhegeszteni, hogy az LMM-mel legyen egy vonalba.
TSiga ( I am the TSIG)2010-04-20 18:44:03 // 98546
TSiga ( I am the TSIG)2010-04-20 18:13:28 // 98545
Hali T. Cartársak!
Velem meg közölte atyám, hogy valami nagyon fura hangja van a koTSinak. Beindítom, hát olyan, mint egy traktor. Ráállok a rámpára, kiderült, hogy a katalizátor utáni dobba menő TSő van a dob nyakánál körbetörve. Tehát a cső lötyög a dobban. Kereshetek kipufogóst, aki meghegeszti. Meg akkor már elöl is az Y csőnél is van egy picike lyuk. Atyám szerint meg lehetett volna előzni a bajt, ha időben megjavítom. De a dob bemenete nincs kitámasztva, tehát akárhogy kenem körbe kipuf javító pasztával, az tovább reped, és végül ugyanide jutottam volna.
Van 155-ösös pólóm a talira. Fotók majd akkor :-DD
Velem meg közölte atyám, hogy valami nagyon fura hangja van a koTSinak. Beindítom, hát olyan, mint egy traktor. Ráállok a rámpára, kiderült, hogy a katalizátor utáni dobba menő TSő van a dob nyakánál körbetörve. Tehát a cső lötyög a dobban. Kereshetek kipufogóst, aki meghegeszti. Meg akkor már elöl is az Y csőnél is van egy picike lyuk. Atyám szerint meg lehetett volna előzni a bajt, ha időben megjavítom. De a dob bemenete nincs kitámasztva, tehát akárhogy kenem körbe kipuf javító pasztával, az tovább reped, és végül ugyanide jutottam volna.
Van 155-ösös pólóm a talira. Fotók majd akkor :-DD
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-04-20 17:48:14 // 98544
Na jó még kap új felniket is:-))
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-04-20 17:46:15 // 98543
Na kérem,hátsó fékbetétek cserélve.Kilincsek szinrefujva,már csak az első lököst kell zöldre fujni,holnap Érd,müanyag hegyek cserélye,kédergumik,hiányzó bizbaszok,csütörtökön,kipuff csere,főfékhenger csere,jövő héten vizsga.
Na most egy évig a szavát sem akarom hallani a talján dögnek.
Na most egy évig a szavát sem akarom hallani a talján dögnek.
Buksi2010-04-20 17:37:31 // 98542
Uhhh... király polírozva is! ;-))
Longman2010-04-20 17:27:56 // 98540
nah hívtak a galvanizálóból hogy kész a cuccom! holnap befejezem tehát, remélem minden OK lesz!
SD2010-04-20 17:25:10 // 98539
Virtuális Romeó topicot néztétek ?:)
Longman2010-04-20 16:39:22 // 98538
én nagyon valószínünek tartom hogy ezért.. de azért a szívósor tömítettsége sem volt a toppon..
Longman2010-04-20 16:37:52 // 98537
majd ha benne lesz a galvanizált benzin híd is..
ajánlom hogy holnapra kész legyenek, mert már vagy 2 hete nincs kocsim! :(
ajánlom hogy holnapra kész legyenek, mert már vagy 2 hete nincs kocsim! :(
süsnye2010-04-20 16:18:38 // 98536
jól néz ki!
lehet én is felpolírozom a műa szívócsonk csöveit.. :)))
lehet én is felpolírozom a műa szívócsonk csöveit.. :)))
süsnye2010-04-20 16:16:57 // 98535
érdekes...
az enyimbe a hőérzékelő egy kicsi kis vékonyka szálon egy bumszli.. :))
ez elvileg a beszívott levegő hőmérsékletét méri... de, hogy okozhatott-e problémát.. jó kérdés... sztem nagyot nem...
az enyimbe a hőérzékelő egy kicsi kis vékonyka szálon egy bumszli.. :))
ez elvileg a beszívott levegő hőmérsékletét méri... de, hogy okozhatott-e problémát.. jó kérdés... sztem nagyot nem...
SD2010-04-20 16:14:19 // 98534
Nagyon igényes!!!! Gratula, szép lesz:) És szerintem meghálálja:)
SD2010-04-20 16:12:33 // 98533
ehh lehet ezért rángatott?:)
az amúgy csak hőmérő asszem, a légmennyiséget a torlólaphoz csatolt potméter méri.
az amúgy csak hőmérő asszem, a légmennyiséget a torlólaphoz csatolt potméter méri.
pb_2010-04-20 16:12:04 // 98532
Q4be ne kevlárt tegyél.
pb_2010-04-20 16:09:42 // 98531
Semmit, simán teszik a dolgukat, ahogy eddig.
pb_2010-04-20 16:08:03 // 98530
Azért ez nem egészen így van.
RoliQ42010-04-20 16:01:30 // 98529
és azon nem gondolkodtál el hogy kicseréled a tárcsát... (kevlár) és ez kopás állóbb az oké! de az nem jutott eszedbe hogy ehhez mit szól a kuplung szerkezet és a lendkerék? Én már láttam szétégett lendkereket! de tudjátok mit... nekem nyolc:D
Gyozi1552010-04-20 15:57:26 // 98528
mármint úgy értem hogy hamarabb megadja magát mint a gyári tárcsa...
Longman2010-04-20 15:54:08 // 98527
baj az semmiképp nem lehet belőle, az biztos!
Longman2010-04-20 15:53:05 // 98526
Gyozi1552010-04-20 15:49:07 // 98525
nehogy azt hidd h mindenki szinterrel megy, vannak ott kevláros kuplungok is, meg gyári jó minőségűek!!
de végülis tökmind1, a szerelőm azt mondta hogy baj nem lehet belőle, mármint a kevlárból, és még milőtt valaki fantáziálni kezdene hogy biztos azért mondta h még1xer cserélhesse a kuplungot, NEM, nem ygyvan, ismerem, nbarátom :D
de végülis tökmind1, a szerelőm azt mondta hogy baj nem lehet belőle, mármint a kevlárból, és még milőtt valaki fantáziálni kezdene hogy biztos azért mondta h még1xer cserélhesse a kuplungot, NEM, nem ygyvan, ismerem, nbarátom :D
afri2010-04-20 15:47:14 // 98524
mindenki kedvéért, csak hogy ne essen félreértés: a kevlárkuplungot a régi általad használt tárcsából "újítják" fel!! tehát a régi betétek le, kevlár betétek fel!!
tulajdonképpen egy jóval olcsóbb megoldás és (talán) jobb is, mintha vennél zsír új gyárit!! de kinek a pap, kinek a papné!! :-DD
én a kevlárra esküszöm (takarékosságból kifolyólag) !! ;-)
de ezzel senkit nem akarok megbántani!! ;-)
tulajdonképpen egy jóval olcsóbb megoldás és (talán) jobb is, mintha vennél zsír új gyárit!! de kinek a pap, kinek a papné!! :-DD
én a kevlárra esküszöm (takarékosságból kifolyólag) !! ;-)
de ezzel senkit nem akarok megbántani!! ;-)
afri2010-04-20 15:43:27 // 98523
frankó lett nagyon!!
király ez így polírozva is!! ;-)
király ez így polírozva is!! ;-)
Longman2010-04-20 15:26:11 // 98522
majd megkérdem a drifter kollégámtól! :)
Longman2010-04-20 15:25:14 // 98521
ebből szempontból még takarékoskodni is lehet vele.. :)
RoliQ42010-04-20 15:23:52 // 98520
senki nem használ ott kevlár kuplungot!!!!! SZINTER APÁM SZINTER!!!!
Longman2010-04-20 15:23:23 // 98519
félig összeraktam a szívóoldalt ma:
kész lettek a csövek, de nem krómozták aztán, mert nem merték bevállalni vmiért, úgyhogy maradt a polírozás
mostmár készíthetek ilyen közeliket én is :)
még hiányzik a benzinhíd, a galvanizálóban balfaszoskodnak
éés, a szívócső ilyen lett, kicsit érdekes látvány, de ez van, a levegő hibátlanul tud áramlani benne sikerült összehozni, és kiadta úgy hogy rá tudtam tenni mind2 oldalára a szilkon csövet..
kész lettek a csövek, de nem krómozták aztán, mert nem merték bevállalni vmiért, úgyhogy maradt a polírozás
mostmár készíthetek ilyen közeliket én is :)
még hiányzik a benzinhíd, a galvanizálóban balfaszoskodnak
éés, a szívócső ilyen lett, kicsit érdekes látvány, de ez van, a levegő hibátlanul tud áramlani benne sikerült összehozni, és kiadta úgy hogy rá tudtam tenni mind2 oldalára a szilkon csövet..
Fairlane2010-04-20 15:22:38 // 98518
Sok lesz az a 25-30....
Thomika 41-ért tud komplett valeo szettet, tárcsával, szerkezettel, kinyomócsapággyal...
Thomika 41-ért tud komplett valeo szettet, tárcsával, szerkezettel, kinyomócsapággyal...
süsnye2010-04-20 15:14:37 // 98517
nemtom, olyan pénteki fílingem van, kicsit szét vagyok szórva... ;))
afri2010-04-20 15:13:15 // 98516
hát az újat minek is b@sznánk el emiatt!!! :-DD
afri2010-04-20 15:12:21 // 98515
végülis ebben igazad van!! ... aláírom!!
TE! figyejj mán' ide! :-)
ha ugyis nálatok lesz a miskolc-rali gépátvétele, akkor körbenézhetnél, mi a véleményük a versenyzőknek a kevlár-kuplung terén!!
nem azt mondom, hogy töltess ki mindegyikkel kérdőívet róla, csak 1-2 arcot megkörnyékezhetnél vele!! szerinted?? ;-)
TE! figyejj mán' ide! :-)
ha ugyis nálatok lesz a miskolc-rali gépátvétele, akkor körbenézhetnél, mi a véleményük a versenyzőknek a kevlár-kuplung terén!!
nem azt mondom, hogy töltess ki mindegyikkel kérdőívet róla, csak 1-2 arcot megkörnyékezhetnél vele!! szerinted?? ;-)
süsnye2010-04-20 15:11:24 // 98514
ja, már hogy ezt a régi tárcsával kell megcsináltatni... ez kimaradt nekem eddig :))
süsnye2010-04-20 15:09:37 // 98513
mondom, nem akarok én senkit meggyőzni, csak olyan parasztvakítás szaga van a dolgonak (persze lehet, h nincs igazam, nincs tapasztalatom, de ha jól sejtem nektek sem ;) )...
vegyük 30nak a kuplung tárcsát... 10 a kevlár... ami azt jelenti, hogy 130%-os áron lesz kuplung tárcsád a gyárihoz képest...
valóban 30%-al hosszabb lesz az élettartama is?
vegyük 30nak a kuplung tárcsát... 10 a kevlár... ami azt jelenti, hogy 130%-os áron lesz kuplung tárcsád a gyárihoz képest...
valóban 30%-al hosszabb lesz az élettartama is?
Longman2010-04-20 15:09:09 // 98512
teljesen igazatok van hogy adott esetben, ha sokat égeted a kuplungot akkor tovább bírja ez a kevláros cucc mint a gyári.
engem inkább a megbízhatósága aggasztana, hogy vajon mikor engedi el magát az az utólagos szegecselés? 50K km múlva, vagy 150? mert ha az előbbi akkor zsebre lehet tenni hogy tartósabb, meg akkor is ha a szerkezet nyugdíjazza magát előbb mint a kevláros cucc.. :)
engem inkább a megbízhatósága aggasztana, hogy vajon mikor engedi el magát az az utólagos szegecselés? 50K km múlva, vagy 150? mert ha az előbbi akkor zsebre lehet tenni hogy tartósabb, meg akkor is ha a szerkezet nyugdíjazza magát előbb mint a kevláros cucc.. :)
afri2010-04-20 15:05:10 // 98511
természetesen ki kell várni azt az időt, amíg megcsinálják a TE kocsidból kiszedett használt kuplungtárcsára a betéteket!! vagy pedig szerzel vmi szar használtat, és azt adod oda nekik!! ;-)
és tárcsacserénél, csak régi le, az (új) kevláros pedig fel!!
és tárcsacserénél, csak régi le, az (új) kevláros pedig fel!!
afri2010-04-20 15:02:39 // 98510
én csak azt mondom ezzel a kevláros dologgal, hogy mennyi egy vadiúj kupolungtárcsa? - 25-30ezer?
ha pedig kevlárból csináltatsz rá betéteket, az kijön 10 ezerből, és elvileg többet bír a gyárinál!! ... én ezt szűröm ki a különböző kevlárkuplungos fórumokból!!
és mélenne +50 lóerőd?! még +1 se lesz!! nem lesz keményebb a kuplung sem!! csak jobban fogja bírni a gyűűrődést! papírforma szerint jobban megérné!! ;-) ... bármilyen autóhoz, még akár kispolszkihoz is!! :-D
ha pedig kevlárból csináltatsz rá betéteket, az kijön 10 ezerből, és elvileg többet bír a gyárinál!! ... én ezt szűröm ki a különböző kevlárkuplungos fórumokból!!
és mélenne +50 lóerőd?! még +1 se lesz!! nem lesz keményebb a kuplung sem!! csak jobban fogja bírni a gyűűrődést! papírforma szerint jobban megérné!! ;-) ... bármilyen autóhoz, még akár kispolszkihoz is!! :-D
süsnye2010-04-20 15:00:33 // 98509
400Nm? megvan az könnyen:
neon kesztyűtartó világítás + neon alsó világítás + vasalódeszka szárny + direkt szűrő + sport küszöb + pörgettyűs dísztárcsa ;)))
neon kesztyűtartó világítás + neon alsó világítás + vasalódeszka szárny + direkt szűrő + sport küszöb + pörgettyűs dísztárcsa ;)))
RoliQ42010-04-20 14:41:14 // 98508
a gyári (q4) kuplung 400Nm ig bír azt hiszem! akkor meg minek másik cucc? a kevlár is megcsúszik max nem ég meg...! (v nem annyira) de ha nem vagy pancser akkor a gyárival se lesz gond! majd ha lesz 400Nm akkor kell gondolkodni! :)
Fairlane2010-04-20 14:27:49 // 98507
Meg amúgy mennyit bír a gyári? :)
Én kb 70-80K-t mentem az enyémmel, mióta megvettem és kitudja mikori kuplung van benne. A szerkezetem valószínűleg fáradt, mert betonkemény a kuplungpedál, de a tárcsa még bírja.
Mondjuk én ritkán erőltetem, rajtolok vele stb...
Én kb 70-80K-t mentem az enyémmel, mióta megvettem és kitudja mikori kuplung van benne. A szerkezetem valószínűleg fáradt, mert betonkemény a kuplungpedál, de a tárcsa még bírja.
Mondjuk én ritkán erőltetem, rajtolok vele stb...
Fairlane2010-04-20 14:20:16 // 98506
Mennyi amúgy a különbség árban?
Gyozi1552010-04-20 14:18:17 // 98505
milyen 50mentális lóerő????
most nem arról van szó, hanem ha tovább bírja mint a gyári akkor megérné azt a pár ezer forint plusszt!!
most nem arról van szó, hanem ha tovább bírja mint a gyári akkor megérné azt a pár ezer forint plusszt!!
süsnye2010-04-20 13:28:42 // 98504
nem akarok én senkit meggyőzni.. :))
ha sok a pénzetek, csináljátok, biztos kaptok vele +50 mentális lóerőt, meg biztosan megéri a gyárihoz képest az árkülönbség.. ;)
ha sok a pénzetek, csináljátok, biztos kaptok vele +50 mentális lóerőt, meg biztosan megéri a gyárihoz képest az árkülönbség.. ;)
Fairlane2010-04-20 13:07:47 // 98503
Majd előző este esik, mikor má mindenki lemosta a kocsit... :P