Fórum >> Típusok >> 155

süsnye2010-04-21 16:43:55 // 98601
má' megint péntek van nálam... le volt véve a Win hangerő... :))
süsnye2010-04-21 16:42:47 // 98600
ügyes! :)))

hang nincs? :)
SD2010-04-21 15:48:28 // 98599
pb_2010-04-21 15:31:17 // 98598
Miért baxná L az újat a kevlározás?
afri2010-04-21 15:26:19 // 98597
kevlár kuplungos téma:
:-DD

ma ujból belevetettem magam a dologba, 1-2 utánajárás, stb.
tehát télleg csak a zsír uj tárcsát célszerű kevlároztatni, amiben még fasza minden!!
akkor meg már valóban igazatok van nektek, kár elbaszni az ujat!! marad tehát a komplett szett és csak vmi jó minőségű!!
;-)
Kovacs Laci 1552010-04-21 13:23:27 // 98596
Ahan köszi szépen.
süsnye2010-04-21 13:18:08 // 98595
hátha okosan csinálják gondolom nem... de benyástól, főleg egy 16V-től sztem nem lehet sokat várni.. nem biztos, h megéri...
Kovacs Laci 1552010-04-21 13:14:20 // 98594
Sziasztok cartársak 155 ös 16v nek lenne-e valabi baja ha megcsipelteté az ember??? Üdv:
süsnye2010-04-21 11:24:27 // 98592
a "tre" még stimmelt is :PP :))
SD2010-04-21 11:22:59 // 98591
un dö kátro kilövés:)

akarom mondani, onu dou tre:D
Fairlane2010-04-21 11:03:31 // 98590
Ez ilyen....
Nem köszön... :)
Fairlane2010-04-21 11:02:20 // 98589
Mintha irtam volna a multkor, hogy én a műa helyett alut raktam fel, és igen a műanyag csonk 40mm átmérőjű volt, az alu meg 45.
A motoroldal 45mm, szal ha műanyagod van akkor szűkítős gumicső kell, ha alu, akkor sima.
Legalábbis nálam ez volt a scenario :)
süsnye2010-04-21 10:47:45 // 98588
miért, az aluhoz más gumi kell?
süsnye2010-04-21 10:45:45 // 98587
ennél többre számítottam.. ;))
süsnye2010-04-21 10:45:17 // 98586
igen, műa...
süsnye2010-04-21 10:44:49 // 98585
LOL :DD
SD2010-04-21 10:26:25 // 98584
váááááááááá:D:D:D

úbazzeg....

na mind1 majd legközelebb:D
Fairlane2010-04-21 10:24:49 // 98583
A méretét egyeztetted? :)
Neked műa szopócsonk van?
Fairlane2010-04-21 10:21:24 // 98582
Lehet valami brutál szimbolikus képet hekkel, pl a puntó meg a 155 közé kifeszitett függőágy, benne a V6motor, azon lovagol SD a müncheni ingében.
Háttérben az árpád híd, amiről szuzukik hullanak alá a dunába, miközben lágy gitárfutam hangzik a logitekk hangszórókból, amit mekkintos hajt.....

:)))
süsnye2010-04-21 10:18:13 // 98581
folyamatban Nono cartárstól...
jó, hogy kérdezed... beszélnem kell Thomikával, h átvegye.. :))
Fairlane2010-04-21 10:17:23 // 98580
Jah, addig is élvezzük a csendet :))

Lett szívócsonk-gumicsöved?
süsnye2010-04-21 09:28:45 // 98579
már eltelt majd' 9 óra... ez nagy durranás lesz... :))
Marklar1552010-04-21 09:28:23 // 98578
Áhh. csak másfél oldal:)
Tegnap ismét Kalocsán voltam. V6 maradékot bontani/ elhozni.
Van némi elrettentő rozsda kép innen is:)
94'-s sjváci V6 volt...
A sárvédőket, meg csak azért hoztam el,h 1x csak felkerűljön az utifuttira:)
Fairlane2010-04-21 09:03:51 // 98577
Feszülten figyelünk, rakjál valami meglepetésképet :)

Egyébként jóreggelt.
pb_2010-04-21 08:13:52 // 98576
Létezik köztes jó +oldás, csak utána kell nézni/olvasni, majd végig gondolni, hogy mit, hogyan.
pb_2010-04-21 08:11:57 // 98575
Pl KULon nem égeti rögtön szét a tárcsát, a kedves gyorsulni vágyó yátékos.) Amúgy nem Lhasznált tárcsát kell kevlároztatni, hanem újat, vagy használt jót, vagy építettet. Melyik kérdésre?
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-04-21 07:34:59 // 98574
Akkor huzzá bele wazze,most irhatok bármit nem engem fogsz szapulni:-))))
Thomika2010-04-21 06:20:17 // 98573
A szívócsonk nagyon jól néz ki :) De ez a légtömegmérős megoldás elég fura. Hogy a fenébe képes ezen megfelelően áramolni a levegő? Az átmérő kb. 1/3-a elvész..
Thomika2010-04-21 06:13:51 // 98572
:))))
SD2010-04-21 00:49:49 // 98571
Hüpp a következő hozzászólásom lesz a 15555. :)

ez szép szám akkor valami hasznosra fogom használni:) nem vagyok szám fetisiszta, de az alfa számai kicsit megbabonáztak:) olyan szépek:)

és így hogy van egy Alfa 155-ünk és egy Punto 55-ünk nem is rossz szám:)

Tehát 15554:)
SD2010-04-21 00:41:13 // 98570
Egyszer csináltam Gery-nek egy turbós optikát:D a kínai turbójához:)

Low-cost megoldásnak eltudom képzelni hogy berak az ember pár 12V-os ventillátrot a szívóoldalra, és akkor elektro, techno turbo:) hibrid gyösz:D
RoliQ42010-04-21 00:11:10 // 98569
teljesen igaza van... :) utcai autóba gyári! semmi értelme másnak! ha meg fanatik van akkor csak is szinter egy durva szerkezettel! ennyi! a köztes megoldás meg pénz kidobás:) ha olyan jó lenne ez a kevlár basz... akkor gyárilag is azt használnák! nekem ezt mondja a paraszt logika:D
süsnye2010-04-21 00:02:32 // 98568
"vennék 1,8ts-re turbót kéne még azért motorba nyúlnom? Meg kb. mennyi lenne nem akarok elvadulni lóerőkkel csak maga a fíling miatt"

SD-nek ez fotosoppos magaslabda :)))
süsnye2010-04-21 00:00:38 // 98567
járjunk már a végére ennek a témának...

szal, akkor mit is nyer vele a választópolgár, ha kevlároztatja az elhasznált kuplung tárcsáját? :)
tartósabb? és katbal cartárs által írt kérdésekre mija a válasz?
pb_2010-04-20 23:50:00 // 98566
Nem a brutál tuning, vagy nyomaték miatt kell használni kevlárt.
SD2010-04-20 23:17:57 // 98565
Így van, van kész turbo-s motor a TS nem bír már el annyi pluszt így is ki van hegyezve, ha turbó kell akkor Lancia 2.0, ami a Q4-ben is van az gyárilag 190 ló, és belemegy simán... na jó kb az autód ára még1x de belerakható faragás nélkül, relatíve:)

Ha lóerő kell akkor építeni kell egy 3.0 12V Biturbo-t cca 1000Le:) ez már kijön szerintem 3-4 milából csak a motor:) Elsőkerékre idáeláis:D:D:D

Szóval jobban jársz ha csak a feelinget választod:)
BL2010-04-20 22:47:14 // 98564
Kéne és elég rendesen :)

A teljes motorcsere egy turbósra egyszerűbb, de az 1.8TS+Nitro is feelinges tud lenni ;)
Joey 1552010-04-20 22:37:16 // 98563
Sziasztok!
Elméletbe ha megnyerném a lottót és vennék 1,8ts-re turbót kéne még azért motorba nyúlnom? Meg kb. mennyi lenne nem akarok elvadulni lóerőkkel csak maga a fíling miatt :D köszi előre is
Egy unatkozó! :)
Fairlane2010-04-20 22:17:07 // 98562
Megennék, ha műanyagból, vagy kédergumiból lenne.... :P
SD2010-04-20 22:01:50 // 98561
És a nyúlktrec?:D
Fairlane2010-04-20 21:43:16 // 98560
Huh, még jó, hogy a multkor elhoztam a java műanyagokat, kédergumikat, illetve hiányzó biszbaszokat :))
SD2010-04-20 21:41:50 // 98559
Ha veszel egy új szerkezetet és az utána valami komoly helyen szétbarmoltatod akkor lehet megéri, de szerintem ha olyan rugdosást kap az autó amihez az kell akkor más is kifingik előbb utóbb... Szerintem:)
Fairlane2010-04-20 21:41:38 // 98558
Úgyérted torokfűtés? :)
Fairlane2010-04-20 21:40:28 // 98557
Neked is vazze? :)

Pont ma mondtam a cégnél pár kollegának, hogy "má nagyon péntek van" azt kiröhögtek, meg elbujt köztük egy managger is, az csak vonogatta a szemöldökét... :S
alfarin(MAXIMUS SAPKAÁRUS)2010-04-20 20:27:34 // 98555
Tényleg,most hogy mondod a tyukketrec kimaradtt.
SD2010-04-20 19:49:37 // 98554
Pár műanyag meg új felnik és kész a felújítás?:)

Valami tyúkketrec vagy színre fújt bizbax nem kéne?:)
SD2010-04-20 19:16:21 // 98553
Ja de tegyük föl hogy valami állat módon közlekedik és 30k alatt elkoptatja a vadiúj gyári tárcsát akkor is az lesz valszeg a legkevesebb költsége:)

Magában a kevlár tárcsa inkább olyan autóba való amiben nem marad meg a rendes mert szétég, mert olyan nyomaték van hogy azt áttenni de akkor meg nem egy utcai váltó fogja elvinni.

Szerintem alapból a felújítás kétséges hogy lesz e egyáltalán olyan mint a gyári, vagy csak valami gagyi rángatós tosz.

Én is amondó vagyok ha nincs britál tuning az autóban egy új teljes szerkezet, nem csak tárcsa mert az fél munka, és ha kell esetleg munkahengerek és olyan lesz az autó mint új korában:)

Én is ezt halogatom már egy ideje mert szerintem nem jó helyen fog a kuplungom, de amíg nem csúszik nem szedem szét.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak