Jóestét!
Tegnap végre jó idő lévén nekiálltam a légszűrőt kicserélni. Ha már ott matattam, gondoltam lebontom a szívóágat és kicserélem a tömítéseket is, meg megnézem fékrásegítő és a szívócsonk közti a csövet.
Volt itthon klingerit (mint kiderült jellemzően ebből készülnek ezek a tömítések), így le is cseréltem a fójtószelepnél. Meg persze egy kis apajárati motor, lmm, fojtószelep tisztogatás.
Sikerült kibányászni a fékrásegítős csövet a visszacsapó szeleppel együtt. Az sípol. Elvileg nem enged át és zár is megfelelően, de így kivéve elég veszett hangja volt, mikor belefújtam. Egy ilyet be kell szereznem. Emellett volt benne kis olaj is, gondolom a szívócsonkba visszakerülő kartergáz lecsapódásból származik. A inkább gond, h benyúltam ujjal a szervódobba és annak a belsején is van. Így valsz van összegyűlve a dobban is, és lehet, h az ette meg a gumimembránt meg valsz az tett be a visszacsapó szelepnek is. Hát hiába 17 év...
Aztán szépen össze lett rakva, új légszűrő bent. Beindítom, alapjárat még rosszabb, mint előtte volt. Ehh... miapics@.? Hát az LMM és a fojtószelep közti gumicső szét volt repedve a harmonika részen... :( fasza...
Azért a biztonság kedvéért megpróbáltuk, úgy, h leragasztottuk szigszalaggal, h változik-e valami, és úgy sokkal jobb volt az alapjárat. Aztán kitaláltuk, h hogyan lehetne ideiglenesen, de azért mégis tartósan megoldani a problémát. 150es viaszos zsugorcső. Rámelegítettük és most jó az alapjárat. Nem teljesen tökéletes, de jobb, mint volt. :)
