szóval! :-)
az elmúlt bő egy hónapban fateromnak a ladáját építgettük át teljesen egy rohadásmentes kasztniba, amivel tegnap végeztem körülbelül! erre szenteltem minden szabad percemet! (így a nyaralás is elhúzódott a jövő hétig, de utólag nem is bánom, hiszen végig kánikulát mondanak, ... jó lesz a Balcsinál ...)! az üres kasztnit már csak szét kell vágni, mehet a mélybe! nyár elején szereztünk hozzá egy patika állapotú kasztnit, abba lett átrakva minden, meg úgy nagyjából már egyúttal minden fel is lett ujitva benne minden! ... ez azért volt szükséges még egyébként, mert ha a közeljövőben az Alfám is esetleg "átépítés" alatt lesz, akkor nekem is legyen mivel járni! :-)
és ami a lényeg:
vettem egy széleskasztnis oszták papiros 155öst (1.8 16V), 150ért hirdették nemrég a hasznaltautón, azért vmivel olcsóbban hozzá lehetett jutni, de sztem megérte simán! ahhoz képest, hogy osztrák papiros, kurva jó állapotban van! lökhárítók alatt sincs megrohadva! és elég kulturált! vezetett szervizkönyves! jelenleg annyi hibája van, hogy a bal hátsó lengőkar csapágyát ki kell cserélni (de majd átrakom a V6ból), meg a kuplungszerkezetet kell lecserélni! de amugy müxik minden rajta!









és hogy miért hirdetem okmányok nélkül a V6-ot??
azért, mert: ... mivel AF-es alvázszámos, ezért a szám át lesz ütve ebbe a bordóba! forgalmit és törzskönyvet pedig a szín miatt újat kell kérnem!
és arra gondoltam, hogy jó lenne egy 2.0 TB motort belerakni, mint
Natonak van, így nekem tök fölöslegessé válik teljes egészében a V6!
És még akkor annyi lesz hátra, hogy motorkódoztatnám is! Ez a jelenlegi projekt-terv!
:-)