Fórum >> Típusok >> 155

afri2011-08-31 21:15:05 // 117230
hát lassan a V6 parkolópályára kerül, akkor majd szólok, eljössz, és kiélheted eme festés iránti vágyaidat ... :-)
Longman2011-08-31 21:12:42 // 117229
Ez bizony szóról-szóra igaz.. :)
TSiga ( I am the TSIG)2011-08-31 21:06:55 // 117228
Mi ott az a mutyuki?????? :-DD
T.a.m.a.s.2011-08-31 20:54:33 // 117227
E hét szabi izgalmai:
Alvázon a rozsda eltüntetve (lökösök mögött is), lökösök felső része csiszolva; lefújva, olajcsere.
TSiga ( I am the TSIG)2011-08-31 20:53:48 // 117226
A 155-nek minden szín jól áll. Kivéve a pink. :-D
Longman2011-08-31 20:52:50 // 117225
utcán parkolsz? mer akkor reggelre megcsinálom.. :DD
Longman2011-08-31 20:52:04 // 117224
igen, a mattfeketében vannak lehetőségek, ami a kiegészítőket, ezáltal az összhatást illeti.
Pl. jól áll rajta a polírozott 15" Zender felni, de a sokküllős 17"-es is, akár fehérben is.
Vagy a matt fekete felni vékony piros peremmel, a kaszni emelkedő övvonalán szintén piros csík..
Vagy fehér selyemfényű tükörházak, fehér felnikkel
stb
stb
afri2011-08-31 20:45:12 // 117223
vegyél a TESCO-ban egy pár flakon mattfekete-sprayt, keríts egy bontott 155öst, és fújd le ... aztán majd meglátod, hogy állna neki az! :-)
egyébként én a rosso és a mattfekete közül választanék! ;-)
TSiga ( I am the TSIG)2011-08-31 20:43:42 // 117222
Vagy legyen olyan, mint az enyém: matt piros :-D
TSiga ( I am the TSIG)2011-08-31 20:43:10 // 117221
Akko matt fekete piros lemezfelnikkel és fehér csíkos gumikkal meg moon dísztárcsa. :-D

Igaz, hogy off de valami hasonló:
sprint832011-08-31 20:05:57 // 117220
Nekem ha nem gyári lenne a rosso 130 akkor fekete lett volna. Persze akkor tényleg mindennek 100%ig hibátlannak kell lenni mert a fekete nagyon kiadja a hibát. A piros ettől azért igénytelenebb. Az enyémben is maradt pár apró hiba, de nem feltűnő csak ha megmutatom őket. A fekete egyből kiadná. A szürke nekem annyira nem jön be. Az olyan "tucat" szín, meg olyan jellegtelen nekem. Amikor a Sprintet fényeztük (annak gyári színe ez az ezüst) akkor is sokad gondolkodtam a színen. Lehet jobb lett volna az is rossoba. Csak ott is a gyáriasságra mentem inkább.
RoliQ42011-08-31 20:02:46 // 117219
hát nem tudom ... az jönni be most :) nekem matt lesz az biztos, csak nem tudom milyen szín :) (nem PINK) :D
Longman2011-08-31 20:00:36 // 117218
Mi ez a matt imádat? :)
Ha matt akkor csak fekete..
A fehér amúgy is selyemfény
Longman2011-08-31 19:59:30 // 117217
A bordó szép-szép de mint a zsiráf, otthonra nem kéne.. :)
A fekete instant get, egyértelműen.

Az ilyen átmenetes színekkel nem akarok szopókázni.

Viszont az énféle gyári grafit is nagyon szép tud lenni, és nem is sűrű..
Longman2011-08-31 19:56:59 // 117216
Hát elsőre azt mondtam nemáá'.. :)
De ahogy magam elé képzeltem nem is lehet rossz..
De nem a 155 stílusa + maradnék a gyári színeknél.
RoliQ42011-08-31 19:42:04 // 117215
-matt fehér
-weho kék mattban:)

vagy PINK!:) az első kettő nem vicc volt:)
sprint832011-08-31 19:40:26 // 117214
Nekem a rosson kívül ezek jönnek még be:


A 166nak van még egy vulkán fekete fénye, az nagyon tettszik. Mondjuk a 155nek nem tudom, hogy állna.
TSiga ( I am the TSIG)2011-08-31 19:29:58 // 117213
Akkor legyen fehér gyöngyház. Az oszlopok és a tető meg legyen zongoralakk. Fekete üvegekkel. :-D
G-Burt2011-08-31 19:11:35 // 117212
csak a felsőt, az alsó az még jó:)
Longman2011-08-31 19:05:47 // 117211
nem rossz.. hát ilyeneket én is tudok.. :) fekete arany szemcsével, zongoralakk, vagy ez a szürkés - barna, szintén arany szemcsékkel.

Amit te mondasz ahhoz nagyon hasonló a 156GTA gyári fényéhez. nem olcsó festék.
TSiga ( I am the TSIG)2011-08-31 18:57:49 // 117210
Ja! Buksit kihagytad! :-D
TSiga ( I am the TSIG)2011-08-31 18:56:00 // 117209
Én még itten vagyok és javaslok egy pirosat lehelletnyi arannyal vagy narancscsal. Persze metál vagy gyöngyház színben nagy fémpigmentekkel. Látszana a piros és lenne egy kicsi narancsos-aranyos csillogása a megfelelő szögből.


Ez is piros gyöngyház színű. Igaz, hogy egy kozmetikai oldalon gyorsan találtam.

Esetleg a candy red:


Rétegenként finoman felcsiszolva és a végén több réteg lakkal iszonyatosan szép lenne. Ez az én álom- fényezésem. :-D
Majd egyszer..... :-)))
Longman2011-08-31 18:41:18 // 117208
Tényleg nem pörög a topic..
Kérdés: milyen színűre fényeztessem a kocsit?
Csak gyári színek jöhetnek képbe, attól max. akkor térek el ha valami tényleg különlegeset mond valaki.

Gyári színek közül a következők a favoritok:
-sprint & SD piros
- Thomika fekete
- Weho kék
- a mostani szürke, nekem az is nagyon tetszik

- nem gyári fényként mattfekete Ezen az oldalon a "horrors" :) menüpont alatt a lap alja felé van egy sorozat, szerintem nem rossz maga a szín..
TSiga ( I am the TSIG)2011-08-31 18:37:55 // 117207
Az alsó láncot is cserélted, vagy csak a felsőt?
G-Burt2011-08-31 18:30:28 // 117206
Én végül mágnessel és madzaggal oldottam meg a dolgot. Muszáj volt kiszednem a láncot, mert cseréltem. Nem újra, de sokkal jobb állapotban volt a donor motor lánca:) Az eredeti eléggé meg volt nyúlva...
TSiga ( I am the TSIG)2011-08-31 18:28:17 // 117205
Én amikor szétszedtem a láncot, minkét végére kötöttem egy-egy madzagot. :-D
G-Burt2011-08-31 18:26:54 // 117204
Köszi! Ez eddig megvolt, én magára a lánc befűzésére lettem volna kiváncsi (ugye a főtengely nem adja föl.... párszor visszaesett a rohadék... Végül megoldottam mááágnessel:) A jelrerakást nem pont így csináltam, de sikerült az is.
TSiga ( I am the TSIG)2011-08-31 18:18:52 // 117203
Ezért van az, hogy az 1.8-as elvileg jobb, mert ott 84x 80 -as a furat és a löket. A 2.0-s pedig 84x 90mm. Tehát hosszúlöketű. Csak a löket más, a furat ugyan akkora.

OFF
Ez van a 9000-es Saabokkal. Ott a 2.3-as motor a kockamotor, tehát a furat és a löket egyezik. Ugyanaz a blokk a rövid lökettel már problémás, mert abban ki szokott könyökölni a hajtókar. Pedig csak a löket más.

(Anno vettünk eladásra egy 2.0 EcoTurbo 9000-est. A motorja ki volt könyökölve. Kapott egy 2.0-s motort 2.3-asra átszerelve, a kicsi halott turbót meg egy Aero nagy turbojára cseréltük. A 150-ből így lett 230 LE...)

ON
TSiga ( I am the TSIG)2011-08-31 18:09:15 // 117202
Egyáltalán nem szopás visszatenni. Visszanyomod a láncfeszítőt és úgy rögzíted. Majd először a kipuf-tengelyre teszed fel aztán a szívóra. A manual szerint az 1. hengernek a bütykei egymással háttal álljanak. A kipufogó tengelyen van egy jelölés, amit 3-4 mm-re pontosan be kell állítani. Fontos utána ráengedni a feszítőt a láncra. Majd fel kell lazítani a tengelyek lánckerekeit. Ha az 1. henger a felső holtponton van, akkor műanyag kalapáccsal jelre lehet ütögetni a két tengelyt. A szívó tengelyen 3 nagyobb csavar tartja a lánckereket, a kipufon pedig 1 nagy és egy kicsi csavar. Az utóbbi a fogaskerék lyukain át van dugva. Így bonyolult, de manual alapján én is meg tudtam csinálni.

Longman2011-08-31 18:00:51 // 117201
De komooly.. Tedd el jól.. :))
Ati772011-08-31 17:26:08 // 117200
Ez + lemaradt.
EZ
Ati772011-08-31 17:23:04 // 117199
Ez nagyon gáz, eltörni kezétlábát az ilyennek!
Merre laksz ,nem lehet ráhúzni erre a f@szra?
NaTo2011-08-31 17:03:18 // 117198
:DDD ISmerős valahonnan!!!!
Baszki teljesen gyanútlanul kezdtem nézni a videót....
nézem nézem... rendszám... GMP 653...
MIVAN???
A totalcarban az én kocsimat tesztelték? :D
Bexarok! :D
NaTo2011-08-31 16:48:54 // 117197
részvét... több oldalon is látszik? Akkor valszeg nem biciklis volt... Rohaggyon meg a parasztja!
Thomika2011-08-31 16:02:46 // 117196
Sziasztok!

Ma elég szomorú kép fogadott reggel... Valami sötét gyökér szépen összekarcolta az autó jobb hátulját. Persze semmi cetli, sem egyéb infó.... Hogy ki és mikor és hogyan.... ez örök rejtély marad :((( Az még kérdés, miből lehet helyrehozni :(

NaTo2011-08-31 13:06:00 // 117195
Sör legyen nálad! :)
Joecee2011-08-31 11:40:18 // 117194
Köszönöm a tanácsot, biztos ami biztos, megnézem azt a munkahengert délután.
RoliQ42011-08-31 11:30:37 // 117193
Van némi köze hozzá... de egyébként nem hiszem, hogy ott is kell légteleníteni,(nekem legalábbis nem kellett) ha mégis akkor a váltón található munkahengeren is van egy légtelenítő csavar.. olyan mint a féken... !
Joecee2011-08-31 10:26:30 // 117192
Ha a hétvégi féktárcsa+ betétcsere alkalmával le akarom cserélni a fékolajat is, akkor a hidraulikus kuplung miatt gáz lesz a feltöltés utáni légtelenítés, vagy semmi közük egymáshoz?
Valahol mintha azt hallottam volna, hogy a kuplungot is légteleníteni kell, arról viszont fogalmam nincs, hogyan kell.
Buksi2011-08-31 05:04:43 // 117191
Sztem nem kell nagyobbra cserélni, de azért kíváncsi leszek arra is, ha lecseréled! :-))
Buksi2011-08-31 05:03:31 // 117190
Nem rossz! :-)
G-Burt2011-08-30 22:09:29 // 117189
vezérműlánc felrakására vkinek van vmi könnyítő ötlete, vagy tényleg akkora szopás amekkora valójában?:D
G-Burt2011-08-30 22:05:23 // 117188
Gréta tele van meglepetéssel:D nem sok kellet volna ahhoz, h kifeküdjön
TSiga ( I am the TSIG)2011-08-30 21:59:41 // 117187
Akkor marha nagy mázlid volt :-O
G-Burt2011-08-30 21:49:51 // 117186
én is azon akadtam fenn, h nem is zörgött túlzottan... volt olajnyomás. bár az is csoda, h még volt, 5-10 centis tömítőpaszta darabokat húztam ki az olajpumpából...
TSiga ( I am the TSIG)2011-08-30 21:38:33 // 117185
Az enyém meg olyan volt, mint a traktor. :-)
Tony1552011-08-30 20:56:49 // 117184
Tegnap rendezgettem a számítógépen a dolgokat, és találtam egy időkapszulát egy V6-ról, ami azóta turbósodott:-) Ha ismeritek, bocs...
sprint832011-08-30 20:46:20 // 117183
Köszi, remélem tartós.

Hátsó fékekek köszönik jól vannak, a tárcsák mind2 oldala szép fényes fognak is rendesen, a fékerő szabályzó teszi a dolgát. Ma bal lábbal fékeztem kíváncsiságból, mert azzal csak nem érzi úgy az ember. Majdnem lefejeltem a kormányt:)) Szépen fog a fék, de a betétek fogynak előröl rendesen, porol. De fog is szépen. És még a gyári főfékhenger van, mi lesz ha nagyobbra cserélem?:))
G-Burt2011-08-30 20:46:16 // 117182
megvolt:) hengrefejen is lett kurtítva 1mm:)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak