atesssz2012-01-21 07:33:53 // 120879
	Aki megteheti :D
	
afri2012-01-21 06:09:48 // 120878
	ma újra hátsó lengőkarcsapágycsere lesz! :-)
most a jobb oldalin lesz a sor! remélem eccerűbb lesz leszednem, mint a másikat ...
	
most a jobb oldalin lesz a sor! remélem eccerűbb lesz leszednem, mint a másikat ...
Marklar1552012-01-20 22:59:55 // 120877
	Én meg inkább berakok egy másik panelt... :))
	
Joecee2012-01-20 22:49:24 // 120876
	Én ilyenkor át szoktam forrasztgatni a csatlakozók lábait, illetve kondikat, meg amihez hozzá lehet férni.
Jó is szokott lenne, de csak egy darabig.
	
Jó is szokott lenne, de csak egy darabig.
Fairlane2012-01-20 22:35:50 // 120875
	A panelről válik le egy forrasztás valószínűleg...
	
Marklar1552012-01-20 22:35:19 // 120874
	Ez a jelenség testhiba is lehet. Ha ez megnyugtat, akkor a 16V-n is csinál ilyet. Csak én nem parázok... :)
	
atesssz2012-01-20 22:27:05 // 120873
	ha csak ebből jön a fesz, akkor van is egy eladó generátorom, nagyteljesítményű, TD-ből! :D
amúgy köszi, várom :)
Néha világít a háttérvilágítás, néha nem.
	
amúgy köszi, várom :)
Néha világít a háttérvilágítás, néha nem.
Marklar1552012-01-20 22:24:22 // 120872
	Az egyik a klíma, a másik a hűtő ventié.
	
TSiga ( I am the TSIG)2012-01-20 22:13:42 // 120871
	Persze, nem bonyolult. Holnap megnézem, mert lassan szundi. De egy kis segítség:

A fesz ebből a dobozból jön. Az autó elejében van a nagy fém izé mellett a nagy fém fedél alatt.
	

A fesz ebből a dobozból jön. Az autó elejében van a nagy fém izé mellett a nagy fém fedél alatt.
Fairlane2012-01-20 22:09:46 // 120870
	Mindenki magából indul ki, mint tudjuk.... :)
	
atesssz2012-01-20 22:05:53 // 120869
	Hali!
Valaki tud linkelni manuálból egy képet, hogy a digitális klíma panelje honnan kapja a háttérvilágítás feszt ha felkapcsoljuk a lámpákat az autón? :DD remélem nem fogalmaztam bonyolultan :D
	
Valaki tud linkelni manuálból egy képet, hogy a digitális klíma panelje honnan kapja a háttérvilágítás feszt ha felkapcsoljuk a lámpákat az autón? :DD remélem nem fogalmaztam bonyolultan :D
TSiga ( I am the TSIG)2012-01-20 21:37:08 // 120868
	Lemostad vagy részegen körbebrunyáltad? Mert nem mindegy. :-D
	
Fairlane2012-01-20 21:26:21 // 120867
	Én újévkor lemostam... :)
	
TSiga ( I am the TSIG)2012-01-20 21:19:12 // 120866
	Én sem vittem mosóba. De holnap megteszem! :-)
	
Thomika2012-01-20 21:01:25 // 120865
	Hali!
Arra felétek van hó? Minket hetek óta riogatnak, de még semmi érdemleges nem volt. Dec. eleje óta nem mostam le a kocsit :(
	
Arra felétek van hó? Minket hetek óta riogatnak, de még semmi érdemleges nem volt. Dec. eleje óta nem mostam le a kocsit :(
süsnye2012-01-20 19:38:58 // 120864
	kapcsolási rajz szerint 30A-s kell oda..
próbáld meg, max úgy jársz mint Marklar a napokban :))
	
próbáld meg, max úgy jársz mint Marklar a napokban :))
süsnye2012-01-20 19:37:57 // 120863
	van benne vmi.. :)
	
Svéd2012-01-20 18:48:02 // 120862
	Az hogy tudom hogy mi a probléma,az már fél megoldás.:)
	
Fairlane2012-01-20 18:45:56 // 120861
	Tehát akkor nem oldódott meg a probléma, hanem elodázódott? :))  
A következő nagyobb döccenőnél ismét elszáll...
	
A következő nagyobb döccenőnél ismét elszáll...
Svéd2012-01-20 17:38:46 // 120860
	A relék tetejére van csak ugy  rárakva,a bizti aljzat.Ja kontakt hiba,mert mozog a saru a csatiban,majd ki kell cserélnem az egész csatit.
	
süsnye2012-01-20 17:30:24 // 120859
	hol van a 40es? a 30as bizti a klíma relédobozban van
viszont, ha csati mozgatástól rendbejött, akkor kontakthiba.. nem árt megvizsgálni, mielőtt úgy jársz, mint én
	
viszont, ha csati mozgatástól rendbejött, akkor kontakthiba.. nem árt megvizsgálni, mielőtt úgy jársz, mint én
Svéd2012-01-20 17:24:15 // 120858
	Nekem a motor térben egy 50-es,és egy 40-es bizti van,kicseréljem 30-ra?
	
Svéd2012-01-20 17:20:36 // 120857
	Üdv,a ventillátor probléma megoldodott,a kesztyü tartó alatti csatit kelett megmozgatni,és már ment is.Az olajnyomásnál,meg szerintem a gomba ment el,mert ma nulla alá esett a mutató és ugy is maradt,de egyik olajnyomás lámpa sem világitott.
	
Longman2012-01-20 16:09:56 // 120855
	HA-HA-HA.. megőrizzük..!
De úgy néz ki elviszik. Nem akarom elkiabálni,de valszeg jövőhéten szállítom.
Viszont, bontószökevény lesz.. Sajnálom..
	
De úgy néz ki elviszik. Nem akarom elkiabálni,de valszeg jövőhéten szállítom.
Viszont, bontószökevény lesz.. Sajnálom..
Fairlane2012-01-20 15:48:53 // 120854
	jaja... antenna nélkül még a kossuth rádijó se jön be rajta... :)
	
süsnye2012-01-20 15:13:43 // 120853
	ja, az off-ot? :)
	
Fairlane2012-01-20 15:04:15 // 120852
	A nagy fehéret.
	
süsnye2012-01-20 14:58:14 // 120851
	milyen másikat?
	
Fairlane2012-01-20 14:34:48 // 120850
	Ja, általában úgy szokott lenni, hogy 2-3 nappal később ér ide az az idő, ami most van Walldorfban... :)
Megyeget... még mindig szét kéne szedni a lámpákat pucolásra, de eddig gyenge voltam hozzá ebben a hidegben :) Meg le is kéne mosni, de ahhoz pláne...
A másikat kéne szerelni, arról különösebb előjelek nélkül tőben letört a tetőantenna...
	
Megyeget... még mindig szét kéne szedni a lámpákat pucolásra, de eddig gyenge voltam hozzá ebben a hidegben :) Meg le is kéne mosni, de ahhoz pláne...
A másikat kéne szerelni, arról különösebb előjelek nélkül tőben letört a tetőantenna...
süsnye2012-01-20 14:25:19 // 120849
	azt sem, csak a szél miatt hídeg van.. tegnap volt itt sok eső..
verda hogy megy? semmi probléma vagy szerelnivaló? :)
	
verda hogy megy? semmi probléma vagy szerelnivaló? :)
süsnye2012-01-20 14:13:38 // 120847
	itt nem esik.. :)
	
Fairlane2012-01-20 14:11:40 // 120846
	Dejószar esős idő van... :S
	
süsnye2012-01-20 00:04:57 // 120845
	
	
süsnye2012-01-19 23:44:59 // 120844
	ha esetleg van multimétered pár dolgot azért meg tudsz nézni..
legeslegelőször nézd meg a bitzijeit (motortérben van kettő, 50A és 30A, bár az 50A-s valsz jó, mert ha az ment volna ki, akkor más sem menne :) )
Ha ezek megvannak, akkor venti ki, 12V-ot neki (jelölés szerint), ha nem műxik, akkor meg is van a gond :)
Ha műxik, akkor mérd ki, h megkapja-e a 12V-t a csatlkozón.. a piros kábel folyamatos pozitív az akksiról, annak gyújtástól függetlenül 12V-nak kell lennie egy test-hez képest..
Ha nincs és a fent említett két bizti rendben van, akkor nézd meg még1x, h tényleg rendben vannak-e a biztik :) ha igen, akkor kábel probléma lehet, nem irigyellek.. :)
Ha megvan, akkor adj gyújtást és mérd a vkék kábelt egy testhez képest. Ahogy csökkented a fordulatszámot egyre nagyobb fesznek kell lennie (nekem a max 0,3V volt)
A vkék kábel a szabályzóból jön, a szabályzónak a klíma vez panel adja a jelet, egészen pontosan egy elektronikus feszültség osztó van benne (szal nem potméter) + egy hőmérséklet jeladó, de ez nem fontos..
Szal kék kábelen rövidzárat kellene mérni..
Ha OK, akkor nézzél testet a fekete kábelen, ami a szabályzóba megy..
Ha OK, akkor meg kellene nézni a vezérlő feszt, amit a kicsi fehér csatin keresztül kap (ez most nem megy fejből, mert azzal nem kellett foglalkozni)
Ha ez is OK, akkor valsz a szabályzó szart be..
Ki kellene venni ezt a szabályzó egységet (két csillagfejű fogja)..
Ha kiszedted, nézd meg a három érintkezőt (amire a sárga csati csatlakozik), hogy nem lötyögnek-e.. Ha vmelyik lötyög, akkor forrasztani kell..
Ha érzel hozzá affinitást, akkor szét lehet a szabályzót szedni. A műa fedelet le lehet pattintani az alu részről, de óvatosan, mert a hőjeladót a műa burkolat belsejében lévő lemezrugók szorítják a helyére valamint ki van kenve hővezető pasztával is.. a lényeg, h óvatosan, nehogy vmi eltörjön, vagy elrepüljön.. :)
Ha sikerül szétszedni, akkor meg kell nézni nincs-e megégve a nyák..
Így dióhéjban.. ;)
	
legeslegelőször nézd meg a bitzijeit (motortérben van kettő, 50A és 30A, bár az 50A-s valsz jó, mert ha az ment volna ki, akkor más sem menne :) )
Ha ezek megvannak, akkor venti ki, 12V-ot neki (jelölés szerint), ha nem műxik, akkor meg is van a gond :)
Ha műxik, akkor mérd ki, h megkapja-e a 12V-t a csatlkozón.. a piros kábel folyamatos pozitív az akksiról, annak gyújtástól függetlenül 12V-nak kell lennie egy test-hez képest..
Ha nincs és a fent említett két bizti rendben van, akkor nézd meg még1x, h tényleg rendben vannak-e a biztik :) ha igen, akkor kábel probléma lehet, nem irigyellek.. :)
Ha megvan, akkor adj gyújtást és mérd a vkék kábelt egy testhez képest. Ahogy csökkented a fordulatszámot egyre nagyobb fesznek kell lennie (nekem a max 0,3V volt)
A vkék kábel a szabályzóból jön, a szabályzónak a klíma vez panel adja a jelet, egészen pontosan egy elektronikus feszültség osztó van benne (szal nem potméter) + egy hőmérséklet jeladó, de ez nem fontos..
Szal kék kábelen rövidzárat kellene mérni..
Ha OK, akkor nézzél testet a fekete kábelen, ami a szabályzóba megy..
Ha OK, akkor meg kellene nézni a vezérlő feszt, amit a kicsi fehér csatin keresztül kap (ez most nem megy fejből, mert azzal nem kellett foglalkozni)
Ha ez is OK, akkor valsz a szabályzó szart be..
Ki kellene venni ezt a szabályzó egységet (két csillagfejű fogja)..
Ha kiszedted, nézd meg a három érintkezőt (amire a sárga csati csatlakozik), hogy nem lötyögnek-e.. Ha vmelyik lötyög, akkor forrasztani kell..
Ha érzel hozzá affinitást, akkor szét lehet a szabályzót szedni. A műa fedelet le lehet pattintani az alu részről, de óvatosan, mert a hőjeladót a műa burkolat belsejében lévő lemezrugók szorítják a helyére valamint ki van kenve hővezető pasztával is.. a lényeg, h óvatosan, nehogy vmi eltörjön, vagy elrepüljön.. :)
Ha sikerül szétszedni, akkor meg kell nézni nincs-e megégve a nyák..
Így dióhéjban.. ;)
Fairlane2012-01-19 23:16:35 // 120842
	Szóval először fröccsent? :D
	
Marklar1552012-01-19 22:49:56 // 120841
	Én? :)))
Jut eszembe. A ferlén bordó összerakós 16V-n sem ment a venti. Mielött kiszenvedtem az ellenállást megnéztem a biztiket. Nahh a bizti táblán nem volt hiba. De a biztitábla mellett vannak lengő biztik. Ott 2db hiányzott. kicseréltem és "csoda történt" :)))
Viszont színhelyes biztit kell bele rakni...:)
	
Jut eszembe. A ferlén bordó összerakós 16V-n sem ment a venti. Mielött kiszenvedtem az ellenállást megnéztem a biztiket. Nahh a bizti táblán nem volt hiba. De a biztitábla mellett vannak lengő biztik. Ott 2db hiányzott. kicseréltem és "csoda történt" :)))
Viszont színhelyes biztit kell bele rakni...:)
Fairlane2012-01-19 19:48:21 // 120840
	Nekem tavaly télen halódott a fűtésventim :)
Az anyósülés lábérben a ventihez menő kábeleket nézd meg, két csatlakozó is van egymásután, a műanyagon belül szeretnek megégni, megkontaktosodni.
Szintén nézd meg a mellette levő előtét ellenállást.
Jó esetben egy széthúzás-összedugás, plusz egy kis kontaktspray segíthet.
	
Az anyósülés lábérben a ventihez menő kábeleket nézd meg, két csatlakozó is van egymásután, a műanyagon belül szeretnek megégni, megkontaktosodni.
Szintén nézd meg a mellette levő előtét ellenállást.
Jó esetben egy széthúzás-összedugás, plusz egy kis kontaktspray segíthet.
Svéd2012-01-19 19:32:30 // 120839
	de én ehez hülye vagyok.
	
Svéd2012-01-19 19:17:23 // 120837
	hogy szervizelted meg a ventit,nem találom.
	
Svéd2012-01-19 19:16:14 // 120836
	más egyenlöre nincs.igen a ventillátor,meg olaj nyomás probléma egyszerre jelenkezett.
	
süsnye2012-01-19 19:05:46 // 120835
	bármulatos..
a ventit nekem is nemrég kellett szervizelnem (írtam is)..
ezek szerint számíthatok olajnyomás kijelzés problémára a közeljövőben (bár a gomba nemrég lett cserélve).. :))
viszont gondolom nem kell részleteznem, h miért kell az olajnyomás kijelzés problémának szintén minél előbb a végére kell járni.. :)
mondjuk ha a venti és az óra probléma kb egyszerre jelenkezett, akkor könnyen lehet, h az órának a ventivel összefüggő elektronyos baja van.. az óraegységen más szokatlan jelenség nem látszik?
	
a ventit nekem is nemrég kellett szervizelnem (írtam is)..
ezek szerint számíthatok olajnyomás kijelzés problémára a közeljövőben (bár a gomba nemrég lett cserélve).. :))
viszont gondolom nem kell részleteznem, h miért kell az olajnyomás kijelzés problémának szintén minél előbb a végére kell járni.. :)
mondjuk ha a venti és az óra probléma kb egyszerre jelenkezett, akkor könnyen lehet, h az órának a ventivel összefüggő elektronyos baja van.. az óraegységen más szokatlan jelenség nem látszik?
Marklar1552012-01-19 18:04:39 // 120834
	ahhh.
Az nem volt occó
-Vezeték, csak lecsúszott, kapcsoló, fűtés venti ellenállás, bizti, esetleg maga a motor...
-jobb esetben kezdődő olajgomba halál.
rosszabb esetben Svéd-harakiri.. :)
	
Az nem volt occó
-Vezeték, csak lecsúszott, kapcsoló, fűtés venti ellenállás, bizti, esetleg maga a motor...
-jobb esetben kezdődő olajgomba halál.
rosszabb esetben Svéd-harakiri.. :)
Svéd2012-01-19 17:42:29 // 120833
	Ma megvettem a vízpumpát,szívtam is a fogam 72 euro volt.Tegnap óta nem megy a fütöventilátorom sem,nem tudom mi baja lehet.Az olajnyomás méröm meg nem mutat csak 2.5 bar-t 3500-as fordulatnál,idáig stabil 4 bar volt.
	
GT Ɨ|ѯ2012-01-19 17:40:05 // 120832
	
	
Thomika2012-01-18 19:10:56 // 120831
	Ejnye, Srácok! 
Alkatrész ügyben miért nem kerestek meg? 9 éve hozom Nektek az alkatrészeket bevetve a most már sok esetben 50%-os kedvezményemet!
	
Alkatrész ügyben miért nem kerestek meg? 9 éve hozom Nektek az alkatrészeket bevetve a most már sok esetben 50%-os kedvezményemet!
Joecee2012-01-18 18:40:23 // 120830
	Ez még majd csak pénteken fog kiderülni, ha megnézi a szerelő.
De akkora hangja van már az utóbbi időben, és morog, remeg az egész kasztni, hogy gyanús, mind odavan.
	
De akkora hangja van már az utóbbi időben, és morog, remeg az egész kasztni, hogy gyanús, mind odavan.
Online tag
0
		Vendég0
396
Fórum
Friss topicok
- Giulia
 - 159
 - Stelvio
 - Coffee - Minden ami kávé
 - Ugyanaz kicsiben
 - Együnk-igyunk, amíg teh...
 - Oldtimer, youngtimer
 - 155
 - Forma-1
 - Filmek
 
Tagok
Új tagjaink
- ramirez001
 - “ Kevin “
 - Rókus
 - benebp
 - Gyuszkó 159
 - Olxander
 - UTPcableman
 - rajkailaszlo
 - Tamas.F.Lamas
 - Filip05
 

