Emlékeim szerint annak a "kallódó" csőnek csatlakoznia kell valahová!
Mármint az első képen! :)
Buksi2012-06-07 23:09:24 // 126135
Buksi2012-06-07 23:08:26 // 126134
Emlékeim szerint annak a "kallódó" csőnek csatlakoznia kell valahová!
Buksi2012-06-07 23:04:39 // 126133
Ja igen! Ha jól emlékszem van ott valami szelep féle is!
Piritu - 1.000.0002012-06-07 21:29:43 // 126132
Nem vagy egyedül, a Firefox-al nekem se enged mindig képet feltölteni. Jött rá valami frissítés azóta :-(
Thomika2012-06-07 21:26:29 // 126131
Thomika2012-06-07 21:23:04 // 126130
Az elsőhöz le kell vennem a kereket, mert különben nem férek hozzá rendesen. Valami roppantós bilincs van ezen is.
Buksi2012-06-07 21:17:32 // 126129
Akkor ezeket még végig kell zongorázni, aztán kiderül a turpisság! Reméljük a kettőből az egyik lesz a probléma és végre megoldódik ez az egész x-akta! :-)
Thomika2012-06-07 21:13:08 // 126128
Az AC-nak semmi baja. Szétszedtem a hátulját, megvizsgáltam, szétszedtem mindent. közben beszéltem András bácsival, aki adott két jó ötletet:
Az egyik a tank beöntő melletti benzingőz kivezető cső. Ha eltömődik a benya gőztől, okozhat "dugót", amitől nem képes az AC eltolni a benyát.
A másik: ezt tartom sanszosabbnak: Az injector sor végén van valami "szelep",ami szintén a benzin gőz miatt dugót csinálhat, amin nem megy át a benzin.
Bár mindkettőnél felmerül bennem, hogy talán nem elegendő a benzin nyomás....
Sajnos, fényképet nem tudok feltölteni, valamiért nem engedi a rendszer...de már vagy 2 hete :(
Az egyik a tank beöntő melletti benzingőz kivezető cső. Ha eltömődik a benya gőztől, okozhat "dugót", amitől nem képes az AC eltolni a benyát.
A másik: ezt tartom sanszosabbnak: Az injector sor végén van valami "szelep",ami szintén a benzin gőz miatt dugót csinálhat, amin nem megy át a benzin.
Bár mindkettőnél felmerül bennem, hogy talán nem elegendő a benzin nyomás....
Sajnos, fényképet nem tudok feltölteni, valamiért nem engedi a rendszer...de már vagy 2 hete :(
Buksi2012-06-07 18:32:52 // 126127
Köszi szépen! :-))
Elpostázni nem tudnád véletlenül? :-)
Elpostázni nem tudnád véletlenül? :-)
Jupiter1552012-06-07 17:59:45 // 126126
A tiéd :)
Ha neked úgy kényelmesebb, Marklarnak oda tudom adni.
Ha neked úgy kényelmesebb, Marklarnak oda tudom adni.
NaTo2012-06-07 16:56:59 // 126125
nem tudom fejből, de már megvettük a csapágyakat utólag már nem veszünk még egy garnitúrát köszi :)
Tentacle2012-06-07 16:44:08 // 126124
Mi is a motorkódod ? Csak hogy utánanézzek nálunk van-e :) Alapméret ?
NaTo2012-06-07 16:41:22 // 126123
Erre is várni kellett egy csomót, mert nem volt sehol...
afri2012-06-07 16:38:40 // 126122
az ultarhangos mosoda csodákra képes ... :-))
én is vettem hasznát már egy jó párszor!
én is vettem hasznát már egy jó párszor!
Tentacle2012-06-07 16:35:44 // 126121
Lehet, de én azért nem a legolcsóbb izraeli csapágat vettem volna, ha már lúd, legyen kövér :)
SD2012-06-07 16:19:32 // 126120
tegnap nekem is a napon állt a piros, 2 helyett 3-at forgatott indításnál... kezdek félni:)
Buksi2012-06-07 16:15:04 // 126119
Nem tudom... ahogy írtad is, akkor menet közben is kellene lennie hibajelenségnek, nem?
NaTo2012-06-07 16:12:13 // 126118
semmi baj nem lesz vele.
Thomika2012-06-07 16:09:28 // 126117
Nekem is teljesen random...:(
Tentacle2012-06-07 16:04:42 // 126116
Hú te, KING csapágyat raksz bele? Tuningolt motorba sztem bátorság :)
Tentacle2012-06-07 16:00:57 // 126115
Pontosan. Mondjuk nekem szerencsére csak évente párszor csinálta eddig.
NaTo2012-06-07 16:00:09 // 126114
Thomika2012-06-07 15:55:09 // 126113
aham...no az faxa...Erre megoldást kell találni de gyorsan....Egyébként ezt leginkább akkor csinálja, ha éjjel állt a kocsi, vagy napközben nem ment órákon át. Ha beindul utána simán megy, pöcc-röff bármikor.
Saca2012-06-07 15:53:27 // 126112
Sok 2.0 ts is csinálja. de 1.6-nál még nemhallottam ilyenről
Thomika2012-06-07 15:51:14 // 126111
De valahogy csak meg lehet oldani....és ahogy elnézem ez inkább 1.8 16V-nél jön elő...Marklarnál eddig ilyen nem volt.. Én nagyon bízom az AC vezetékek ellenőrzésében, talán utána beindul...Ha mégsem, el kell gondolkodni az AC cserén! De újban az nem lehet 2ft :/
Thomika2012-06-07 15:49:32 // 126110
Az AC-ra gyanakszom én is. mégiscsak 15 éves...fogalmam sincs, valaha hozzá lett-e nyúlva, lett-e cserélve. Most lemegyek, megnézem, legalább meglátom, van-e rozsda a kárpit alatt, mert Nero-t még nem bontogattam szét..már arra sem emléxem, hogy lehet kibelezni a csomagtartót! :P
Thomika2012-06-07 15:47:47 // 126109
Magyarul nem azzal van gond...
Thomika2012-06-07 15:47:05 // 126108
Szép is volna :) Idén ha eddig előadta, néhány indítózás után erős gázpumpálással 1perc alatt hengerenként lassan magához tért. Ma azzal sem. Egyáltalán nem indult!
Buksi2012-06-07 15:46:39 // 126107
Akkor ahogy írták is többen, ez x-akta! :(
GTPeti2012-06-07 15:44:48 // 126106
Az Uno-nál ugyanezt a hőmérséklet szenzorok, és a gyenge AC miatti alacsonyabb benzinnyomás okozta.
Tentacle2012-06-07 15:44:14 // 126105
Jah, olyan is volt, hogy levettem az akksisarut, és pár perc után beindult. Egyszer a levegőhőmérséklet-jeladó csatlakozó lehúzása után indult be, kicseréltem, de azóta is volt már indulni-nemakarás.
Thomika2012-06-07 15:39:51 // 126104
Minden rendben világít, úgy ahogy indításnál egyébként szokott! Semmi parajelenség, semmi egyéb azon kívül, hogy cseszik beindulni. Ma 2x késtem már el emiatt! Baromi ideges vagyok! Még várok egy futárt, után lemegyek megnézem az AC vezetékeket, sallangokat... De ha ezzel gond lenne, nem menne sehogy. Ha épp beindul utána semmi gáz. hibátlanul teszi a dolgát. Jah és egy kis adalék, ezt tavaly figyeltem meg, 4-6 óra vagy fél nap múlva simán pöccre indul! So valamiért a meleggel kapcsolatos. De akkor a forró motor miért nem okozza ezt?
Thomika2012-06-07 15:35:22 // 126103
minden faintos! voltam tavaly Szatyinál, mikor ezeket elkezdte, semmi baja a komputer szerint. És csak most kezdte megint, hogy melegek vannak, télen tavasszal semmi....
Saca2012-06-07 15:29:35 // 126102
szerintem ha mindenki bedobna egy 100-ast akinek ilyen gondja van nemhogy 1 de legalább 5 karton kijönne belőle. :) Nálam az vált be eddig h ha elsőre nem akar indulni akkor nem rögtön indítózni hanem hagyni kell kb 1 percet pihenni majd utána próbálkozni. ez eddig mindig bejött. Kb. mint a kisgyerek aki nem akar az első szóra felkelni hanem még öt percet akar aludni. :D
Tentacle2012-06-07 15:17:36 // 126101
És az injektor lámpa is világít ?
Ha megfejted szerintem vagyunk rá páran, hogy összedobjunk neked egy karton sört, mert nem egyedi a jelenség :)
Tippekt vannak:
- hőmérséklet jeladó (alias eNTéCé, de ezt én kizárnám)
- veztengely jeladó,
- benzingőz lecsapó ketyere
Amúgy sok indítózás után az enyém elkapja, és utána megy már, tehát elég X-atka.
Ha megfejted szerintem vagyunk rá páran, hogy összedobjunk neked egy karton sört, mert nem egyedi a jelenség :)
Tippekt vannak:
- hőmérséklet jeladó (alias eNTéCé, de ezt én kizárnám)
- veztengely jeladó,
- benzingőz lecsapó ketyere
Amúgy sok indítózás után az enyém elkapja, és utána megy már, tehát elég X-atka.
Buksi2012-06-07 15:08:53 // 126100
Stipi-stopi, lefoglalva! :)
Jupiter1552012-06-07 15:07:02 // 126099
Hölgyek és urak
Szükségtelenné vált 15 (tizenöt) méteres HDMI-kábelemtől jó pénzért (nulla forint) megválnék.
Köszi
Szükségtelenné vált 15 (tizenöt) méteres HDMI-kábelemtől jó pénzért (nulla forint) megválnék.
Köszi
Fairlane2012-06-07 15:01:41 // 126098
Computert rádugni, és megnézni melyik szenzor mit mond?
Buksi2012-06-07 15:01:33 // 126097
Valami hőmérséklet érzékelő bizbasz?
Thomika2012-06-07 14:44:48 // 126096
Sziasztok!
Valami ötlet, hogy mi lehet, amiért a 1.8 16V tűző napon nem indul el? Valamiért nem kap benyát, de miért? Ötlet?
Valami ötlet, hogy mi lehet, amiért a 1.8 16V tűző napon nem indul el? Valamiért nem kap benyát, de miért? Ötlet?
G-Burt2012-06-06 22:51:23 // 126095
Az italporra mi vett rá? Ennyire nem unatkozhatsz:D
NaTo2012-06-06 21:59:07 // 126094
:D TSiga! Hány fokig bírod? :)))
TSiga ( I am the TSIG)2012-06-06 19:50:30 // 126093
Nem is vagyok nagy! :-)
afri2012-06-06 15:25:17 // 126092
jó nagy csiga kerül bele ... :-)
NaTo2012-06-06 15:05:58 // 126091
igy van. Saját anyagával készült. :)
Leömlőhöz elég sok csődarab kell majd. Bár még azon is gondolkozom, hogy lehet talán érdemesebb lenne hosszabb csőből hajlítani.
Leömlőhöz elég sok csődarab kell majd. Bár még azon is gondolkozom, hogy lehet talán érdemesebb lenne hosszabb csőből hajlítani.
Buksi2012-06-06 14:32:36 // 126090
Mindjárt gondoltam! :-D
Fairlane2012-06-06 13:53:45 // 126089
Ez a szép az AWI-ban, hogy ha nincs nagy lik, hozaganyag nem is kell... :)
NaTo2012-06-06 12:30:40 // 126088
Marklar1552012-06-06 10:05:17 // 126087
Nem kéne itt fírkálni. Tessék menni járatni... :)