Fórum >> Típusok >> 155

afri2013-01-05 16:48:40 // 129424
no, akkor majd meséjjééél! ;-))
afri2013-01-05 16:48:20 // 129423
az elsőről nincs kép, de az ára miatt tettem fel! :-D
Thomika2013-01-05 16:47:08 // 129422
Ezt megyek megnézni csütörtökön :)
afri2013-01-05 16:11:47 // 129421
hát igen, tart is tőle a haver rendesen! :-)
de full zsír eddig még!
pedig Tipoja volt előtte! :-D
nem is tudom, hogy cserélhette le az olaszt!
de majd megbánja! :-DD
T.a.m.a.s.2013-01-05 14:15:54 // 129420
már mint a q4 ülések! :)
atesssz2013-01-05 14:12:16 // 129419
megbeszéltük. Kiárulás esetén tiéd az ülések :P
atesssz2013-01-05 14:10:58 // 129418
irányjelző bajúszkapcs. meghalt a kolléga 307-jében. CSAK komplett szerelvénnyel lehet cserélni, amin ottvan még 2 másik bajúszkapcs is.... száz valahány ezer lett volna az ára. Plusz másik eset a kettős tömegű... De még időben eladta :). Ja, szalonból, újonan vette.
Fairlane2013-01-05 14:08:41 // 129417
Jó az a hdi amíg jó.
Amikor meg már nem jó, akkor eladják olcsón, mert drága javítani :)

Volt vmi totalcar cikk ahol ezeket elég költségesnek hozták ki.... meg a boschtechnikus fele cikke is erről ( = tdci) szól.
Zolika1552013-01-05 12:51:35 // 129416
egész pofás :D
Zolika1552013-01-05 12:47:58 // 129415
várj még azzal :D hátha leszakad a bank és elviszem ülésestül :DDDD
afri2013-01-05 12:29:32 // 129414
szóval pl.2
:-D
afri2013-01-05 12:28:10 // 129413
haver most vett egy ilyen OFFOST, szinte ez mellől, ugyanennyiért! és ha azt nézzük nem drága, meg újabb is, mint a 155! :-D
bár kétezres létére nem sok paci van benne, de nyomatékilag 250Nm!!! :-) szedi a lábát!

sajnos igen megszállott Alfa-fanatikusnak kell lennie, aki manapság 155-re adja a fejét!!!
:-(((

én is a zöldet megvettem anno 570környékén, ráköltöttem még vagy 3-400at, és eladtam 370körül (talán) egy itteni tagnak! hál'Istennek jó kezekben van! :-)
bár ha a V6 még nem lett volna meg, akkor talán most is meglenne az a zöld 155!
jó volt az, 2004-ben került be olaszból!

mint ahogy Marklar is, mostanában én is a KAppákat nézegetem! :-D de csakis olaszból behozott példány lenne jó!
pl.1 , pl.2 ...bocsi az OFFozgatásokért!
Kovacs Laci 1552013-01-05 12:08:26 // 129412
Kb. valami be szarhatott, katalizátor nincs benne helyetesitő dob van csak, de az végett nem kéne ennyit ennie.
T.a.m.a.s.2013-01-05 11:56:10 // 129410
Lehet, hogy jobban jársz ha vársz, spórolgatsz a következő autóra, és ha meg van a másik autó azután elbontod! Széles kasztnis, 2.5 dízel, sport csomagos: az alkatrészei keresettek. És talán többet hozol ki belőle mintha eladod a piaci áron, ami most kb 300. Sajna ez van. Már lassan ott tartunk, h ugyanazon az áron árulnak egy jó 75-t mint egy 156-ot.
Jó példa a piros motorháztetős q4. 350-ért árulja (ami volt már 1m is), 300-at simán kiárulna belőle (stipisstop ülések:))!
Kovacs Laci 1552013-01-05 11:48:12 // 129409
Sziasztok nekem 2000 16v Ts van motor van a gépbe. :)
Tegnap mentem Cegléd-Monor távot 5000 ft ból kicsit rengeteg :DDD
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-05 11:20:22 // 129408
Igazad van, az autót anno 2000-ben Svájcból hoztuk eladásra. A tulaj asszem 50 körül volt. De a bal csonkállvány el volt hajolva, és befele dőlt a kerék. A váltó 2-es kapcsolóvillája meg eléggé el volt kopva. Szóval így kaphatott.
Nálam azért állt, mert volt fateromnak egyszer kivédett egy balesetet és megsérült a bal első futómű. Mivel volt másik autó, így kivontuk a forgalomból és addig azzal jártunk. Az ügyből bíróság lett és hátha jól jön az autó valami bizonyítéknak. De elhúzták az ügyet és inkább rendberaktam lassacskán. Kellett cserélni bal első csonkállványt, lengőkart, lengéscsillapítót.
A motort azért havonta beindítottam és kicsit járattam.
atesssz2013-01-05 09:47:31 // 129407
teljesen igazad van a motorhalálokkal kapcsolatban.
Két fő dologra lehet a motor meghibásodások eredetét visszavezetni 95%-ban:
-vagy elégtelen hűtés,
-vagy elégtelen kenés.

A válasz a későbbi kérdésedre: 159 :)
GEORGE2013-01-05 01:26:36 // 129406
Giu, vagy 159?
GEORGE2013-01-05 01:23:42 // 129405
Figyelj, ha a motor üzem meleg, jó olaj van benne, hűtővíz is rendben, akkor azt lehet használni tartósan nagy fordulaton. Nem szabad, hogy tönkre menjen. A gyár meghatározza azt a maximális fordulatszámot, amit károsodás nélkül lehet használni. Felette még le is tiltanak a vezérlők.
Legtöbbször az elégtelen olaj ellátás miatt vannak a motorhalálok. sajnos nem a legjobbak az olajszivattyúk :-( ahogy öregednek vesztenek a szállított mennyiségükből. A legtöbb motorhalálnak az az oka, hogy nem képes a magas fordulathoz elég mennyiségű olajat keringtetni a szivattyú.

Tény és való, hogyha egy 6500-nél letiltó motort, csak 3000-en használjuk tovább fogja bírni, de nem 100-200ekm a differencia.
Mi az erőműben gázmotorokat üzemeltetünk, V18- V20-es ikerturbós motorok. Végig teljes teljesítményen és fordulaton üzemelnek. Eddig még mindegyik túlteljesítette a cserére előírt üzemórát. 60ezer üzemóránként cserélik őket.
GEORGE2013-01-05 01:08:44 // 129404
Lehet jobban járna, csak ha már ennyit dolgozott és ennyi mindent beépített, talán jobban értékeli majd a vevő.
GEORGE2013-01-05 01:06:49 // 129403
Azt kívánom, hogy legyen szerencséd és találjon meg egy olyan aki tényleg megadja érte.
GT Ɨ|ѯ2013-01-04 09:40:34 // 129402
majd egymás mellett parkolunk:-)
atesssz2013-01-04 08:46:51 // 129401
hát, nagyon nem kizárt :)
GT Ɨ|ѯ2013-01-04 08:21:28 // 129400
Jössz még vele idén a gyöngyösi talira:-)
Zsolt1552013-01-04 06:27:38 // 129399
Van, amelyiket régebben is.
atesssz2013-01-04 00:05:40 // 129398
én most úgy adtam meg az árat, hogy ne annyira a pechemre vigyék :)
Fairlane2013-01-03 23:42:55 // 129397
Én is így voltam vele, azt pechemre másnap elvitték.... :S
Mondjuk az azért szolidabb összeg volt....
atesssz2013-01-03 23:25:14 // 129396
nem, nem, teljesen jó a kérdésed! Igazából ez az eladás csak egy lehetséges alternatíva, nem ragaszkodom görcsösen ahhoz az úthoz, hogy menjen a háztól, ezért is van meghirdetve ilyen áron. Alacsonyabb áron viszont nem akarom eladni, mert akkor inkább már továbbra is én használom, hiszen tudom, hogy már mennyi minden ki lett benne cserélve.
Amit írsz, teljesen igaz, senki sem fogja a ráfordított törődést, és a simogatást megfizetni. Ez egy ilyen szakma, autón csak bukni lehet, ez mindenkinek tiszta:)
Kipróbáljuk. Ha elviszik, szvsz jól járnak vele, ha nem viszik el, akkor én járok vele tovább jól :D
süsnye2013-01-03 23:23:49 // 129395
én már mentem utána télen Érdről a 11. kerbe.. hidegindítás után, pár perc alatt kiértünk az autópálya, ott már 150ig húzta.. nemhogy az olaj, a víz sem tudott annyi idő alatt felmelegedni ;)
Az attópályás vs. lámpás dologban igazad van..
Nekem 1.8 van, ami 150nél 4500-at pörög.. én abból indultam ki.. csak arra akartam kilyukadni, hogy igenis sokáig el lehet használni egy TS 8V-t ha odafigyel rá az ember és nem versenyautóként használja a mindennapokban (és legyünk őszinték, a mai erőviszonyokban nem is számítt annak).. :)
Zolika1552013-01-03 23:20:09 // 129394
naponta nézem a HaHu-t. Áhh, 155-t eladni sztem kőkemény meló :S Ott van Tentacle hány hónapja hirdeti teljesen vállalható áron a verdát, és még sorolhatnám. Főleg 400 felett megállt az élet. Vannak olyan 155-k amiket több mint 1 éve hirdetnek.. :((

Hajrá Atesz! :)))
Zolika1552013-01-03 22:54:50 // 129393
rakass a 155-be olyan motort.. :P
RoliQ42013-01-03 22:21:48 // 129392
nem teljesen értem, hogy jön ide hogy ki mennyivel megy autópályán az autóval... szerintem nem annyira árt ha pl 180-190 utazóval megyek a pályán, mint ha mondjuk városban "lámpától lámpáig" nyomja az ember.
Marklarnak is megmondtam amikor a 16V vel operált, hogy ne tegye! Ha akkor turbós motort választ az még mindig menne és Marklar folyamatosan mosolyogna!:)
süsnye2013-01-03 22:03:04 // 129391
hát, ki hogy értelmezi az "elpusztíthatatlan" szót..
ha szó szerint veszed, persze, h nem igaz ;)) Te is leírtad, h "tettél" gazdagon azért, hogy ne bírjanak sokat azok a motorok ;)
Az enyém óra szerint 290e nél jár, ennek felét én tekertem bele, de egyetlen egyszer látott nemhogy 200, hanem 180 feletti tartományt, 160 felett sem sokszor ;)
afri2013-01-03 21:37:52 // 129390
jobban járna sztem, ha a "tuning-cumókat" külön kiárusítaná külön (pl. kerék, nagyfék), meg amit tud még ... szerintem!
;-)
Fairlane2013-01-03 21:37:42 // 129389
"Hiába adtam meg neki mindent meghalt."

Új korától nálad van? Honnan tudod mit kapott előtte?
Mintha nálad is évekig állt volna, vagy rosszul emlékszem?
afri2013-01-03 21:35:19 // 129388
" ... Veszünk buszt a BKV-tól. Azok elmennek sokat. :-) "

ott az igazsááág!!!
:-P
GEORGE2013-01-03 19:57:21 // 129387
Ha 100szor mentél volna 200 felett, akkor sem ment volna többet. Jó olaj, víz, szűrők, hideg üzemben kímélés a lényeg. Ez amit meg kell adni egy bármilyen motornak.
Ez technika, ami nem fog örökké működni, akármilyen gondos is valaki. Időnként újra kell rakni a "cuccot" majd megint jó lesz sokáig.
GEORGE2013-01-03 19:54:19 // 129386
Sajnos ennyiért nagyon sokáig a tied marad.
Nem akarlak megbántani! Ez is csak egy vélemény a sok közül.
Ha annyira jó, mint ahogy írod, és ennyi minden meg van hozzá, meg van csinálva, akkor minek adod el? Ez a kérdés fog megfogalmazódni a vásárlóban is.
Pont egy szerencsétlen kategóriába is tartozik, nagy köbcentis és koros is már. Ebben az árban már, ki lehet fogni egy-egy kevésbé leharcolt 156-ot 147-et.
Amit te tettél hozzá, pl nagy fék, vagy a "simogatással" törődéssel eltöltött időd, nem tudod pénzre váltani :-(

Ha tényleg egyben van a gép, szaladja vele még 1-2 évet és addig is tudsz spórolni az újabb vasra, mert ahogy írod Csak be kell ülni, és menni vele :) minek adnád ezt a lehetőséget át másnak?

Bocs, hogy belepofáztam.
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-03 19:36:45 // 129385
Tudom, hogy nem elpusztíthatatlan.
Én vigyáztam rá, mintha turbós lenne.
De mégis elrepedt 2 hüvely.

Ennyi köbcentiből hajtva más utó is meghal.

A korból a Vectra A 16V 150 LE-s is meghal. A 8V meg csak 113 LE.
Pug 405 Mi16 150 LE, érzékeny és 16V-s
A BMW-k asszem 6 hengeresek.
Japánok sem sokkal jobbak. Láttam már kéken füstölő Prelude-t, Celicát.
Nem sok 8V motort tudok ekkora teljesítménnyel ebből a korból.

Ez van, ez a kor.
Veszünk buszt a BKV-tól. Azok elmennek sokat. :-)
Marklar1552013-01-03 19:21:34 // 129384
Nem is mondtam, hogy a motor hibája.
De nem is "elpusztíthatatlan"... :)
Ha toljuk neki, akkor az sem megy 2-3-4xxxxx kmt...
De ügye vannak olyan autók, amik elmennek ennyit... ;)
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-03 18:52:44 // 129383
Itt az enyém is példának.
92 márciusi.
Hiába adtam meg neki mindent meghalt. Pedig 8V.
Hiába jobb a 16V de túl sok betegsége van. A régi motort rendbe lehet hozni, de még mindíg a gyári volt sok alkatrész benne. De most semmi bontott dolog nem fog belekerűlni. De a 4x megölt 8V-id
1. Hajtottad, kitoltad a szemét- nem motor hibája
2. egyértelmű
3. bontott cucc
4. valami barom kinyírta, csak ment vele

Ahogy nézem, egyik sem a motor hibája.

Enyémmel 1 alkalommal mentem 200 felett. 21 évet bírt.
Marklar1552013-01-03 18:28:25 // 129382
Ez meg a ...379 üti egymást... ;)
Én elhiszem, ha meguntad... ;) Még meg is értem.
Nekem is át kell terveznem a "flottám" 2in1 S mivel a delta és a 155 ami nem "mókolt" ezért valószínű azok mennek talán Kappa miatt.? De ez sem 100%. Azt kitudja. Nyerek a lottón, a -10% os energia ár csökkenést megérzem a többi 1000 áremelkedéstől független... ;)
Jahh az elöbb postáztam. 2db ot is. Biztos ami biztos ;) Majd vissza küldöd... ;)
atesssz2013-01-03 16:42:57 // 129381
Ja, meg természetesen az utódjelölt miatt is eladó:) (2.0 JTDm)
atesssz2013-01-03 16:41:31 // 129380
A hsz-od második felét nem értem
atesssz2013-01-03 16:40:28 // 129379
Azért, mert vettem egy lakást, másrészt meg akarok venni egy nagyon olcsó fenntartású autószerűséget, pl egy gázos wareszt :))), és emiatt. Tudom h nem olcsó, egyébként nem minden áron eladó, ezért is nem 350ezer az ára...
Thomika2013-01-03 15:38:30 // 129378
No, hirtelen miért? Nem kevés zsetont dobtál rá! Amúgy gondolod, ennyiért lesz egyáltalán jelentkező rá? :(
Én baromi drágán vettem az enyémet és nagyon megszívtam vele, mert hagytam átverni magam! Még 1x tuti nem történik meg... Eddig sem volt ilyen, ezért is nem gondoltam, hogy megtörténhet, ráadásul pont egy "kollégától"?! :(
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-03 12:37:25 // 129376
Miért????????? :-(((
atesssz2013-01-03 10:20:58 // 129375
Kedves Barátaim, 155-ös Cartársak!

Néha úgy hozza az élet, hogy ahhoz, hogy előrébb lépjen az ember, meg kell válnia egy, az addig számára a világ közepét jelentő dologtól.
Nekem is hasonló képpen kell most tennem ami a hőn, és önzetlenül szeretett Alfa Romeo 155 2.5 TD-t illeti. Mindent megkapott, ahogyan egy rendes Alfa-tulajtól elvárható.

Mindent adok hozzá; 17-es Alessio aluifelni fél szezont futott Kumho ecsta 205/40R17-es gumikkal,
80%-os Continental téligumi 195/50R16 acélfelnin, nagyfék, új akksi, új termosztát, erősítő, fejegység, oválok, friss műszaki 2014 végéig, friss olaj a motorban, váltóban, 4300K-s xenon.
Csak be kell ülni, és menni vele :)

Kérdéseitekre szívesen válaszolok!



Amorés irányár: 650e Ft
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak