süsnye2013-01-08 10:54:29 // 129574
jaja.. :) remélem a minőség nem változott :)
süsnye2013-01-08 10:52:39 // 129573
nekem is volt szerencsém hozzá Tipoban. Azt elég jól mozgatta.. :)
Zsolt1552013-01-08 07:03:58 // 129572
Pedig azok elég jó kis megbizható motorok voltak. Ment is és keveset fogyasztott. Engem egyedül a ketyegése zavart.
Marklar1552013-01-07 22:59:30 // 129571
Azok az 1.9 TD mocik nekem nem tetszenek... Vezettem a Deltákat is Dedrát is. De nem kéne. Csak a fogyija. Igaz 15-20ft al már a D is drágább... :/
Zsolt1552013-01-07 22:48:17 // 129570
Abba kellett volna egy 1,9TD motor és jobb lenne mint egy Kappa. :-)))
Marklar1552013-01-07 22:37:28 // 129569
Majdnem. :) Dedra műszer fal. Nekem jobban tetszik, mint az 55-é. 155 bőr első ülések. Dedra 1/3 2/3 os alkantra/szövet hátsók. Sport csomagos 155 ajtó kárpitok. 2,0 16V ről 2,2 16Vre fúrt Fiat/Lancia motor... :)
Zsolt1552013-01-07 22:28:56 // 129568
Az eleje nekem sem jön be.
Fairlane2013-01-07 22:16:23 // 129567
ezek a celeb szerelők... :)
atesssz2013-01-07 21:41:09 // 129566
ugyan... majd teszek bele valami dpf-nek látszó tárgyat :D..
Vagy részecske szűrőt: szúnyoghálót a kipufogó végére :P
Vagy részecske szűrőt: szúnyoghálót a kipufogó végére :P
süsnye2013-01-07 20:31:15 // 129565
jan 2-án kértem időpontot a V6-nak, jan 15-re tudott adni :)
a 155-tel emlékeim szerint 2-3 nap múlva mehettem, igaz, akkor még csak kezdte a saját vállalkozást emlékeim szerint :)
a 155-tel emlékeim szerint 2-3 nap múlva mehettem, igaz, akkor még csak kezdte a saját vállalkozást emlékeim szerint :)
Thomika2013-01-07 20:28:22 // 129564
Neked is! :) Őt már néztem, csak jussak el végre odáig, hogy fel is hívjam :P
Thomika2013-01-07 20:27:42 // 129563
Köszi :)
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-07 20:15:38 // 129561
George II :-D
GT Ɨ|ѯ2013-01-07 19:50:08 // 129560
tidí pávör:-)))
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-07 19:45:22 // 129559
Ha ilyen ereje lesz, boronát fog húzni. :-)
GT Ɨ|ѯ2013-01-07 19:39:52 // 129558
Uhh:-)
Akkor nem is megyek mögötted:DD
Akkor nem is megyek mögötted:DD
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-07 19:15:12 // 129557
atesssz2013-01-07 19:03:30 // 129556
Fairlane2013-01-07 18:47:12 // 129555
A füstgép az jó, nekem is van, csak hátul...
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-07 17:48:50 // 129554
Megírtam. :-)
Zolika1552013-01-07 17:46:14 // 129553
159/Brera, annak szép arca van, igazi fenevad és alfás. De ez a Giulietta ez nekem annyira csajos, mint a Mito :D Igazi női autónak tűnik mind kettőkülsőre.. :P Persze ízlések és pofonok..
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-07 17:42:48 // 129552
Esetleg a pajzs helyére egy Superman-logó?
Fater (Norbi)2013-01-07 17:38:08 // 129551
Erre nem, de vagy egy 159/brera tulaj, aki füstgépet tett a pajzs mellé és az már igen vadul néz ki működés közben..., mint egy fújtató bika vagy ördög. Kiemeli még ezt az is, hogy néhány elem egy-egy részlete narancsvörösre lett fényezve.
Zolika1552013-01-07 17:34:54 // 129550
ti tudtok úgy tekinteni erre az alfára mint egy vérbeli fene vadra? :D
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-07 17:06:58 // 129549
Jó képek. (sehol egy D)
Fater (Norbi)2013-01-07 17:06:53 // 129548
Csak a belső még nem azonos a 155-el. Milyen motor van jelenleg benne?
Fater (Norbi)2013-01-07 17:05:35 // 129547
Volt, amikor a szemüvegemet is így tisztítottam a környezet ellenőrző laborban...
afri2013-01-07 16:54:43 // 129546
jaaa, ilyen ultrahangos mosó nálunk is van!! :-DDD
akkor az injektorokat is bele lehet tenni nyugodtan?? :-))
én is egy pár motorikus cuccot újjá varázsoltam vele! :-)
akkor az injektorokat is bele lehet tenni nyugodtan?? :-))
én is egy pár motorikus cuccot újjá varázsoltam vele! :-)
Thomika2013-01-07 16:44:31 // 129545
Jó kis cikk! :)) Meg picit irigyellek is, jó lehetett meghajtani ezt a verdát! Vasárnap láttam a Garázs c. műsorban, hogy Walter Csabiék ugyanezt a kocsit tesztelték versenypályán, és elismerően szóltak róla! Ez azért igen jó hír! Az utóbbi években erősen megtépázott sportos jó hír talán visszatalál az Alfákra!
Thomika2013-01-07 16:25:56 // 129544
Ez még érdekes lehet! :) A címet ne hagyd ki a blogodból! :)
GEORGE2013-01-07 16:20:15 // 129543
A 2010-es csúcs Alfa
Hidd el, modernebb, mint a maga idejében a 155. Azért "haladunk" a technikai létrán felfele :-)
Hidd el, modernebb, mint a maga idejében a 155. Azért "haladunk" a technikai létrán felfele :-)
GEORGE2013-01-07 16:17:48 // 129542
Mi cégünknek is van ultrahangos mosója. Nem egy drága dolog. Mi a gázmotorok visszacsapó szelepét mossuk el vele. Szépen lehozza a égési nyomokat. . . .
GEORGE2013-01-07 16:15:45 // 129541
Sávtartó automatika létezik már egy ideje. Igaz legtöbbször a Lancia Deltában találkozhatunk vele.
Parkoló automata is van, szintén legtöbbször Deltában található meg.
1.8 turbo ( multiAir világszabadalom ) van a Giuliettában 235 pacival. Ha tartod magad a közlekedési szabályokhoz ( piszok nehéz vele, nekem nem igazán sikerült , csak is a teszt miatt erőltettem néha) akkor egy számjegyű fogyasztási adatok képződnek. Ja és 1320kg.
Tehát ami te "megálmodtál" hasonlítás gyanánt azaz 1.8 T, 220 lóerővel, 1200kg-al és 6.6 fogyival, az végül is már létezik, közlekedik köztünk 2 éve... Na persze a 6.6-os fogyit csak tartós 80-90-el közelíti meg. Viszont ha nem érdekel a fogyi, akkor 6.8s alatt feltornássza a mutatót 0-ról 100-ra és hasonló vehemenciával fordítja tovább a tengelyén a mutatót. Míg nálam volt, többször leporoltam a 250-es jelzésről a port :-)
Szerintem méretileg jobban passzol a 155-höz a Giulietta, mint a 159.
Íme pár kép, amin együtt szerepelnek a korszakok csúcs verziói. Az egyik a méltán híres 1995-ös 155V6 ( 165 lóerő ) a másik 2010-es Giulietta 1750 QV ( 235 Lóerő )
.
Parkoló automata is van, szintén legtöbbször Deltában található meg.
1.8 turbo ( multiAir világszabadalom ) van a Giuliettában 235 pacival. Ha tartod magad a közlekedési szabályokhoz ( piszok nehéz vele, nekem nem igazán sikerült , csak is a teszt miatt erőltettem néha) akkor egy számjegyű fogyasztási adatok képződnek. Ja és 1320kg.
Tehát ami te "megálmodtál" hasonlítás gyanánt azaz 1.8 T, 220 lóerővel, 1200kg-al és 6.6 fogyival, az végül is már létezik, közlekedik köztünk 2 éve... Na persze a 6.6-os fogyit csak tartós 80-90-el közelíti meg. Viszont ha nem érdekel a fogyi, akkor 6.8s alatt feltornássza a mutatót 0-ról 100-ra és hasonló vehemenciával fordítja tovább a tengelyén a mutatót. Míg nálam volt, többször leporoltam a 250-es jelzésről a port :-)
Szerintem méretileg jobban passzol a 155-höz a Giulietta, mint a 159.
Íme pár kép, amin együtt szerepelnek a korszakok csúcs verziói. Az egyik a méltán híres 1995-ös 155V6 ( 165 lóerő ) a másik 2010-es Giulietta 1750 QV ( 235 Lóerő )
.
GEORGE2013-01-07 15:37:57 // 129540
Én egy kicsit magára a 155-re "hegyeztem" a felsorolást.
afri2013-01-07 14:27:42 // 129539
jónak hangzik ez az injektor-"pucoló"!! :-)
hogy mik nem vannak! 8-O
:-)
hogy mik nem vannak! 8-O
:-)
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-07 09:52:28 // 129538
Majd leblogolom.
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-07 09:48:18 // 129537
Tegnap lecseréltem a maradék injektor csatikat. Kipucoltam az alapjárati motort is féktisztítóval. Most egyenetlen az alapjárat. Cserélek 8 gyertyát a régi mociból meg van 1 garnitúra gyári hibátlan gyertyakábel-készletem. Érden találtam egy céget, ami injektorokat tisztít ultrahanggal. Mérőlapot is adnak és 2500 pénz a művelet. Ha te viszed oda, akkor 1700. Azt még rádobom.
afri2013-01-07 09:26:06 // 129536
ja, én is így oldottam meg! :-))
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-07 08:59:06 // 129535
Van a Valeonak a Classic családja. Elsősorban idősebb (+10) autókhoz gyártanak hűtőt.
Aluhűtő, tetején van légtelenítő is. Egy kis csöcsöt kell ledugózni, mert más autóba is jó, ott meg túlfolyó lehet. Kis gumicső rá, meg bele egy csavar és kész.
Aluhűtő, tetején van légtelenítő is. Egy kis csöcsöt kell ledugózni, mert más autóba is jó, ott meg túlfolyó lehet. Kis gumicső rá, meg bele egy csavar és kész.
TSiga ( I am the TSIG)2013-01-07 08:55:06 // 129534
Miért hagyja ki mindenki az elektromosan állítható lengéscsillapítást?
SD2013-01-07 00:01:35 // 129533
ha egy mai 159 ilyen lenne, akkor kb:
- sávelhagyás, követő biszbasz, villany hibrid mittom, 1.8 turbo 6L-es fogyival... és 1200kg lenne... és 220ló
- sávelhagyás, követő biszbasz, villany hibrid mittom, 1.8 turbo 6L-es fogyival... és 1200kg lenne... és 220ló
SD2013-01-06 23:58:29 // 129532
A fontosabbakat hagytad ki:)
- szívó oldali változó szelepvezérlés
- hengerenkénti injektor, computer vezérlés (passat ekkor rotoros, karburátoros 75LE)
- szonda+katalizátor
- olajsugárral hűtött dugattyúk
- sebesség függő szervó rásegítés
- projektoros lámpa
- polgárpukkasztó szögletesen ívelt forma
- elektromos csomagtér nyitás
- olajhűtő
- négy tárcsafék
- abs
- láncos vezérlés (mondjuk ez pont nem modern, de pont ezért mennek még:)))
- szívó oldali változó szelepvezérlés
- hengerenkénti injektor, computer vezérlés (passat ekkor rotoros, karburátoros 75LE)
- szonda+katalizátor
- olajsugárral hűtött dugattyúk
- sebesség függő szervó rásegítés
- projektoros lámpa
- polgárpukkasztó szögletesen ívelt forma
- elektromos csomagtér nyitás
- olajhűtő
- négy tárcsafék
- abs
- láncos vezérlés (mondjuk ez pont nem modern, de pont ezért mennek még:)))
Zolika1552013-01-06 23:18:42 // 129531
azt látom :P máskor se adj :))
Marklar1552013-01-06 22:56:39 // 129530
A múltkor Náluk voltam. De nem adtam Neki fogalmazás gátlót... :-P
Zolika1552013-01-06 22:50:04 // 129529
Én ezt tudtam eddig is, és hangoztattam is. De annyira szépen megfogalmazta, hogy nagyon. :P
afri2013-01-06 22:45:04 // 129528
vidd el Te nekik!! :-D
;-P
;-P
Marklar1552013-01-06 22:43:19 // 129527
Perverz... :)))
Fairlane2013-01-06 22:37:32 // 129526
Hm, elsőre azt hittem kutyaól... :P
Marklar1552013-01-06 22:32:29 // 129525
Online tag
3
Vendég3
675