GT Ɨ|ѯ2013-02-15 10:24:56 // 130622
GT Ɨ|ѯ2013-02-15 10:17:21 // 130621
ahhh,ezzel a lendülettel jöhetne is, cím oldalamon:-)
ALFA75td2013-02-15 06:40:22 // 130617
2013 év június 8-ai hétvégén az écsi Rába Ring területén családi hétvégét, jótékonysági rendezvényt – ezen belül különböző autós- és motoros bemutatókat, színpadi műsort, mozgássérültek autóztatást és motoroztatást, amatőr ügyességi túraautó versenyt szeretnénk szervezni a város lakói és más, a rendezvényre a helyszínre érkező érdeklődő részére.
Az rendezvény célja, hogy a hétvégén rendezendő esemény a nézők és a résztvevők számára tartalmas programként szerepelhessen, elsősorban karitatív, segítő jellegű rendezvényként a mozgáskorlátozott és más okokból hátrányos helyzetben lévő emberek – főként gyermekek – részére egy megismételhetetlen és maradandó élményt nyújtson.
A rendezvényre való felhívásnak előzetesen már több neves sportoló, önkéntes feladatokat vállaló személy is megtette szabadidejének, eszközeinek felajánlását, ami lehetővé teszi a rendezvény lebonyolítását.
•Dragster, és Freestyle, Erdős Csaba
•Dragbike, Matusik Andrea
•Motor Freestyle, Kulman Miki
•DCS Tuning Group, Domokos Csaba
•KASZA MOTORSPORT, Harmat Imi, Pázsitka István LADA VFTS
•Krupa Zoltán Rally SE.
•Garmin Team, Domonkos László
•Olaszkocsi SE, Fiat Kit Car
•Szász Motorsport SE, F3000
•Levota Motorsport, Ifj. Levota Sándor
•DragStar Klub Hunland
•Késmárki Gábor, Lada Competizione
•Peszeki Zoltán speaker
Korábbi kapcsolataink révén a budapesti PETŐ INTÉZET és a miskolci KOSZTYU ÁDÁM EMLÉKÉRE A LEUKÉMIÁS DAGANATOS ÉS ZEMPLÉN FOGYATÉKOS GYERMEKEIÉRT ALAPÍTVÁNY örömmel fogadta a felkínált lehetőséget, amely szerint – az Önök esetleges támogató jellegű hozzájárulásával – az alapítvány illetve az intézet által gondozott, hátrányos helyzetű és más okból rászoruló fiatalok részére ilyen páratlan eseményen vehetnének részt.
Tekintettel a rendezvény karitatív jellegére, a rendezőség a lebonyolítást non-profit módon kívánja megvalósítani, a befolyt belépőjegyek ára és egyéb befolyt díjak az alapítvány és az intézet részére kerül felajánlásra.
A rendezvény megrendezése a verseny-szervezésben tapasztalt személyek közreműködésével történik. A korábban már a BAMAKO ROKI TEAM által szervezett, hasonlóan karitatív jellegű rendezvény mintájára kívánjuk megtenni a hétvége lebonyolítását.
Belépőjegy: 990ft
Családi belépő: 2490ft
Gereg Márk
BAMAKO ROKI TEAM
Az rendezvény célja, hogy a hétvégén rendezendő esemény a nézők és a résztvevők számára tartalmas programként szerepelhessen, elsősorban karitatív, segítő jellegű rendezvényként a mozgáskorlátozott és más okokból hátrányos helyzetben lévő emberek – főként gyermekek – részére egy megismételhetetlen és maradandó élményt nyújtson.
A rendezvényre való felhívásnak előzetesen már több neves sportoló, önkéntes feladatokat vállaló személy is megtette szabadidejének, eszközeinek felajánlását, ami lehetővé teszi a rendezvény lebonyolítását.
•Dragster, és Freestyle, Erdős Csaba
•Dragbike, Matusik Andrea
•Motor Freestyle, Kulman Miki
•DCS Tuning Group, Domokos Csaba
•KASZA MOTORSPORT, Harmat Imi, Pázsitka István LADA VFTS
•Krupa Zoltán Rally SE.
•Garmin Team, Domonkos László
•Olaszkocsi SE, Fiat Kit Car
•Szász Motorsport SE, F3000
•Levota Motorsport, Ifj. Levota Sándor
•DragStar Klub Hunland
•Késmárki Gábor, Lada Competizione
•Peszeki Zoltán speaker
Korábbi kapcsolataink révén a budapesti PETŐ INTÉZET és a miskolci KOSZTYU ÁDÁM EMLÉKÉRE A LEUKÉMIÁS DAGANATOS ÉS ZEMPLÉN FOGYATÉKOS GYERMEKEIÉRT ALAPÍTVÁNY örömmel fogadta a felkínált lehetőséget, amely szerint – az Önök esetleges támogató jellegű hozzájárulásával – az alapítvány illetve az intézet által gondozott, hátrányos helyzetű és más okból rászoruló fiatalok részére ilyen páratlan eseményen vehetnének részt.
Tekintettel a rendezvény karitatív jellegére, a rendezőség a lebonyolítást non-profit módon kívánja megvalósítani, a befolyt belépőjegyek ára és egyéb befolyt díjak az alapítvány és az intézet részére kerül felajánlásra.
A rendezvény megrendezése a verseny-szervezésben tapasztalt személyek közreműködésével történik. A korábban már a BAMAKO ROKI TEAM által szervezett, hasonlóan karitatív jellegű rendezvény mintájára kívánjuk megtenni a hétvége lebonyolítását.
Belépőjegy: 990ft
Családi belépő: 2490ft
Gereg Márk
BAMAKO ROKI TEAM
Zsolt1552013-02-15 05:46:07 // 130616
Zsolt1552013-02-15 05:27:41 // 130615
Így a végén a Félig OFF oldalon maradsz.. A Janinak mondtad a Temprát?
Marklar1552013-02-14 23:06:52 // 130614
Még mindig szar
Marklar1552013-02-14 21:37:53 // 130613
Vagy egy 20V egy bizonyos Marisból... ;-P
Marklar1552013-02-14 21:37:07 // 130612
Adjak neki egy olyan esélyt? :)))
afri2013-02-14 15:57:29 // 130611
XDD
igen, ez már valóban széles kasztnis! :-)
igen, ez már valóban széles kasztnis! :-)
GT Ɨ|ѯ2013-02-14 15:51:19 // 130610
olyan széleskasztnis verzsön:-)
afri2013-02-14 15:49:22 // 130609
ezz nagyon brutál! :-)
Svéd2013-02-14 15:13:57 // 130608
Buksi2013-02-14 10:49:17 // 130606
De szép látvány! :-)
GT Ɨ|ѯ2013-02-14 07:25:32 // 130605
A minták:-)
'reggelt
'reggelt
Zsolt1552013-02-14 04:54:39 // 130604
A 16V-vel mi van?
Kovacs Laci 1552013-02-13 23:40:11 // 130603
De fasza :DD
Alfy2013-02-13 22:19:35 // 130602
GEORGE2013-02-13 21:49:26 // 130601
Lehet kéne bele egy jó JTD motor azzal legalább rendesen működne :-)
Egy Marisból mondjuk egy 130 lovas 2,4 JTD :-)
Egy Marisból mondjuk egy 130 lovas 2,4 JTD :-)
GEORGE2013-02-13 21:47:37 // 130600
Febr 01.-től újra mozog.....de nem az igazi valami.
Amikor kinyomod a kuplungot vagy nincs alapjárat, vagy 1000-2000 közt pulzál.
A donor Dedrából átszereltem a komplett folytószelep egységet, megszüntettem egy két szerintem felesleges utólagos vezetéket.
Most 2500 az alapjárat.
A korábbi szerelő valamit "átalakított" a vákuum terén. Találtam elvágott ledugózott vákuum csövet. A folytószelep alján egy "U" alakú gumicsővel össze van kötve a folytószelep előtti s mögötti tér. Szerintem az nem jó.
Ha lehúzom a MAP szenzorról a vákuumcsövet 1000-el esik a fordulatszám. . . . . .
Kár, hogy ilyen szar idő van mostanában. Ha kicsit enged nekifekszem, olyan nincs hogy így működjön csak. Illetve kiderülhet, hogy még is csak így fog működni :-D
Amikor kinyomod a kuplungot vagy nincs alapjárat, vagy 1000-2000 közt pulzál.
A donor Dedrából átszereltem a komplett folytószelep egységet, megszüntettem egy két szerintem felesleges utólagos vezetéket.
Most 2500 az alapjárat.
A korábbi szerelő valamit "átalakított" a vákuum terén. Találtam elvágott ledugózott vákuum csövet. A folytószelep alján egy "U" alakú gumicsővel össze van kötve a folytószelep előtti s mögötti tér. Szerintem az nem jó.
Ha lehúzom a MAP szenzorról a vákuumcsövet 1000-el esik a fordulatszám. . . . . .
Kár, hogy ilyen szar idő van mostanában. Ha kicsit enged nekifekszem, olyan nincs hogy így működjön csak. Illetve kiderülhet, hogy még is csak így fog működni :-D
Marklar1552013-02-13 19:12:55 // 130599
Tegnapi. Most másnál van :)
Buksi2013-02-13 10:02:25 // 130597
Nem rossz ezzel a sárga csíkkal! :-)
Thomika2013-02-13 09:10:54 // 130595
Ez mikori? Újra mozog? :P Legutóbbi infóm szerint még Zsoltinál volt...:)
Thomika2013-02-13 09:04:29 // 130594
Nagyon jó! :) Akkor kitalálom mi legyen a végleges dekor, és megbeszéljük, működőképes-e :)
Marklar1552013-02-12 23:43:27 // 130593
Felgyújt :)
pb_2013-02-12 23:40:15 // 130592
Az nem megy ilyen helyre. Mondom én, hogy a tied kéxül oda.DDD
Zolika1552013-02-12 23:27:48 // 130591
Az a tied, jah várj, rozsda bontó nincs :))))
pb_2013-02-12 23:21:59 // 130590
Megy a bontóba?DDD
Zolika1552013-02-12 22:31:48 // 130589
most nagyprojekt van az autóval, oda kell a lóvé, de azért köszi :)
TSiga ( I am the TSIG)2013-02-12 21:44:52 // 130588
Bedízelesíti? :-DD
Marklar1552013-02-12 21:34:52 // 130587
Az Sw még nem az igazi... George szenved vele épp... (kölcsön)
TSiga ( I am the TSIG)2013-02-12 21:32:06 // 130586
Most mi lesz vele ,meg a 16V-vel?
Vagy az egyiket kéne megtartani, vagy a másikat.
Vagy az egyiket kéne megtartani, vagy a másikat.
TSiga ( I am the TSIG)2013-02-12 21:30:05 // 130585
Ha kell, Marklar tud occsóé hf-et.
A hűtőből meg lehet, jó lenne egy dízelé.
Akár lehet még valami tömődés is. Ha kapott sima vizet, akkor vízkő is lehet.
A hűtőből meg lehet, jó lenne egy dízelé.
Akár lehet még valami tömődés is. Ha kapott sima vizet, akkor vízkő is lehet.
Marklar1552013-02-12 21:28:50 // 130584
TSiga ( I am the TSIG)2013-02-12 21:24:02 // 130582
Azért lassan youngtimer. A gyári kormánya is megvan még.
szasza9112013-02-12 20:53:34 // 130581
TSiga ( I am the TSIG)2013-02-12 20:45:42 // 130580
Közlöm, hogy nem eladó :-D
Nardi fa.
Még abból az időből, amikor nem létezett tpiusbizonyítvány.
A küllők feketék voltak, de lepolíroztam.
2 hónap alatt. Kézzel.
Nardi fa.
Még abból az időből, amikor nem létezett tpiusbizonyítvány.
A küllők feketék voltak, de lepolíroztam.
2 hónap alatt. Kézzel.
GT Ɨ|ѯ2013-02-12 20:21:00 // 130579
Ettől szebbet ( is ) bármikor:-)
Thomika2013-02-12 20:03:25 // 130578
Ez tecc! :) gondolkodom vmi hasonló diszkrét matricázáson! Te tudsz-e ilyet gyártani? Vagy inkább fóliázással oldjam meg?
Buksi2013-02-12 12:19:56 // 130576
Nehogy beleőrülj ebbe az egészbe! :-DD
atesssz2013-02-12 10:18:25 // 130575
nekem is habos vizet nyomott vissza a kiegyenlítőbe, mielőtt HF-es lett.
Bár én voltam hülye, mert a tünetek már május óta jelentkeztek, és októberben adta meg magát (hőfok felment 100-ra majd vissza normálisra - termosztát beragadt néha) én meg azt hittem, hogy szar a vízhőfok jeladó. Hát nem volt szar :) )
Bár én voltam hülye, mert a tünetek már május óta jelentkeztek, és októberben adta meg magát (hőfok felment 100-ra majd vissza normálisra - termosztát beragadt néha) én meg azt hittem, hogy szar a vízhőfok jeladó. Hát nem volt szar :) )
Zsolt1552013-02-12 04:48:00 // 130574
Az hogy buborékot nyom a túlfolyóba, az sajnos elég biztos jel. :-( A kérdés, hogy anno amit visszaraktak, az milyen volt. Vagy a rosszat miként javították ki.
Több ismerősömnek és nekem is volt ez az 1,9TD motorral szerelt autója. 155, Tipo, Ritmo, Regata. Ha jól van összerakva, akkor alapból egy megbízható, szinte agyonüthetetlen motor.
Több ismerősömnek és nekem is volt ez az 1,9TD motorral szerelt autója. 155, Tipo, Ritmo, Regata. Ha jól van összerakva, akkor alapból egy megbízható, szinte agyonüthetetlen motor.
kzoli2013-02-12 01:24:06 // 130573
Elvittem szerelöhöz,megnéztük alaposabban a tüneteket.Csak abban bízhatok hogy a tömítés szar és nem a hengerfej.A tartályba alulról a vastag kimenö csövön buburékozik visszafele,a visszatérö vékonyon meg párát és habot nyom.Nem szép látvány:( Csak nem értem mitöl repedhet meg a hengerfej ha tényleg az.Utóbbi hetekben 100 fölé nem nagyon nyomtam a szar utak miatt,induláskor melegítve is van mindig.Egyszer már föztem meg hengerfejet miután megvettem a kocsit,kicsi benzines hütö volt benne.Valaki szaki volt,azon nem is csodálkozom
Online tag
0
Vendég0
558