Fórum >> Típusok >> 155

süsnye2013-04-03 09:56:43 // 131982
jaj, már mindenhol ez a kib@szott TS, nem TS, JTD téma.. f@szom..
mindegyikkel lehet, gond tökmindegy mit veszel, mivel használtautóról van szó..
ha nem tetszik, h benne van a pakliban, akkor ajánlom a BKV, MÁV és Volán járműveit.. nem nektek kell szervízelni, csak felülsz és megy.. :P :)
Piritu - 1.000.0002013-04-03 09:47:40 // 131981
Egy kormos ugyan annyi km-hez durván fele annyiszor fordul át.
Természetes, hogy ugyan annyi dugattyú le-fel menetelhez 2x annyi km tartozik. Így nézve már nem is rossz a kormos 400e vs TS 200e km arány.
Kazes☻2013-04-03 09:45:13 // 131980
uh... hááát ez nagyon nagy...! :D
Tentacle2013-04-03 09:29:34 // 131979
Ezekben sem hiszem, hogy 40ekm volt :) Inkább 400e.
Zsolt1552013-04-03 06:08:56 // 131978
2,4JTD motorból idén már láttam kettő ilyet is.



A 20-ból lett 19 szelep. Még sem kiálltja ki senki rossznak azt a motort. Pedig azok még csak 5-6 évesek voltak.
Zsolt1552013-04-03 06:00:16 // 131977
Még mindig nem értem, hogy a 155-ben egy minimum 16 éves motort miért kell eleve sz@r konstrukciónak kikiáltani. Azt sem tudod, hogy első 14-15 évében hogyan használták. Az Unod nem tudom hány éves volt, de annak a motorjával is kellett foglakoznod. Ha jól tudom az is megállt és az talán nem is ment ennyi évet. Pedig abban volt tartalék, lásd a Géza (Cry) autóját.

"... Ha én szervizeltetném, akkor megkapná a gyári cuccokat azt még 200+e km et elmenne...(?) ;) ..."
A mostani motorral is elment 16 évet és annyi km-t. Mi a gond?!?

Nem vagy Te Cofidises, hogy csak jó feltételekkel kapj TS 16V motort. :-)))
GEORGE2013-04-03 00:05:39 // 131975
Mert te mindent megtudsz csinálni :-) nincs lehetetlen előtted :-)
Marklar1552013-04-02 23:22:16 // 131974
Azért azt is sikerült! :-P
Marklar1552013-04-02 23:21:31 // 131973
Nekem leszakadt egy szelep. S megturmixolta a dugót. (Szerelő szerint)
GEORGE2013-04-02 23:09:07 // 131972
A TS 8V elpusztíthatatlan, szemben a TS 16V-vel.


Ezen lehet vitatkozni, lehet nem tetszést kifejteni, lehet megsértődni, de ettől még száraz tény :-)
atesssz2013-04-02 22:55:20 // 131970
mégis mitől hal meg a motor? törik a gyűrű, főtengely, vagy eltörik a szelep?
Marklar1552013-04-02 22:54:20 // 131969
Azért hosszú távra ne indulj el... :-PPP
Marklar1552013-04-02 22:53:19 // 131968
A kivételek erősítik a "szabályt"... :)))
Marklar1552013-04-02 22:52:21 // 131967
Az "csak" 8V Az ALFA motor... :)
Piritu - 1.000.0002013-04-02 22:51:26 // 131966
A volt 146-om, a gyári "cuccokkal" túl van a 310e km-en. (1,6TS)
Marklar1552013-04-02 22:44:08 // 131965
Az, hogy a 95 ös TS em meghótt nem lepett meg. Sőt számítottam rá ügye. De ezek már sokszor 3-4 évesen is beszartak. Pl amikor anno 2004/5 ben rácuppantam a 155 nézegetésre, akkor már volt olyan hirdetés ahol "frissen generálozott, 166 osból átrakott 155 lovas..." hirdetések is voltak.
De, ha tehetném szereznék 0km es TSt. S azt bele. Ha én szervizeltetném, akkor megkapná a gyári cuccokat azt még 200+e km et elmenne...(?) ;)
Mert vezetési élmény szempontjából jó az a 2,0 16V...
Marklar1552013-04-02 22:37:21 // 131964
Sok mindenben így van :/
Marklar1552013-04-02 22:36:35 // 131963
Kb addig is gyártották. Utána JTS Opelekkel...?
Alfy2013-04-02 22:03:41 // 131962
A volt 164 Alfámban (92-es) is TS motor van és még mindig üzemel. :)
Piritu - 1.000.0002013-04-02 21:53:58 // 131961
Mégis az lesz. A kocsi használati utasítása alapján az (is) belevaló 100ezres gyertya.
Piritu - 1.000.0002013-04-02 21:47:33 // 131960
Ebben nem lennék annyira biztos. Az BKR6EKPA a gugli képei alapján két elektródás, amit te írtál, csak egy.
Kovacs Laci 1552013-04-02 21:39:03 // 131959
Köszi akkor nem lehetetlen hogy az is az.....
Piritu - 1.000.0002013-04-02 21:28:00 // 131958
Az utóbbi 100ezres. Az előbbit nem tudom, mert a 100ezres párja: BKR6EKPA
(forrás)
Kovacs Laci 1552013-04-02 21:07:39 // 131957
NGK PFR 6B + NGK PMR 7A az hány kiló méteres gyertya?
Fairlane2013-04-02 20:45:44 // 131956
Meg a 147-et, GT-t :)

De tökmindegy, osztom a véleményedet.
Fairlane2013-04-02 20:44:32 // 131955
GT-ben van 2008-as 1.8 is :)
Zsolt1552013-04-02 20:43:50 // 131954
A GTV-t és a Spider-t ki is hagytam a felsorolásból. :-)))
Akkor meg 9 éves a legfiatalabb és bőven 100e.km felett van szinte mindben. A 16V 95'-96' környékén jött. Most egy ennyi idős motortól azért ne várjon csodát az ember. Főleg amelyiket hajtották is. Előbb-utóbb mindegyik megadja magát.
Zolika1552013-04-02 20:30:03 // 131953
ez a cél, hogy beszarjanak, elkopjanak. És vegyél 1 másik autót :D
Buksi2013-04-02 20:25:34 // 131952
Marha f@sza! :-((
Piritu - 1.000.0002013-04-02 20:24:49 // 131951
A 2005-ös 156-omban is TS volt.
atesssz2013-04-02 20:23:36 // 131950
áh, ennek már csak a motorjára költöm a kötelezőket, gyűjtök 59-re :P
Marklar1552013-04-02 20:22:36 // 131949
Nem hiszem. Már megint tök szar időt mondanak... :/
Buksi2013-04-02 20:22:03 // 131948
Most hétvégén vasárnap nem leszel kint Érden? :-)
Marklar1552013-04-02 20:20:04 // 131947
Olyan má van. :) V8 triturbó :)))
Marklar1552013-04-02 20:19:37 // 131946
A nagy számok törvénye alapján meg inkább túl sok a TS halál. Szerintem az a kivétel, ha nem döglik meg... :) Neked még mákod van... :)
(De írtam a blogomban, hogy "számítottam" rá megvételkor. Meg az ára alapján "természetes" is.Csak kivárhatta volna mire meg van a tartalék motor...)
Amúgy 94/5(?) - 2004 ig gyártottak 16V TS... :)
Marklar1552013-04-02 20:15:41 // 131945
Nem fejlődök vissza... ;)
Zsolt1552013-04-02 20:09:08 // 131944
Nálad hogy áll a szervíz? Sikerült már elvégezni a paripán?
Zsolt1552013-04-02 20:07:32 // 131943
Ezen is jól mutat. :-)))
karika1552013-04-02 20:06:21 // 131942
VÉ6 bele,meg biturbó :))
Zsolt1552013-04-02 20:06:15 // 131941
Nagy számok törvénye. Ennyi. 145-146-155-156-166-ban volt TS motor. Biztosan készült belőle pár millió darab. Most az, hogy abból pár száz darab megadta magát, még egyáltalán nem jelent semmit.
Sajnos az anyagiak miatt az itthoniak közül sok az alig szervízelt, míg a külföldiek között sok a leharcolt. Meg kilométer is van bennük gazdagon. A legfiatalabb 156 is 8, míg a 155-s 16 éves.
Ha a VM dízel vagy a TS között kellene választanom, akkor én is a TS választanám. :-)))
karika1552013-04-02 20:04:04 // 131940
nálatok má nyár van? :)
Kicsu2013-04-02 19:43:44 // 131939
:D :D
Megy a háztól. Nem csinálok gondot magamnak.
GT Ɨ|ѯ2013-04-02 19:43:34 // 131938
Tisztára mint a kormos:-)

csomagtér tetejére valamit?...
TSiga ( I am the TSIG)2013-04-02 19:33:24 // 131937
Motorvezérlés kábelköteg átnéz+ gyújtáskapcsoló elektronika csere.
+ "profi" szerelőt nyakonvágni péklapáttal.

a golfütő is jó
meg a csákány
meg a féltengely
meg a vizes bőrszíj
meg a rotakapa
meg a kockamedúza
meg a kaktusz
meg a gumicsírke
...
TSiga ( I am the TSIG)2013-04-02 19:27:14 // 131935
Mivel nem tudom megkülönböztetni a td-t a 16v-től, csak a "gyerekfék" alapján csak a 16V lehet. :-)
TSiga ( I am the TSIG)2013-04-02 19:25:38 // 131934
"Motorkódoztatni" + 8V motor bele+chip.
Annál még az 1.7 8V is jobb. :-)
Marklar1552013-04-02 19:03:27 // 131933
szokodi72 válasz | megnéz | könyvjelző 2013.04.02 01:27:46 © (208224)

Sziasztok

Tanácsot ill. véleményeket szeretnék kérni tőletek. Adott egy 156 1.6-os motor, aminek kifigyelt az oldalán a hajtókar. Kérdésem, hogy mit javasolnátok ebben az esetben: komplett motor, csak egy másik blokk, vagy lehetne-e nagyobbat belerakni?

És mik lehetnek a különféle megoldásoknak a buktatói, mire kellene figyelni (pl. elektronika, felfogatások, stb.)?

Válaszaitokat előre is köszönöm.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak