Ma is gond nélkül beindult az autó tűző napon.
Én is méricskéltem egy kicsit:
A jeladóm szobahőmérsékleten 1980-2000 ohm, attól függően, mennyit taperoltam :)
Ettől függetlenül lehet rossz egy adott hőmérsékleten, és ez meg is magyarázná azt, hogy hűvösebb időben miért indul be, melegben meg nem. Nem nagyon ismerem a PTK lelki felépítését, de az elképzelhető, hogy egy adott hőmérsékletnél rossz ellenállás értéket ad az ECU-nak, ami esetleg értékelhető értékeken kívül van az ECU-nak, és ezért produkálja azt, hogy bedobja a piktogramot, és baszik indulni.
Egyébként arra kíváncsi lennék, hogy a vízhőfok mérő óra honnan kapja a jelet? Lehúztam annó a motor hőm. jeladót a termosztátról, meg azt a csatit is, ami látszik jól a legutolsó képeden!
Az egyik sarut, ha letesteled, akkor villan ki a túlmelegedett hűtővíz ikon a műszerfalon, a másik saru pedig egy PTK. Nem tudom hova küldi az adatokat. De mondom, mindkét lehúzott gomba-csatlakozónál mutatta az óra az aktuális hőfokot o_0
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00348/00348878t.jpg)