rosszul gondoltam.. ebben egy fűtött ellenállás van, aminek a hőjét az olaj vezeti el és amíg elvezeti az olaj (mert megfelelő a szint) addig zárt a kör (0 ohm), viszont, ha nem ér bele az olajaba, akkor nincs mi elvezesse a hőt, felmelegszik é sígy gyakorlatilag szakadás "keletkezik"..
Szóval, ha jó az olajszint és az érzékelő is, akkor nem szabad szakadásnak lennie.
Egyébként electrical manual 14-7 oldal. ;)
alacsony olajszint jelző kontrollámpa elvileg van a műszerfalon is. Ha az nem jelez, akkor valószínűleg a checkpanel-nek van nyűgje. Nem mértem még ezt, de gondolom, hogy ez egy kapcsoló és testet kapcsol, ha alacsony az olajszint. Lehet, hogy a checkpanelnél vmi kábel letestel.
Sziasztok.Egy kis segitsegre szorulok. motor: 1,8 TS 8V. Folyamatosan vilagit a check panelon az olajszint LED.AZ olaj rendben van, a jeladot is megtelelltem , ki is szedtem, megtakaritottam de a hiba nem mult el.A kerdesem az lenne, hogy mit is merjek a vezetekeken vagy hogy ez a jelado csak egy kapcsolo szeruseg vagy valami potmeter?Ha valakinek esetleg van vmilyen tapsztalat,kerem irja meg.koszonom
Imádom az ennyire célszerűségre törő designelemeket. Komolyan, szabályosan megőrülök értük :D Ráadásul ez úgy ilyen, hogy még mellé gyönyörű is. Még a hővédő is...