Fórum >> Típusok >> 155

VKG231!!! (156+75)2014-10-25 20:57:50 // 141680
Annyi tuti lesz.

Eladni az 55-öt? Minek? Helyette úgyse lehet mit venni... Egyes Golfot talán...
Figyelj, nekem idén benne van kb 150.000-ben mindenestül. Már ez alapján sem érdemes eladni, mert egyszerűen alig kapnék érte több pénzt, mint ez. És még csak nagyon költenem sem kellett rá, most jöttek a kopóalkatrészek sorban... Futómű, gumi, olaj, fék, stb... Ezeket más autón is le kell cserélni, nem olcsóbban...
Fairlane2014-10-25 20:46:18 // 141679
100e kp egy oran belul?😀
Thomika2014-10-25 20:00:22 // 141678
Bele sem merek gondolni, hogy a Giulietta mostani 6-7M Ft-os ára után, hol lesz a 159/166 utódjának teteje. Ahogy eddig leszűrtem, erősen bele fog nyúli a 15-16M Ft-ba :P Az azért szerintem erős lesz ide M.o-ra. De majd kivárjuk míg 2M Ft lesz és akkor veszünk olyat! De mellette is megmarad a 155 :) Pont tegnap döntöttem el, hogy tényleg nem fogom eladni, innentől már nem éri meg. Olyan pénzt ment rá eddig, hogy egyszerűen nincs ember a Földön, aki olyat árat kínáljon, amiért megérné tovább adnom...
Thomika2014-10-25 19:55:56 // 141677
Azzal még Sz.fehérvár - Bp távot is :))))
VKG231!!! (156+75)2014-10-25 11:46:24 // 141676
Na ja, lágyhibrid rulez :D
boxerhang2014-10-25 11:44:28 // 141675
Meg ha megall a kocsi, akksibol oninditoval hazamegyek.:D
boxerhang2014-10-25 10:10:59 // 141674
Ez is 70-es. Méretben ez volt jó. Had tekerjen.:D
VKG231!!! (156+75)2014-10-25 09:08:50 // 141673
Na igen. Sokat ültem Megane taxiban, az is egész jó, csak egyáltalán nem élvezetes...

És a másikban is tök igazad van, egy 156 2.0 6.5 milla volt újban, extrásan. Most meg egy sima középkategóriás autó tényleg 14-15 ha meg van pakolva még ezzel-azzal. Azért az, hogy egy C Mercit 220 CDI-vel simán ki lehet hozni 20 millióra, az azért elég bátor :D
Thomika2014-10-25 08:50:47 // 141672
Alapvetően jól össze van rakva az is, de semmi feeling, megy azt kész. Ez a bajom több más autóval is, hogy nem hozza azt az érzést, amit pl. a 17 éves 155öm tud nyújtani. Ráadásul a tegnap pont olvasgattam az új autós cikkeket. Min. 10-15M-ra lenne szükségem, ha egy igazán jó minőségű, valamennyire élvezetes autót akarnék újonnan vásárolni.És itt nem luxus autóról beszélünk! Durván elszálltak az árak....Anno 4-5M-ból ha tehetted, vettél egy normális családi autót. Most ez simán a duplája. :/
pb_2014-10-24 22:29:44 // 141671
Valakivel öxxekeverhetx.) + aztán ez a ti ügyetek, mayd intézitek.
VKG231!!! (156+75)2014-10-24 21:54:52 // 141670
Gombnyomásra
kharrkharrkharrkkharrrrrr... nyiknyiknyik... kharrkharrkharrrrrr... nyiknyiknyik..."
Magától.
Király :P

Na jó nyilván nem olyan rossz autó mint egy húszéves 155 :P
Süni1552014-10-24 21:51:15 // 141669
Igen.faterom is erre gondolt, csak.nem.tudtuk hogy.mi.hiányzik azt hittük h valami műanyag tartály
Thomika2014-10-24 21:29:13 // 141668
Gombnyomásos a cucc. Magától csinál már mindent :P
VKG231!!! (156+75)2014-10-24 20:59:13 // 141667
A flancia verdáknál biztos azt akarják kiküszöbölni, hogy télen húsz-huszonöt percig kell köszörülni, mire beindul :P
VKG231!!! (156+75)2014-10-24 20:58:15 // 141666
Ez akadt a kézbe :) Ugyanannyiért, mint amúgy egy 60-as lett volna, de ha már lúd, legyen kövér alapon betettem. Mm-re pontosan fér be, úgyhogy tökéletes :)

Igazából amúgy nem árt a nagyobb akksi, mert így, hogy városban bringázom, nem nagyon használom agyon az autót... Persze 2-3 naponta megyek vele, de akkor is. Ki tudja, mikor kell bebikázni itt a parkolóban valami bmw-t... :P
Thomika2014-10-24 20:49:35 // 141665
Amúgy röhögni fogsz, a Lanciámban, ami tele van kütyüvel, 5x annyi elektromos xar van benne, mint a 155-ben, mégis 55Amperes az akksi. Fater 1.6 francia fűnyírójában meg 72A-s megabrutál van ugyanerre....Nem teljesen értem egyébként a gyárak választását...
Thomika2014-10-24 20:47:18 // 141664
74-es?? Te jó ég, 60-as elég lett volna! :) Abból is van olyan indító áramú, hogy egy 5.0 V8-hoz is elég lenne. :)
Thomika2014-10-24 20:43:55 // 141663
Ez valami old school megoldás? :)
Thomika2014-10-24 20:41:15 // 141662
Lehet, ennyire már nem emlékszem :)
VKG231!!! (156+75)2014-10-24 20:13:47 // 141661
Nekem is meglepő volt, hogy hogy teker a 74-es az 55-ös után :D
boxerhang2014-10-24 20:12:35 // 141660
Akksi porblem volt, gyorsan szedtem is egy újat az akksifáról. Úgy teker az indító azóta, hogy majd kiesik a blokk.:D
Marklar1552014-10-24 15:14:45 // 141659
Kérdezd meg tőle. Ott lebzselsz napi szinten... ;)
szasza9112014-10-24 09:40:20 // 141658
amennyiben ez a Q4 csomagtartója, akkor igen. a cső végén eredetileg egy műanyag zsák volt víznek, amit a coolerra permetezett.
Jupiter1552014-10-24 00:53:09 // 141657
Enyém :)
pb_2014-10-24 00:40:05 // 141656
Valemelyiké a taglistások közül.D
pb_2014-10-24 00:35:42 // 141655
Én + azért +hallgatnám a másik oldal bexámolóyát is.
Zolika1552014-10-24 00:34:27 // 141654
Ez melyik tagunké?

Link
Zolika1552014-10-24 00:31:55 // 141653
8V manuál szerint a 195/55 R15 opcionális volt. Legalább is a doki féle manuálban..
boxerhang2014-10-23 23:18:09 // 141652
Köszi!
RoliQ42014-10-23 21:59:52 // 141651
Igen, lehet akksi miatt. Le kell van az akku sarut 15 percre , majd egy jól működő akksit belerakni ès azzal indítani.
boxerhang2014-10-23 20:19:27 // 141650
Ma immo hibajellel, és lemerült aksival megállt az ótó. Kérdezném, hogy az immó probléma lehet a lemerült akksi miatt? Vagy az ráadás? A helyzet: az autó már nehezebben köszörült induláskor, de beröffent, semmi gáz. 5 perc mulva meg kellett állnom, és le kellett lőni a motort. Amikor visszaültem és gyújtást adtam, már világított az immo lámpa, előtte nem. Aztán ez maradt is, 2-3 indításnál már csak szenvedett az önindító, 4.-re már csak kattant a relé. Azóta is világít gyújtáson az immó lámpa.
Thomika2014-10-23 17:40:53 // 141649
A 8V-hez volt anno 195/60 R14 a gyári méret, aztán 95-től jött a 195/55 R15 mert a 284-es fékre már nem volt jó a 14-es felni.
Thomika2014-10-23 17:35:41 // 141648
afri!

195/55-nél karcsúbbat ne tegyél V6-ra!!! Az a gáyri 15ös méret. Nekem az 1.8-ra is kevés a 185/60....
Thomika2014-10-23 17:33:20 // 141647
Én ezért baltával vágnám le a töküket!! No, ezért ne megyek bele soha ilyen megoldásokba! Te is már a sokadik ilyen buktát vagy kénytelen elszenvedni, mert a kibaszott jó szíved, megint tévútra vitt!! :((( Sajnálom, Barátom!
VKG231!!! (156+75)2014-10-23 14:04:45 // 141645
Igen-igen, csak azért az sem lehet különösebben rossz. Egyszer kipróbálok egyet... :)
Rövid alatta a váltó, nem?

Fapad, hát még mindig nem egy Panda Van... :D
Marklar1552014-10-23 13:42:31 // 141644
Normál napi használatban elég az is. Erőlködés nélkül tartható a 130 is. De ügye a tudat, hogy lehetne több paci is... ;)
Meg az 1,7 esek, meg az 1,9TD is alapból "fapadosabbak" (ülések, műszerek, kárpitok anyaga)
Marklar1552014-10-23 13:39:44 // 141643
A csomagtartóban nem illik coolernek lenni. Max, ha viszed haza a boltból. Ablakmosó motornak nézem, vagy valami pici kompresszor. Pl légkürthöz. ?
Süni1552014-10-23 13:08:31 // 141642
[img1]Sziasztok ez mi lehet? Cooler hűtő vahy mi?
Süni1552014-10-23 13:08:28 // 141641
Sziasztok ez mi lehet? Cooler hűtő vahy mi?
VKG231!!! (156+75)2014-10-23 13:00:06 // 141640
Igen, még azzal is gondok vannak. Nem elég, hogy fapados (se olajhőfok se olajnyomás, se klíma se napfénytető se semmise ...), még drága is (ennyiért sosem fog elmenni egy ilyen szerintem) és még össze-vissza vannak az adatai is. És az a dísztárcsa, na arra végképp nincs mentség :D

Ettől függetlenül pl Fater autóját kipróbáltam volna, és egy ideig asszem Jászjákóhalmán lakott, érdekes lehet vezmód nélkül a TS...
Marklar1552014-10-23 12:41:38 // 141639
Legalább tudná, hogy mit árul. (96-os)
Marklar1552014-10-23 12:40:02 // 141638
Hmm én nem látom ezt 100x árnyaltabbnak. Még 10x sem.
Máshogy fogalmazva.
Volt egy autóm, amit nagyon olcsón vetem. Aamiben a motor K.O. lett. Anno törötten is vettem, de 3-4 hónap használat után épp azért lett megcsináltatva, mert sokkal jobban egyben volt, mint akár a 8V "bicolor" egy vagyon ráköltése után eladáskor. Tudod, tudjuk mennyi akár egy vezérlés/ olaj csere anyagban is egy 2,0 16V hez. Megkapta, azzal ment el 8000km-t. a K.O. ig. Számítottam rá, hogy a 16V TS előbb utóbb megdöglik. De a pozitív hozzá állás meg volt. Volt is másfél, két motornyi cuccom Bandinál, hogy rakjon össze egy tarcsi motort. Sajnos nem készült el a más munkái miatt. Közben folyamatosan szépítettem (csak a fényezés javítás, lakatolás több, mint 150e ft volt) Hifit kapott, kerekeket... Úgy terveztem, hogy csak azért is lesz egy jó 2,0 16Vm. Szóval Másik szerelő kiszedte a motort, azt láttuk, hogy menthetetlen. Nála akkor nem is volt hely, meg idő, meg szerintem nem is akart 5-6 kosárból motort építeni. Vissza lett hozva Érdre. Ott is a lehetőségekhez képest óvtam. Több alkalommal kiporszívóztam,(pókokat kergettem) kerekeket fújtam (télieken állt) gumit ápoltam. Le is políroztam... Egy szerintem korához képest patika autó állt ott szív nélkül. Majd, egy évig rágódtam rajta, de igaz nem is erőltettem nagyon, hogy történjen valami (más projektek, pl a pénztemető SW és a $ miatt)

Utána jött George és az én ötletünk, hogy rakjuk bele a V6 os motorját. Használta volna addig, amíg szerez egy jó donort, vagy faszán össze hoz egy jó kasztnit ( épp a jövő héten vágjuk szét a vázat, amit adtam neki két éve erre a célra)
Fizette volna a biztit, meg ami kell, van az autóban motor, jobb, mintha állna. Ahogy össze állt volna az övé, én vissza kapom V6 motorral a TS-t, s örülünk Vincent. ;)


Tavaly novemberben lett átszállítva. "Egy hétvége alatt meg van" volt az ígéret. Megjegyezném, hogy az én szerelő ismerősöm 150000ft ot mondott munkadíjnak a V6 ki/átszerelésére. George ott törzsvendég, s ennél jóval kedvezőbb ajánlatot kapott. Szóval tavaly november ben már épp ki volt vonva a forgalomból. Épp áprilisban járt le a fél év. Ezért nem is izgattam magam miatta. Március környékén már kérdezgettem, G-t, hogy mi van, mert ügye automatikusan elkezd ketyegni az adó, meg bizti is. Szóval tutti kész lesz-tutti kész lesz... Utána azt mondták, hogy a fl előtti V6 komfort elektronikát nem tudják össze hozni az fl utáni TS-el. Biztos vannak szopások. (Tempra is ezért volt nyűgös) De a tudtommal nem autó szerelő MESTER! Afri is megoldotta, meg a másik svihák lakatos Karcsi is megcsinálta. Neki én vittem csak egy motort váltót, vezérlő elektronikát, bakokat! Megjegyezném, hogy ő még a kerék agyakat is 5x98 ra csinálta... Szóval én április környékén voltam ott először. Addig nem is tudtam, hogy oda költözött a műhely. Zsóla küldött 1x, v 2x képeket, de bíztam a "szakértőkben". Amikor épp körbe jártam az autót, akkor ejtette el ott az egyik szerelő, hogy valami öreg szedte szét, aki már nem is dolgozik ott. S még valami hangváltót is össze tört. (be volt rakva a gyári hangszóró helyére egy csipogó, az mellett volt) A srácnak akkor mondtam, hogy amúgy ez az én autóm. Szar volt látni, hogy ki van borítva a műszerfal... Épp azért pöcsöltem a "superré alakításkor" a fa berakással egy csomót, hogy ne kelljen műszerfalat kiszedni... 8V-n megtettem, sokkal jobban is zörgött. Akkor is úgy volt még, hogy csinálják, csak kell még egy kábel... Így megint eltelt 1-2 hónap. Közben ketyegtek a kötelező költségek is! Aztán június környékén meguntam. Megbeszéltük G-vel, hogy ha ez ilyen macera, akkor maradjon TS. Persze már a bölcsőt, futóművet, kulisszát átrakták a V6 ét, sőt a saját TS nagy fékemet is eladtam. De maradjon TS Zsólával oda küldtem a járóképes (ECU és AC hiányzik belőle) vázat.
A TS ra összerakásra 30000ft ot mondott. Úgy gondolom, hogy ez bagatel egy ilyen munkáért. Ebből már kapott 10 000ft ot is (remélem) amit egy halom ott hagyott 33 as cuccokért adott Deka.
Szóval az egy törött 2,0 16V TS. Amiben 40e km van a felújítás óta. Sajna magyar papíros volt, de nem lényeg. Ebben ügye ott van még minden ami kell.
Azóta többször is ott voltam, annyi változás történt, hogy kilopta valaki az első hangszóróim. Meg a bal tükröm már nem a régi. Augusztus közepén telefonáltam, hogy jó lenne ha kész lenne szeptember közepére. Azt mondta megpróbálják. Volt egy másfél hetes intervallum, (július körül) amikor volt egy komolynak tűnő, de végül a "holnap vissza hívlak" azóta sem ember, aki megvette volna a járóképes vázat. 4-5x biztos voltam ott. Épp kedden 21. De nem volt semmi változás.

Direkt nem írtam neveket, aki akar ráismer a helyre, szerelőre, magára...

Én úgy érzem ezt még 2x árnyaltabban sem lehet le storyzni... ?
Persze állhattam volna a sarkamra, azt mehettem volna csápost borogatni? ;)
Marklar1552014-10-23 11:40:03 // 141637
A HF Deltának a gyári mérete is 205/50R15" s a gyári felni is 6" ET 49,5 el.
Marklar1552014-10-23 11:38:48 // 141636
Az a 195/55R15" a gyári váltó. Amúgy anno 195/60R14" volt.
Zsolt1552014-10-23 11:15:27 // 141635
A kezelési könyvben a gumiabroncs mérete (széria kivitel) estén:
- 2.0 16V: 195/55 VR15 vagy 205/50 VR15
- V6: 205/50 VR15
Illetve egyes változatokon kívánságra:
- 2.0 16V: 205/50 VR15
- V6: 205/45 ZR16
VKG231!!! (156+75)2014-10-23 10:38:10 // 141633
Nem ez lenne a precedens, de én ennek nem fogok utánanézni :D 205/45 R16 azt haddszaladjon :D Ültetés nélkül így se ér le, és legalább kemény, mint a kő! :D

Komfort? Hova? Fiatalok vagyunk mi még ahhoz... :D

Ja egyébként sokküllős 17-es OZ-ra ráfizetek! :D
Ferke2014-10-23 10:12:34 // 141632
Az a baj, hogy az éremnek két oldala van, és ha jól hallottam, azért ez a sztori így az általad leírtaknál minimum 100x árnyaltabb. Az a baj ezzel így, hogy leírod, de a másik nyilván nem itt fog reagálni, és szar is lenne ha ez egy ilyen fórumon lenne tisztázva (főleg mert úgy hallom, tartalmaz olyan részeket is, ami elég csúnyán nézne ki itt leírva) szóval ezeket lehet, hogy személyesen kellene tisztába tennetek.
afri2014-10-23 08:59:24 // 141631
6coll széles felniken jó ez? (195/55 vagy 205/50)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak