Thomika2014-10-26 07:24:33 //
141688
Szép darab! :) Én múlt héten láttam a 6-os úton a XXII.ker-nél egy 166-os húzott tréleren egy hibátlan állapotú ezüst GTA-t, 1968-69 környékéről. No olyat még egyszer nagyon szeretnék vezetni!
Ilyen volt:
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00364/00364287t.jpg)
Thomika2014-10-26 07:17:29 //
141687
Ha a 100e kp-t Euro-ban gondoltad, akkor jöhetsz! :)
Buksi2014-10-25 23:44:10 //
141686
Jó munkához idő kell. ;-)))
Ejj képet nem tudok telefonról csatolni? :S
Hétvégi mosdás.:) Nem vagyok egy müélvezö alkat, de ennek a gépnek a formáiban máig el tudok veszni.
Nekem majdnem konstans 4 bar. Nem hiszem, hogy tobbnek kellene lenni.
Oké, off, de mégis jobb, mintha mást kéne olvasni.
Szóval: A menyasszonyom a nagymamájánál járt Szolnokon, ahol is még letakarva meglátta, hogy valami gyanús van a lepedő alatt... Ez a Duetto volt az. Az egyik szomszéd néni fiáé, aki Svájcban dolgozik (valami főmufti asszem), most hazajött valami ügyét intézni. Ezzel. Lábon. És haza is ezzel fog... :)
Elég menő.
Olaj nyomás nem megy fel 4bar nál jobban 2.0 TS óra szerint a müszer szart volna be? Előre is a válaszokat.
Annyi tuti lesz.
Eladni az 55-öt? Minek? Helyette úgyse lehet mit venni... Egyes Golfot talán...
Figyelj, nekem idén benne van kb 150.000-ben mindenestül. Már ez alapján sem érdemes eladni, mert egyszerűen alig kapnék érte több pénzt, mint ez. És még csak nagyon költenem sem kellett rá, most jöttek a kopóalkatrészek sorban... Futómű, gumi, olaj, fék, stb... Ezeket más autón is le kell cserélni, nem olcsóbban...
Thomika2014-10-25 20:00:22 //
141678
Bele sem merek gondolni, hogy a Giulietta mostani 6-7M Ft-os ára után, hol lesz a 159/166 utódjának teteje. Ahogy eddig leszűrtem, erősen bele fog nyúli a 15-16M Ft-ba :P Az azért szerintem erős lesz ide M.o-ra. De majd kivárjuk míg 2M Ft lesz és akkor veszünk olyat! De mellette is megmarad a 155 :) Pont tegnap döntöttem el, hogy tényleg nem fogom eladni, innentől már nem éri meg. Olyan pénzt ment rá eddig, hogy egyszerűen nincs ember a Földön, aki olyat árat kínáljon, amiért megérné tovább adnom...
Thomika2014-10-25 19:55:56 //
141677
Azzal még Sz.fehérvár - Bp távot is :))))
Na ja, lágyhibrid rulez :D
Meg ha megall a kocsi, akksibol oninditoval hazamegyek.:D
Ez is 70-es. Méretben ez volt jó. Had tekerjen.:D
Na igen. Sokat ültem Megane taxiban, az is egész jó, csak egyáltalán nem élvezetes...
És a másikban is tök igazad van, egy 156 2.0 6.5 milla volt újban, extrásan. Most meg egy sima középkategóriás autó tényleg 14-15 ha meg van pakolva még ezzel-azzal. Azért az, hogy egy C Mercit 220 CDI-vel simán ki lehet hozni 20 millióra, az azért elég bátor :D
Thomika2014-10-25 08:50:47 //
141672
Alapvetően jól össze van rakva az is, de semmi feeling, megy azt kész. Ez a bajom több más autóval is, hogy nem hozza azt az érzést, amit pl. a 17 éves 155öm tud nyújtani. Ráadásul a tegnap pont olvasgattam az új autós cikkeket. Min. 10-15M-ra lenne szükségem, ha egy igazán jó minőségű, valamennyire élvezetes autót akarnék újonnan vásárolni.És itt nem luxus autóról beszélünk! Durván elszálltak az árak....Anno 4-5M-ból ha tehetted, vettél egy normális családi autót. Most ez simán a duplája. :/
pb_2014-10-24 22:29:44 //
141671
Valakivel öxxekeverhetx.) + aztán ez a ti ügyetek, mayd intézitek.
Gombnyomásra
kharrkharrkharrkkharrrrrr... nyiknyiknyik... kharrkharrkharrrrrr... nyiknyiknyik..."
Magától.
Király :P
Na jó nyilván nem olyan rossz autó mint egy húszéves 155 :P
Süni1552014-10-24 21:51:15 //
141669
Igen.faterom is erre gondolt, csak.nem.tudtuk hogy.mi.hiányzik azt hittük h valami műanyag tartály
Thomika2014-10-24 21:29:13 //
141668
Gombnyomásos a cucc. Magától csinál már mindent :P
A flancia verdáknál biztos azt akarják kiküszöbölni, hogy télen húsz-huszonöt percig kell köszörülni, mire beindul :P
Ez akadt a kézbe :) Ugyanannyiért, mint amúgy egy 60-as lett volna, de ha már lúd, legyen kövér alapon betettem. Mm-re pontosan fér be, úgyhogy tökéletes :)
Igazából amúgy nem árt a nagyobb akksi, mert így, hogy városban bringázom, nem nagyon használom agyon az autót... Persze 2-3 naponta megyek vele, de akkor is. Ki tudja, mikor kell bebikázni itt a parkolóban valami bmw-t... :P
Thomika2014-10-24 20:49:35 //
141665
Amúgy röhögni fogsz, a Lanciámban, ami tele van kütyüvel, 5x annyi elektromos xar van benne, mint a 155-ben, mégis 55Amperes az akksi. Fater 1.6 francia fűnyírójában meg 72A-s megabrutál van ugyanerre....Nem teljesen értem egyébként a gyárak választását...
Thomika2014-10-24 20:47:18 //
141664
74-es?? Te jó ég, 60-as elég lett volna! :) Abból is van olyan indító áramú, hogy egy 5.0 V8-hoz is elég lenne. :)
Thomika2014-10-24 20:43:55 //
141663
Ez valami old school megoldás? :)
Thomika2014-10-24 20:41:15 //
141662
Lehet, ennyire már nem emlékszem :)
Nekem is meglepő volt, hogy hogy teker a 74-es az 55-ös után :D
Akksi porblem volt, gyorsan szedtem is egy újat az akksifáról. Úgy teker az indító azóta, hogy majd kiesik a blokk.:D
Kérdezd meg tőle. Ott lebzselsz napi szinten... ;)
amennyiben ez a Q4 csomagtartója, akkor igen. a cső végén eredetileg egy műanyag zsák volt víznek, amit a coolerra permetezett.
pb_2014-10-24 00:40:05 //
141656
Valemelyiké a taglistások közül.D
pb_2014-10-24 00:35:42 //
141655
Én + azért +hallgatnám a másik oldal bexámolóyát is.
8V manuál szerint a 195/55 R15 opcionális volt. Legalább is a doki féle manuálban..
RoliQ42014-10-23 21:59:52 //
141651
Igen, lehet akksi miatt. Le kell van az akku sarut 15 percre , majd egy jól működő akksit belerakni ès azzal indítani.
Ma immo hibajellel, és lemerült aksival megállt az ótó. Kérdezném, hogy az immó probléma lehet a lemerült akksi miatt? Vagy az ráadás? A helyzet: az autó már nehezebben köszörült induláskor, de beröffent, semmi gáz. 5 perc mulva meg kellett állnom, és le kellett lőni a motort. Amikor visszaültem és gyújtást adtam, már világított az immo lámpa, előtte nem. Aztán ez maradt is, 2-3 indításnál már csak szenvedett az önindító, 4.-re már csak kattant a relé. Azóta is világít gyújtáson az immó lámpa.
Thomika2014-10-23 17:40:53 //
141649
A 8V-hez volt anno 195/60 R14 a gyári méret, aztán 95-től jött a 195/55 R15 mert a 284-es fékre már nem volt jó a 14-es felni.
Thomika2014-10-23 17:35:41 //
141648
afri!
195/55-nél karcsúbbat ne tegyél V6-ra!!! Az a gáyri 15ös méret. Nekem az 1.8-ra is kevés a 185/60....
Thomika2014-10-23 17:33:20 //
141647
Én ezért baltával vágnám le a töküket!! No, ezért ne megyek bele soha ilyen megoldásokba! Te is már a sokadik ilyen buktát vagy kénytelen elszenvedni, mert a kibaszott jó szíved, megint tévútra vitt!! :((( Sajnálom, Barátom!
Igen-igen, csak azért az sem lehet különösebben rossz. Egyszer kipróbálok egyet... :)
Rövid alatta a váltó, nem?
Fapad, hát még mindig nem egy Panda Van... :D
Normál napi használatban elég az is. Erőlködés nélkül tartható a 130 is. De ügye a tudat, hogy lehetne több paci is... ;)
Meg az 1,7 esek, meg az 1,9TD is alapból "fapadosabbak" (ülések, műszerek, kárpitok anyaga)
A csomagtartóban nem illik coolernek lenni. Max, ha viszed haza a boltból. Ablakmosó motornak nézem, vagy valami pici kompresszor. Pl légkürthöz. ?
Süni1552014-10-23 13:08:31 //
141642
[img1]Sziasztok ez mi lehet? Cooler hűtő vahy mi?
Süni1552014-10-23 13:08:28 //
141641
![](http://www.alfaamore.hu/files/forum/00364/00364249t.jpg)
Sziasztok ez mi lehet? Cooler hűtő vahy mi?
Igen, még azzal is gondok vannak. Nem elég, hogy fapados (se olajhőfok se olajnyomás, se klíma se napfénytető se semmise ...), még drága is (ennyiért sosem fog elmenni egy ilyen szerintem) és még össze-vissza vannak az adatai is. És az a dísztárcsa, na arra végképp nincs mentség :D
Ettől függetlenül pl Fater autóját kipróbáltam volna, és egy ideig asszem Jászjákóhalmán lakott, érdekes lehet vezmód nélkül a TS...
Legalább tudná, hogy mit árul. (96-os)