Zsoltikj ૐ2017-01-03 06:57:32 // 147459
16v csonkálvány és 284es féknyereg megegyezik a 145-46-éval (qv , ti)
Buksi2017-01-02 23:17:29 // 147457
Nem azért, teeee nagy tudású! Hanem, mert a 155-be is éppen beférünk, amikor megyünk le Stornyára. Még a mélynyomót is ki kell vennem. :-DD
GEORGE2017-01-02 23:08:39 // 147456
kezdesz ráérezni az 5 hengeres Mjet-re? :-)
GEORGE2017-01-02 22:54:23 // 147455
megint megy az észosztás.....
170 loval 370Nm jobban mint a gyári 2.4 20V???? hagyjuk már ezt a hülyeséget.....
lyukas turbócsővel is jól fogyaszt a te autód..... . .
170 loval 370Nm jobban mint a gyári 2.4 20V???? hagyjuk már ezt a hülyeséget.....
lyukas turbócsővel is jól fogyaszt a te autód..... . .
Marklar1552017-01-02 22:43:50 // 147454
Gooo. Pont ma röffentettem be a dedrát. 2 hét meg1 nap után. Első tekerésre... 😉
Marklar1552017-01-02 22:42:12 // 147453
Nem kell itt semmit bűvőlni jó így ahogy van. Nem kell első kerékre több. Az a 7l meg qrwa jó, ahogy megy....
Marklar1552017-01-02 22:39:02 // 147452
Melyik dedra? 😎
Marklar1552017-01-02 22:38:08 // 147451
Méé. Olyan nagyfejű? Bakker. A 70s években Trabink volt. 80s Wartburg. Hülye duma ez családi autó kell... Biztos Thomikától hallottad. :P
Marklar1552017-01-02 22:35:49 // 147450
Magyart lehetőleg nem... :)
Royki2017-01-02 20:31:46 // 147449
Kicsit elfoglalt voltam mostanság, de:
Egy hét pihenő után a hidegben, ma a 155 pöcre indult, mégsem olyan fázós ez a mediterrán technika!
Jövő hétfőn viszem lakatoshoz és fényezőhöz, remélem utána Buksi cartárs autójának színvonalához fog közelíteni.
És remélem a teljesítmény növelés is célegyenesbe fog kerülni hamarosan.
ui: benzingőzben gazdag új évet mindenkinek!
Egy hét pihenő után a hidegben, ma a 155 pöcre indult, mégsem olyan fázós ez a mediterrán technika!
Jövő hétfőn viszem lakatoshoz és fényezőhöz, remélem utána Buksi cartárs autójának színvonalához fog közelíteni.
És remélem a teljesítmény növelés is célegyenesbe fog kerülni hamarosan.
ui: benzingőzben gazdag új évet mindenkinek!
VKG231!!! (156+75)2017-01-02 19:47:24 // 147448
1.9 16V 5.75 volt a múltkor. Azóta csak rövid távokra indítottam be :) Meg ugye mínuszok vannak...
Likas turbócsővel... de új termosztáttal, téli gummával.
Chipelve jobban is megy, mint a gyári 2.4 20V, meg ugye van vagy 80 kiló előnye is. És az szoftos chip kb 170 lóra meg 370 nyúlmókusra :))) Meg lehet írni a 20V-t is, csak a féltengelycsillagok meg a váltó nem szereti annyira ha 500 nm tépi :)))
Nem utolsósorban lehet bele Q2-t rakni, amitől ezerszer kevésbé lesz buta autó :)
Az enyémben nem is nyöszögnek a műanyagok, csak a gyári rádejóban a cd ha van benne :)
És ennek a balhátsó el.ablaka rossz.:)
Na meg nekem a Giugiaro fl nem is jön be, de az végképp ízlések meg sallerok kérdése...
Likas turbócsővel... de új termosztáttal, téli gummával.
Chipelve jobban is megy, mint a gyári 2.4 20V, meg ugye van vagy 80 kiló előnye is. És az szoftos chip kb 170 lóra meg 370 nyúlmókusra :))) Meg lehet írni a 20V-t is, csak a féltengelycsillagok meg a váltó nem szereti annyira ha 500 nm tépi :)))
Nem utolsósorban lehet bele Q2-t rakni, amitől ezerszer kevésbé lesz buta autó :)
Az enyémben nem is nyöszögnek a műanyagok, csak a gyári rádejóban a cd ha van benne :)
És ennek a balhátsó el.ablaka rossz.:)
Na meg nekem a Giugiaro fl nem is jön be, de az végképp ízlések meg sallerok kérdése...
Buksi2017-01-02 19:39:33 // 147447
Az is egy megoldás! :-DDD
VV62017-01-02 18:49:37 // 147446
:D - a nyomorult füstokádó kályha!
A Dedra 6,6L :)
A Dedra 6,6L :)
GT Ɨ|ѯ2017-01-02 16:00:32 // 147445
vonóhorog,ennyi...:-D
Buksi2017-01-02 14:52:29 // 147444
Ha lenne lóvém én megvenném. Bár sajnos sokkal kisebb, mint az 55, és a gyerek már nem férne be. 😞😄
Buksi2017-01-02 14:50:48 // 147443
Akkor ez a gyengébbik verzió. 3.0 V6 lenne az igazi. 😉
Buksi2017-01-02 14:49:20 // 147442
Neeem??? Akkor mi? 😄
Szabi852017-01-02 09:36:42 // 147441
Énis meg mentem amit lehet! de látod megint egy olyan jött aminek elvitték a papirját
Zsocy1552017-01-02 09:26:55 // 147440
Nagyon Boldog Új Évet minden 155 és nem 155 tulajnak!!!
Marklar1552017-01-02 08:55:50 // 147439
6,99 l. ;)
Marklar1552017-01-02 05:32:48 // 147438
OFF ;)
Nohh. több,mint 1000km lesz a 156 al amit megyek. Fogyi kiderül, ma. Nem volt igazán sok pesti dugó. Nekem tetszik a belseje, ahogy megy. Így fl ben még meg is szoknám,de nem okoz álmatlan éjszakát. (mint annó a 155) Konkrétan ez az autó: Hidegen kicsit nehezen indul, hidegben nyikorog, nyekereg,mint valami lovas kocsi. ? Aztán kisimul minden. Per pillanat mindene működik. (J.h ablakemelőt kivéve, meg a szokásos belső kijelző nyűg)
Amúgy, ha valaki még váltani akarna, akkor megfontolandó lehet. Akár ez is,mert eladó. Nem minden áron, de az 1,3M ből lehet kicsit alkudni. (szerintem) ;)
Nohh. több,mint 1000km lesz a 156 al amit megyek. Fogyi kiderül, ma. Nem volt igazán sok pesti dugó. Nekem tetszik a belseje, ahogy megy. Így fl ben még meg is szoknám,de nem okoz álmatlan éjszakát. (mint annó a 155) Konkrétan ez az autó: Hidegen kicsit nehezen indul, hidegben nyikorog, nyekereg,mint valami lovas kocsi. ? Aztán kisimul minden. Per pillanat mindene működik. (J.h ablakemelőt kivéve, meg a szokásos belső kijelző nyűg)
Amúgy, ha valaki még váltani akarna, akkor megfontolandó lehet. Akár ez is,mert eladó. Nem minden áron, de az 1,3M ből lehet kicsit alkudni. (szerintem) ;)
Marklar1552017-01-02 05:11:30 // 147437
Én már láttam.;) Van még azon is mit csinálni ;) (szerintem)
Fl 10V JTD. Amúgy fasza. Fiatalabb, mint a 155.
Fl 10V JTD. Amúgy fasza. Fiatalabb, mint a 155.
Marklar1552017-01-02 05:10:21 // 147436
Annyi pénzért amit Lokfer kért érte imán megérte volna. Csak ügye nem az a célom... ;)
Buksi2017-01-02 01:00:47 // 147435
Vajon ki lehetett az? :-DDD
Buksi2017-01-02 01:00:31 // 147434
Hát sajnálom, de egyben meg is értelek!
Mondjuk a 166 nekem is tetszik, pedig nem mai gyerek már az sem! :-/
Képek mikor lesznek róla? :-)))
Mondjuk a 166 nekem is tetszik, pedig nem mai gyerek már az sem! :-/
Képek mikor lesznek róla? :-)))
Marklar1552017-01-01 21:09:55 // 147433
Valaki szerzett olyan vevőt aki megmenti ;) Nem csak azt mondja :P
Szabi852017-01-01 18:35:41 // 147432
El is adtad már a kocsit?
Lokfer2017-01-01 13:23:03 // 147431
Egy éve lett felújítva a motorja, most meg hengerfejes lett. Sajnos elérkezett az idő a váltásra, most 166-ra esett a választás, ellent mondva saját magamnak (kerek, diesel , bőr).
Hát sajnos ennyi.
Hát sajnos ennyi.
Zsolt1552017-01-01 13:07:54 // 147429
Zsolt1552016-12-31 20:54:30 // 147428
De legalább a Google térképen még egy darabig ott lesz a ház előtt. :-))
Buksi2016-12-31 20:18:59 // 147427
Szia!
Ezt szomorúan olvasom! :-((
Mi történt? Miért?
BUÉK!!!!
Ezt szomorúan olvasom! :-((
Mi történt? Miért?
BUÉK!!!!
Lokfer2016-12-31 20:11:32 // 147426
Szevasztok!
A mai nappal hivatalosan is megszüntem 155 tulajnak lenni (14 év 2 autó).
Mindenkinek kívánok még sok-sok élvezetes kilométert (nekem „csak” 384 500 km).
Nekem már csak a modellek maradtak.
BUÉK!!!!!
A mai nappal hivatalosan is megszüntem 155 tulajnak lenni (14 év 2 autó).
Mindenkinek kívánok még sok-sok élvezetes kilométert (nekem „csak” 384 500 km).
Nekem már csak a modellek maradtak.
BUÉK!!!!!
Marklar1552016-12-24 14:02:47 // 147425
Minimum! :D
GT Ɨ|ѯ2016-12-23 18:32:02 // 147424
bakkr....még kibírhatott volna 155 ezret...:-)
Buksi2016-12-23 15:43:03 // 147423
Szar olasz! :-DD
Buksi2016-12-23 15:42:51 // 147422
Ja, így most már értem! :-DDD
Marklar1552016-12-23 12:02:36 // 147421
Pff. Tegnap este óta megint alfázom. Szegény Kappa. Már májusban éreztem,hogy nem az igazi a kuplung. Felső munkahenger, pedál nem jön vissza... Akkor meg is vettem azt. A szeptemberi olaj cserénél/ szervíz persze pont jó volt. Azóta egyre szarabb. Másodikára volt előjegyezve a Cs. De tegnapig bírta. Nem is értem, hogy hogy van pofája 342000km után tönkre menni... :D
Marklar1552016-12-23 11:52:56 // 147420
Vagy narancs sárga :P
Zsolt1552016-12-22 20:45:35 // 147419
Ő azt csak veszélyes zöldnek hívja. :-))
Buksi2016-12-21 20:57:21 // 147418
Kivéve mikor nem! :-DDD
Buksi2016-12-21 17:59:11 // 147416
Te még a piros lámpánál sem szoktál! :-DDDDDDD
VV62016-12-21 00:55:30 // 147415
Hát ez volt a baj! Köszi!
Marklar1552016-12-20 23:53:48 // 147414
Kanyarban nem fékezünk. :-DDD
Buksi2016-12-20 20:30:56 // 147413
Nem voltam elég gyors, pedig mondtam volna, hogy inkább ne vitatkozz a GEORGE bratyómmal. :-DDD
Kazes☻2016-12-20 18:14:38 // 147412
Van, hogy szembetalálkozol magaddal...? Néha árnyék nélkül sétálsz... meg ilyenek, mi?! :D
GEORGE2016-12-20 17:03:37 // 147411
Én nem a fogyasztása miatt vettem meg a 156 20v-t, ezt sokszor "kikértem már magamnak" ha nem azért amit tud.
Sajnos amikor vettem, akkor egyáltalán nem volt fl-ből 2.5v6 24v. ( 2év 3 hónapos volt mikor vásárláskor )
Még csak 200-202 ezer km mentem vele,és csak ez alapján merem írni a következőket.
Ha gyári a 156 2.5v6 és szintén gyári 2.4 mjet 20v, akkor1 mp jobban katapultál 0-ról 100-ra a 156 v6. A 100-as sprinttől eltekintve, viszont minden jobb a kormos.
40-60-ról vbagy 140-ről megindulva, a végsebességig nem tudja leverni a 156 v6. Amikor már nem megy többet a kormi, akkor szépen elkúszik a 156V6.
A 166 3.0v6 aut is csak 200 felet tudja lenyomni, addig a kormos megy elöl.
Nem egy 156v6-al és nem egy 166 3.0v6 megmérkőztünk meg már az évek alatt.
Egészen addig mindenki tévhitben élt.
Egyszerűen piszkos jó motor a 20V a 156-ba.
Dinamikus alulról húz, ugrik azonnal, nem kell visszaváltani előtte.
pl 5.-ben 70-200-ig vígan húzathatod, hova kéne ettől több?
Zörgő teherautó? Persze nagyon poénosan hat ezt állítani róla, de már fikázásnak is nagyon uncsi. Persze ebből semmi se igaz. Bent ülve, kellemes a tipikus 5 hengeres morgás hallatszik csak.
De az is csak padlógázás kigyorsítások alkalmával.
A 160-170-es utazónál inkább csak szélzaj és gördülési zaj hallható, motorhang szinte semmi.
Fogyasztásról csak annyit, hogy dinamikusan használva nálam nem éri be az itten mások által bearanyozott aprócska számokkal.
Szin tiszta Budapesti lendületes, dinamikus autózással 9.5-10L/100
Mondjuk Tárnok-Bp XIV örs vezértér-tárnok útvonalon, ahol 1/3 autópálya, meg kb annyi araszolás is szokott lenni, vegyesbe 7-8.8-ig bármi.
Hosszútávon autópálya szakaszokkal bőven ellátott utazásaimkor pl Olaszba, Németbe, Görögbe menet tempomat 150-160-al 6.2-6.6 közt szokott szipákolni a tankból.
Szeretem nagyon a 155V6-ot, mert egyszerűen illik egy ilyen kinézetű autóhoz a v6-os hang, ép úgy mint ahogy a 156-hoz is nagyon passzol. De bizony ez a 2,4-es 20 szelepes multijet is nagyon jó párosítás. abszolút nem bántam meg, a mai napig lenyűgöz amit menetdinamika terén előad.
Sajnos amikor vettem, akkor egyáltalán nem volt fl-ből 2.5v6 24v. ( 2év 3 hónapos volt mikor vásárláskor )
Még csak 200-202 ezer km mentem vele,és csak ez alapján merem írni a következőket.
Ha gyári a 156 2.5v6 és szintén gyári 2.4 mjet 20v, akkor1 mp jobban katapultál 0-ról 100-ra a 156 v6. A 100-as sprinttől eltekintve, viszont minden jobb a kormos.
40-60-ról vbagy 140-ről megindulva, a végsebességig nem tudja leverni a 156 v6. Amikor már nem megy többet a kormi, akkor szépen elkúszik a 156V6.
A 166 3.0v6 aut is csak 200 felet tudja lenyomni, addig a kormos megy elöl.
Nem egy 156v6-al és nem egy 166 3.0v6 megmérkőztünk meg már az évek alatt.
Egészen addig mindenki tévhitben élt.
Egyszerűen piszkos jó motor a 20V a 156-ba.
Dinamikus alulról húz, ugrik azonnal, nem kell visszaváltani előtte.
pl 5.-ben 70-200-ig vígan húzathatod, hova kéne ettől több?
Zörgő teherautó? Persze nagyon poénosan hat ezt állítani róla, de már fikázásnak is nagyon uncsi. Persze ebből semmi se igaz. Bent ülve, kellemes a tipikus 5 hengeres morgás hallatszik csak.
De az is csak padlógázás kigyorsítások alkalmával.
A 160-170-es utazónál inkább csak szélzaj és gördülési zaj hallható, motorhang szinte semmi.
Fogyasztásról csak annyit, hogy dinamikusan használva nálam nem éri be az itten mások által bearanyozott aprócska számokkal.
Szin tiszta Budapesti lendületes, dinamikus autózással 9.5-10L/100
Mondjuk Tárnok-Bp XIV örs vezértér-tárnok útvonalon, ahol 1/3 autópálya, meg kb annyi araszolás is szokott lenni, vegyesbe 7-8.8-ig bármi.
Hosszútávon autópálya szakaszokkal bőven ellátott utazásaimkor pl Olaszba, Németbe, Görögbe menet tempomat 150-160-al 6.2-6.6 közt szokott szipákolni a tankból.
Szeretem nagyon a 155V6-ot, mert egyszerűen illik egy ilyen kinézetű autóhoz a v6-os hang, ép úgy mint ahogy a 156-hoz is nagyon passzol. De bizony ez a 2,4-es 20 szelepes multijet is nagyon jó párosítás. abszolút nem bántam meg, a mai napig lenyűgöz amit menetdinamika terén előad.
VV62016-12-20 16:13:32 // 147410
Jó, de ne a 155V6-hoz hasonlítsuk, hanem a párjához, a 156-hoz. Itt láthatod, hogy a kis fordulatos gyorsításokon kívül azt nagyjából nagyjából semmiben sem veri el:
http://www.zeperfs.com/en/duel1207-10.htm
De még ha nem így lenne, akkor sem kellene egy zörgő, büdös teherautó :) Ingyen se.
Elégedjetek meg azzal az örömmel, hogy megspóroltok pár forintot a benzinkúton...
http://www.zeperfs.com/en/duel1207-10.htm
De még ha nem így lenne, akkor sem kellene egy zörgő, büdös teherautó :) Ingyen se.
Elégedjetek meg azzal az örömmel, hogy megspóroltok pár forintot a benzinkúton...