Ezen már én is gondolkodtam, de aztán elvetettem az ötletet! Marha nagy macera az egész művelet, de megoldható egyébként. Ahogy Alfás Theo is említette Schulek Bélát, úgy én is megkerestem ezzel az ötletemmel. Ő is azt mondta, hogy nem akar lebeszélni az ötletemről, de egy gyári V6-ot sokkal könnyebb "húzni" egy másik V6 motorral, mint egy TS-t átépíteni! Amit most írok, azt szó szerint értsd: az egész motorteret ki kell pucolnod nullára, mert semmi nem ott és úgy van a TS-ben, mint a V6-ban! SEMMI!!! Egy olyan egyszerű dolog, mint az akksitálca, az sem egyforma a két típusban! Az elektronika részéről nem tudok nyilatkozni, mert ahhoz nem értek! De sztem az is nagy szívás! Anno Longman kollega rakott az 55-ösébe egy 164-es V6 mocit, igaz az övé alapból V6 volt. Nagyon sokat szívott vele, el is adta!
Itt a blogja! :-) Szóval én nem akarlak lebeszélni erről a projektről, csak elmondtam a véleményem, mert ezt az utat már én is végigjártam és vérző szívvel ugyan, de lemondtam a V6-osításról. A legegyszerűbb tényleg az, hogy veszel egy gyárilag V6-os 155-öt és azt feltámasztod vagy faragod! Hidd el, az autód egész elejét ki kell dobnod (szó szerint, a futóműtől kezdve mindent), ha V6-osítani akarsz! Sajnos ez van! :-/