Paco2006-10-27 21:34:36 // 12287
nemtom hottyák, amire fel van fogatva a lengőkar belső két felfogatási pontja...
Első segédkeret.
Ádi_39002006-10-27 21:00:52 // 12286
Szerintem az érzékelő érintkezhet rosszul.
Én nem használom sosem a kéziféket... Télen túl könnyen beragad, ezért leszoktam róla, és nyáron sem használom.
belus1552006-10-27 20:59:26 // 12285
Üdv mindenkinek!Lehet,hogy hülyének néztek majd,de én 800ezret fizettem ki egy 94-es 1.8ts-ért.De egy percig se bántam meg,mert mindig elégedetten néztem és néztek rá!És ennyiért be is számoltattam a régi autómba!Sőt!Az új gazdija még ennél is többet adott érte!Szerintem,ő se bánja!
Marklar1552006-10-27 20:48:26 // 12284
Nézd meg a fékfolyadék színtet.
perdix1552006-10-27 20:42:27 // 12283
Szia! Értem én a gondolataidat, én se adnék érte 800K-t..akármilyen szép...azért nem, mert VEVŐ státuszban az ember más árakkal számol...DE: aki az meghirdette...és megvette mongyuk 3 éve 1 milláért vagy 1,1 MFT-ért és 3 év alatt még cca. 400K-t ráköltött tokkal vonóval na ő, mint ELADÓ ha nincs megszorulva és ha a pénzénél nem is lesz soha de elkotyavetyélni nem fogja! Inkább vár!!! És ha teheti várja is meg a vevőt!!!
És bejöhet m mert pl Sparki Cartársunk most tavasszal adott el egy 155 97 2.0 16V rosso-t 1180000Ft ért!!!!!!
Vagy egy szintén 1996 155 2.016V rosso ment el 900K-ért!!! /2006 junius/
Ezek tipp-topp vasak voltak.......
Ami meg olcsó arra még min. ugyanannyit rá lehet költeni..persze a drágábbra is, meg a középárasokra is: erre én vagyok a példa: Vétel: 850K, ráköltés tokkal vonoval: 810K. ennyi!!!!!
misi2006-10-27 20:37:04 // 12282
Nekem megb sose világít, de nem jöttem rá miért...
Fisher2006-10-27 20:34:21 // 12281
Ja, és ha már a műszercsoportnál járunk: Nincs valakinek ötlete, hogy miért sz@rakszik a kézifékvisszajelzőlámpám? Ha gyorsítok, vagy bukkanok, mindíg világít, és veszettül idegesít! (mint az oldalamon lévő képeken is látszik) Előre is köcc', és jó éjt mindenkinek!
Fisher2006-10-27 20:31:23 // 12280
Üdv!
Az enyém igaz nem ilyen szép állapotú, meg '94-es (nem 95) de csupán 400 ért vettem. Ha hozzáteszem még azt a 400 at ami a különbözet, lehet lesz olyan, vagy olyanabb... (nem rosszindulatból mondtam!!!!!!!!!!) És akkor olyan, amilyennek Én szeretném látni a drágaságot.
Buksi2006-10-27 20:02:43 // 12279
Van is meg nincs is! :-DDDD
Ádi_39002006-10-27 19:59:25 // 12278
Én cseréltem nem régen olajnyomás mérő gombát, és bontottat tettem bele. Szóval kapni. Ha jól emlékszem 5000 körül vettem Tatán. Azóta tökéletesen működik. És valóban, 4 bar körül van a normál érték.
Marklar1552006-10-27 19:56:57 // 12277
Van rajtad sapka? ;PPP
Buksi2006-10-27 19:52:20 // 12276
Én neeeeem! :-DDD
Marklar1552006-10-27 19:51:45 // 12275
Most arra gondoltál, hogy rasszista vagyok??? ;PPP
Buksi2006-10-27 19:44:41 // 12274
Ja, hogy csak a színe számít a verdának? :-)))))))
Marklar1552006-10-27 19:40:51 // 12273
Mér bántanék én egy bordó 155 tulajt??? ;)
Buksi2006-10-27 19:38:21 // 12272
Ne bántsd már! :-PPPP
Marklar1552006-10-27 19:33:20 // 12271
Neked is lehetne kék szemed!
Ha jöttél volna Kaposra, akkor George biztos megvert volna;-PPP
perdix1552006-10-27 17:47:59 // 12270
Sziasztok! Egyáltalán nem adja drágán a vasat. Ha nincs megszorulva akkor ne is kotyavetyélje el! Amugy meg mint mondtam: szép darab! Jól áll a kék szem neki!
Buksi2006-10-27 17:31:09 // 12269
Így van! :-)
Szerintem egyébként is vétek lenne megválni egy 155-től! :-)
Fairlane2006-10-27 17:28:22 // 12268
Lehet...
Szerény meglátásom szerint viszont elég nehéz eladni egy 155-öt, egyszerűen nincs ára, az emberek 95%-a egyszerűen nem ad érte annyit, mint amennyit érne, ha a teljesítményt, komfortot, extrákat, bármilyen paramétert nézed.
Pl egy hasonlo korú, felszereltségű és képességű audi bmw merci kb 2x ennyibe megy a piacon...
Tanulság: senki ne adja el a 155-jét, inkább vegyen mégegyet olcsón :D
Buksi2006-10-27 17:19:46 // 12267
Hát azt lehet! :-DDDD
De lehet, hogy a gazdájának nem lenne vicces! :-)))))
Fairlane2006-10-27 17:18:02 // 12266
Legalább lehet belőle alkudni :D
Buksi2006-10-27 16:47:38 // 12265
Nagyon szép, de egy kicsit tényleg drága! :-)
Buksi2006-10-27 16:36:40 // 12264
Én személy szerint még nem láttam, de nem is tetszik! :-)
norbee2006-10-27 16:28:56 // 12263
Húzd le a gombáról a csatit, és ráadott gyújtásnál testeld le. Ha a mutató kilendül, a gomba a szar, új ára 11.000 HUF körül van, bontottan nem lehet kapni. Nekem is ez a gondom.
András bácsi2006-10-27 16:08:46 // 12262
A lámpának külön jeladója van jobb elöl alul.
süsnye2006-10-27 16:06:25 // 12261
Köszi!
Akkor valsz a mérésnél van vhol a hiba, mert az olajnyomás kontrol lámpája kialszik indításkor (az olajos topicban írtak szerint).
András bácsi2006-10-27 15:59:22 // 12260
A hengerfej bal hátsó sarkában egy hengeres kadmiumozott izé a jeladó. A nyomás alapjáraton min. 1.5 bar, fordulaton olyan 4 bar.
süsnye2006-10-27 14:43:18 // 12259
Az olajnyomás mérő az mit mér (hol méri a nyomást)??
Milyen értkeket kell ennek mutatnia , mondjuk alapjáraton ill. mags fordulatszámon??
Az a helyzet, hogy ott van az óra, de én még nem nagyon láttam mozogni azt a mutatót.
Ádi_39002006-10-27 14:27:21 // 12258
Azért adja ilyen drágán, mert ez egy extrás darab: 590 literes a csomagtere... :-)
Yoyo2006-10-27 12:20:21 // 12257
Csak írd be a bejelentkezéshez a cz e-mail címed meg egy jelszót, azt ennyi:)))))
Asszem én is így csináltam:)))))
Yoyo2006-10-27 12:18:08 // 12256
Cép oto, csak valóban drága!
Dominó2006-10-27 11:34:59 // 12255
Nem is picit!
:-/
Fisher2006-10-27 11:25:56 // 12254
Fisher2006-10-27 11:24:42 // 12253
Üdv!
Nem ismeri valaki ezt a srácot? A melóhelyen a parkolóban szoktam látni a vasat, de fogalmam sincs ki Ő. (Szerintem egy picit drágán adja.)
Itt...
süsnye2006-10-27 10:33:28 // 12252
hogyan tudok regisztrálni a selenia.hu oldalon???
Yoyo2006-10-27 09:21:40 // 12251
Figyelmetlen vagy:)))))
süsnye2006-10-27 09:15:29 // 12250
Ja, bocs!!! :D Ez a hozzászólás elkerülte a figyelmemet! :D
süsnye2006-10-27 09:14:01 // 12249
No, hát ezt eddig nem mondtad!!! :D Kulcs levágással én is megtudom csinálni, úgy könnyű! :D :D
Yoyo2006-10-27 09:12:05 // 12248
Előről simán le lehet venni, csak a kulcs rövidebbik szárát jól le kell vágni és akkor odafér, aztán rá egy csövet és hajrá!!!:))))
Én is úgy csináltam, hogy földön volt:)
norbee2006-10-27 09:08:18 // 12247
Azért jó ugye hátulról kezdeni, mert ha elb@szod, kezdheted előről. :))))))
süsnye2006-10-27 09:07:44 // 12246
Akkor valsz rossz oldalról álltam neki, mert én elölről próbáltam (nem aknából, hanem megemeltem a bal oldalát). Lehet, ha hátulról nyúlnék hozzá, akkor több sikerrel járnék. No, majd megnézem. :D Köszi!
Yoyo2006-10-27 09:06:42 // 12245
Már tudom, most megnéztem gyorsan, hogy is van az a csavar, sima imbuszkulcs kicsit lefűrészelve belőlle:D
Yoyo2006-10-27 09:04:18 // 12244
Már nem emlékszem hogyan de nekem kijött:)))))
norbee2006-10-27 09:02:58 // 12243
Én itt inkább arra gondolotam, hogy esetleg a rögtönindításnál lerántja a feszkót az elektronyos rencerben, és a motronic egy pillanatra megdermed. De elég logikus ez is.
Alapjáraton menniyre kéne hallani (nem bentről!) a jobb hátsó kerék mellett guggolva a benzinpumpát?
süsnye2006-10-27 08:52:40 // 12242
AHa, végülis logikus ez a kis likas tömítős dolog. Akkor maradok a sim deszt. víznél.
Ami pedig aport illeti a kiegyenlítő tartályban, lehet, h vízkő. Lehet, h vki korábban nem (csak) deszt vizet öntött bele... Nemtom.
A váltóolaj leeresztő csavart tudom hol van Yoyo. A próblémám az, h nem férek hozzá mert olyan közel van az a izé... nemtom hottyák, amire fel van fogatva a lengőkar belső két felfogatási pontja...
András bácsi2006-10-27 08:28:43 // 12241
Itt arra lehet gondolni, hogy az üzemanyagnyomás el kell, hogy érje a megfelelő értéket. A gyorsulós csóka biztos arra gondolt, hogy a szivattyú a gyújtás ráadása után néhány másodperccel abbahagyja saját maga psizkáláást és csöndben marad. :)
norbee2006-10-27 08:24:39 // 12240
Paco, mielőtt azt mondod, RTFM, azt mondom így egyszerűbb. :))))
norbee2006-10-27 08:23:38 // 12239
Ez a leállítás utáni ventillátorpörgetés max az akksit szívja le, gyakorlati haszna nincs, mivel a vized akkor már nem forog.
Kérdés: Motronicnak van valami pufferkondija? Thomika okosfiúmindenkitleverőmintazállatmenős barátom hívta fel a figyelmet arra a jelenségre, hogy ha gyújtás ráadás után várok pár másodpercet az indítózással, akkor valóban nem csinálja a beröffenés utáni fordulatszámvisszahullást.