Yoyo2006-11-14 09:57:28 // 13181
Itt leírja, hogy pontosan, hogy kell kivillogtatni?
Thomika2006-11-14 09:56:08 // 13180
Ezt én sem!! Mert bizony az X5 még a 3.0D-vel is jobbat gyorsul... De lényeg, hogy most alulmaradt...
Paco2006-11-14 09:44:18 // 13179
Ja és a hibáját kivillogtatni is ki lehet (2526 oldal) vagy a comp is megmondja.
Paco2006-11-14 09:42:07 // 13178
Elektronika manual Motronic fejezet (29) 32-33 oldal. Test D :)
Yoyo2006-11-14 09:24:45 // 13175
Értem, a manuálban, hol találom az értékeket?
Paco2006-11-14 09:22:51 // 13174
Miért akarod kitekerni? Miért nem méred ki a helyén? Ellenállást ott is tudsz mérni :) Ráadásul úgyis fel kell melegítened a motort a méréshez (először hidegen álló motornál kiméred, utána megpróbálsz indítani úgy hogy le van húzva, majd motor felmelegít kiméred és indítasz a csatlakozó mindkét állapotában.) :)
Yoyo2006-11-14 09:17:39 // 13173
És ott a hengerfejnél van víz, vagy bátran kivehetem?
Paco2006-11-14 09:16:28 // 13172
Nem. A hengerfejben van. A termosztáton a vízhőfok jeladó van,és semmi köze a hidegindításhoz, csak a műszerhez megy a jele.
Yoyo2006-11-14 09:06:58 // 13171
Azt tettem rá másikat próbára, de akkor is csinálta.
Yoyo2006-11-14 09:06:21 // 13170
Na arra még nem volt időm:) Az a jeladó van a termosztáton?
SD2006-11-14 08:54:54 // 13169
alapjárati moci volt tisztítva?
perdix1552006-11-14 08:30:28 // 13168
Folyz azért ott!! csupa dzsuva volt az egész oldala...még fotó is van róla.....a végén már kékes füst valóban megvolt..de csak a legvégén.....
De ez már a múlt! A jelen a felujított motor:-))))))
Paco2006-11-14 08:16:14 // 13167
Motorhőfokjeladót mérd ki.
Yoyo2006-11-14 06:05:36 // 13166
Én kicseréltem már az összes csövet, és még így is indításkor leáll, ha nem adok gázt akkor 3. indításra tartja meg a fordulatot:(((
Már mindent próbáltam, de nem találok megoldást rá:(
Ha elindul akkor már nincs probléma nem rángat nem fullad csak az indításkor van baj:(
Buksi2006-11-14 01:16:07 // 13165
Nagyon jó kis rajz! ;-))
Marklar1552006-11-14 00:09:29 // 13164
;-)
Most már menek hunnyni;)
norbee2006-11-13 23:59:36 // 13163
Szoktak, bár ez a vílerdílerz nagy átb*szás időnként. Hipp-hopp, a négy randa felnit elkezdem polírozni és néééééé, mi lett belőle... :)))
Monnyuk mosmá "Képzeld Kata, szerelmesek az ikrek" van :)
Marklar1552006-11-13 23:56:05 // 13162
Jó kis autós műsorok menek itt. ;)
norbee2006-11-13 23:51:44 // 13161
Jah, az itt megy mellettem is. Épp összegzik Ed China mai művét. :)
Marklar1552006-11-13 23:48:12 // 13160
Mer a Discoveryn épp egy Toyota MR2 est újítanak fel. ;)
Amúgy pár perec azt offline leszek;)
norbee2006-11-13 23:44:42 // 13159
Nem, én a Fobizán vagyok! :) Te meg mé nem alszol? :)))
Marklar1552006-11-13 23:42:35 // 13158
Mi vagy Te? Rozsda? ;PPP
norbee2006-11-13 23:31:22 // 13157
SD
Ezmiez, harckocsi? :)))))))
norbee2006-11-13 23:29:37 // 13156
Tegnap este megettem egy mx-5öt. nem értette. :)
norbee2006-11-13 23:28:22 // 13155
És azt nem írta ki a checkpanel, hogy "Default settings loaded. Press F1 to continue or DEL to enter Setup"? :))))))))
Marklar1552006-11-13 23:25:27 // 13154
Jó. Csont szárazak nem voltak;)
Marklar1552006-11-13 23:23:59 // 13153
Hmmmm.
Szóval, kicseréltetek egy 1/2 tömítés garnitúrát,amik csont szárazak voltak? Ahelyett, hogy megnéztétek volna,hogy a kipuffon milyen színű gázok távoznak? ;-PPP
Ádi_39002006-11-13 21:29:55 // 13152
Ezt (elsőre lefulladt) játszotta az enyém is pár hónapja, aztán minden beavatkozás nélkül nyom nélkül elmúlt. Mindössze annyi történt közben, hogy levettem az aksiról a gépet 1 napra... Windows restart :-)
Fairlane2006-11-13 21:28:10 // 13151
nemvicces vaze :)
Ádi_39002006-11-13 21:26:54 // 13150
Jobb oldalon biztos azért nem kent, mert már elfogyott az összes zsír a harang alól. :-) Különben nyomta volna kifelé!
Nekem is most kellett cserélni őket; tiszta mázlim volt, hogy idejében észrevettem a téli gumi csere alkalmával.
perdix1552006-11-13 20:44:12 // 13149
teeeee...tetete:-))))))
Nem ugy van...történt hogy fogyott az isteni anyag..aaz a Selenia..és kis csöppök jelentek meg..először igy ki lett cserélve s szelepfedél tömítés..majd a főtengely ékszíj felöli részén is..asszem 5K volt munkadíjjal...de nem emléxem pontosan....de mivel tovább fogyott az oil, rá kellett jönnöm hogy nem elfolyik hanem eszi rendesen.....ekkor jött a nagyjavítás
perdix1552006-11-13 20:40:24 // 13148
ha ott csorog akkor az hamar megy. Mákod van!
Marklar1552006-11-13 20:33:40 // 13147
Szóval az 1,8 8V ken, főtengely szimering csere után egy hónnappal motorgenerál??? ;-PPP
Marklar1552006-11-13 20:29:42 // 13146
A vezérlés módosítónál valamo "O" gyűrű van. Szerelő szerínt. Én már 2x szólam érte a szerelőnek. Soha nem voltam ott amikor csinálta, de egy darabig nem is volt olajos. Most megint. Most meg már sz..rá. ;)
Thomika2006-11-13 20:12:04 // 13145
Ezt már akkoris hirdették mikor én anno vettem a 155öt!!! :/
Fairlane2006-11-13 19:57:43 // 13144
Hi!
Igen, éxij felőli oldal...
Remélem nincs nagyon rágyógyulva a szíjtárcsa...
perdix1552006-11-13 19:28:03 // 13143
Szia! Ha az ékszíj felöli oldalon lesz a főtengely szimering csere akkor nem kell a motort megbontani..hamar megvan..tudom, mert motorfelujítás előtt 1 hónappal cseréltem..abban bízvan hogy az olajcsorgás ellen jó lesz.....
SD2006-11-13 16:18:36 // 13142
ha melegedéssel elmúlik akor valami repedés lehet, az egyiken ami ahogy megmelegszik a motor nem ereszt már vagy mert csak simán egy idősebb moci, és amígy nem melegszik át kicsit ez az kopott és nem minden zár tökéletesen
SD2006-11-13 16:16:33 // 13141
elképzelhető, de 1000dologtól lehet, de nekem mikor levolt törve az egyik fele, akkor mikor elősször indítottam hidegről, mindíg majdnem visszafulladt a motor, aztán rendben volt, de ahogy meg lett csinálva, elmúlt.
Ott vanm még az alapjárati motorhoz menő cső, + a vastag szívó is, a szelepfedéltől hátrafele menő, a bal oldalon, a szívócsonk alján 2 vékony, a folytó szelep alján egy vastagabb stb:) én is legózok egy ideje hogy mindegyik 100% legyen:)
süsnye2006-11-13 16:01:08 // 13140
Kis rángatás szokott lenni, hidegindítás után, de csak 1-2-3ban, 2000 alatti fordulatszámon, és igazándiból max. 1-2percig utána megszűnik.
Lehet, hogy ez okozza?
SD2006-11-13 15:38:29 // 13139
igen ha az égszíj tárcsa fent marad úgy nehezebb ezt elfelejtettem:D
SD2006-11-13 15:36:38 // 13138
Paco2006-11-13 15:21:13 // 13137
Sajnos nem. A kerék oldalon ott vannak a főtengely végén az ékszíjtárcsák amiket le kell venned, hogy hozzáférj a szimeringhez. Odaáig könnyű eljutni, de a tárcsa levétele vagy sikerül a helyén, vagy nem. Ha nem akkor motor ki.... :(
süsnye2006-11-13 14:27:14 // 13136
SD!
Milyen cső is volt az pontosan?
Nekem is hasonló gáz volt vele amikor megvettem a bal oldalon. Azt gondoltam, hogy a féltengely porvédő miatt volt, mert el volt szakadva. Bár fura volt, hogy mind2 oldalon le volt szakadva, mégis csak a bal oldalát kente végig, de azt majdnem a háccsó kerékig. De mintha a porvédő csere óta is lenne ott olaj...
SD2006-11-13 14:19:52 // 13135
Azért nézd jól körbe hogy honnan jön az olaj mert 1x nekem is csinált ilyet az autó... teljes depresszio stb, mentem a szerelőhöz, és kiderült hogy egy 20forintos, kartel cső törött el a szívó csonk alatt... és a féltengely úgy csapta csét az olajat mint a rotációskapa a tehénsz@rt ahányszor megálltam ott volt a folt:) (gyanakodtam kormányműre, szimeringre hf-tőmítésre, szóval fülig olajos volt szegény) meggkönnyebbültem mikor kiderült hogy semmi baja:))) ettől függetlenül lehet hogy szimering, főleg ha hidegen osztották neki régebben:(
de a régi jó 8V-nél még nem kell szétbombázni a vezérlést, a szimeringhez mert a lánc is olajban fut, így valszeg egy keréklevétel és némi műanyag eltávolítása után orvosolható, viszont a váltó oldali bonyibb...
András bácsi2006-11-13 13:51:06 // 13134
Lehetséges, csak a színezőanyag nem azonos. A gyári rózsaszín, a bótban kapható barna.
kertecs2006-11-13 13:13:31 // 13133
Főtengelyhez mindenképp forgásirányos a nyerő! A vezérlésoldalon a 16V-hez nem volt tétel, egy db ezres a Corteco, ami az "urban legend" szerint gyári beszállító.
Fairlane2006-11-13 12:59:57 // 13132
A szimmeringből egyértelmű méretet hoz vajon a katalógus?
Hallottam valami ilyesmit, hogy forgásirányosat jobb venni, mint univerzálist.. ?
Ja és köszi a választ, neked, Paconak, Szabikának, mindenkinek :)