Fórum >> Típusok >> 155

Fairlane2006-11-13 12:57:13 // 13131
Ja, a képet kölcsönöztem, thx :) Mostanában szeretek újrahasznositott elektronokkal dolgozni :)) A vezmodot akkor hagyom egyelőre asszem...
Otto2006-11-13 12:43:28 // 13130
Milyen autóitok vannak? Folyik mindeggyik itt ott!:)
Yoyo2006-11-13 12:35:26 // 13129
Lehet tömítőanyaggal tömíteni enyém is szivárgott:)
Yoyo2006-11-13 12:34:19 // 13128
Szedd össze magad:)
mszabika2006-11-13 12:33:00 // 13127
ismerős ez a kép :)))) 1. nagy meló, ha főtengelyszim... 2. valszeg ugyanaz ami nálam van, a tömítésnél épp hogy szivárog, de tényleg nem érdemes cserélni, mert drága, tömíteni lehet h tudod :)
Otto2006-11-13 12:26:42 // 13126
Szét vagyok csúszva!Dolgozni kell mindjárt menni!De azért igyekszem!:)
Otto2006-11-13 12:25:27 // 13125
Megvan a számod!
Yoyo2006-11-13 12:24:07 // 13124
Nagyon határozott vagy:)
Otto2006-11-13 12:21:05 // 13123
Nem is! Elkérem Árpitól számod!
Otto2006-11-13 12:20:35 // 13122
Illetve ha majd megcsörgetsz visszahívlak,mert számod nem látom!
Otto2006-11-13 12:17:37 // 13121
Délután felhívlak és beszélünk!
András bácsi2006-11-13 12:14:50 // 13120
Ahogy Paco kolléga is mondta: + cserélhető dobbetét felől a szimmering, feltéve, ha az anyát le bírod venni a szíjtárcsáról, + a bigyó a vezérlésmódosító mágnesszelepe. Kis tömítőanyag, aztán jó.
belus1552006-11-13 12:11:30 // 13119
Üdv!a q4 egyik ex tulaját ismerem!Gyakran szokott itt hirdetni alkatrészt "Alfi(nem amore tag)néven!Engem is átba...tt egyszer!Még azt se szabad elhinni amit kérdez!És nem csak én vagyok igy ezzel!Ha mégis érdekel,szivesen megadom a számát!
Paco2006-11-13 12:09:22 // 13118
1.) Valószínűleg főtengelyszimering csere. Nem nagy ügy, csak nem tudom hozzá lehet-e férni a motor kiszedése nélkül. Asszem nem. Akkor meg már húzósabb az eset. 2.) Az ominózus alkatrész a 8V motorok vezérlésmódosítója. Elromlani nem szokott, szivárogni mellette az olaj igen. Ha nagyon zavar akkor cserélheted, de drága és nem ér annyit az egész. Ha csak alatta szivárog akkor meg kell próbálni hátha lehet valamilyen gumitömítést találni hozzá.
Fairlane2006-11-13 11:49:57 // 13117
Előadnám a heti nyűgjeim, hogy pörögjön a topik: :D

A hétvégén, péntekről szombatra ismét produkált az autó: egy tenyérnyi olajat maga alá.

Alánéztünk aknából: úgynézki a főtengelytől indult a dolog, a homlokoldalon.
Ez vajon egy sima szimmering csere, vagy valami fájdalmasabb? Esetleg van valami amit ilyen esetben kell/illik/célszerű cserélni?
Például a hosszbordás szíjakat? Az előéletüket nem ismerem...


Továbbá:

A képen látható objektum - a gumisapek alatt - szivárogtatja kissé az olajat... Nem nagyon, épp hogy csak olajnedves, de mégis...
Mi ez és hogy merészeli? :) Hogy orvosolható, mivel jár?
süsnye2006-11-13 11:16:34 // 13116
Pénteken feltűnt, hogy helyreállt a konzol gombok háttérvilágítása. Úgy tűnik jót tett neki, hogy múltkor szétkaptam, meg összerakta. Hiába, olasz a drága... :D
süsnye2006-11-13 11:15:10 // 13115
Persze az állapota "Kitűnő". :D :D :D
SD2006-11-13 09:24:59 // 13114
Már akkor is hirdették mikor én vettem az enyémet 2005 dec. de ha döglött a moci, akkor azt lábra állítani??? És akkor a többi darabja miért lenne jobb? Csak gondolj bele, motor generál (turbós cuccok, árak), kasztni, ha volt törve, rohadások, futómű (Q4-es alkatrésze, árak), elektronikus ez az, kontár gányolások helyrehozatala... Én nem láttam de ha egy ilyen autó 1mila jó állapotban akkor ez több sebből vérzik:( És semmi gari hogy tényleg az egéssz kasztni nem kukás...
Otto2006-11-13 08:56:12 // 13113
Akkor is motorbajos volt?Kívül-belül milyen?
Yoyo2006-11-13 08:46:11 // 13112
Még januárban nézegettem én is, azóta sem kellett senkinek:(
SD2006-11-13 08:30:14 // 13111
Ezt már nagyon régen hirtdeti, nagyon beteg lehet:(
Otto2006-11-13 08:19:02 // 13110
Esetleg róla?Belselye enyhén leélve azt látom...
Otto2006-11-13 08:16:22 // 13109
Tud erről valaki valami okosat?Azt tudom,hogy főtengelyes kevés olaj miatt.Törve vagy ilyenek?
Yoyo2006-11-13 07:57:23 // 13108
Az enyémben 75-ös volt amikor megvettem, most egy 55-öst kapott:)
Fairlane2006-11-12 22:33:15 // 13107
Az enyémben 72-AHs van, ez a legnagyobb asszem, ami belekalapálható ;))
Fairlane2006-11-12 22:29:28 // 13106
25-akart lenni a 15, csak melléhord a balkezem ;)
Fairlane2006-11-12 22:15:17 // 13105
Multkor majdnem vettem egy ilyent ebayről... kb 15 rugó lett volna, végülis inkább úgy döntöttem, hogy az eredetibe ölöm inkább ezt a lóvét... :(
MrHobbes2006-11-12 22:12:31 // 13104
Sajnos telire ugynezki be kell ujitani par dolgot... 25 km-t tettem meg a kocsival, 50 fokra melegedett fel ezalatt a kijelzo szerint, az olajhomersekletmero meg sem mozdult... csutortokon tankoltam a kocsiba 15 litert, namost ez a 15 liter 85 km megtetele utan "eltunt"...ha mar ottvagyok, hogy szerelo, a legmennyisegmero nem volt cserelve miota nalunk van az alfa (idestova 6 eve), szerintem arra is be kell ujitani lassan, bar ezt majd a szaki eldonti... fejlemenyeket majd irom..mar csak arrol kell meggyozni az anyagi tamogatoimat (a szuleimet), hogy szegeny kocsi fontosabb mint az uj haz :)) Najo csak vicc...vmilyen mertekig:P
perdix1552006-11-12 16:53:21 // 13103
Örülök hogy mszabika beéri az én 1 éves garis 44Ah-mal...rendes tőle hogy odaadja az 55 Ah-sát, azt rebesgetik a madarak hogy 60 Ah-s-t akar:-))))) A generátor csapágyról nem tudok millen állapotban van...remélem ép és egészséges Auguri:Perdix155
Buksi2006-11-12 16:42:09 // 13102
Van köztük egy-két gyönyörű példány! :-)
Jata2006-11-12 16:29:44 // 13101
Jata2006-11-12 16:19:36 // 13100
norbee2006-11-12 16:12:13 // 13099
Perdix koma, örülök, hogy végül ennyiből sikerült megússzad, a 44Ah cseréld mihamarabb, az nagyon vékony. Ha más nem, kivesszük mszabikáéból. :)) Generátor csapágyat azért ellenőriztétek?
perdix1552006-11-12 13:14:11 // 13098
norbee: Kész a vas javítása! 70 km-t mentem töltés nélkül a szerelőműhelybe hisz korábban ugyet mint tudjuk elszakadt a szíj! Bírta az akksi hisz éjjel fullra feltöltöttem meg vittem egy pótakkut arra az esetre ha sok lenne a 70km..nem lett..... Namost: úgy tönkrement az ékszíjfeszítő komplett berendezés hogy semmi nem maradt belőle..elhagytam mindet!!!! Ékszíj beszerelés /olasz/ Komplett feszítő csapággyal beépítve És még le volt szakadva a töltésjelzőhöz futó vékony vezeték /kévábarna/ Ezt is rögzíteni kellett!!! Plussz: el volt törve a 60 as kipuff cső a hátsó dob előtt fél méterre, TŐBE!!!! Ezt is orvosoltuk! Anyaggal munkadíjjal: 14500FT Sztem jó ár volt!!!!! Hazaérve aztán a meggyötört 44Ah-s akkut jól feltöltöttem. Most építettem be: olyan erővel nyitja-csukja a kp zárat hogy örön nézni!!!!! De az igazi egy 60 Ah-s lenne ez a 44 Ah-s meg menne a kinnti terepi vasba!!!! Karácsonyra már tudom mit kérek:-))))))) Auguri:Perdix155
Ádi_39002006-11-12 12:34:27 // 13097
Akkor pláne nem sok ez az olajfogyasztás. Nekem is ennyit eszik, ha pályán 150 körül közlekedek, és a szerelő azt mondta, ez normális. Én városban max 50-nel megyek... :-) Védem a futóművet...
Longman2006-11-12 11:13:42 // 13096
Városban papás. Max 70 km/h. Viszont kanyarban nem fékezek!:) Az autópálya már más tészta, ott ereszd el a hajam...
TUNER2006-11-11 14:56:15 // 13095
Ind ez kb 300e HUF. üvegsálbol kompletten ! :-)))
Ádi_39002006-11-11 13:52:55 // 13094
Hello, Szerintem az 1 liter/5000 km csipegetés teljesen normális. Kell ezeknek az öreg autóknak ennyi. Persze a használat módjától is függ...
Buksi2006-11-11 12:59:23 // 13093
Nagyon király, én is elfogadnék egy ilyet! :-)
Buksi2006-11-11 12:53:21 // 13092
:-))))))))))) Ez még viccnek is rossz! :-))
Dominó2006-11-11 12:44:08 // 13091
Dominó2006-11-11 11:58:04 // 13090
Ha ez mind kell...



...akkor az igen kemény lóvé!!!
:P
Longman2006-11-11 10:49:59 // 13089
Hali! Csak szerelőhöz ne menjen az ember!:) Tegnap beépítették az új vez.módosítót, eredmény: 1 vezető és 1 feszítőgörgő halódik, tehát nem ártana az egész vezérlést cserélni ugyebár.., vízpumpa is mozog már egy picit, tehát az is cserés, a szelepdekli 2 helyen meg van repedve, szivárog egy picit az olaj, akkor 2 csavar nem kap a helyére, újra kéne menetelni. + Mivel csipegeti az olajat (5000km / kb. 1L) nem ártana szelepszárszimmeringezni, de akkor már az egész hengerfejet rendbetetetném, tehát, síkolás stb, stb + gyűrűsor. Asszem veszek egy 1.2-es Fabia-t!! Csak vicc volt!:)
Buksi2006-11-10 20:30:35 // 13088
Na, egy ilyet én is elfogadnék! :-)) Gyönyörű! :-)
Fisher2006-11-10 18:49:28 // 13087
Egy kis Zagató kit 155 -re. (ha valaki tud, szerezhet nekem! :-)))) ) Itt...
süsnye2006-11-10 14:41:52 // 13086
Az Alfán még nem néztem, hogy van-e, de a Tipon az ékszíj alatt van a egy műanyag burkolat, ami alulról véd a viízfelverődés ellen. Ha nem volt rajta, akkor "hallani" lehetett az ékszíjon, vagyis nyikorgott nedves időben.
Yoyo2006-11-10 14:24:03 // 13085
Lehet kapni ékszíjra sprayt, lepergeti a vizet és megszünteti a nyikorgást, a nevét nem toom:)
Paco2006-11-10 14:24:00 // 13084
Nem erre gondoltam,hanem smiggy törvényére: " Ha felbontasz egy gilisztakonzervet akkor a gilisztákat csak egy számmal nagyobb konzervdobozba tudod visszacsomagolni." :)
Ádi_39002006-11-10 14:12:22 // 13083
Kérdésem van: a szíjaim teljesne jók, a görgőket is rendszeresen ellenőriztetem, a töltésem rendben, a kocsi minden gond nélkül simán működik. De amikor esőben megyek, mindig megszólal az ékszíjnyikorgás. Állítólag ez belefér, de engem nagyon zavar, és nem hiszem, hogy normális. Kéne valamit tennem az ügy érdekében?
Selmak2006-11-10 14:11:05 // 13082
Na a JTDk se állnak rosszul csőkigyó tenkintetében.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak