Yoyo2006-11-13 12:24:07 // 13124
	Nagyon határozott vagy:)
	
Otto2006-11-13 12:21:05 // 13123
	Nem is! Elkérem Árpitól számod!
	
Otto2006-11-13 12:20:35 // 13122
	Illetve ha majd megcsörgetsz visszahívlak,mert számod nem látom!
	
Otto2006-11-13 12:17:37 // 13121
	Délután felhívlak és beszélünk!
	
András bácsi2006-11-13 12:14:50 // 13120
	Ahogy Paco kolléga is mondta:
+ cserélhető dobbetét felől a szimmering, feltéve, ha az anyát le bírod venni a szíjtárcsáról,
+ a bigyó a vezérlésmódosító mágnesszelepe. Kis tömítőanyag, aztán jó.
	
belus1552006-11-13 12:11:30 // 13119
	Üdv!a q4 egyik ex tulaját ismerem!Gyakran szokott itt hirdetni alkatrészt "Alfi(nem amore tag)néven!Engem is átba...tt egyszer!Még azt se szabad elhinni amit kérdez!És nem csak én vagyok igy ezzel!Ha mégis érdekel,szivesen megadom a számát!
	
Paco2006-11-13 12:09:22 // 13118
	1.) Valószínűleg főtengelyszimering csere.  Nem nagy ügy, csak nem tudom hozzá lehet-e férni a motor kiszedése nélkül.  Asszem nem.  Akkor meg már húzósabb az eset.
2.)  Az ominózus alkatrész a 8V motorok vezérlésmódosítója.  Elromlani nem szokott, szivárogni mellette az olaj igen.   Ha nagyon zavar akkor cserélheted, de drága és nem ér annyit az egész.  Ha csak alatta szivárog akkor meg kell próbálni hátha lehet valamilyen gumitömítést találni hozzá.
	
Fairlane2006-11-13 11:49:57 // 13117
	Előadnám a heti nyűgjeim, hogy pörögjön a topik:  :D
A hétvégén, péntekről szombatra ismét produkált az autó: egy tenyérnyi olajat maga alá.
Alánéztünk aknából: úgynézki a főtengelytől indult a dolog, a homlokoldalon.
Ez vajon egy sima szimmering csere, vagy valami fájdalmasabb? Esetleg van valami amit ilyen esetben kell/illik/célszerű cserélni?
Például a hosszbordás szíjakat? Az előéletüket nem ismerem...
Továbbá:

A képen látható objektum - a gumisapek alatt - szivárogtatja kissé az olajat... Nem nagyon, épp hogy csak olajnedves, de mégis...
Mi ez és hogy merészeli? :) Hogy orvosolható, mivel jár?
	
A hétvégén, péntekről szombatra ismét produkált az autó: egy tenyérnyi olajat maga alá.
Alánéztünk aknából: úgynézki a főtengelytől indult a dolog, a homlokoldalon.
Ez vajon egy sima szimmering csere, vagy valami fájdalmasabb? Esetleg van valami amit ilyen esetben kell/illik/célszerű cserélni?
Például a hosszbordás szíjakat? Az előéletüket nem ismerem...
Továbbá:

A képen látható objektum - a gumisapek alatt - szivárogtatja kissé az olajat... Nem nagyon, épp hogy csak olajnedves, de mégis...
Mi ez és hogy merészeli? :) Hogy orvosolható, mivel jár?
süsnye2006-11-13 11:16:34 // 13116
	Pénteken feltűnt, hogy helyreállt a konzol gombok háttérvilágítása. Úgy tűnik jót tett neki, hogy múltkor szétkaptam, meg összerakta. Hiába, olasz a drága... :D
	
süsnye2006-11-13 11:15:10 // 13115
	Persze az állapota "Kitűnő". :D :D :D
	
SD2006-11-13 09:24:59 // 13114
	Már akkor is hirdették mikor én vettem az enyémet 2005 dec. de ha döglött a moci, akkor azt lábra állítani??? És akkor a többi darabja miért lenne jobb?
Csak gondolj bele, motor generál (turbós cuccok, árak), kasztni, ha volt törve, rohadások, futómű (Q4-es alkatrésze, árak), elektronikus ez az, kontár gányolások helyrehozatala...
Én nem láttam de ha egy ilyen autó 1mila jó állapotban akkor ez több sebből vérzik:(
És semmi gari hogy tényleg az egéssz kasztni nem kukás...
	
Otto2006-11-13 08:56:12 // 13113
	Akkor is motorbajos volt?Kívül-belül milyen?
	
Yoyo2006-11-13 08:46:11 // 13112
	Még januárban nézegettem én is, azóta sem kellett senkinek:(
	
SD2006-11-13 08:30:14 // 13111
	Ezt már nagyon régen hirtdeti, nagyon beteg lehet:(
	
Otto2006-11-13 08:16:22 // 13109
	Tud erről valaki valami okosat?Azt tudom,hogy főtengelyes kevés olaj miatt.Törve vagy ilyenek?
	
Yoyo2006-11-13 07:57:23 // 13108
	Az enyémben 75-ös volt amikor megvettem, most egy 55-öst kapott:)
	
Fairlane2006-11-12 22:33:15 // 13107
	Az enyémben 72-AHs van, ez a legnagyobb asszem, ami belekalapálható ;))
	
Fairlane2006-11-12 22:29:28 // 13106
	25-akart lenni a 15, csak melléhord a balkezem ;)
	
Fairlane2006-11-12 22:15:17 // 13105
	Multkor majdnem vettem egy ilyent ebayről... 
kb 15 rugó lett volna, végülis inkább úgy döntöttem, hogy az eredetibe ölöm inkább ezt a lóvét... :(
	
MrHobbes2006-11-12 22:12:31 // 13104
	Sajnos telire ugynezki be kell ujitani par dolgot... 25 km-t tettem meg a kocsival, 50 fokra melegedett fel ezalatt a kijelzo szerint, az olajhomersekletmero meg sem mozdult... csutortokon tankoltam a kocsiba 15 litert, namost ez a 15 liter 85 km megtetele utan "eltunt"...ha mar ottvagyok, hogy szerelo, a legmennyisegmero nem volt cserelve miota nalunk van az alfa (idestova 6 eve), szerintem arra is be kell ujitani lassan, bar ezt majd a szaki eldonti...
fejlemenyeket majd irom..mar csak arrol kell meggyozni az anyagi tamogatoimat (a szuleimet), hogy szegeny kocsi fontosabb mint az uj haz :))
Najo csak vicc...vmilyen mertekig:P
	
perdix1552006-11-12 16:53:21 // 13103
	Örülök hogy mszabika beéri az én 1 éves garis 44Ah-mal...rendes tőle hogy odaadja az 55 Ah-sát, azt rebesgetik a madarak hogy 60 Ah-s-t akar:-)))))
A generátor csapágyról nem tudok millen állapotban van...remélem ép és egészséges
Auguri:Perdix155
	
Buksi2006-11-12 16:42:09 // 13102
	Van köztük egy-két gyönyörű példány! :-)
	
Jata2006-11-12 16:29:44 // 13101
	
	
Jata2006-11-12 16:19:36 // 13100
	
	
norbee2006-11-12 16:12:13 // 13099
	Perdix koma, örülök, hogy végül ennyiből sikerült megússzad, a 44Ah cseréld mihamarabb, az nagyon vékony. Ha más nem, kivesszük mszabikáéból. :)) Generátor csapágyat azért ellenőriztétek?
	
perdix1552006-11-12 13:14:11 // 13098
	norbee:
Kész a vas javítása! 70 km-t mentem töltés nélkül a szerelőműhelybe hisz korábban ugyet mint tudjuk elszakadt a szíj! Bírta az akksi hisz éjjel fullra feltöltöttem meg vittem egy pótakkut arra az esetre ha sok lenne a 70km..nem lett.....
Namost: úgy tönkrement az ékszíjfeszítő komplett berendezés hogy semmi nem maradt belőle..elhagytam mindet!!!!
Ékszíj beszerelés /olasz/
Komplett feszítő csapággyal beépítve
És még le volt szakadva a töltésjelzőhöz futó vékony vezeték /kévábarna/
Ezt is rögzíteni kellett!!!
Plussz: el volt törve a 60 as kipuff cső a hátsó dob előtt fél méterre, TŐBE!!!! Ezt is orvosoltuk!
Anyaggal munkadíjjal: 14500FT Sztem jó ár volt!!!!!
Hazaérve aztán a meggyötört 44Ah-s akkut jól feltöltöttem. Most építettem be: olyan erővel nyitja-csukja a kp zárat hogy örön nézni!!!!!
De az igazi egy 60 Ah-s lenne ez a 44 Ah-s meg menne a kinnti terepi vasba!!!! Karácsonyra már tudom mit kérek:-)))))))
Auguri:Perdix155
	
Ádi_39002006-11-12 12:34:27 // 13097
	Akkor pláne nem sok ez az olajfogyasztás. Nekem is ennyit eszik, ha pályán 150 körül közlekedek, és a szerelő azt mondta, ez normális.
Én városban max 50-nel megyek... :-) Védem a futóművet...
	
Longman2006-11-12 11:13:42 // 13096
	Városban papás. Max 70 km/h. Viszont kanyarban nem fékezek!:)
Az autópálya már más tészta, ott ereszd el a hajam...
	
TUNER2006-11-11 14:56:15 // 13095
	Ind ez kb 300e HUF. üvegsálbol kompletten ! :-)))
	
Ádi_39002006-11-11 13:52:55 // 13094
	Hello,
Szerintem az 1 liter/5000 km csipegetés teljesen normális. Kell ezeknek az öreg autóknak ennyi. Persze a használat módjától is függ...
	
Buksi2006-11-11 12:59:23 // 13093
	Nagyon király, én is elfogadnék egy ilyet! :-)
	
Buksi2006-11-11 12:53:21 // 13092
	:-)))))))))))
Ez még viccnek is rossz! :-))
	
Dominó2006-11-11 12:44:08 // 13091
	
	
Dominó2006-11-11 11:58:04 // 13090
	
	
Longman2006-11-11 10:49:59 // 13089
	Hali!
Csak szerelőhöz ne menjen az ember!:) Tegnap beépítették az új vez.módosítót, eredmény:
1 vezető és 1 feszítőgörgő halódik, tehát nem ártana az egész vezérlést cserélni ugyebár.., vízpumpa is mozog már egy picit, tehát az is cserés, a szelepdekli 2 helyen meg van repedve, szivárog egy picit az olaj, akkor 2 csavar nem kap a helyére, újra kéne menetelni. 
+ Mivel csipegeti az olajat (5000km / kb. 1L) nem ártana szelepszárszimmeringezni, de akkor már az egész hengerfejet rendbetetetném, tehát, síkolás stb, stb + gyűrűsor. 
Asszem veszek egy 1.2-es Fabia-t!!
Csak vicc volt!:)
	
Buksi2006-11-10 20:30:35 // 13088
	Na, egy ilyet én is elfogadnék! :-))
Gyönyörű! :-)
	
Fisher2006-11-10 18:49:28 // 13087
	Egy kis Zagató kit 155 -re.
(ha valaki tud, szerezhet nekem! :-)))) ) 
Itt...
	
süsnye2006-11-10 14:41:52 // 13086
	Az Alfán még nem néztem, hogy van-e, de a Tipon az ékszíj alatt van a egy műanyag burkolat, ami alulról véd a viízfelverődés ellen. Ha nem volt rajta, akkor "hallani" lehetett az ékszíjon, vagyis nyikorgott nedves időben.
	
Yoyo2006-11-10 14:24:03 // 13085
	Lehet kapni ékszíjra sprayt, lepergeti a vizet és megszünteti a nyikorgást, a nevét nem toom:)
	
Paco2006-11-10 14:24:00 // 13084
	Nem erre gondoltam,hanem smiggy törvényére:  " Ha felbontasz egy gilisztakonzervet akkor a gilisztákat csak egy számmal nagyobb konzervdobozba tudod visszacsomagolni."  :)
	
Ádi_39002006-11-10 14:12:22 // 13083
	Kérdésem van: a szíjaim teljesne jók, a görgőket is rendszeresen ellenőriztetem, a töltésem rendben, a kocsi minden gond nélkül simán működik. De amikor esőben megyek, mindig megszólal az ékszíjnyikorgás. Állítólag ez belefér, de engem nagyon zavar, és nem hiszem, hogy normális. Kéne valamit tennem az ügy érdekében?
	
Selmak2006-11-10 14:11:05 // 13082
	Na a JTDk se állnak rosszul csőkigyó tenkintetében.
	
Ádi_39002006-11-10 14:10:20 // 13081
	A középső konzol fényerejének gyengülése nálam is jelentkezik néha (nem a világítás felkapcsolás miatti gyengülésre gondolok...). Szerintem valamai mellé testelhet időnként. A múltkor pl. az balaktörlő használat mellett tapasztaltam.
Az ablaktö kapcsoló amúgy is kicsit öregecske már. Csinált olyat, hogy 3-as fokozatban ment, de amikro indexeltem, akkor rákapcsolt a vészfokozatra. :-))
	
Fisher2006-11-10 13:53:52 // 13080
	EZT MEG SEM HALLOTTAM!!!!!!!!
:-)
	
Fairlane2006-11-10 13:35:23 // 13079
	Szerintem úgy a legegyszerűbb eltárolni, hogy fényképezgeted a műszerfalat, mondjuk félpercenként :DDD
	
Paco2006-11-10 13:20:49 // 13078
	Külön motorhőfokjeladóról jön a hengerfejből vagy a blokkból....
	
süsnye2006-11-10 13:18:54 // 13077
	Ok, köszi! Az érdekelne még, hogy a motorhőfok az minek a hőfoka pontosan?
	
Paco2006-11-10 12:58:55 // 13076
	A motronic ezeket at adatokat nem tárolja,nem is jut el hozzá.  Csak a levegőmennyisége, hőmérséklete, a pillangó állása, a lambdajel, a felsőholtpont helyzete,  és a motorhőfok.
Az összes többi jeladó a műszerfalra közvetlenül van kivezetve.  A szervizmanuálban az elektronika fejezetben mindegyiket megtalálod, hogy mit, hol mér és milyen értékek között kell múködnie.
	
Paco2006-11-10 12:56:06 // 13075
	Na igen.  A motortér /belsőrészek  metódusa a gilisztakonzervet juttatja eszembe :)
	
Online tag
0
		Vendég0
532
